Nowa strategia Tuska

Data: 2010-08-20 11:23:30
Autor: awe
Nowa strategia Tuska
Czyli posrac sie i chodzic z obsrana dupa a przy okazji za wszelka cene dbac o to aby miec szeroki usmiech. "Ale o co Ci chodzi"
awe

Data: 2010-08-20 11:51:59
Autor: Zahir
Nowa strategia Tuska

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4lhh8$9r6$1news.onet.pl...
Czyli posrac sie i chodzic z obsrana dupa a przy okazji za wszelka cene dbac o to aby miec szeroki usmiech. "Ale o co Ci chodzi"
awe

Cham i prostak z ciebie. Zapewne chodzisz cały obesrany jako najgłupszy hipPiS wioskowy!

--

Zahir

Data: 2010-08-20 14:25:31
Autor: awe
Nowa strategia Tuska

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c6e503c$0$20991$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
nie ja cham ani prostak tylko taka jest rzeczywistosc - ty jako gownienko nie wyczuwasz tego odoru bo ci pachnie domem
awe

Data: 2010-08-20 14:55:26
Autor: u2
Nowa strategia Tuska
W dniu 2010-08-20 14:25, awe pisze:
nie ja cham ani prostak tylko taka jest rzeczywistosc - ty jako gownienko nie wyczuwasz tego odoru bo ci pachnie domem

Miliony Much nie nogą się mylić żrąc GWno :)

Data: 2010-08-20 16:52:37
Autor: awe
Nowa strategia Tuska

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c6e7b45$0$20993$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-08-20 14:25, awe pisze:
nie ja cham ani prostak tylko taka jest rzeczywistosc - ty jako gownienko
nie wyczuwasz tego odoru bo ci pachnie domem

Miliony Much nie nogą się mylić żrąc GWno :)
-- -- -- -- --
do czego to doszlo ze zlecialo sie jelopstwo - nie ma naprawde z kim juz nawet sie klocic, same kaleki
awe

Data: 2010-08-20 19:23:11
Autor: [heÂŽsk]
Nowa strategia Tuska
On Fri, 20 Aug 2010 11:51:59 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]
> awe

Cham i prostak z ciebie. Zapewne chodzisz cały obesrany jako najgłupszy hipPiS wioskowy!

 buuuhahhahahahahahahahhahahahhahaaaaa!  i co awus, wiesz teraz jak to jest? widzisz draniu, masz za swoje!

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-20 13:14:34
Autor: u2
Nowa strategia Tuska
W dniu 2010-08-20 11:23, awe pisze:
Czyli posrac sie i chodzic z obsrana dupa a przy okazji za wszelka cene dbac o to aby miec szeroki usmiech. "Ale o co Ci chodzi"

Czymś musi pokryć swoją niekompetencję. Stąd zapewne te jego cuda :)

Data: 2010-08-20 13:21:20
Autor: Zahir
Nowa strategia Tuska

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c6e63a1$0$20987$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mas zcoś do powiedzenia czy tylko potrafisz popierdywać tymi swoimi durnowatymi odzywkami?

Powiedział co wiedział jełop u2. Nie potrafisz normalnie dyskutować? Co z tobą nie tak?

--

Zahir

Nowa strategia Tuska