Nowa średnia w Amibroker

Data: 2010-04-05 01:54:08
Autor: zlotawy
Nowa średnia w Amibroker
Witam,
chciałbym sobie zdefiniować własną średnią w Amibroker. Czy da sie
wyedytować chociażby MA żeby zobaczyć jak taki skrypt wygląda? Według
mnie zaszyli to głęboko.

Chciałbym uzyskać MAV (Zmodyfikowana średnia krocząca). Może to już
jest tylko inaczej się nazywa.... ale nawet jeśli tak, to pierwsze
pytanie jest nadal aktualne, na przyszłość :)

Dzięki
zlotawy

Data: 2010-04-05 17:32:18
Autor: Robert
Nowa średnia w Amibroker
W dniu 2010-04-05 10:54, zlotawy pisze:
[...]

Musisz chyba troszkę się z Amibrokera poduczyć.

W zakładce charts na swojej średniej dajesz "edit", lub też na wykresie "edit formula".

Wszystko po uprzednim kliku myszki, tym z prawej strony o ile jesteś osobą praworęczną.

RM.

Data: 2010-04-05 11:32:54
Autor: zlotawy
Nowa średnia w Amibroker
On 5 Kwi, 17:32, Robert <ws...@wp.pl> wrote:
> [...]

"edit formula".

Wszystko po uprzednim kliku myszki, tym z prawej strony o ile jesteś

wiec rozumiem, że zawartość sredniej "MA" a mianowicie:

MA( P, Periods )

mówi Ci wszystko jak została ona napisana? :)

Oczekiwałbym jakiegoś x1 + x2 + x3 dzielone przez 3.

zlotawy

Data: 2010-04-05 21:29:45
Autor: skippy
Nowa średnia w Amibroker
Data: 2010-04-05 21:31:09
Autor: skippy
Nowa średnia w Amibroker
Data: 2010-04-05 21:32:18
Autor: skippy
Nowa średnia w Amibroker

Użytkownik "zlotawy" <

Oczekiwałbym jakiegoś x1 + x2 + x3 dzielone przez 3.

dokładnie tak właśnie

Simple Moving Average
   SMA = SUM(PRICE, n) / n
       where  n = Period

Data: 2010-04-05 14:08:36
Autor: zlotawy
Nowa średnia w Amibroker
On 5 Kwi, 21:32, "skippy" <a...@nie.ma> wrote:
U ytkownik "zlotawy" <

> Oczekiwa bym jakiego x1 + x2 + x3 dzielone przez 3.

dok adnie tak w a nie

Simple Moving Average
   SMA = SUM(PRICE, n) / n
       where  n = Period

No właśnie...

ale podejrzeć tego w samym amibrokerze raczej sie nie da.. wolalbym
sie upewnic jak np. obliczaja oscylator stochastyczny.

zlotawy

Data: 2010-04-05 14:20:50
Autor: zlotawy
Nowa średnia w Amibroker
On 5 Kwi, 21:32, "skippy" <a...@nie.ma> wrote:
U ytkownik "zlotawy" <

> Oczekiwa bym jakiego x1 + x2 + x3 dzielone przez 3.

> [...]

Czyli MMA byłoby czymś takim? Hardkodowana ilość próbek.

N = 8;
Y = MA(Close,N-1) + (Close - MA(Close,N-1))/N;
Plot( Y, _DEFAULT_NAME(), ParamColor( "Color", colorCycle ),
ParamStyle("Style") );

Minimalnie różni się od MA.

zlotawy

Data: 2010-04-05 14:23:34
Autor: zlotawy
Nowa średnia w Amibroker
On 5 Kwi, 23:20, zlotawy <zlot...@gmail.com> wrote:
> [...]

N = 8;
Y = MA(Close,N-1) + (Close - MA(Close,N-1))/N;
Plot( Y, _DEFAULT_NAME(), ParamColor( "Color", colorCycle ),

chyba jednak nie tak :)

Pierwszy składnik sumy to nie średnia z n-1 próbek tylko średnia z N
próbek z wczoraj. na ten moment nie wiem jak to zapisać w amibroker :)

zlotawy

Data: 2010-04-06 00:00:04
Autor: skippy
Nowa średnia w Amibroker

Użytkownik "zlotawy"

nie wiem jak to zapisać w amibroker :)

a to ja sie wycofuję, nic nie wiem jak zapisać w amibroker

Data: 2010-04-05 23:57:51
Autor: skippy
Nowa średnia w Amibroker

Użytkownik "zlotawy"

Czyli MMA byłoby czymś takim? Hardkodowana ilość próbek.
N = 8;
Y = MA(Close,N-1) + (Close - MA(Close,N-1))/N;
Minimalnie różni się od MA.

Co to jest NMA i jakie znaczenie ma ilość próbek?

Data: 2010-04-05 22:23:51
Autor: Robert
Nowa średnia w Amibroker
W dniu 2010-04-05 20:32, zlotawy pisze:
[...]

Ah o to pytasz. Niekoniecznie to ma związek z samym tylko Amibrokerem - źle zrozumiałem Twoje pytanie.

Link poniżej pewnie załatwił sprawę.

RM.

Nowa średnia w Amibroker