Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   [pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.

[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.

Data: 2013-04-22 22:59:53
Autor: Grzexs
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
gazeta.pl donosi:

<cite>

Nowa tania marka Orange - nju.mobile. "Play mo偶e czu膰 si臋 zagro偶ony"

22.04.2013, aktualizacja: 22.04.2013 18:20

Dzie艅 przed publikacj膮 wynik贸w za I kwarta艂 2013 r. Grupa TP (Orange Polska) poinformowa艂a o wprowadzeniu na rynek nowej, taniej marki nju.mobile

"B臋dziemy mie膰 now膮 mark臋 nju.mobile. Przygotujcie si臋 na prost膮, tani膮 ofert臋 prepaid i postpaid, bez zobowi膮za艅, um贸w lojalno艣ciowych, gwiazdek, a zw艂aszcza drogich celebryt贸w w rolach g艂贸wnych. B臋dzie dost臋pna w wersji tylko SIM i oferowana przede wszystkim w internecie. Szczeg贸艂y podamy w czwartek" - napisa艂 na swoim blogu Wojciech Jabczy艅ski, rzecznik Orange Polska.

Szczeg贸艂y nowej oferty b臋d膮 zaprezentowane w czwartek. Ze wst臋pnych informacji wynika, 偶e TP SA chce za po艣rednictwem nju.mobile walczy膰 o m艂odych klient贸w w grupie wiekowej 16-36 lat. W tym segmencie od kilku lat funkcjonuje ju偶 T-Mobile z mark膮 Heyah.

Play mo偶e czu膰 si臋 zagro偶ony

- Je偶eli ceny po艂膮cze艅 w nju. mobile oka偶膮 si臋 tak konkurencyjne, jak zapowiada to operator, to najbardziej zagro偶ony mo偶e czu膰 si臋 Play. Trzeba jednak przypomnie膰, 偶e Orange ju偶 nie raz zapowiada艂 rewolucj臋, ale nic z tego nie wychodzi艂o. Z pewno艣ci膮 mo偶emy spodziewa膰 si臋 rewolucji pod sensem marketingowym - uwa偶a Witold Tomaszewski z Teleopolis. Zdaniem Tomaszewskiego, nowa marka Orange mo偶e nawi膮zywa膰 ofert膮 do francuskiego Sosh - tak偶e nale偶膮cego do Orange - sprzedaj膮c proste umowy bez telefon贸w, bez cyrografu i bez wi膮zania z innymi us艂ugami. - Mo偶emy spodziewa膰 si臋 nielimitowanych rozm贸w do sieci, na numery stacjonarne i nieograniczon膮 liczb臋 sms-贸w. Na oficjaln膮 ofert臋 musimy poczeka膰 do czwartku i wtedy dowiemy si臋 czy b臋dzie to prawdziwa rewolucja na rynku i czy sie膰 zagrozi konkurentom - dodaje Tomaszewski.

Koniec wojny cenowej, a mo偶e pocz膮tek?

- W Polsce nie ma miejsca dla czterech operator贸w, a przynajmniej nie przy tym poziomie cen - m贸wi艂 na pocz膮tku kwietnia Maciej Witucki, szef polskiego oddzia艂u Orange, w wywiadzie dla tygodnika "Bloomberg Businessweek Polska". T艂umaczy艂, 偶e operatorzy powinni zarzuci膰 wojn臋 cenow膮 i przekonywa膰 klient贸w, 偶e za dobry smartfon i szybki internet mobilny trzeba wi臋cej zap艂aci膰.

Zdaniem prezesa Orange Polska w ca艂ej Europie powinno by膰 trzech-czterech operator贸w. A dzi艣 dzia艂a oko艂o stu. - Dla monopolist贸w oczywi艣cie to by艂by najlepszy scenariusz. Dla konsument贸w to by艂aby katastrofa i ju偶 to 膰wiczyli艣my - krytykuje Anna Stre偶y艅ska, by艂a prezes Urz臋du Komunikacji Elektronicznej.

</cite>
殴r贸d艂o: <http://pieniadze.gazeta.pl/Kupujemy/1,124630,13787768,Nowa_tania_marka_Orange___nju__mobile.html#BoxSlotII3img>
= <http://skroc.pl/ccc88cc88ba>
--
Grzexs

Data: 2013-04-22 23:24:55
Autor: J.F.
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Mon, 22 Apr 2013 22:59:53 +0200, Grzexs napisa(a):
"B阣ziemy mie now mark nju.mobile. Przygotujcie si na prost, tani ofert prepaid i postpaid, bez zobowi眤a, um體 lojalno禼iowych, gwiazdek, a zw砤szcza drogich celebryt體 w rolach g丑wnych. B阣zie

A reszta klientow to bedzie wolala oferte droga i skomplikowana ? Ciekawe jacy tani celebryci beda reklamowac :-)


dost阷na w wersji tylko SIM i oferowana przede wszystkim w internecie. Szczeg蟪y nowej oferty b阣 zaprezentowane w czwartek. Ze wst阷nych informacji wynika, 縠 TP SA chce za po秗ednictwem nju.mobile walczy o m硂dych klient體 w grupie wiekowej 16-36 lat. W tym segmencie od kilku lat funkcjonuje ju T-Mobile z mark Heyah.

I ta grua klientow nie ma ochoty na nowy, wypasiony telefon ?
- Je縠li ceny po潮cze w nju. mobile oka勘 si tak konkurencyjne, jak zapowiada to operator, to najbardziej zagro縪ny mo縠 czu si Play. Trzeba jednak przypomnie, 縠 Orange ju nie raz zapowiada rewolucj, ale nic z tego nie wychodzi硂. Z pewno禼i mo縠my spodziewa si rewolucji pod sensem marketingowym - uwa縜 Witold Tomaszewski z

Siakos nie wierze. Ale poczekajmy do czwartku :-)

Teleopolis. Zdaniem Tomaszewskiego, nowa marka Orange mo縠 nawi眤ywa ofert do francuskiego Sosh - tak縠 nale勘cego do Orange - sprzedaj眂 proste umowy bez telefon體, bez cyrografu i bez wi眤ania z innymi us硊gami.

przenoszenie doswiadczen z rynku francuskiego na polski ? To nie musi sie udac :-)

- Mo縠my spodziewa si nielimitowanych rozm體 do sieci, na numery stacjonarne i nieograniczon liczb sms-體. Na oficjaln ofert

I to wszystko za ... maly konkursik dla gruowiczow ... 49 zl/mc ?
nie, ciut za drogo, 39zl, plus doplata za internet :-)

- W Polsce nie ma miejsca dla czterech operator體, a przynajmniej nie przy tym poziomie cen - m體i na pocz眛ku kwietnia Maciej Witucki, szef polskiego oddzia硊 Orange, w wywiadzie dla tygodnika "Bloomberg Businessweek Polska". T硊maczy, 縠 operatorzy powinni zarzuci wojn cenow i przekonywa klient體, 縠 za dobry smartfon i szybki internet mobilny trzeba wi阠ej zap砤ci.

Zdaniem prezesa Orange Polska w ca砮j Europie powinno by trzech-czterech operator體. A dzi dzia砤 oko硂 stu. - Dla monopolist體 oczywi禼ie to by砨y najlepszy scenariusz. Dla konsument體 to by砤by katastrofa i ju to 鎤iczyli秏y - krytykuje Anna Stre縴駍ka, by砤 prezes Urz阣u Komunikacji Elektronicznej.

No coz, praktyka sugeruje ze jesli prezes ma racje, to rynek i tak sie
zmonopolizuje ..

J.

Data: 2013-04-23 12:25:19
Autor: dizel
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
On Mon, 22 Apr 2013 22:59:53 +0200, Grzexs <grzexs@g-a-zeta-apsik.pl>
wrote:

gazeta.pl donosi:

<cite>

Nowa tania marka Orange - nju.mobile. "Play mo縠 czu si zagro縪ny"

<ciach>

Cuduj z now mark, a tych taryf kt髍e s w Orange na kart nie
potrafi poprawi. Przecie to 秏ieszne jest. Co chwil prezes albo
rzecznik Orange 縜li si jak to jest 糽e na Polskim rynku i jak to
musz dok砤da a tu raptem mo縠 wyjdzie ta駍za oferta ni
zaprezentowany ostatnio smart (osobi禼ie w to nie wierz 縠 b阣zie
taniej ale zobaczymy).
Czyli wychodzi tym samym na to 縠 sami si przyznaj do tego 縠 w
Orange jest drogo, ale zrobi now mark to b阣zie taniej. Dla mnie
jest to rozdwojenie ja糿i. Ale co po Orange/TP mo縩a si lepszego
spodzeiwa?
Nast阷n g.wno po sami swoi itd.

Pozdrawiam

Data: 2013-04-23 11:11:22
Autor: W
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
dizel wystuka, co nast阷uje:

On Mon, 22 Apr 2013 22:59:53 +0200, Grzexs <grzexs@g-a-zeta-apsik.pl>
wrote:

gazeta.pl donosi:

<cite>

Nowa tania marka Orange - nju.mobile. "Play mo縠 czu si zagro縪ny"

<ciach>

Cuduj z now mark, a tych taryf kt髍e s w Orange na kart nie
potrafi poprawi. Przecie to 秏ieszne jest. Co chwil prezes albo
rzecznik Orange 縜li si jak to jest 糽e na Polskim rynku i jak to
musz dok砤da a tu raptem mo縠 wyjdzie ta駍za oferta ni
zaprezentowany ostatnio smart (osobi禼ie w to nie wierz 縠 b阣zie
taniej ale zobaczymy).
Czyli wychodzi tym samym na to 縠 sami si przyznaj do tego 縠 w
Orange jest drogo, ale zrobi now mark to b阣zie taniej. Dla mnie
jest to rozdwojenie ja糿i. Ale co po Orange/TP mo縩a si lepszego
spodzeiwa?
Nast阷n g.wno po sami swoi itd.

