Nowa świecka tradycja

Data: 2009-08-01 12:20:55
Autor: Zbynek Ltd.
Nowa świecka tradycja
Witam

Wyścig pokoju im. Stepana Bandery:
http://biznes.onet.pl/protestuje-przeciwko-rajdowi-im-bandery,18515,3024897,1,onet-wiadomosci-detal

    Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2009-08-02 12:17:05
Autor: serak
Nowa świecka tradycja
Jeszcze salony się nie wypowiedziały, to trudno miieć zdanie w tej
sprawie. Trzeba poczekać co na to nasze autorytety (a władze
potrzebują jeszcze czasu na przeprowadzenie sondażu).
A tak na poważnie. Znów pewnie kibole lub jacyś narodowcy wezmą
sprawę w swoje ręce i strach bedzie potem na Ukraine pojechać.

Data: 2009-08-03 13:43:39
Autor: bodie kotas
Nowa świecka tradycja
On 2009-08-02 21:17:05 +0200, serak <serak@poczta.onet.pl> said:

[...]

e tam ... może to zwykła ustawka a rowery są tylko alibi?

--
Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki

Data: 2009-08-03 14:53:29
Autor: Olin
Nowa świecka tradycja
Dnia Mon, 3 Aug 2009 13:43:39 +0200, bodie kotas napisał(a):

władze
potrzebują jeszcze czasu na przeprowadzenie sondażu

Poprzednio sprawy szły o wiele sprawniej; wystarczyło zadzwonić do Torunia.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Moja dziewczyna zawsze sie śmieje podczas uprawiania seksu - wszystko
 jedno, co akurat czyta."
Steve Jobs

Data: 2009-08-03 05:59:54
Autor: serak
Nowa świecka tradycja
Poprzednio sprawy szły o wiele sprawniej; wystarczyło zadzwonić do Torunia.
No tak, ale nikt nie zamierza się cofać, jak nie przymierzajac, poseł
Nitras.

Data: 2009-08-03 15:33:11
Autor: Olin
Nowa świecka tradycja
Dnia Mon, 3 Aug 2009 05:59:54 -0700 (PDT), serak napisał(a):

nikt nie zamierza się cofać,

Bez porównania bardziej komfortowo jedzie się za radiowozem.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Najlepiej ze wszystkich mają lekarze; ich sukcesy biegają po świecie, zaś
niepowodzenia zakopuje się w ziemi."
 Jacques Tati

Data: 2009-08-03 06:43:59
Autor: serak
Nowa świecka tradycja
A co Ty chcesz mnie w jakś swoją wyliczankę wciagnąć? Młodzieżówka
POlin?

Data: 2009-08-03 15:51:19
Autor: Olin
Nowa świecka tradycja
Dnia Mon, 3 Aug 2009 06:43:59 -0700 (PDT), serak napisał(a):

chcesz mnie w jakś swoją wyliczankę wciagnąć?

Broń Boże. Nawet nie mam czasu na takie brewerie, bo spieszę zapoznać się z
najnowszą - wierzę, że błyskotliwą jak zawsze - twórczością literacką
Rafała.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jeśli ktoś ma pieniądze, to skądś je ma."
Lech Kaczyński (prezydent)

Data: 2009-08-03 06:59:23
Autor: serak
Nowa świecka tradycja
Broń Boże. Nawet nie mam czasu na takie brewerie, bo spieszę zapoznać się z
najnowszą - wierzę, że błyskotliwą jak zawsze - twórczością literacką
Rafała.
Ty jeszcze wiesz  Grześku o czy piszesz? Zabawna jest ta Twoja alergia
na złe słowo o GW, Michniku,  a teraz jak widzę PO. Pewnie mi nie
odpiszesz, bo ładujesz sobie akumulatory czytajac Rafała
(Ziemkiewicza?). Oj chłopie. Wyluzuj. Tu Banderę chodzi. i

Data: 2009-08-04 08:57:52
Autor: Olin
Nowa świecka tradycja
Dnia Mon, 3 Aug 2009 06:59:23 -0700 (PDT), serak napisał(a):

Tu Banderę chodzi.

Już się bałem, ze Bandera jest stałym bywalcem salonu, a kto wie, może
należy nawet do PO.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
 że nasza praca jest szalenie ważna"
Bertrand Russell

Data: 2009-08-04 00:51:47
Autor: serak
Nowa świecka tradycja
On 4 Sie, 08:57, Olin <k...@adres.w.stopce> wrote:
Dnia Mon, 3 Aug 2009 06:59:23 -0700 (PDT), serak napisał(a):

>Tu Banderę chodzi.
Już się bałem, ze Bandera jest stałym bywalcem salonu, a kto wie, może
należy nawet do PO.
Aleś ty głupi.

