Nowa rama: Merida TFS czy Author Vision?

Data: 2009-11-09 20:46:27
Autor: Maciek \"Sołtys\"
Nowa rama: Merida TFS czy Author Vision?
Marek pisze:
Dokładne mycie odsłoniło pęknięcie na dolnej rurze tylnego trójkąta
starej ramy. Jak na duralową i tak służyła długo, lecz pora kupić
nową.
Myślę, ważąc grubość portfela i perspektywę zastosowania ("ambitna"
turystyka górska) nad wyborem między wymienionymi w tytule.
Staruszka to też Author Vision. Mam sentyment do tej nazwy. Lecz
kiedyś używano rur Columbus, a teraz nie bardzo wiadomo z czego nowe
ramy są spawane. Merida ma bardzo efektowny, wręcz manierystyczny
design, ale czy to przekłada się na jakość? Różnie się mówi o
Meridzie. A może moglibyście polecić sprawdzoną i dostępną na polskim
rynku sztywną konstrukcję innego producenta, w przedziale ok 1000 zł?

--
Marek

jak ja miałem ten sam pomysł to padło na to że Vision jest nazbyt wycieniowany.
Stanęło na Traction która jest bardziej pancerna i mocniej pospawana a płaciłem 600 PLN
Jak pęknie to mniejszy żal a pęknie na pewno prędzej czy później.
Ale ja klocek jestem ciężki więc dla mnie róznica 30 deko na wadze nie podnieca.

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Nowa rama: Merida TFS czy Author Vision?