No patrz, wieeeki temu to samo zrobi砤 Era z Heyah i si przebili do pewnego segmentu. Poniek眃 rozumiem dzia砤nia Orange - maj globaln mark kt髍 promuj jako "presti縪w" co nie musi si przek砤da na tania/popularna (raczej ma by 'silna' i budzi pewne skojarzenia). Teraz wprowadz inn mark - tani, prost; i tak ludzie, kt髍ym (w ich wyobra縩iu) zale縴 na jakiej tam arbitralnej "lepszo禼i" du縠go Orange zostan, a Ci kt髍ych Orange wkurza cenami i uciekaj眃o konkurencji Orange zatrzyma w swoim ogr骴ku - i wilk syty i owca ca砤, a klient zapewne i tak a tak du縪 nie zyska... raczej Orange jako grupa mniej straci ;-)

Data: 2013-04-23 16:51:25
Autor: dizel
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
On Tue, 23 Apr 2013 11:11:22 +0000 (UTC), W <wu@wu.pl> wrote:

No patrz, wieeeki temu to samo zrobi砤 Era z Heyah i si przebili do pewnego segmentu.

No tak ale to by硑 inne czasy, zreszt Heyah wprowadzi砤 sekundowe
naliczanie i obni縴砤 znacznie stawki za po潮czenia i dlatego im si w
miar uda硂, Sami swoi jako nie wypalili.

Poniek眃 rozumiem dzia砤nia Orange - maj globaln mark kt髍 promuj jako "presti縪w" co nie musi si przek砤da na tania/popularna (raczej ma by 'silna' i budzi pewne skojarzenia). Teraz wprowadz inn mark - tani, prost;

Czy tani i prost to si jeszcze oka縠, osobi禼ie po Orange bym si
nie du縪 nie spodziewa, patrz ostatnia super ofeta Smart.

a Ci kt髍ych Orange wkurza cenami i uciekaj眃o konkurencji Orange zatrzyma w swoim ogr骴ku - i wilk syty i owca ca砤, a klient zapewne i tak a tak du縪 nie zyska... raczej Orange jako grupa mniej straci ;-)

Z tym to akurat si zgodz.

Pozdrawiam

Data: 2013-04-23 17:12:36
Autor: J.F
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
U縴tkownik "W"  napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:XnsA1AB860C138E4wuathome@at.home...
Cuduj z now mark, a tych taryf kt髍e s w Orange na kart nie
potrafi poprawi. Przecie to 秏ieszne jest.

No patrz, wieeeki temu to samo zrobi砤 Era z Heyah i si przebili do pewnego
segmentu.

Przebil, bo obnizyl ceny istotnie (tak nawiasem mowiac to o ile dobrze pamietam, to Idea obnizyla nawet wczesniej, tylko cos tam jednak powodowalo ze wcale atrakcyjni nie byli).
Rownie dobrze mozna by ceny normalnie obnizyc, bez tych nowych marek, bez tysiaca reklam ..

Owszem, manewr z Heyah mial pare zalet, ale czy sobie z nich pomyslodawcy zdawali sprawe ?
Czy pomysly byly inne (np jak tu wydac uchwalony budzet i pochwalic sie osiagnieciami :-))

Poniek眃 rozumiem dzia砤nia Orange - maj globaln mark kt髍
promuj jako "presti縪w" co nie musi si przek砤da na tania/popularna
(raczej ma by 'silna' i budzi pewne skojarzenia). Teraz wprowadz inn

Prestiz w prepaidzie ?

mark - tani, prost; i tak ludzie, kt髍ym (w ich wyobra縩iu) zale縴 na
jakiej tam arbitralnej "lepszo禼i" du縠go Orange zostan, a Ci kt髍ych
Orange wkurza cenami i uciekaj眃o konkurencji Orange zatrzyma w swoim
ogr骴ku - i wilk syty i owca ca砤,

Metoda czesto stosowana ... ale przeciez marka "popak體" juz jest ..

A tak swoja droga to Orange ma pop* te taryfy, i mnie odrzuca - tzn po paru minutach sobie mowie ze szkoda czasu na analizowanie - duzo taniej nie bedzie, nie potrafia zrobic prostej, to niech cierpia :-)

J.

Data: 2013-04-23 19:25:15
Autor: ALEX Alpha MR
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Tue, 23 Apr 2013 17:12:36 +0200, J.F napisa艂(a):

Cuduj膮 z now膮 mark膮, a tych taryf kt贸re s膮 w Orange na kart臋 nie
potrafi膮 poprawi膰. Przecie偶 to 艣mieszne jest.

No patrz, wieeeki temu to samo zrobi艂a Era z Heyah i si臋 przebili do pewnego
segmentu.

Przebil, bo obnizyl ceny istotnie (tak nawiasem mowiac to o ile dobrze pamietam, to Idea obnizyla nawet wczesniej, tylko cos tam jednak powodowalo ze wcale atrakcyjni nie byli).

Wszechobecnej REKLAMY. I naliczania sekundowego.
A z drugiej strony, Dronka w艂a艣nie wprowadzi艂a naliczanie 15-to sekundowe.

Rownie dobrze mozna by ceny normalnie obnizyc, bez tych nowych marek, bez tysiaca reklam ..

Bez reklam nie by艂oby Heyah. I naliczania sekundowego.


--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim膮 Cesarska Marynarka Japo艅ska nie tylko zatopi艂a
flot臋 rosyjsk膮, zatopi艂a co艣 o wiele wi臋cej: mit o wy偶szo艣ci bia艂ej rasy
:-D

Data: 2013-04-23 22:59:27
Autor: Grzexs
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Wszechobecnej REKLAMY. I naliczania sekundowego.
A z drugiej strony, Dronka w艂a艣nie wprowadzi艂a naliczanie 15-to sekundowe.

U Owada zawsze by艂o 15-sekundowe. Tylko do艣膰 starannie to ukrywali.

--
Grzexs

Data: 2013-04-23 23:08:16
Autor: J.F.
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Tue, 23 Apr 2013 22:59:27 +0200, Grzexs napisa(a):
Wszechobecnej REKLAMY. I naliczania sekundowego.
A z drugiej strony, Dronka w砤秐ie wprowadzi砤 naliczanie 15-to sekundowe.

U Owada zawsze by硂 15-sekundowe. Tylko do舵 starannie to ukrywali.

Przy obecnych cenach to mniej istotne.
Jedni niby maja rozliczanie sekundowe, ale co z tego skoro sie placi
grosza z gory za 2-3 sek, te 15s to ~5gr, a srednio tracisz na
rozmowie polowie tego.
A jeszcze inni proponuja rozne promocje .. z zawartym rozliczaniem
minutowym. I widac ludzie korzystaja.


J.

Data: 2013-04-23 23:14:14
Autor: dizel
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
On Tue, 23 Apr 2013 22:59:27 +0200, Grzexs <grzexs@g-a-zeta-apsik.pl>
wrote:

Wszechobecnej REKLAMY. I naliczania sekundowego.
A z drugiej strony, Dronka w砤秐ie wprowadzi砤 naliczanie 15-to sekundowe.

U Owada zawsze by硂 15-sekundowe. Tylko do舵 starannie to ukrywali.

Akurat przy stawce 19/min to praktycznie nie istotne jest.

Pozdrawiam

Data: 2013-04-23 23:36:08
Autor: Grzexs
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Wszechobecnej REKLAMY. I naliczania sekundowego.
A z drugiej strony, Dronka w艂a艣nie wprowadzi艂a naliczanie 15-to sekundowe.

U Owada zawsze by艂o 15-sekundowe. Tylko do艣膰 starannie to ukrywali.

Akurat przy stawce 19/min to praktycznie nie istotne jest.

Fakt. Bardziej wkurzaj膮ce u Owada jest do艣膰 ograniczona ilo艣膰 sposob贸w zasilenia konta 鈥 chyba tylko kupon w kasie za got贸wk臋.
--
Grzexs

Data: 2013-04-24 13:09:37
Autor: J.F
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
U偶ytkownik "Grzexs"  napisa艂 w wiadomo艣ci
U Owada zawsze by艂o 15-sekundowe. Tylko do艣膰 starannie to ukrywali.
Akurat przy stawce 19/min to praktycznie nie istotne jest.

Fakt. Bardziej wkurzaj膮ce u Owada jest do艣膰 ograniczona ilo艣膰 sposob贸w zasilenia konta 鈥 chyba tylko kupon w kasie za got贸wk臋.

Juz pisza - doladowania on-line wkrotce. Pewnie po wakacjach :-)

Ja bym potrzebowal jeszcze zdalne zarzadzanie kontem przez internet - pewnie tez nie ma ?

J.

Data: 2013-04-27 13:36:30
Autor: J.F.
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Tue, 23 Apr 2013 19:25:15 +0200, ALEX Alpha MR napisa(a):
Dnia Tue, 23 Apr 2013 17:12:36 +0200, J.F napisa(a):
Rownie dobrze mozna by ceny normalnie obnizyc, bez tych nowych marek, bez tysiaca reklam ..

Bez reklam nie by硂by Heyah. I naliczania sekundowego.

A co szkodzilo wprowadzic sekundowe naliczanie w taktaku ?

I cala reklame ograniczyc do 1 sms na klienta ...

J.

Data: 2013-04-27 17:10:08
Autor: ALEX Alpha MR
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sat, 27 Apr 2013 13:36:30 +0200, J.F. napisa艂(a):

Rownie dobrze mozna by ceny normalnie obnizyc, bez tych nowych marek, bez tysiaca reklam ..

Bez reklam nie by艂oby Heyah. I naliczania sekundowego.

A co szkodzilo wprowadzic sekundowe naliczanie w taktaku ?

I cala reklame ograniczyc do 1 sms na klienta ...

A sk膮d mam to wiedzie膰? Prezesa PTC pytaj.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim膮 Cesarska Marynarka Japo艅ska nie tylko zatopi艂a
flot臋 rosyjsk膮, zatopi艂a co艣 o wiele wi臋cej: mit o wy偶szo艣ci bia艂ej rasy
:-D

Data: 2013-04-27 18:01:21
Autor: J.F.
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sat, 27 Apr 2013 17:10:08 +0200, ALEX Alpha MR napisa(a):
Dnia Sat, 27 Apr 2013 13:36:30 +0200, J.F. napisa(a):
Rownie dobrze mozna by ceny normalnie obnizyc, bez tych nowych marek, bez tysiaca reklam ..
Bez reklam nie by硂by Heyah. I naliczania sekundowego.
A co szkodzilo wprowadzic sekundowe naliczanie w taktaku ?
I cala reklame ograniczyc do 1 sms na klienta ...

