Nowa strategia Tuska

Data: 2010-08-20 09:19:14
Autor: u2
Nowa strategia Tuska
... czyli nic nowego, leniuszek na niczym się nie zna i woli grać w
szmaciankę podczas obrad parlamentarnych :

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nowa-strategia-Donalda-Tuska,wid,12587903,wiadomosc_prasa.html

"Nową strategię Donalda Tuska polegającą na zajęciu się polityką
zagraniczną i unikanie krajowych kłopotów ujawnia "Rzeczpospolita".
Premier będzie teraz pokazywany jako mąż stanu w towarzystwie polityków
najważniejszych krajów, a za krajowe problemy odpowiedzialność poniosą
ministrowie - powiedział gazecie jeden z parlamentarzystów PO.

Domeną Donalda Tuska ma się stać polityka zagraniczna. Plan jego
wizerunkowej ochrony ma być też połączony z wydarzeniami związanymi z
objęciem przez Polskę prezydencji unijnej 1 lipca 2011 r. Za to
wszystkie skojarzenia ze złymi wiadomościami, szczególnie kryzysem
gospodarczym, mają wziąć na siebie pozostali członkowie rządu.

Cały czas wizerunek Tuska jest najcenniejszym skarbem Platformy i tego
skarbu nie wolno rozmienić na drobne - czytamy w gazecie.

Ponadto, według jednego z posłów, Tusk sceduje na ministrów i posłów
prace nad najtrudniejszymi reformami."

Data: 2010-08-20 11:23:30
Autor: awe
Nowa strategia Tuska
Czyli posrac sie i chodzic z obsrana dupa a przy okazji za wszelka cene dbac o to aby miec szeroki usmiech. "Ale o co Ci chodzi"
awe

Data: 2010-08-20 11:51:59
Autor: Zahir
Nowa strategia Tuska

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4lhh8$9r6$1news.onet.pl...
Czyli posrac sie i chodzic z obsrana dupa a przy okazji za wszelka cene dbac o to aby miec szeroki usmiech. "Ale o co Ci chodzi"
awe

Cham i prostak z ciebie. Zapewne chodzisz cały obesrany jako najgłupszy hipPiS wioskowy!

--

Zahir

Data: 2010-08-20 14:25:31
Autor: awe
Nowa strategia Tuska

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c6e503c$0$20991$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
nie ja cham ani prostak tylko taka jest rzeczywistosc - ty jako gownienko nie wyczuwasz tego odoru bo ci pachnie domem
awe

Data: 2010-08-20 14:55:26
Autor: u2
Nowa strategia Tuska
W dniu 2010-08-20 14:25, awe pisze:
nie ja cham ani prostak tylko taka jest rzeczywistosc - ty jako gownienko nie wyczuwasz tego odoru bo ci pachnie domem

Miliony Much nie nogą się mylić żrąc GWno :)

Data: 2010-08-20 16:52:37
Autor: awe
Nowa strategia Tuska

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c6e7b45$0$20993$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-08-20 14:25, awe pisze:
nie ja cham ani prostak tylko taka jest rzeczywistosc - ty jako gownienko
nie wyczuwasz tego odoru bo ci pachnie domem

Miliony Much nie nogą się mylić żrąc GWno :)
-- -- -- -- --
do czego to doszlo ze zlecialo sie jelopstwo - nie ma naprawde z kim juz nawet sie klocic, same kaleki
awe

Data: 2010-08-20 19:23:11
Autor: [heÂŽsk]
Nowa strategia Tuska
On Fri, 20 Aug 2010 11:51:59 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]
> awe

Cham i prostak z ciebie. Zapewne chodzisz cały obesrany jako najgłupszy hipPiS wioskowy!

 buuuhahhahahahahahahahhahahahhahaaaaa!  i co awus, wiesz teraz jak to jest? widzisz draniu, masz za swoje!

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-20 13:14:34
Autor: u2
Nowa strategia Tuska
W dniu 2010-08-20 11:23, awe pisze:
Czyli posrac sie i chodzic z obsrana dupa a przy okazji za wszelka cene dbac o to aby miec szeroki usmiech. "Ale o co Ci chodzi"

Czymś musi pokryć swoją niekompetencję. Stąd zapewne te jego cuda :)

Data: 2010-08-20 13:21:20
Autor: Zahir
Nowa strategia Tuska

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c6e63a1$0$20987$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mas zcoś do powiedzenia czy tylko potrafisz popierdywać tymi swoimi durnowatymi odzywkami?

Powiedział co wiedział jełop u2. Nie potrafisz normalnie dyskutować? Co z tobą nie tak?

