[Gortatka] Nowa taktyka Orlando?

Data: 2009-03-04 10:27:09
Autor: Cavek
[Gortatka] Nowa taktyka Orlando?
W opisie meczu Orland - Phoenix znalazlem wzmiankę ze Orlando zagralo na 2 centrow i co najbardziej cieszy jednym z tych centrów był Marcin Gortat. Mam nadzieje ze dzisiejszy występ przekona trenera Magic do czestszego stawiania na taki układ :)
Cavek
ps. widzial moze ktos ten mecz i jak to sie prezentowalo?

Data: 2009-03-04 10:33:48
Autor: Hubertus Blues
Cavek pisze:
[...]

Przeszło mi przez głowę parę już razy, że może warto sprobować przesunąć Turkoglu na dwójkę, Ryśka na SF na na PF obok supermana niech wchodzi Gortat. Broni nie najgorzej a z Dwoghtem mogliby rządzić na obu deskach.   Na minus pomysłu małe doświadczenie i Gortata i zespołu z takim graniem - chodzi o to, żeby sobie nie przeszkadzali, a w zasadzie, żeby Gortat nie przeszkadzał Howardowi.
Może w przyszłym sezonie?

ps. widzial moze ktos ten mecz i jak to sie prezentowalo?

Nie widziałem, ale wygląda na to, ze Gortat znów jest pierwszym wysokim z ławki.

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."

Data: 2009-03-04 10:37:24
Autor: Cavek
Hubertus Blues pisze:
Cavek pisze:
[...]

Jak widac nie tylko Ty o tym myslisz. Skoro zastosowano to przeciwko Shaqowi to pewnie coraz czesciej bedzie to w uzyciu.
Cavek

Data: 2009-03-04 02:42:14
Autor: L'e-szczur
Nowa taktyka Orlando?
On 4 Mar, 10:37, Cavek <wo...@wp.pl> wrote:

Jak widac nie tylko Ty o tym myslisz. Skoro zastosowano to przeciwko
Shaqowi to pewnie coraz czesciej bedzie to w uzyciu.
Cavek

Trzy ostatnie przegrane Orlando od strony zbiorek oraz trojek
(3PM-3PA):
Detroit 38 - Magic 28 (2-11)
Bulls 44 - Orlando 38 (9-26)
Hornets 46 - Magic 35 (13-33)

Magic MUSZA zbierac lepiej od przeciwnikow, bo nawet ponadprzecietna
ilosc trafionych trojek nie zalatwi sprawy. A to wymusza wprowadzenie
Polskiego Mlota :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-04 17:51:16
Autor: tuti
Nowa taktyka Orlando?
jeszcze jedno - Battie nie zagral ani minuty - DNP - CD!!!!!!!!

Data: 2009-03-04 11:28:07
Autor: lorak
Cavek pisze:
Hubertus Blues pisze:
Cavek pisze:
[...]

nie wiem, jak w drugiej polowie, ale  w pierwszej oni nie byli razem na boisku. Dwight wiekszosc czasu przesiedzial na lawce z powodu fauli (o dziwo nie byly nalapane na Shaqu), a O'Neal robil z Gortatem co chcial.

[Gortatka] Nowa taktyka Orlando?