A sk眃 mam to wiedzie? Prezesa PTC pytaj.

Chetnie bym spytal, ale nie znam. no i pytanie czy prawde powie :-)

Ale ciebie moge spytac, dlaczegoz to uwazasz ze bez Heyah nie byloby
obnizek :-)

A swoja droga to jestem ciekaw na ile by wystarczylo w tamtych czasach
zrobic taryfe "Heyah", opisac na stronie www, i moze jeszcze rozeslac
informacje sms do wszystkich klientow Ery.
I cos mi sie wydaje ze w zupelnosci by wystarczylo :-)

J.

Data: 2013-04-27 18:10:03
Autor: ALEX Alpha MR
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sat, 27 Apr 2013 18:01:21 +0200, J.F. napisa艂(a):

Rownie dobrze mozna by ceny normalnie obnizyc, bez tych nowych marek, bez tysiaca reklam ..
Bez reklam nie by艂oby Heyah. I naliczania sekundowego.
A co szkodzilo wprowadzic sekundowe naliczanie w taktaku ?
I cala reklame ograniczyc do 1 sms na klienta ...

A sk膮d mam to wiedzie膰? Prezesa PTC pytaj.

Chetnie bym spytal, ale nie znam. no i pytanie czy prawde powie :-)

Ale ciebie moge spytac, dlaczegoz to uwazasz ze bez Heyah nie byloby
obnizek :-)

To powiedz jaka taryfa dosy膰 jakiego operatora mocno obni偶y艂a ceny
po艂膮cze艅. Niewiele przed pojawieniem si臋 Heyah na rynku. Odpowiedz BEZ
szukania w necie.

A swoja droga to jestem ciekaw na ile by wystarczylo w tamtych czasach
zrobic taryfe "Heyah", opisac na stronie www, i moze jeszcze rozeslac
informacje sms do wszystkich klientow Ery.
I cos mi sie wydaje ze w zupelnosci by wystarczylo :-)

Masz racj臋, wydaje Ci si臋. Podaj odpowied藕 na pytanie powy偶ej, a b臋dziesz
mia艂 odpowied藕.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim膮 Cesarska Marynarka Japo艅ska nie tylko zatopi艂a
flot臋 rosyjsk膮, zatopi艂a co艣 o wiele wi臋cej: mit o wy偶szo艣ci bia艂ej rasy
:-D

Data: 2013-04-27 21:02:52
Autor: J.F.
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sat, 27 Apr 2013 18:10:03 +0200, ALEX Alpha MR napisa(a):
Dnia Sat, 27 Apr 2013 18:01:21 +0200, J.F. napisa(a):
Ale ciebie moge spytac, dlaczegoz to uwazasz ze bez Heyah nie byloby
obnizek :-)
To powiedz jaka taryfa dosy jakiego operatora mocno obni縴砤 ceny
po潮cze. Niewiele przed pojawieniem si Heyah na rynku. Odpowiedz BEZ
szukania w necie.

Idea. Ale to tylko dlatego odpowiem ze kiedys wyszukalem i mi to
utkwilo.

A swoja droga to jestem ciekaw na ile by wystarczylo w tamtych czasach
zrobic taryfe "Heyah", opisac na stronie www, i moze jeszcze rozeslac
informacje sms do wszystkich klientow Ery.
I cos mi sie wydaje ze w zupelnosci by wystarczylo :-)

Masz racj, wydaje Ci si. Podaj odpowied na pytanie powy縠j, a b阣ziesz
mia odpowied.

A to mial byc kontrprzyklad ? To niezbyt udany, tak jak i tamta
obnizka - bardziej na papierze. Ale ja przeciez nie o tym - tylko ze Heyah nie przyszla z zewnatrz, ot, "dobra wola" operatora. Nie widze powodow dla ktorych nie moglaby
byc zastosowana w zwyklych taryfach. Nawiasem mowiac to wlasnie dlatego ze to byla osobna marka, to rynek
obserwowal ten eksperyment z cierpliwoscia i wcale sie nie spieszyl z
obnizkami. O ile dobrze pamietam to w prepaid trwalo to pol roku i
kosztowalo konkurecje cos pol miliona klientow, a abonenci musieli
poczekac rok ..

J.

Data: 2013-04-27 22:46:30
Autor: dizel
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
On Sat, 27 Apr 2013 21:02:52 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Dnia Sat, 27 Apr 2013 18:10:03 +0200, ALEX Alpha MR napisa(a):
Dnia Sat, 27 Apr 2013 18:01:21 +0200, J.F. napisa(a):
Ale ciebie moge spytac, dlaczegoz to uwazasz ze bez Heyah nie byloby
obnizek :-)
To powiedz jaka taryfa dosy jakiego operatora mocno obni縴砤 ceny
po潮cze. Niewiele przed pojawieniem si Heyah na rynku. Odpowiedz BEZ
szukania w necie.

Idea.

Nie powiedzia砨ym, Idea w tamtych czasach by砤 traktowana 糽e, raczej
kojarzy砤 si z lud糾i kt髍zy nie maj za bardzo pieni阣zy, byli
cenowo najta駍i ale jako舵 pozostawia砤 wiele do 縴czenia, do tego
abonementy na dziadka kombatanta itd. Tak si kojarzy砤 ale to nie
znaczy 縠 pierwsza ceny obni縴砤 i by砤 najta駍za.
Heyah to na tamte czasy by砤 rewolucja, sekundowe naliczenie to raz a
dwa to obni縠nie stawki poni縠j z硂t體ki do innych sieci 0,98 gr potem
0,80gr no i trzecia kwestia 縠 robili akcje u秝iadamiaj眂e i w r罂nych
miastach mo縩a by硂 przyj舵 i 禼i眊n辨 za darmo simlocka z telefonu co
by mo縩a by硂 korzysta z ich us硊g (W O do tej pory s simlocki i po
abo mo縩a 禼i眊n辨 za op砤t).
Poza tym pami阾am bo zajmowa砮m si wtedy handlem w gsm 縠 ludzie bili
si o startery heyah w hurtowni bo praktycznie schodzi硑 bardzo
szybko, jak si uda硂 wyrwa ze 20 to ludzie wykupowali to nie w cenie
20pln ale 30 czy 40 bez zaj眐ni阠ia, i to w ci眊u dw骳h trzech godzin,
tak縠 co by nie m體i o heyah ich wej禼ie by硂 bardzo dobrze
przygotowane i to by砤 naprawd rewolucja.



Pozdrawiam

Data: 2013-04-28 13:35:04
Autor: J.F.
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sat, 27 Apr 2013 22:46:30 +0200, dizel napisa(a):
On Sat, 27 Apr 2013 21:02:52 +0200, "J.F."
Dnia Sat, 27 Apr 2013 18:10:03 +0200, ALEX Alpha MR napisa(a):
To powiedz jaka taryfa dosy jakiego operatora mocno obni縴砤 ceny
po潮cze. Niewiele przed pojawieniem si Heyah na rynku. Odpowiedz BEZ
szukania w necie.
Idea.
Nie powiedzia砨ym, Idea w tamtych czasach by砤 traktowana 糽e, raczej
kojarzy砤 si z lud糾i kt髍zy nie maj za bardzo pieni阣zy, byli
cenowo najta駍i ale jako舵 pozostawia砤 wiele do 縴czenia, do tego
abonementy na dziadka kombatanta itd. Tak si kojarzy砤 ale to nie
znaczy 縠 pierwsza ceny obni縴砤 i by砤 najta駍za.

Troche mylisz czasy. 2004 to juz Idea byla od 6 lat, miala szeroki
zasieg, zdazyla podniesc ceny i dolaczyla do wielkiej dwojcy :-)
A przeciez w ogole byl to najstarszy operator komorkowy w Polsce.

No ale z czym sie mogla kojarzyc Heyah ?

Heyah to na tamte czasy by砤 rewolucja, sekundowe naliczenie to raz a
dwa to obni縠nie stawki poni縠j z硂t體ki do innych sieci 0,98 gr potem
0,80gr no

http://www.telepolis.pl/taryfy,5,1,0.html
Mozna tam znalezc idee dla kazdego, gdzie minuta w sieci 0.80, poza
siec 1.00, i to jest z 23.01.2004 - czyli przed startem heyah.

i trzecia kwestia 縠 robili akcje u秝iadamiaj眂e i w r罂nych
miastach mo縩a by硂 przyj舵 i 禼i眊n辨 za darmo simlocka z telefonu co
by mo縩a by硂 korzysta z ich us硊g

A tego nie pamietam. Nie mowie nie ... ale nie myli ci sie z Play ?
Poza tym pami阾am bo zajmowa砮m si wtedy handlem w gsm 縠 ludzie bili
si o startery heyah w hurtowni bo praktycznie schodzi硑 bardzo
szybko, jak si uda硂 wyrwa ze 20 to ludzie wykupowali to nie w cenie
20pln ale 30 czy 40 bez zaj眐ni阠ia, i to w ci眊u dw骳h trzech godzin,
tak縠 co by nie m體i o heyah ich wej禼ie by硂 bardzo dobrze
przygotowane i to by砤 naprawd rewolucja.

Tak jakos to pamietam, tym niemniej fakty masz powyzej. Moze powyzsza Idea wcale nie byla taka "dla kazdego" (ona byla "na
karte", czy tylko abo?), moze zabraklo tam naliczania sekundowego, w kazdym badz razie ludzie pamietaja ze to Heyah obnizyla ceny.

Ale ja przeciez nie o tym - tylko o tym ze wystarczylo obnizyc ceny w
TakTaku i podobne kolejki ustawialyby sie w salonach Ery bez zadnych
przygotowan.

J.

