Nowa systematyka chamstwa wg J. Kaczyńskiego.

Data: 2010-09-07 18:04:01
Autor: Jarek od kżyża
Nowa systematyka chamstwa wg J. Kaczyńskiego.
PO zachowuje się gorzej niż Samoobrona - twierdzi prezes PiS. Zbadajmy to.
Prezes PiS Jarosław Kaczyński udzielił ostatnio wywiadu prawicowemu portalowi. By porazić wszystkich brakiem ogłady, wręcz chamstwem polityków PO, opowiedział jak to jeden poseł Platformy (niestety, prezes nie podał jego nazwiska) bezczelnie podsiadł posłanki PiS w sejmowej restauracji. I to mimo uprzedzenia, że to miejsce jest zajęte dla kolegi z PiS, który stał w kolejce po jedzenie!

Prezes Kaczyński uznał, że znacznie lepiej zachowywali niż PO się parlamentarzyści Samoobrony. Może miał na myśli to, jak o młodą działaczkę tej partii, Anetę Krawczyk, troszczył się sam jej lider - Andrzej Lepper. Na przykład - według zeznań Anety Krawczyk -: "Andrzej Lepper złapał mnie za włosy z tyłu głowy u dołu i trzymając zaprowadził do drugiego pokoju. Tam rzucił mnie na łóżko. To ciągnięcie za włosy bolało. Zdarł ze mnie bieliznę."

Prezes Kaczyński woli udawać, że seksafery nie było, inaczej trudno byłoby mu wytłumaczyć dlaczego będąc tak czułym na punkcie dobrego wychowania i wyszukanych manier, zwłaszcza wobec kobiet, bez mrugnięcia okiem, zrobił koalicję z Samoobroną Leppera.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,8346621,Nowa_systematyka_chamstwa_wg_J__Kaczynskiego.html#ixzz0yrOMsk2g

Przemysław Warzywny

--

"Bądźmy litościwi dla polityków, którzy nie wiedzą, co mówią. Nie będę się znęcał nad Jarosławem Kaczyńskim, bo on ma wystarczająco dużo problemów."

Nowa systematyka chamstwa wg J. Kaczyńskiego.