Nowa seria sciem HSBC

Data: 2009-09-24 00:48:35
Autor: BK
Nowa seria sciem HSBC
On Sep 24, 9:25 am, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/HSBC-Polska-przechodzi-do-ofensywy-20...
"Bank HSBC deklaruje: Polska to dla nas jeden z kluczowych rynków. Bank
zamierza w ciągu najbliższych trzech lat zdobyć 150 tys. klientów bankowości
indywidualnej."

Co to za bzdura? Gdzie ma być obsługiwane 150 tysięcy osób. W sześciu
oddziałach HSBC Premier?

Przez ostatnie 2 lata HSBC Premier zdobylo w polsce 5000 klientow.
Plan na nastepne 3 lata to zdobycie kolejnych 150 000 klientow. Czy to
trzeba komentowac? :) Wlasnie sprzedali z 500 000 klientow, z ktorych
czesc pewnie by sie lapala do Premier [np. klienci Ikei] tylko po to,
zeby teraz oglosic, ze chca 150 000  :)

Data: 2009-09-24 19:33:34
Autor: Olgierd
Nowa seria sciem HSBC
Dnia Thu, 24 Sep 2009 00:48:35 -0700, BK napisał(a):

Przez ostatnie 2 lata HSBC Premier zdobylo w polsce 5000 klientow. Plan
na nastepne 3 lata to zdobycie kolejnych 150 000 klientow. Czy to trzeba
komentowac?

Dobra, już wiem do kogo uderzą.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-09-25 15:02:38
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nowa seria sciem HSBC

Przez ostatnie 2 lata HSBC Premier zdobylo w polsce 5000 klientow. Plan
na nastepne 3 lata to zdobycie kolejnych 150 000 klientow. Czy to trzeba
komentowac?

Dobra, już wiem do kogo uderzą.

Do twojego ulubionego banku?
;-)

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-25 13:05:14
Autor: Olgierd
Nowa seria sciem HSBC
Dnia Fri, 25 Sep 2009 15:02:38 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

[...]

Nie, to by było za proste.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-25 15:09:22
Autor: MarekZ
Nowa seria sciem HSBC
"Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> wrote in message news:pan.2009.09.25.13.05.14rudak.org...

Dobra, już wiem do kogo uderzą.

Do twojego ulubionego banku?

Nie, to by było za proste.

O nie! Błagam! Tylko niech nie próbują kupować Multi. :)

Data: 2009-09-25 13:52:31
Autor: xbartx
Nowa seria sciem HSBC
Dnia Fri, 25 Sep 2009 15:09:22 +0200, MarekZ napisał(a):

O nie! Błagam! Tylko niech nie próbują kupować Multi. :)

Haquarius :)

Data: 2009-09-25 13:53:27
Autor: Olgierd
Nowa seria sciem HSBC
Dnia Fri, 25 Sep 2009 15:09:22 +0200, MarekZ napisał(a):

Do twojego ulubionego banku?

Nie, to by było za proste.

O nie! Błagam! Tylko niech nie próbują kupować Multi.

To byłoby jeszcze prostsze.

Chyba będą uderzać do tzw. "wpływowych" czy też "prestiżowych" grup zawodowych.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-25 13:29:41
Autor: Clegan
Nowa seria sciem HSBC
On 25 Wrz, 15:53, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

Chyba będą uderzać do tzw. "wpływowych" czy też "prestiżowych" grup
zawodowych.
Może zgadnę: SKOKom będą klientów odbierać poprzez intensywne
rozdawanie ulotek ;-)

Niech dadzą 1k złotych za założenie konta. Przebiją mBank :-)

Data: 2009-09-25 13:48:49
Autor: szczurwa
Nowa seria sciem HSBC
On 25 Wrz, 22:29, Clegan <cleg...@gmail.com> wrote:

Niech dadzą 1k złotych za założenie konta. Przebiją mBank :-)

A mBank kiedykolwiek coś dawał ?

Data: 2009-09-26 01:27:09
Autor: Clegan
Nowa seria sciem HSBC
On 25 Wrz, 22:48, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:
On 25 Wrz, 22:29, Clegan <cleg...@gmail.com> wrote:

> Niech dadzą 1k złotych za założenie konta. Przebiją mBank :-)

A mBank kiedykolwiek coś dawał ?

Chodziło mi o ilość klientów. Jak pokazuje przykład Alior Banku
dawanie 100 zł to za mało. Trzeba podbić stawkę.

Data: 2009-09-26 06:08:24
Autor: szczurwa
Nowa seria sciem HSBC
On 26 Wrz, 10:27, Clegan <cleg...@gmail.com> wrote:

> A mBank kiedykolwiek coś dawał ?

Chodziło mi o ilość klientów. Jak pokazuje przykład Alior Banku
dawanie 100 zł to za mało. Trzeba podbić stawkę.

Fakt ! Wtedy przebiją nie tylko BRE, ale i wszystko inne, co zakłada
konta !

Data: 2009-09-26 10:29:26
Autor: Liwiusz
Nowa seria sciem HSBC
Clegan pisze:
[...]

   Gdyby faktycznie dawali od razu 100zł, to pewnie by przebili mbank. Ale oni cudowali z jakimiś pytaniami, już w połowie odechciało mi się w to bawić :) Aczkolwiek małżonka skorzystała, z tym że konto stoi teraz nieużywane, a używa mbanku.

--
Liwiusz

Data: 2009-09-26 14:57:58
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nowa seria sciem HSBC

[...]

Ale dali te 100zł!

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-25 13:48:19
Autor: szczurwa
Nowa seria sciem HSBC
On 25 Wrz, 15:53, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

Chyba będą uderzać do tzw. "wpływowych" czy też "prestiżowych" grup
zawodowych.

Chyba zbyt banalne, wiele banków tak czyni. Do mojej kancy nieustannie
dochodzą oferty Deutsche Bank.

Data: 2009-09-24 21:04:17
Autor: Paweł
Nowa seria sciem HSBC
BK wrote:

Wlasnie sprzedali z 500 000 klientow, z ktorych czesc pewnie by sie
lapala do Premier [np. klienci Ikei]

klienci "premier" ikeii placa od razu, a reszta brala na raty w hsbc.

Nowa seria sciem HSBC