Data: 2013-04-28 16:30:58
Autor: ALEX Alpha MR
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sun, 28 Apr 2013 13:35:04 +0200, J.F. napisa艂(a):

To powiedz jaka taryfa dosy膰 jakiego operatora mocno obni偶y艂a ceny
po艂膮cze艅. Niewiele przed pojawieniem si臋 Heyah na rynku. Odpowiedz BEZ
szukania w necie.
Idea.
Nie powiedzia艂bym, Idea w tamtych czasach by艂a traktowana 藕le, raczej
kojarzy艂a si臋 z lud藕mi kt贸rzy nie maj膮 za bardzo pieni臋dzy, byli
cenowo najta艅si ale jako艣膰 pozostawia艂a wiele do 偶yczenia, do tego
abonementy na dziadka kombatanta itd. Tak si臋 kojarzy艂a ale to nie
znaczy 偶e pierwsza ceny obni偶y艂a i by艂a najta艅sza.

Troche mylisz czasy. 2004 to juz Idea byla od 6 lat, miala szeroki
zasieg, zdazyla podniesc ceny i dolaczyla do wielkiej dwojcy :-)

Podnie艣膰? Idea d艂ugo by艂a najta艅sza i jako pierwsza obni偶y艂a ceny znacz膮co.
Chyba 偶e o r贸偶nych Ideach gadamy.

A przeciez w ogole byl to najstarszy operator komorkowy w Polsce.

Idea najstarszym operatorem? Ciekawe.

No ale z czym sie mogla kojarzyc Heyah ?

Heyah to na tamte czasy by艂a rewolucja, sekundowe naliczenie to raz a
dwa to obni偶enie stawki poni偶ej z艂ot贸wki do innych sieci 0,98 gr potem
0,80gr no

http://www.telepolis.pl/taryfy,5,1,0.html
Mozna tam znalezc idee dla kazdego, gdzie minuta w sieci 0.80, poza
siec 1.00, i to jest z 23.01.2004 - czyli przed startem heyah.

I to ma by膰 ta niby podwy偶ka?

i trzecia kwestia 偶e robili akcje u艣wiadamiaj膮ce i w r贸偶nych
miastach mo偶na by艂o przyj艣膰 i 艣ci膮gn膮膰 za darmo simlocka z telefonu co
by mo偶na by艂o korzysta膰 z ich us艂ug

A tego nie pamietam. Nie mowie nie ... ale nie myli ci sie z Play ?

Nie myli si臋. Heyah 艣ci膮ga艂a simlocki za darmo.

Poza tym pami臋tam bo zajmowa艂em si臋 wtedy handlem w gsm 偶e ludzie bili
si臋 o startery heyah w hurtowni bo praktycznie schodzi艂y bardzo
szybko, jak si臋 uda艂o wyrwa膰 ze 20 to ludzie wykupowali to nie w cenie
20pln ale 30 czy 40 bez zaj膮kni臋cia, i to w ci膮gu dw贸ch trzech godzin,
tak偶e co by nie m贸wi膰 o heyah ich wej艣cie by艂o bardzo dobrze
przygotowane i to by艂a naprawd臋 rewolucja.

Tak jakos to pamietam, tym niemniej fakty masz powyzej. Moze powyzsza Idea wcale nie byla taka "dla kazdego" (ona byla "na
karte", czy tylko abo?), moze zabraklo tam naliczania sekundowego, w kazdym badz razie ludzie pamietaja ze to Heyah obnizyla ceny.

Ale ja przeciez nie o tym - tylko o tym ze wystarczylo obnizyc ceny w
TakTaku i podobne kolejki ustawialyby sie w salonach Ery bez zadnych
przygotowan.

Powiniene艣 zdymisjonowa膰 贸wczesnego prezesa PTC, biedak o tym nie wiedzia艂
i wywali艂 kup臋 kasy w reklam臋 Heyah.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim膮 Cesarska Marynarka Japo艅ska nie tylko zatopi艂a
flot臋 rosyjsk膮, zatopi艂a co艣 o wiele wi臋cej: mit o wy偶szo艣ci bia艂ej rasy
:-D

Data: 2013-04-28 17:37:04
Autor: J.F.
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sun, 28 Apr 2013 16:30:58 +0200, ALEX Alpha MR napisa(a):
Dnia Sun, 28 Apr 2013 13:35:04 +0200, J.F. napisa(a):
Nie powiedzia砨ym, Idea w tamtych czasach by砤 traktowana 糽e, raczej
kojarzy砤 si z lud糾i kt髍zy nie maj za bardzo pieni阣zy, byli
cenowo najta駍i ale jako舵 pozostawia砤 wiele do 縴czenia,

Troche mylisz czasy. 2004 to juz Idea byla od 6 lat, miala szeroki
zasieg, zdazyla podniesc ceny i dolaczyla do wielkiej dwojcy :-)

Podnie舵? Idea d硊go by砤 najta駍za i jako pierwsza obni縴砤 ceny znacz眂o.
Chyba 縠 o r罂nych Ideach gadamy.

Chyba o roznych. Idea owszem - tania (*) byla jak miala zasieg
ograniczony.
A potem powolutku sie zaczela wycofywac ze starych cen.
(*) - z tanioscia to tez roznie - oferowala dosc wysokie abonamenty 60
i 120 zl, w zamian za duzo minut (50 i 150 - teraz wzbudza smiech, ale
kiedys do smiechu nie bylo).

A przeciez w ogole byl to najstarszy operator komorkowy w Polsce.
Idea najstarszym operatorem? Ciekawe.

Operator nazywa sie PTK Centertel.
Heyah to na tamte czasy by砤 rewolucja, sekundowe naliczenie to raz a
dwa to obni縠nie stawki poni縠j z硂t體ki do innych sieci 0,98 gr potem
0,80gr no
http://www.telepolis.pl/taryfy,5,1,0.html
Mozna tam znalezc idee dla kazdego, gdzie minuta w sieci 0.80, poza
siec 1.00, i to jest z 23.01.2004 - czyli przed startem heyah.

I to ma by ta niby podwy縦a?

Nie, to juz obnizka. Ale porownaj cenniki idea 50/150 z Optima z
2000r.

Ale ja przeciez nie o tym - tylko o tym ze wystarczylo obnizyc ceny w
TakTaku i podobne kolejki ustawialyby sie w salonach Ery bez zadnych
przygotowan.

Powiniene zdymisjonowa 體czesnego prezesa PTC, biedak o tym nie wiedzia
i wywali kup kasy w reklam Heyah.

No i zostal zdymisjonowany, aczkolwiek mysle ze nie dlatego :-)
A spojrz na marke Era - kupa kasy wydana na reklamy ... i wszystko
wywalone do kosza.

Przyznaje - manewr z Heyah jak sie okazalo mial pare zalet.
Ale ciekawe jakie byly rzeczywiste pobudki zarzadu, i czy mieli na
mysli te zalety ... chyba juz sie nie dowiemy.

Tak czy inaczej - przyciagac klientow przez obnizenie cen ... nie
wydaje mi sie, aby to wymagalo dodatkowych duzych wydatkow na reklame
:-)

J.

Data: 2013-04-28 21:21:26
Autor: ALEX Alpha MR
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sun, 28 Apr 2013 17:37:04 +0200, J.F. napisa艂(a):

Nie powiedzia艂bym, Idea w tamtych czasach by艂a traktowana 藕le, raczej
kojarzy艂a si臋 z lud藕mi kt贸rzy nie maj膮 za bardzo pieni臋dzy, byli
cenowo najta艅si ale jako艣膰 pozostawia艂a wiele do 偶yczenia,

Troche mylisz czasy. 2004 to juz Idea byla od 6 lat, miala szeroki
zasieg, zdazyla podniesc ceny i dolaczyla do wielkiej dwojcy :-)

Podnie艣膰? Idea d艂ugo by艂a najta艅sza i jako pierwsza obni偶y艂a ceny znacz膮co.
Chyba 偶e o r贸偶nych Ideach gadamy.

Chyba o roznych. Idea owszem - tania (*) byla jak miala zasieg
ograniczony.
A potem powolutku sie zaczela wycofywac ze starych cen.
(*) - z tanioscia to tez roznie - oferowala dosc wysokie abonamenty 60
i 120 zl, w zamian za duzo minut (50 i 150 - teraz wzbudza smiech, ale
kiedys do smiechu nie bylo).

Ale my tu o prepaidach rozmawiamy. A w prepaidzie ceny spada艂y.

A przeciez w ogole byl to najstarszy operator komorkowy w Polsce.
Idea najstarszym operatorem? Ciekawe.

Operator nazywa sie PTK Centertel.

Ale marka Idea to ju偶 czasy GSM, wi臋c nieco p贸藕niej.

Heyah to na tamte czasy by艂a rewolucja, sekundowe naliczenie to raz a
dwa to obni偶enie stawki poni偶ej z艂ot贸wki do innych sieci 0,98 gr potem
0,80gr no
http://www.telepolis.pl/taryfy,5,1,0.html
Mozna tam znalezc idee dla kazdego, gdzie minuta w sieci 0.80, poza
siec 1.00, i to jest z 23.01.2004 - czyli przed startem heyah.

I to ma by膰 ta niby podwy偶ka?

Nie, to juz obnizka.

A jednak.

Ale ja przeciez nie o tym - tylko o tym ze wystarczylo obnizyc ceny w
TakTaku i podobne kolejki ustawialyby sie w salonach Ery bez zadnych
przygotowan.

Powiniene艣 zdymisjonowa膰 贸wczesnego prezesa PTC, biedak o tym nie wiedzia艂
i wywali艂 kup臋 kasy w reklam臋 Heyah.

No i zostal zdymisjonowany, aczkolwiek mysle ze nie dlatego :-)
A spojrz na marke Era - kupa kasy wydana na reklamy ... i wszystko
wywalone do kosza.

Przyznaje - manewr z Heyah jak sie okazalo mial pare zalet.
Ale ciekawe jakie byly rzeczywiste pobudki zarzadu, i czy mieli na
mysli te zalety ... chyba juz sie nie dowiemy.

