Nowa reklama TV Heyah - prztyczek w nos Play

Data: 2009-06-01 14:19:43
Autor: Tony
Nowa reklama TV Heyah - prztyczek w nos Play
Poniżej link do reklamy na YouTube. Zaintrygowało mnie poświęcenie cczasu w
reklamie na głos lektora mówiący, "a do Play drożej". Zawsze firmy
komórkowe ukrywały to w małych napisach, że gdzieś jest drożej. Heyah to
podkreśla - czyżby mała odpowiedź na kampanię "Prześwietlamy"?

http://www.youtube.com/watch?v=1n9SYRimpR4

A sama reklama? Filmiki z kotem mi się podobały, ta reklama także :)

Oto one: http://www.youtube.com/watch?v=w0ffwDYo00Q

Data: 2009-06-01 15:19:38
Autor: Valdi.Pavlack
Nowa reklama TV Heyah - prztyczek w nos Play
"Tony" news:12h9vxqq3yc2t.qovlszj1uaps.dlg40tude.net

http://www.youtube.com/watch?v=1n9SYRimpR4
http://www.youtube.com/watch?v=w0ffwDYo00Q

Jedno jak i drugie - MASTERSZTYK! Więcej taki produkcji w TV. A sama reklama
Heyah - miód!

Data: 2009-06-01 17:38:52
Autor: silesiac
Użytkownik "Tony" <paulpub2kkk@gmail.com.zamiastkkkdajk> napisał w wiadomości news:12h9vxqq3yc2t.qovlszj1uaps.dlg40tude.net...
[...]

doskonałe ;-))))
pozdr
sil

Nowa reklama TV Heyah - prztyczek w nos Play