Data: 2009-08-04 10:30:31
Autor: Olin
Nowa świecka tradycja
Dnia Tue, 4 Aug 2009 00:51:47 -0700 (PDT), serak napisał(a):

Aleś ty głupi.

Nie sposób oczekiwać zbyt wiele od kogoś omamionego michnikową prasą.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Przejdą lata i wieki przeminą, pójdą w zapomnienie złodzieje
 i aferzyści z pierwszych stron gazet, a ojca Tadeusza Rydzyka
 będą zapewne wspominały pokolenia jak Ojca Kordeckiego.
 Prawda zmartwychwstała, choć grobu pilnowali żołnierze."
prof. Włodzimierz Bojarski

Data: 2009-08-04 01:49:35
Autor: serak
Nowa świecka tradycja
Nie sposób oczekiwać zbyt wiele od kogoś omamionego michnikową prasą.
Jak zwykle jakaś obsesja z Ciebie wyłazi. To może sobie porób
podśmichujki z działalności  Adolfa Eichmanna i tam zamelduj jakie to
wesołe. Może Michnik Cie z tego wyleczy?
PS Zachowujesz sie jak pies węszący zesputą kiełbasę. Gdziekolwiek
pojawia sie możliowość , ze ktoś nie lubi Michnika i GW zjawiasz sie
Ty i pajacujesz. Chłopie wyluzuj.

Data: 2009-08-04 11:34:45
Autor: Olin
Nowa świecka tradycja
Dnia Tue, 4 Aug 2009 01:49:35 -0700 (PDT), serak napisał(a):

 Gdziekolwiek
pojawia sie możliowość , ze ktoś nie lubi Michnika i GW zjawiasz sie
Ty i pajacujesz.

Rutynowo bywam na kongresach PiS jako Hetman Gosiewski.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Ten, kto się śmieje ostatni, przeważnie nie ma jednego zęba na przedzie."
Baruch Spinoza

Data: 2009-08-04 04:57:59
Autor: serak
Nowa świecka tradycja
Data: 2009-08-07 14:05:55
Autor: Olin
Nowa świecka tradycja
Dnia Sun, 2 Aug 2009 12:17:05 -0700 (PDT), serak napisał(a):

władze
potrzebują jeszcze czasu na przeprowadzenie sondażu

Najwyraźniej sondaż szczęśliwie doprowadzono do końca, bo zapadła decyzja:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6905533,Rajd_sladami_Bandery__MSWiA_zakazalo_uczestnikom_wjazdu.html

Rajd śladami Bandery: MSWiA zakazało uczestnikom wjazdu
MSWiA nie zgodziło się, by uczestnicy rajdu kolarskiego śladami Stepana
Bandery wjechali na terem Polski - informuje TVN24.
Stepan Bandera był jednym z przywódców UPA. --

Data: 2009-08-07 05:45:52
Autor: serak
Nowa świecka tradycja
Najwyraźniej sondaż szczęśliwie doprowadzono do końca, bo zapadła
Szkoda , że doprowadzono aż do takiego momentu. Szkoda też, że naszego
prezydenta bardziej zaintersowała padlina w Zakopanym niż ta sprawa.
Za Tygodnikiem Podhalańskim:
"Szef kancelarii prezydenta Kaczyńskiego w Zakopanem bada sprawę
konia
Do Zakopanego przyjechał Władysław Stasiak, szef kancelarii prezydenta
RP. Spotyka się z lokalnymi władzami i dyrekcją Tatrzańskiego Parku
Narodowego. Wszystko w związku ze sprawą konia, który padł na drodze
do Morskiego Oka."

Data: 2009-08-07 15:22:58
Autor: Olin
Nowa świecka tradycja
Dnia Fri, 7 Aug 2009 05:45:52 -0700 (PDT), serak napisał(a):

Szkoda , że doprowadzono aż do takiego momentu.

Nie wiem jak to odbierzesz, ale zasadniczo zgadzasz się z salonem:
http://politbiuro.gazeta.pl/politbiuro/1,88475,6905976,Spozniona_reakcja_rzadu.html

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

Data: 2009-08-07 06:33:19
Autor: serak
Nowa świecka tradycja
Nie wiem jak to odbierzesz, ale zasadniczo zgadzasz się z salonem:http://politbiuro.gazeta.pl/politbiuro/1,88475,6905976,Spozniona_reak...
Nie jest to dla mnie problemem.

Data: 2009-08-07 16:53:55
Autor: Zbynek Ltd.
Nowa świecka tradycja
Witam

serak napisał(a) :
Najwyraźniej sondaż szczęśliwie doprowadzono do końca, bo zapadła
Szkoda , że doprowadzono aż do takiego momentu. Szkoda też, że naszego
prezydenta bardziej zaintersowała padlina w Zakopanym niż ta sprawa.