Tak czy inaczej - przyciagac klientow przez obnizenie cen ... nie
wydaje mi sie, aby to wymagalo dodatkowych duzych wydatkow na reklame
:-)

W przypadku Idei nie zadzia艂a艂o, w przypadku Heyah zadzia艂a艂o.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim膮 Cesarska Marynarka Japo艅ska nie tylko zatopi艂a
flot臋 rosyjsk膮, zatopi艂a co艣 o wiele wi臋cej: mit o wy偶szo艣ci bia艂ej rasy
:-D

Data: 2013-04-28 23:28:55
Autor: dizel
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
On Sun, 28 Apr 2013 13:35:04 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:


Troche mylisz czasy. 2004 to juz Idea byla od 6 lat, miala szeroki
zasieg, zdazyla podniesc ceny i dolaczyla do wielkiej dwojcy :-)
A przeciez w ogole byl to najstarszy operator komorkowy w Polsce.

Nic nie myl.
No ale z czym sie mogla kojarzyc Heyah ?

Ze 秝ie縪禼i i rewolucj przede wszystkim.

http://www.telepolis.pl/taryfy,5,1,0.html
Mozna tam znalezc idee dla kazdego, gdzie minuta w sieci 0.80, poza
siec 1.00, i to jest z 23.01.2004 - czyli przed startem heyah.

Teraz to ty si mylisz bo por體nujesz heyah do oferty abonametnowej ,
a heyah to prepaid, a w tamtym czasie minuta w Idei na kart
kosztowa砤 oko硂 1,50 z naliczaniem minutowym.

A tego nie pamietam. Nie mowie nie ... ale nie myli ci sie z Play ?

Nic mi si nie myli. Mo縠 za m硂dy by砮 縠by to pami阾a.


Pozdrawiam

Data: 2013-04-29 12:29:39
Autor: J.F.
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sun, 28 Apr 2013 23:28:55 +0200, dizel napisa(a):
On Sun, 28 Apr 2013 13:35:04 +0200, "J.F."
Troche mylisz czasy. 2004 to juz Idea byla od 6 lat, miala szeroki
zasieg, zdazyla podniesc ceny i dolaczyla do wielkiej dwojcy :-)
A przeciez w ogole byl to najstarszy operator komorkowy w Polsce.
Nic nie myl.
No ale z czym sie mogla kojarzyc Heyah ?
Ze 秝ie縪禼i i rewolucj przede wszystkim.

Aha, czyli tania Idea to siec dla dzieci bez prestizu, a tania Heyah to prestiz rewolucji ? :-)

http://www.telepolis.pl/taryfy,5,1,0.html
Mozna tam znalezc idee dla kazdego, gdzie minuta w sieci 0.80, poza
siec 1.00, i to jest z 23.01.2004 - czyli przed startem heyah.

Teraz to ty si mylisz bo por體nujesz heyah do oferty abonametnowej ,
a heyah to prepaid, a w tamtym czasie minuta w Idei na kart
kosztowa砤 oko硂 1,50 z naliczaniem minutowym.

Byc moze, bo jak pisalem - z jakis powodow sie nie przyjela i Heyah
stanowila pewna rewolucje.
Ale ... wydaje mi sie ze IdK na karte tez bylo, a nawet masz w
cenniku: Sprawdzenie stanu konta. (bezplatnie)
I jeszcze:
http://gsmonline.pl/artykuly/kolejny-zestaw-z-telefonem-w-ofercie-dla-kazdego-w-idei

Komentarze tez ciekawe ... J.

Data: 2013-04-29 13:23:58
Autor: dizel
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
On Mon, 29 Apr 2013 12:29:39 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Aha, czyli tania Idea to siec dla dzieci bez prestizu, a tania Heyah to prestiz rewolucji ? :-)

Rewolucja Heyah w sensie tego 縠 wprowadzono sekundowe naliczanie i
obni縪no stawk za minut poni縠j 1pln.
Nie m體i 縠 to co reprezentuje heyah na dzie dzisiejszy to jest to
ale wtedy to by硂 co.

Pozdrawiam

Data: 2013-04-29 17:02:13
Autor: J.F.
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Mon, 29 Apr 2013 13:23:58 +0200, dizel napisa(a):
On Mon, 29 Apr 2013 12:29:39 +0200, "J.F."
Aha, czyli tania Idea to siec dla dzieci bez prestizu, a tania Heyah to prestiz rewolucji ? :-)

Rewolucja Heyah w sensie tego 縠 wprowadzono sekundowe naliczanie i
obni縪no stawk za minut poni縠j 1pln.
Nie m體i 縠 to co reprezentuje heyah na dzie dzisiejszy to jest to
ale wtedy to by硂 co.

Ale ja o tym ze tania Idea to widac siec dla biedoty, nie wzbudzajaca
prestizu, a tanie nie wiadomo co z czerwona lapa, to hoho, prestiz
zapewnia wlascicielowi niczym numer 601-... ... bo tak jakos tak to
zabrzmialo :-)

J.

Data: 2013-04-28 23:38:57
Autor: dizel
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
On Sun, 28 Apr 2013 13:35:04 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

A tego nie pamietam. Nie mowie nie ... ale nie myli ci sie z Play ?
Co do akcji heyah ze zdejowaniem simlock體 to znalez砮m to:
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/lista-miast-akcji-simlock-game-over,2,3,2227.html

Pozdrawiam

Data: 2013-04-28 16:25:07
Autor: ALEX Alpha MR
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sat, 27 Apr 2013 21:02:52 +0200, J.F. napisa艂(a):

Ale ciebie moge spytac, dlaczegoz to uwazasz ze bez Heyah nie byloby
obnizek :-)
To powiedz jaka taryfa dosy膰 jakiego operatora mocno obni偶y艂a ceny
po艂膮cze艅. Niewiele przed pojawieniem si臋 Heyah na rynku. Odpowiedz BEZ
szukania w necie.

Idea. Ale to tylko dlatego odpowiem ze kiedys wyszukalem i mi to
utkwilo.

No widzisz, sam potwierdzasz, 偶e bez reklamy nawet dobra oferta si臋 nie
przebije. Takie czasy.

A swoja droga to jestem ciekaw na ile by wystarczylo w tamtych czasach
zrobic taryfe "Heyah", opisac na stronie www, i moze jeszcze rozeslac
informacje sms do wszystkich klientow Ery.
I cos mi sie wydaje ze w zupelnosci by wystarczylo :-)

Masz racj臋, wydaje Ci si臋. Podaj odpowied藕 na pytanie powy偶ej, a b臋dziesz
mia艂 odpowied藕.

A to mial byc kontrprzyklad ? To niezbyt udany, tak jak i tamta
obnizka - bardziej na papierze.

Obni偶ka z 1,75/1z艂 na 1/0,8z艂 jest papierowa? To jaka ma by膰 ta
niepapierowa?

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim膮 Cesarska Marynarka Japo艅ska nie tylko zatopi艂a
flot臋 rosyjsk膮, zatopi艂a co艣 o wiele wi臋cej: mit o wy偶szo艣ci bia艂ej rasy
:-D

Data: 2013-04-28 17:58:41
Autor: J.F.
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sun, 28 Apr 2013 16:25:07 +0200, ALEX Alpha MR napisa(a):
Dnia Sat, 27 Apr 2013 21:02:52 +0200, J.F. napisa(a):
To powiedz jaka taryfa dosy jakiego operatora mocno obni縴砤 ceny
po潮cze. Niewiele przed pojawieniem si Heyah na rynku. Odpowiedz BEZ
szukania w necie.
Idea. Ale to tylko dlatego odpowiem ze kiedys wyszukalem i mi to
utkwilo.
No widzisz, sam potwierdzasz, 縠 bez reklamy nawet dobra oferta si nie
przebije. Takie czasy.

IMO - nie przebila sie, bo wcale nie byla taka dobra.

A reklame ... latwo zorganizowac. Rozesle sie SMS do wlasnych
klientow, za darmo, myslisz ze duzo czasu zajmie rozejscie sie tej
informacji ? Tylko trzeba naprawde obnizyc ceny.

Masz racj, wydaje Ci si. Podaj odpowied na pytanie powy縠j, a b阣ziesz
mia odpowied.
A to mial byc kontrprzyklad ? To niezbyt udany, tak jak i tamta
obnizka - bardziej na papierze.
Obni縦a z 1,75/1z na 1/0,8z jest papierowa? To jaka ma by ta
niepapierowa?

Chyba mniejsza ta obnizka byla. Poza tym patrze sobie w cenniki ...
podobne ceny Idea miala juz w 2001r (a wczesniej nawet nizsze).
Tylko trzeba bylo abonament za ponad 100zl :-)

J.

Data: 2013-04-28 21:24:45
Autor: ALEX Alpha MR
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sun, 28 Apr 2013 17:58:41 +0200, J.F. napisa艂(a):

To powiedz jaka taryfa dosy膰 jakiego operatora mocno obni偶y艂a ceny
po艂膮cze艅. Niewiele przed pojawieniem si臋 Heyah na rynku. Odpowiedz BEZ
szukania w necie.
Idea. Ale to tylko dlatego odpowiem ze kiedys wyszukalem i mi to
utkwilo.
No widzisz, sam potwierdzasz, 偶e bez reklamy nawet dobra oferta si臋 nie
przebije. Takie czasy.

IMO - nie przebila sie, bo wcale nie byla taka dobra.

A co w niej by艂o niedobrego?

A reklame ... latwo zorganizowac. Rozesle sie SMS do wlasnych
klientow, za darmo, myslisz ze duzo czasu zajmie rozejscie sie tej
informacji ? Tylko trzeba naprawde obnizyc ceny.

A wszyscy pchaj膮 si臋 w reklamy. Dziwni jacy艣.

Masz racj臋, wydaje Ci si臋. Podaj odpowied藕 na pytanie powy偶ej, a b臋dziesz
mia艂 odpowied藕.
A to mial byc kontrprzyklad ? To niezbyt udany, tak jak i tamta
obnizka - bardziej na papierze.
Obni偶ka z 1,75/1z艂 na 1/0,8z艂 jest papierowa? To jaka ma by膰 ta
niepapierowa?

