Nowa smiertelna choroba

Data: 2017-01-11 07:40:47
Autor: Wiesiaczek
Nowa smiertelna choroba
Polscy lekarze odkryli nowa smiertelna chorobe. Nazwali ja roboczo niezdrowy tryb zycia.

Mógłby to ktoś mnie, ciemnej kobiecie rozjaśnić?
Tzn. zapił się czy zaćpał, bo nie wiem co rzucić?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-01-22 08:07:49
Autor: Vernon L. Pinkley
Nowa smiertelna choroba
W dniu środa, 11 stycznia 2017 07:40:48 UTC+1 użytkownik Wiesiaczek napisał:
> Polscy lekarze odkryli nowa smiertelna chorobe. Nazwali ja roboczo niezdrowy tryb zycia.

Mógłby to ktoś mnie, ciemnej kobiecie rozjaśnić?
Tzn. zapił się czy zaćpał, bo nie wiem co rzucić?

Na prośbę rodziny nie podano bezpośredniej przyczyny śmierci.
Goggle mówi że 2x stawał przed sadem za jazdę po wódzie i 1x raz
był na odwyku. Wtedy jeszcze pisiorstwa nie było, a Cenckiewicze
pracę zaczynali jako szeregowi.

Data: 2017-01-22 16:00:50
Autor: Budzik
Nowa smiertelna choroba
Użytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Polscy lekarze odkryli nowa smiertelna chorobe. Nazwali ja roboczo
niezdrowy tryb zycia.
Mógłby to ktoś mnie, ciemnej kobiecie rozjaśnić?
Tzn. zapił się czy zaćpał, bo nie wiem co rzucić?

:)

--
Pozdrawia... Budzik
"Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

Nowa smiertelna choroba