Nowa strona play.

Data: 2010-11-02 14:07:54
Autor: minstal
Nowa strona play.
Twoja przeglądarka,jest stara jak ta,skała i nie jest,już obsługiwana.
Taki komunikat mnie wita na http://www.playmobile.pl.
Mam Firefoxa 3.6.12
Czy w play wiedzą coś więcej czy to ja mam coś skaszanione?
IE działa.

Data: 2010-11-02 14:25:39
Autor: Liwiusz
Nowa strona play.
W dniu 2010-11-02 14:07, minstal pisze:
[...]

   U mnie na 3.6.12 działa.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-02 15:53:45
Autor: SDD
Nowa strona play.

Użytkownik "minstal" <minstal@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iap2fd$qmr$1news.onet.pl...

Mam Firefoxa 3.6.12
Czy w play wiedzą coś więcej czy to ja mam coś skaszanione?
IE działa.

A u mnie przed chwila IE 8.0 wygenerowal to samo

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-11-02 22:21:14
Autor: TomI
Nowa strona play.

[...]

U mnie OK, FF 3.0.19 - macie coś skaszanione

Data: 2010-11-03 00:17:15
Autor: Gadacz
Nowa strona play.
On 2 Lis, 22:21, "TomI" <T...@aol.com> wrote:
Użytkownik "minstal" <mins...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:iap2fd$qmr$1news.onet.pl...

> [...]
> Czy w play wiedzą coś więcej czy to ja mam coś skaszanione?
> IE działa.

U mnie OK, FF 3.0.19 - macie coś skaszanione

FF 3.6.12 działa, ale jakby gubił style.

Trochę z innej beczki... gdzie się podziało doładowanie karty? Nie
mogę znaleźć... wyszukiwanie owszem odnajduje strony, ale kliknięcie
na nich daje error 404. Czyżby Play zrezygnował z doładowywania? ;)
(wiem, wiem... są inne strony gdzie można doładować).

--
Gadacz

Data: 2010-11-03 13:52:16
Autor: grin
Nowa strona play.

Użytkownik "Gadacz" <javabegginer@gmail.com> napisał w wiadomości news:faa089cf-f0a2-411b-96c7-fc91d681842al8g2000yql.googlegroups.com...
[...]

http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/faktury-i-platnosci/doladowania/doladowania-przez-internet/index.html
Aby doładować konto:
wejdź na stronę www.doladowania.playmobile.pl
podaj numer doładowywanego telefonu,
podaj kwotę doładowania,
wybierz formę płatności (przelew z rachunku bankowego, karta płatnicza),
dokonaj płatności zgodnie z wybraną formą płatności,
podaj swój adres e-mail, na który wyślemy Ci potwierdzenie doładowania.
W ciągu kilku minut podany numer telefonu zostanie automatycznie doładowany, a potwierdzenie wysłane na podany adres e-mail oraz zasilony telefon. Dokładną instrukcję doładowania oraz Regulamin znajdziesz również na stronie www.doladowania.playmobile.pl.

Error 404:-)

Data: 2010-11-05 16:26:26
Autor: VomitroN
Nowa strona play.

> [...]

> IE działa.

U mnie OK, FF 3.0.19 - macie coś skaszanione

FF 3.6.12 działa, ale jakby gubił style.

Opera 10.63, zatrzymuje sie w polowie ladowania. Lepsze wrogiem dobrego.

--
VomitroN

" All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

Nowa strona play.