Chyba mniejsza ta obnizka byla.

By艂a dok艂adnie taka. A wcze艣niej ZTS czyli pierwsze pakiety. I kto dzi艣 o
nich pami臋ta? W przeciwie艅stwie do Heyah.
I jaka ma by膰 ta niepapierowa?

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim膮 Cesarska Marynarka Japo艅ska nie tylko zatopi艂a
flot臋 rosyjsk膮, zatopi艂a co艣 o wiele wi臋cej: mit o wy偶szo艣ci bia艂ej rasy
:-D

Data: 2013-04-28 21:53:47
Autor: J.F.
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sun, 28 Apr 2013 21:24:45 +0200, ALEX Alpha MR napisa(a):
Dnia Sun, 28 Apr 2013 17:58:41 +0200, J.F. napisa(a):
Idea. Ale to tylko dlatego odpowiem ze kiedys wyszukalem i mi to
utkwilo.
No widzisz, sam potwierdzasz, 縠 bez reklamy nawet dobra oferta si nie
przebije. Takie czasy.
IMO - nie przebila sie, bo wcale nie byla taka dobra.

A co w niej by硂 niedobrego?

A juz nie pamietam. Jakos nie wygrala z Heyah. Chodzi mi po glowie ze to brak naliczania sekundowego.

A reklame ... latwo zorganizowac. Rozesle sie SMS do wlasnych
klientow, za darmo, myslisz ze duzo czasu zajmie rozejscie sie tej
informacji ? Tylko trzeba naprawde obnizyc ceny.
A wszyscy pchaj si w reklamy. Dziwni jacy.

Czasem istotna.
Ale w sytuacji gdy sa az trzy konkurencyjne firmy, "jakosc" towaru
jest praktycznie ta sama, a klient mocno patrzy na cene i sam sprawdza
cenniki, to jakas glupota :-)

A to mial byc kontrprzyklad ? To niezbyt udany, tak jak i tamta
obnizka - bardziej na papierze.
Obni縦a z 1,75/1z na 1/0,8z jest papierowa? To jaka ma by ta
niepapierowa?
Chyba mniejsza ta obnizka byla.

By砤 dok砤dnie taka. A wcze秐iej ZTS czyli pierwsze pakiety.

Czyli bylo taniej niz 1.75 ?
I kto dzi o nich pami阾a? W przeciwie駍twie do Heyah.

Jak widac jedne rzeczy zapadaja w pamiec, a inne nie. Kto by zreszta te wszystkie zmiany taryf spamietal.

I jaka ma by ta niepapierowa?

Taka po ktorej rzeczywiscie mniej sie placi.

J.

Data: 2013-05-01 06:20:44
Autor: ALEX Alpha MR
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sun, 28 Apr 2013 21:53:47 +0200, J.F. napisa艂(a):

Idea. Ale to tylko dlatego odpowiem ze kiedys wyszukalem i mi to
utkwilo.
No widzisz, sam potwierdzasz, 偶e bez reklamy nawet dobra oferta si臋 nie
przebije. Takie czasy.
IMO - nie przebila sie, bo wcale nie byla taka dobra.

A co w niej by艂o niedobrego?

A juz nie pamietam.

Aha.

A reklame ... latwo zorganizowac. Rozesle sie SMS do wlasnych
klientow, za darmo, myslisz ze duzo czasu zajmie rozejscie sie tej
informacji ? Tylko trzeba naprawde obnizyc ceny.
A wszyscy pchaj膮 si臋 w reklamy. Dziwni jacy艣.

Czasem istotna.
Ale w sytuacji gdy sa az trzy konkurencyjne firmy, "jakosc" towaru
jest praktycznie ta sama, a klient mocno patrzy na cene i sam sprawdza
cenniki, to jakas glupota :-)

A to mial byc kontrprzyklad ? To niezbyt udany, tak jak i tamta
obnizka - bardziej na papierze.
Obni偶ka z 1,75/1z艂 na 1/0,8z艂 jest papierowa? To jaka ma by膰 ta
niepapierowa?
Chyba mniejsza ta obnizka byla.

By艂a dok艂adnie taka. A wcze艣niej ZTS czyli pierwsze pakiety.

Czyli bylo taniej niz 1.75 ?

Nie. Stawka poza sie膰 by艂a 1,75.

I kto dzi艣 o nich pami臋ta? W przeciwie艅stwie do Heyah.

Jak widac jedne rzeczy zapadaja w pamiec, a inne nie. Kto by zreszta te wszystkie zmiany taryf spamietal.

Ale to dosy膰 znacz膮ca zmiana.

I jaka ma by膰 ta niepapierowa?

Taka po ktorej rzeczywiscie mniej sie placi.

Czyli po obni偶ce z 1,75/1 na 1/0,8 p艂aci si臋 wi臋cej? Ciekawe.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim膮 Cesarska Marynarka Japo艅ska nie tylko zatopi艂a
flot臋 rosyjsk膮, zatopi艂a co艣 o wiele wi臋cej: mit o wy偶szo艣ci bia艂ej rasy
:-D

Data: 2013-04-24 10:05:43
Autor: Mr. Misio
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
U縴tkownik J.F napisa:

Prestiz w prepaidzie ?

Presti i styl! ;)

Data: 2013-04-24 10:08:57
Autor: Chris
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
J.F nabazgra(a):

Prestiz w prepaidzie ?

A potrafisz odr罂ni jak kto ma taryf widz眂 tylko cz硂wieka i telefon .. ??

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd histori auta i zobacz czy nie by硂 wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd VIN, wyposa縠nie, przebieg, histori wypadkow.

Data: 2013-04-24 10:28:05
Autor: Mr. Misio
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
U縴tkownik Chris napisa:
J.F nabazgra(a):

Prestiz w prepaidzie ?

A potrafisz odr罂ni jak kto ma taryf widz眂 tylko cz硂wieka i telefon
.. ??

Dawniej oceniano ludzi po butach

Teraz po telefonach i taryfach.

Data: 2013-04-24 10:47:53
Autor: Chris
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Mr. Misio nabazgra(a):

U縴tkownik Chris napisa:
J.F nabazgra(a):
Prestiz w prepaidzie ?
A potrafisz odr罂ni jak kto ma taryf widz眂 tylko cz硂wieka i telefon
.. ??
Dawniej oceniano ludzi po butach

Albo po autach jak s硂ma z drzwi wystawa砤 ...

Teraz po telefonach i taryfach.

Po tel to rozumiem bo wida ale taryfy to ja ni uja nie zgadn :)

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd histori auta i zobacz czy nie by硂 wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd VIN, wyposa縠nie, przebieg, histori wypadkow.

Data: 2013-04-24 22:31:04
Autor: Mr. Misio
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
U縴tkownik Chris napisa:
Mr. Misio nabazgra(a):

U縴tkownik Chris napisa:
J.F nabazgra(a):
Prestiz w prepaidzie ?
A potrafisz odr罂ni jak kto ma taryf widz眂 tylko cz硂wieka i telefon
.. ??
Dawniej oceniano ludzi po butach

Albo po autach jak s硂ma z drzwi wystawa砤 ...

Teraz po telefonach i taryfach.

Po tel to rozumiem bo wida ale taryfy to ja ni uja nie zgadn :)

wiesz, moze jakos mozna np. "wez zadzwon mi po tatryfe, bo mi sie skonczyly srodki" ;)

Data: 2013-04-24 13:07:37
Autor: J.F
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
U縴tkownik "Chris"  napisa w wiadomo禼i
J.F nabazgra(a):
Prestiz w prepaidzie ?
A potrafisz odr罂ni jak kto ma taryf widz眂 tylko cz硂wieka i telefon .. ??

Mniej wiecej tak samo jak odrozniam operatora ktorego czlowiek wybral :-)

P.S. Co jest na billingach ? Dzwonie do takiej biedronki/Heyah/samych swoich/mbanku, ale cos mi sie widzi ze zobacze demobil i plus ?


J.

Data: 2013-04-28 18:01:54
Autor: the_foe
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
W dniu 2013-04-23 17:12, J.F pisze:
Prestiz w prepaidzie ?

jak ktos chce dobry telefon a go nei stac, to moze liczyc tylko na umowe...

--
@foe_pl

Data: 2013-04-25 15:11:48
Autor: Skylla
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Oferta ju偶 jest. Ca艂kiem przyzwoita. Gorsza od Virgin ale konkurencyjna do reszty. Dlaczego Orange nie mo偶e da膰 takich warunk贸w wszystkim swoim pre-paidowcom?
http://www.njumobile.pl/oferta/nju-na-karte

Data: 2013-04-26 00:17:26
Autor: Grzexs
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Oferta ju偶 jest. Ca艂kiem przyzwoita. Gorsza od Virgin ale konkurencyjna
do reszty. Dlaczego Orange nie mo偶e da膰 takich warunk贸w wszystkim swoim
pre-paidowcom?
http://www.njumobile.pl/oferta/nju-na-karte

Ju偶 czu膰 Orange'owego ducha 鈥 zr贸b co艣, 偶eby co艣 potem w okre艣lonych warunkach, ale nie d艂u偶ej i z wy艂膮czeniem:

<cite>
us艂uga "do wszystkich":

W艂膮cz us艂ug臋 i wydaj w ci膮gu dnia na rozmowy, SMSy i transfer danych 2 z艂, a potem rozmawiaj i SMSuj do wszystkich sieci i korzystaj z Internetu do 100 MB za darmo do ko艅ca dnia.
Koszt w艂膮czenia us艂ugi to 2 z艂, us艂uga wa偶na 7 dni.
</cite>


--
Grzexs

Data: 2013-04-27 11:52:18
Autor: Bydl
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
On 2013-04-25 13:11:48 +0000, Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> said:

Dlaczego Orange nie mo縠 da takich warunk體 wszystkim swoim pre-paidowcom?
http://www.njumobile.pl/oferta/nju-na-karte


Ale w砤秐ie da.
Tym, kt髍zy chc睜p砤ci mi阣zy 9 a 29 z miesi阠znie plus 2 z dziennie, plus 7 z tygodniowo, plus 7 z miesiecznie plus 100 z rocznie i mie jeden gigabajt transferu w cenie 200 z.

