Nowa - przewożnik na Okęcie

Data: 2011-11-25 18:58:08
Autor: PeterPan
Nowa - przewożnik na Okęcie
Data: 2011-11-26 16:57:41
Autor: Emeryt
Nowa - przewożnik na Okęcie
ciekawe dokąd bedzie latał?

Wiem że z Krakowa będą 3 kierunki. Ciekawsze jest to że jak mówią kruki i wrony bliskie jest wykupienie WOW przez DUŻEGO polskiego przewoźnika.

Emeryt

Data: 2011-11-27 11:57:28
Autor: hejka!
Nowa - przewożnik na Okęcie
Wiem że z Krakowa będą 3 kierunki. Ciekawsze jest to że jak mówią kruki i wrony

akurat co do Wrony to celna uwaga if you cach my drift (ang)

Data: 2011-11-27 12:44:42
Autor: KiloSierra
Nowa - przewożnik na Okęcie
W dniu 11/11/27 11:57, hejka! pisze:
Wiem że z Krakowa będą 3 kierunki. Ciekawsze jest to że jak mówią kruki i
wrony

akurat co do Wrony to celna uwaga if you cach my drift (ang)

LOL
Koliny pisza same ze sobą
;)

Data: 2011-11-27 13:47:09
Autor: hejka!
Nowa - przewożnik na Okęcie
Koliny pisza same ze sobą
 i tylne masz do powiedzenia o nowym przywoźniku? Żenada twoje drugie imie jest są

Ania

Nowa - przewożnik na Okęcie