Chciałoby się wręcz powiedzieć: jacy terroryści*, tacy politycy.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

* - wiadomo z jakiego dowcipu :-)

Data: 2009-08-10 00:37:57
Autor: Slawomir Gorniak
Nowa świecka tradycja
On Aug 7, 3:45 pm, serak <se...@poczta.onet.pl> wrote:
> Najwyraźniej sondaż szczęśliwie doprowadzono do końca, bo zapadła

Szkoda , że doprowadzono aż do takiego momentu. Szkoda też, że naszego
prezydenta bardziej zaintersowała padlina w Zakopanym niż ta sprawa.

Tych dzieciakow bylo kilkanascie sztuk (a do Polski probowala wjechac
raptem czworka), to ze dwa razy mniej niz srednia impreza z serii W&S,
siejaca zdecydowanie wieksze spustoszenia wsrod narodu ;) Swoja droga
dziwne, ze taka liczba nie mogla sobie po prostu cicho jechac bez
afiszowania sie z Bandera..

Pomimo tego co uwaza senator Skorupa, jak _niektorzy_ gorale potrafia
traktowac konie czy psy, mozna sobie samemu obejrzec. A to co nazywasz
"padlina", nieco wczesniej bylo "zwierzeciem", ktore ta "padlina" nie
musialo sie stac.

S.

Data: 2009-08-06 23:13:23
Autor: Filip
Nowa świecka tradycja
Witam!
Salony juz się wypowiedziały, wykształciuchów zapraszam do
przeczytania:
http://tygodnik.onet.pl/0,31185,bandera_mit__historia_irajd_rowerowy,komentarz.html
Jedynie Słusznie Myślący Polacy (jak i również) Wiedzący Wszystko
Lepiej zwolnieni z czytania.
pozdrawiam,
Filip

Data: 2009-08-06 23:28:50
Autor: serak
Nowa świecka tradycja
Ja natomiast polecam dyskusje na
http://forum.bieszczady.info.pl/
Możesz spokojnie tam Filip zajrzeć. Nie ma mnie tam, nie ma tez kładów
w tym watku. Nie ma tez niektórych innych osób. Jest normalna, jak na
internet , dyskusja.
A wracając do artykuła księdza Bonieckiego. Wyważony, mądry. Chcaiłoby
się tak. Ale niestety metoda siedzenia cicho nieskuteczna.

Data: 2009-08-07 08:42:53
Autor: any
Nowa świecka tradycja
serak pisze:
Ja natomiast

No to ja dołożę jeszcze komentarz na blogu:
http://tygodnik.onet.pl/trzyzolwie.blog.onet.pl,387725880,blog.html

Ale niestety metoda siedzenia cicho nieskuteczna.

I tak i nie.
Tak, bo wyważony głos ginie we wrzasku pozostałych publikatorów. Zwłaszcza w sezonie ogórkowym.
I przodują w tym tabloidy.
Nie, bo cześć mediów nie raczyła dostrzec młodych cyklistów.

any

Data: 2009-08-07 09:32:21
Autor: Olin
Nowa świecka tradycja
Dnia Thu, 6 Aug 2009 23:13:23 -0700 (PDT), Filip napisał(a):

 wykształciuchów zapraszam do
przeczytania:
http://tygodnik.onet.pl/0,31185,bandera_mit__historia_irajd_rowerowy,komentarz.html

Pozwolę sobie dorzucić jeszcze jeden głos targowiczan:
http://wyborcza.pl/1,75968,6886958,Dla_Polakow_bandyta__dla_Ukraincow_bohater.html

Data: 2009-08-07 00:50:20
Autor: serak
Nowa świecka tradycja
Popłakałem sie ze wzruszenia jak ci uczestnicy tego rajdu lubią nas i
nie mają pojecia o co chodzi księdzu I-Z.

Data: 2009-08-07 01:07:01
Autor: serak
Nowa świecka tradycja
Za Interią:
"- Nie zdecydowaliśmy jeszcze, czy wjedziemy do Polski - powiedział
reporterowi RMF FM Maciejowi Grzybowi organizator rajdu rowerowego
śladami Stepana Bandery. Warto zaznaczyć, że Bandera był jednym z
przywódców Organizacji Ukraińskich Nacjonalistów, którego zbrojnym
ramieniem była UPA.

Dziennikarz RMF rozmawiał z Pawłem Sawczukiem, organizatorem rajdu, i
w jego głosie wyczuł spore wahanie - wjeżdżać czy nie wjeżdżać.
Rowerzyści o poranku mieli być już na granicy ukraińsko-polskiej,
jednak prawdopodobnie jeszcze nie wyjechali z miejsca swojego
ostatniego noclegu. Maciej Grzyb na przejściu granicznym w Medyce nie
zauważył nikogo, kto by protestował przeciwko ich pojawieniu się w
Polsce. "

Myślenie się im właczyło?

Nowa świecka tradycja