Przecie to prosta i bez 縜dnych gwiazdek (jak zapowiadano) oferta.
;>


--
Bydl

Data: 2013-04-27 14:40:04
Autor: Skylla
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
W dniu 2013-04-27 11:52, Bydl pisze:

Tym, kt髍zy chc p砤ci mi阣zy 9 a 29 z miesi阠znie plus 2 z dziennie,
plus 7 z tygodniowo, plus 7 z miesiecznie plus 100 z rocznie i mie
jeden gigabajt transferu w cenie 200 z.

Przecie to prosta i bez 縜dnych gwiazdek (jak zapowiadano) oferta.
;>
dnie to doda砮 - tak po dziennikarsku - efektownie acz nieprawdziwie.
Maksymalnie z tego dodawania wyjdzie bowiem ok 60z a nie 200.
A je秎i kto ma硂 u縴wa to ma 19gr za min i 9gr za sms do wszystkich z p蟪roczn wa縩o禼i konta. O ile wiem, to tyle nie ma w prepaidzie Orange - jest dro縠j.

Data: 2013-04-27 15:04:30
Autor: J.F.
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sat, 27 Apr 2013 14:40:04 +0200, Skylla napisa(a):
W dniu 2013-04-27 11:52, Bydl pisze:
Tym, kt髍zy chc p砤ci mi阣zy 9 a 29 z miesi阠znie plus 2 z dziennie,
plus 7 z tygodniowo, plus 7 z miesiecznie plus 100 z rocznie i mie
jeden gigabajt transferu w cenie 200 z.
Przecie to prosta i bez 縜dnych gwiazdek (jak zapowiadano) oferta.
;>
dnie to doda砮 - tak po dziennikarsku - efektownie acz nieprawdziwie.
Maksymalnie z tego dodawania wyjdzie bowiem ok 60z a nie 200.

Maksymalnie to moze wyjsc dowolnie duzo, jak sie usluga skonczy, a
ktos zapomni przedluzyc. Albo nie poczeka "do 24h" na wlaczenie. Albo
przesadzi z internetem.
No dobra - nie wiecej niz ma na koncie, a nie ma powodow miec duzo.
Tak czy inaczej - wychodzi ok 70zl/mc dla wiecej dzwoniacych, co jest
taka sobie oferta.

A je秎i kto ma硂 u縴wa to ma 19gr za min i 9gr za sms do wszystkich z p蟪roczn wa縩o禼i konta. O ile wiem, to tyle nie ma w prepaidzie Orange - jest dro縠j.

to owszem, moze zainteresowac.


J.

Data: 2013-04-28 18:09:26
Autor: Bydl臋
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
On 2013-04-27 14:40:04 +0200, Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> said:

W dniu 2013-04-27 11:52, Bydl臋 pisze:

Tym, kt贸rzy chc膮 p艂aci膰 mi臋dzy 9 a 29 z艂 miesi臋cznie plus 2 z艂 dziennie,
plus 7 z艂 tygodniowo, plus 7 z艂 miesiecznie plus 100 z艂 rocznie i mie膰
jeden gigabajt transferu w cenie 200 z艂.

Przecie偶 to prosta i bez 偶adnych gwiazdek (jak zapowiadano) oferta.
;>
艁adnie to doda艂e艣 - tak po dziennikarsku - efektownie acz nieprawdziwie.

O! To moja wina, 偶e Orange tak skonstruowa艂o cennik?
Czy terz b臋dzie czas na sprawdzanie mojego pochodzenia?
;>


Maksymalnie z tego dodawania wyjdzie bowiem ok 60z艂 a nie 200.

Miesi臋cznie na rozmowy.

Jak to by艂o o efektownym, ale nieprawdziwym?
;>


Policzmy precyzyjnie jeszcze;

29 z艂 op艂aty abonamentowej (niewa偶ne jak j膮 zwa艂).
Teraz trzeba 62 z艂 miesi臋cznie wyda膰 na rozmowy, czyli do艂o偶y膰 33 z艂 do abonamentu.
19 groszy za megabajt, to ile wg ciebie b臋dzie. gdy zu偶yjemy jeden gigabajt?
Ale - przecie偶 to poda艂em - s膮聽pakiety. Dodatkowe. Czyli z gwiazdk臋. 28 z艂 miesi臋cznie.
Rocznie trzebaby do艂adowa膰 dwa razy po st贸wie, by mie膰 wa偶no艣膰 po艂膮cze艅 wychodz膮cych.


Oczywi艣cie, jest te偶 taka postawa: kupi臋, bo mnie nie sta膰:

A je艣li kto艣 ma艂o u偶ywa

A gdyby jeszcze mniej u偶ywa艂, a gdyby tu nagle w przysz艂o艣ci przedszkole by艂o...


O ile wiem, to tyle nie ma w prepaidzie Orange - jest dro偶ej.

A kto艣聽m贸wi艂, 偶e jest inaczej?
Polemizuj臋聽tylko z k艂amliw膮 reklam膮, 偶e 鈥瀊ez gwiazdek i prosto鈥.
;>>>


--
Bydl臋

Data: 2013-04-28 18:42:36
Autor: J.F.
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sun, 28 Apr 2013 18:09:26 +0200, Bydl napisa(a):
On 2013-04-27 14:40:04 +0200, Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> said:
賏dnie to doda鵨 - tak po dziennikarsku - efektownie acz nieprawdziwie.
O! To moja wina, 齟 Orange tak skonstruowa鵲 cennik?
Czy terz b鎑zie czas na sprawdzanie mojego pochodzenia?
;>

Maksymalnie z tego dodawania wyjdzie bowiem ok 60z a nie 200.
Miesi鎐znie na rozmowy.
Policzmy precyzyjnie jeszcze;
29 z op鵤ty abonamentowej (niewa齨e jak j zwa).

wersja z rachunkiem ? To ... nie ma oplaty abonamentowej.
Ale ... jest natomiast
minimalna kwota na rachunku2   9 z 2- je鷏i nie wykonasz pocze za minimaln kwot r簖nica zostanie Ci
doliczona do rachunku

Czyli mozna by rzec - abonament 9 zl.   
Teraz trzeba 62 z miesi鎐znie wyda na rozmowy, czyli do鵲齳 33 z do abonamentu.

O ile rozumiem - po wygadaniu 29zl  wiecej za rozmowy nie nalicza sie

19 groszy za megabajt, to ile wg ciebie b鎑zie. gdy zu齳jemy jeden gigabajt?

Ciekawe pytanie. "Po przekroczeniu 19zl oplata za transfer danych nie
jest naliczana". I "Po przekroczeniu 1 GB pr鎑ko transferu danych
jest ograniczana do 16 kb/s"

Ale jak to sie ma do pakietow ? Bo niby sa, ale w cenniku ich nie ma
...  widze ryzyko ze po kupieniu pakietu za 5 czy 7 zl, mozna jeszcze
doplacic 19zl.

Wychodzi na to ze 48zl, a z multum SMS gorny rachunek 57zl,
ewentualnie plus pakiet.
 
Ale - przecie to poda鵨m - s酄pakiety. Dodatkowe. Czyli z gwiazdk. 28 z miesi鎐znie.

W prepaid ? Jakie pakiety ? Tam rachunek nieco inny. 2zl tygodniowo za "do wszystkich". wtedy nie
wiecej niz 2zl dziennie. Razem gora 69zl. Plus ewentualne pakiety
internetowe, Czyli w prepaidzie nieznacznie drozej ... o ile nie zapomnisz
aktywowac :-)

Rocznie trzebaby do鵤dowa dwa razy po st體ie, by mie wa齨o pocze wychodz郼ych.

No nie, 2*50, albo 4*25. Ale i tak na same promocje wydasz ~9zl/mc.

O ile wiem, to tyle nie ma w prepaidzie Orange - jest dro齟j.
A kto鸂m體i, 齟 jest inaczej?
Polemizuj鏍tylko z k鵤mliw reklam, 齟 ez gwiazdek i prosto.
;>>>

cos ofert niedopracowali. Wiecej pytajnikow niz "prosto" :-)

J.

Data: 2013-04-28 20:33:32
Autor: Skylla
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.

Policzmy precyzyjnie jeszcze;

29 z艂 op艂aty abonamentowej (niewa偶ne jak j膮 zwa艂).
Teraz trzeba 62 z艂 miesi臋cznie wyda膰 na rozmowy, czyli do艂o偶y膰 33 z艂 do
abonamentu.
19 groszy za megabajt, to ile wg ciebie b臋dzie. gdy zu偶yjemy jeden
gigabajt?
Ale - przecie偶 to poda艂em - s膮 pakiety. Dodatkowe. Czyli z gwiazdk臋. 28
z艂 miesi臋cznie.
Rocznie trzebaby do艂adowa膰 dwa razy po st贸wie, by mie膰 wa偶no艣膰 po艂膮cze艅
wychodz膮cych.

Jednak liczysz jak dziennikarz humanista :-)

Data: 2013-04-29 18:30:49
Autor: Bydl
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
On 2013-04-28 20:33:32 +0200, Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> said:


Policzmy precyzyjnie jeszcze;

29 z op砤ty abonamentowej (niewa縩e jak j zwa).
Teraz trzeba 62 z miesi阠znie wyda na rozmowy, czyli do硂縴 33 z do
abonamentu.
19 groszy za megabajt, to ile wg ciebie b阣zie. gdy zu縴jemy jeden
gigabajt?
Ale - przecie to poda砮m - s pakiety. Dodatkowe. Czyli z gwiazdk. 28
z miesi阠znie.
Rocznie trzebaby do砤dowa dwa razy po st體ie, by mie wa縩o舵 po潮cze
wychodz眂ych.

Jednak liczysz jak dziennikarz humanista :-)



Ile rzy trzeba ci napisa, by raz zrozumia, 縠 nie jest to, wbrew k砤mliwej reklamie, prosta oferta bez gwiazdek?

