Nowa smiertelna choroba

Data: 2017-01-09 06:39:32
Autor: Zenek Kapelinder
Nowa smiertelna choroba
Polscy lekarze odkryli nowa smiertelna chorobe. Nazwali ja roboczo niezdrowy tryb zycia.

Data: 2017-01-10 09:44:05
Autor: Jakub A. Krzewicki
Nowa smiertelna choroba
W dniu poniedziałek, 9 stycznia 2017 15:39:33 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Polscy lekarze odkryli nowa smiertelna chorobe. Nazwali ja roboczo niezdrowy tryb zycia.

Nie nowa tylko stara - filipińska w końcowym stadium, znaczy się kogutku!
Mówi się "dawka śmiertelna oprócz Polaków i Rosjan", ale jak widać w pewnych
okolicznościach dawka taka nawet dla Polaków może być śmiertelna. Uważaj, żebyś
następnym razem nie wychlał znowu tyle vÓÓÓdy, bo też nie wstaniesz. Choroba
nie wybiera!

Data: 2017-01-10 11:14:27
Autor: Zenek Kapelinder
Nowa smiertelna choroba
A mowili ze alkohol pity z umiarem nie szkodzi nawet w najwiekszych ilosciach.

Data: 2017-01-10 15:35:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
Nowa smiertelna choroba
W dniu wtorek, 10 stycznia 2017 20:14:28 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
A mowili ze alkohol pity z umiarem nie szkodzi nawet w najwiekszych ilosciach.

Z umiarem to prawda. No ale Przemysław akurat ten pierwszy człon przysłowia
zaniedbał. BTW. Dzisiaj pozwoliłem sobie na piwną ekstrawagancję, która nazywa
się Leffe Royale. Rodzicielka, która mnie odwiedzała nie chciała się przyłączyć,
bo na jej gust nadto nachmielone i będzie miała zgagę. W ogóle wyjątkowo rzadko
sięga po piwo od czasu jak wykryto u niej niedawno początki cukrzycy.

Data: 2017-01-10 14:23:46
Autor: Dark ice
Nowa smiertelna choroba
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:67c56e9e-73aa-4904-9ee5-7f050bdfb929googlegroups.com...
Polscy lekarze odkryli nowa smiertelna chorobe. Nazwali ja roboczo niezdrowy tryb zycia.

Geniusz! Geniusz! Kapelusznik ty to masz odkrywcze pomysły!  Dołącz do przygłupa piszącego na tym forum o mące kartoflanej.

CL

Data: 2017-01-11 07:40:47
Autor: Wiesiaczek
Nowa smiertelna choroba
Polscy lekarze odkryli nowa smiertelna chorobe. Nazwali ja roboczo niezdrowy tryb zycia.

Mógłby to ktoś mnie, ciemnej kobiecie rozjaśnić?
Tzn. zapił się czy zaćpał, bo nie wiem co rzucić?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-01-22 08:07:49
Autor: Vernon L. Pinkley
Nowa smiertelna choroba
W dniu środa, 11 stycznia 2017 07:40:48 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:
> Polscy lekarze odkryli nowa smiertelna chorobe. Nazwali ja roboczo niezdrowy tryb zycia.

Mógłby to ktoś mnie, ciemnej kobiecie rozjaśnić?
Tzn. zapił się czy zaćpał, bo nie wiem co rzucić?

Na prośbę rodziny nie podano bezpośredniej przyczyny śmierci.
Goggle mówi że 2x stawał przed sadem za jazdę po wódzie i 1x raz
był na odwyku. Wtedy jeszcze pisiorstwa nie było, a Cenckiewicze
pracę zaczynali jako szeregowi.

Data: 2017-01-22 16:00:50
Autor: Budzik
Nowa smiertelna choroba
Użytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Polscy lekarze odkryli nowa smiertelna chorobe. Nazwali ja roboczo
niezdrowy tryb zycia.
Mógłby to ktoś mnie, ciemnej kobiecie rozjaśnić?
Tzn. zapił się czy zaćpał, bo nie wiem co rzucić?

:)

--
Pozdrawia... Budzik
"Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

Nowa smiertelna choroba