"Nowa" republika powstała w Odessie

Data: 2014-04-22 16:00:02
Autor: boukun
"Nowa" republika powstała w Odessie
Kilkuset mieszkańców Odessy ogłosiło utworzenie nowej "Republiki Ludowej Noworosja" - informuje "Interfax". Samozwańcza republika została powołana do życia w niedzielę. Przywódcą jest Walery Kaurow, przywódca Unii Ortodoksyjnych Obywateli Ukrainy.

~ku (15:53)
Polską racją stanu jest NIE popieranie potomkow ludobójcow na Ukrainie, którzy dzieki amerykańskiemu poparciu przejęli władzę w wyniku szeregu morderstw (zabili 780 osob)

~mix (15:23)
A gdzie można kliknąć " jestem solidarny z Rosją"?

~normalny (15:52)
podziwiam rosjan.jeden przeciw wszystkim.musza byc mocarni inaczej usa by ich dawno zmiotla.mysle,ze rosjanie maja asa w rekawie.stad ich pewnosc dzialania.chyba pojde z putinem na kolacje.mi on imponuje.my wyladujemy jak w 1939r.chyba,ze te manewry ze 150 zolnierzami usa przestrasza rosjan.nasi prowadza nas do zaglady ale ja sie nie boje,tito mi to.rzadzacy i ich pobratymcy maja duzo wiecej do stracenia.takie majatki i pojda w piz-u.

Data: 2014-04-22 18:55:32
Autor: Trybun
W dniu 2014-04-22 16:00, boukun pisze:
[...]

Tak myślę że wścieklicy dostaje to imperialne bydło za oceanem i w Europie zachodniej, tyle propagandowego szczekotu o tej swojej wolności, a w świecie ludzie gdy tylko mają tylko namiastkę wolności wyboru to wybierają "Ludowa" jako człon nazwy swojego państwa...

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

Data: 2014-04-23 02:46:15
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 18:55 Trybun <ilich@op.pl> pisze:

[...]

Idiota.