--

Zahir

Data: 2010-08-20 11:48:14
Autor: Canucki
Nowa strategia Tuska
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

W pewnym sensie jest to slusze, chociaz pomniejsza to role prezydenta.
Tusk tak samo "dba" o interes Polski jak prezydent
ALE MNIEJ SIE POCI!   :-)

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-20 13:49:16
Autor: u2
Nowa strategia Tuska
W dniu 2010-08-20 13:48,  Canucki pisze:
W pewnym sensie jest to slusze, chociaz pomniejsza to role prezydenta.
Tusk tak samo "dba" o interes Polski jak prezydent
ALE MNIEJ SIE POCI!

Nie widziałeś go jak gania za szmacianką podczas obrad parlamentarnych :)

Data: 2010-08-20 12:16:58
Autor: Canucki
Nowa strategia Tuska
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> Tusk tak samo "dba" o interes Polski jak prezydent
> ALE MNIEJ SIE POCI! Nie widziałeś go jak gania za szmacianką podczas obrad parlamentarnych :)

Szmaciarz ze szmacianka?

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-20 14:18:45
Autor: u2
Nowa strategia Tuska
W dniu 2010-08-20 14:16,  Canucki pisze:

Szmaciarz ze szmacianka?

Raczej agent obcych specsłużb działający na szkodę Polski.

Data: 2010-08-20 05:31:02
Autor: zbig
Nowa strategia Tuska
On 20 Sie, 14:18, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-08-20 14:16,  Canucki pisze:

> Szmaciarz ze szmacianka?

Raczej agent obcych specsłużb działający na szkodę Polski.

A czyj to agent , miszczu?

Data: 2010-08-20 14:56:36
Autor: u2
Nowa strategia Tuska
W dniu 2010-08-20 14:31, zbig pisze:
On 20 Sie, 14:18, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-08-20 14:16,  Canucki pisze:

Szmaciarz ze szmacianka?

Raczej agent obcych specsłużb działający na szkodę Polski.

A czyj to agent , miszczu?

Nie umiesz czytać i pisać, "zbigu" :)

Data: 2010-08-20 06:18:08
Autor: zbig
Nowa strategia Tuska
On 20 Sie, 14:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Nie wykręcaj się tylko po komsomolsku wal całą , nawet bolesną, prawdę
o agencie tusku

Data: 2010-08-20 15:19:31
Autor: u2
Nowa strategia Tuska
W dniu 2010-08-20 15:18, zbig pisze:
On 20 Sie, 14:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Nie wykręcaj się tylko po komsomolsku wal całą , nawet bolesną, prawdę
o agencie tusku

Powtórzę, nie umiesz ani czytać, ani pisać po polsku, "zbig" :)

Data: 2010-08-20 06:22:25
Autor: zbig
Nowa strategia Tuska
On 20 Sie, 15:19, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> o agencie tusku

Powtórzę, nie umiesz ani czytać, ani pisać po polsku, "zbig" :)

Więc jednak o tym tusku pierdzielisz, ot tak sobie, dla poddierżanja
razgawora.

Data: 2010-08-20 15:24:31
Autor: u2
Nowa strategia Tuska
W dniu 2010-08-20 15:22, zbig pisze:
Powtórzę, nie umiesz ani czytać, ani pisać po polsku, "zbig" :)
Więc jednak o tym tusku pierdzielisz, ot tak sobie, dla poddierżanja
razgawora.

Widać, że lepiej nadajesz po rusku niż po polsku :)

Data: 2010-08-20 07:17:43
Autor: zbig
Nowa strategia Tuska
On 20 Sie, 15:24, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Więc jednak o tym tusku pierdzielisz, ot tak sobie, dla poddierżanja
> razgawora.

Widać, że lepiej nadajesz po rusku niż po polsku :)

Odnośnie władania językiem ojczystym, nie mam w tej materii
najmniejszych problemów, ba, nawet uważam się nieskromnie za
specjalistę w dziedzinie ortografii.Co do rosyjskiego, to zostało mi
jeszcze trochę ze szkół.

Data: 2010-08-20 16:25:38
Autor: u2
Nowa strategia Tuska
W dniu 2010-08-20 16:17, zbig pisze:
On 20 Sie, 15:24, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

No to masz pecha, bo ja uważam ciebie za miernotę we władaniu językiem
polskim. A ruski to twój nowy język :)

Data: 2010-08-20 11:50:39
Autor: Zahir
Nowa strategia Tuska

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c6e2c7a$0$22816$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Powiedz mi u2, dlaczego ty nie jesteś np. ministrem?  Taki mądry chłop jak ty, który doswiadczenie w rzadzeniu zdobył w PGR-kołchozie powinien pokazać tym leniuchom jak rządzi się  stosując prawo i sprawiedliwość! Przecież znasz się na ekonomii, w jednym palcu masz metody zarządzania. Powiedz no niedojdo, dlaczego nie jesteś chociażby dyrektorem departamentu, a jedynie pasiesz gęsi u sołtysa?

--

Zahir

Nowa strategia Tuska