Mo縠 przyk砤dem?
Prosz:
===============================
Prosta oferta;

p砤cisz X z, dostajesz Y minut.
===============================

To jest prosta oferta bez gwiazdek.
;>>>


--
Bydl

Data: 2013-04-29 21:28:18
Autor: Liwiusz
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
W dniu 2013-04-29 18:30, Bydl pisze:
On 2013-04-28 20:33:32 +0200, Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> said:


Policzmy precyzyjnie jeszcze;

29 z op砤ty abonamentowej (niewa縩e jak j zwa).
Teraz trzeba 62 z miesi阠znie wyda na rozmowy, czyli do硂縴 33 z do
abonamentu.
19 groszy za megabajt, to ile wg ciebie b阣zie. gdy zu縴jemy jeden
gigabajt?
Ale - przecie to poda砮m - s pakiety. Dodatkowe. Czyli z gwiazdk. 28
z miesi阠znie.
Rocznie trzebaby do砤dowa dwa razy po st體ie, by mie wa縩o舵 po潮cze
wychodz眂ych.

Jednak liczysz jak dziennikarz humanista :-)



Ile rzy trzeba ci napisa, by raz zrozumia, 縠 nie jest to, wbrew
k砤mliwej reklamie, prosta oferta bez gwiazdek?

Mo縠 przyk砤dem?
Prosz:
===============================
Prosta oferta;

p砤cisz X z, dostajesz Y minut.
===============================

To jest prosta oferta bez gwiazdek.

=================================
P砤cisz 19gr/min nie mniej ni 9z i nie wi阠ej ni 29z w miesi眂u
=================================

--
Liwiusz

Data: 2013-04-30 20:02:00
Autor: Bydl
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
On 2013-04-29 21:28:18 +0200, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> said:

W dniu 2013-04-29 18:30, Bydl pisze:
On 2013-04-28 20:33:32 +0200, Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> said:


Policzmy precyzyjnie jeszcze;

29 z op砤ty abonamentowej (niewa縩e jak j zwa).
Teraz trzeba 62 z miesi阠znie wyda na rozmowy, czyli do硂縴 33 z do
abonamentu.
19 groszy za megabajt, to ile wg ciebie b阣zie. gdy zu縴jemy jeden
gigabajt?
Ale - przecie to poda砮m - s pakiety. Dodatkowe. Czyli z gwiazdk. 28
z miesi阠znie.
Rocznie trzebaby do砤dowa dwa razy po st體ie, by mie wa縩o舵 po潮cze
wychodz眂ych.

Jednak liczysz jak dziennikarz humanista :-)



Ile rzy trzeba ci napisa, by raz zrozumia, 縠 nie jest to, wbrew
k砤mliwej reklamie, prosta oferta bez gwiazdek?

Mo縠 przyk砤dem?
Prosz:
===============================
Prosta oferta;

p砤cisz X z, dostajesz Y minut.
===============================

To jest prosta oferta bez gwiazdek.

=================================
P砤cisz 19gr/min nie mniej ni 9z i nie wi阠ej ni 29z w miesi眂u
=================================

Nie wi阠ej?
W砤秐ie znikn背e 57 z, kt髍ymi rzucali we mnie oponenci...
;>>>



--
Bydl

Data: 2013-05-01 07:14:12
Autor: Liwiusz
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
W dniu 2013-04-30 20:02, Bydl pisze:

Ile rzy trzeba ci napisa, by raz zrozumia, 縠 nie jest to, wbrew
k砤mliwej reklamie, prosta oferta bez gwiazdek?

Mo縠 przyk砤dem?
Prosz:
===============================
Prosta oferta;

p砤cisz X z, dostajesz Y minut.
===============================

To jest prosta oferta bez gwiazdek.

=================================
P砤cisz 19gr/min nie mniej ni 9z i nie wi阠ej ni 29z w miesi眂u
=================================

Nie wi阠ej?

Nie.

W砤秐ie znikn背e 57 z, kt髍ymi rzucali we mnie oponenci...

Bo w Twojej ofercie (p砤cisz X z, dostajesz Y minut) te mo縩a tylko rozmawia, wi阠 dostosowa砮m ofert NJU do Twoich wyobra縠 :)

--
Liwiusz

Data: 2013-05-02 19:15:27
Autor: Bydl
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
On 2013-05-01 07:14:12 +0200, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> said:
W dniu 2013-04-30 20:02, Bydl pisze:
Ile rzy trzeba ci napisa, by raz zrozumia, 縠 nie jest to, wbrew
k砤mliwej reklamie, prosta oferta bez gwiazdek?
Mo縠 przyk砤dem?
Prosz:
===============================
Prosta oferta;
p砤cisz X z, dostajesz Y minut.
===============================
To jest prosta oferta bez gwiazdek.
=================================
P砤cisz 19gr/min nie mniej ni 9z i nie wi阠ej ni 29z w miesi眂u
=================================
Nie wi阠ej?
Nie.
W砤秐ie znikn背e 57 z, kt髍ymi rzucali we mnie oponenci...
Bo w Twojej ofercie (p砤cisz X z, dostajesz Y minut) te mo縩a tylko rozmawia

Bo w moim przyk砤dzie jest oferta bez gwiazdek.
Nie tak, jak k砤mliwie twierdz piewcy nju o nju...
;>>>




--
Bydl

Data: 2013-05-02 19:38:06
Autor: Liwiusz
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
W dniu 2013-05-02 19:15, Bydl pisze:
On 2013-05-01 07:14:12 +0200, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>
said:
W dniu 2013-04-30 20:02, Bydl pisze:
Ile rzy trzeba ci napisa, by raz zrozumia, 縠 nie jest to, wbrew
k砤mliwej reklamie, prosta oferta bez gwiazdek?
Mo縠 przyk砤dem?
Prosz:
===============================
Prosta oferta;
p砤cisz X z, dostajesz Y minut.
===============================
To jest prosta oferta bez gwiazdek.
=================================
P砤cisz 19gr/min nie mniej ni 9z i nie wi阠ej ni 29z w miesi眂u
=================================
Nie wi阠ej?
Nie.
W砤秐ie znikn背e 57 z, kt髍ymi rzucali we mnie oponenci...
Bo w Twojej ofercie (p砤cisz X z, dostajesz Y minut) te mo縩a tylko
rozmawia

Bo w moim przyk砤dzie jest oferta bez gwiazdek.

Bez gwiazdek, ale i bez mo縧iwo禼i wysy砤nia sms體 i korzystania z internetu. Te mi oferta :)

Nie tak, jak k砤mliwie twierdz piewcy nju o nju...

No i nadal nie poda砮 jak wg Ciebie powinna wygla *ca砤* taka oferta bez gwiazdek.

--
Liwiusz

Data: 2013-05-02 21:27:55
Autor: J.F.
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Thu, 02 May 2013 19:38:06 +0200, Liwiusz napisa(a):
W dniu 2013-05-02 19:15, Bydl pisze:
P砤cisz 19gr/min nie mniej ni 9z i nie wi阠ej ni 29z w miesi眂u
W砤秐ie znikn背e 57 z, kt髍ymi rzucali we mnie oponenci...
Bo w Twojej ofercie (p砤cisz X z, dostajesz Y minut) te mo縩a tylko
rozmawia

Bo w moim przyk砤dzie jest oferta bez gwiazdek.

Bez gwiazdek, ale i bez mo縧iwo禼i wysy砤nia sms體 i korzystania z internetu. Te mi oferta :)

Alez mozliwosc jest. Tylko bedzie drozej.

J.

Data: 2013-05-02 21:36:49
Autor: Liwiusz
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
W dniu 2013-05-02 21:27, J.F. pisze:
Dnia Thu, 02 May 2013 19:38:06 +0200, Liwiusz napisa(a):
W dniu 2013-05-02 19:15, Bydl pisze:
P砤cisz 19gr/min nie mniej ni 9z i nie wi阠ej ni 29z w miesi眂u
W砤秐ie znikn背e 57 z, kt髍ymi rzucali we mnie oponenci...
Bo w Twojej ofercie (p砤cisz X z, dostajesz Y minut) te mo縩a tylko
rozmawia

Bo w moim przyk砤dzie jest oferta bez gwiazdek.

Bez gwiazdek, ale i bez mo縧iwo禼i wysy砤nia sms體 i korzystania z
internetu. Te mi oferta :)

Alez mozliwosc jest. Tylko bedzie drozej.

Ale ju to nie b阣zie prosta oferta. Przypominam prost ofert wg Bydl:

p砤cisz X z, dostajesz Y minut.

--
Liwiusz

Data: 2013-05-02 21:55:13
Autor: J.F.
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Thu, 02 May 2013 21:36:49 +0200, Liwiusz napisa(a):
W dniu 2013-05-02 21:27, J.F. pisze:
Bez gwiazdek, ale i bez mo縧iwo禼i wysy砤nia sms體 i korzystania z
internetu. Te mi oferta :)
Alez mozliwosc jest. Tylko bedzie drozej.
Ale ju to nie b阣zie prosta oferta. Przypominam prost ofert wg Bydl:
p砤cisz X z, dostajesz Y minut.

A co z sms i internetem ? Bo tu jest podobnie prosta - nie wydasz wiecej niz 29zl ana rozmowy
:-) i nie wiecej niz 9 zl na zwykle sms. I nie wiecej niz 19zl na internet.

Jak ktos potrzebuje wszystkich trzech to oferta jest prosta, jak tylko
jednej to tez prosta, no moze przy internecie sie robi skomplikowana.

J.

Data: 2013-05-02 22:12:43
Autor: Liwiusz
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
W dniu 2013-05-02 21:55, J.F. pisze:
Dnia Thu, 02 May 2013 21:36:49 +0200, Liwiusz napisa(a):
W dniu 2013-05-02 21:27, J.F. pisze:
Bez gwiazdek, ale i bez mo縧iwo禼i wysy砤nia sms體 i korzystania z
internetu. Te mi oferta :)
Alez mozliwosc jest. Tylko bedzie drozej.
Ale ju to nie b阣zie prosta oferta. Przypominam prost ofert wg Bydl:
p砤cisz X z, dostajesz Y minut.

A co z sms i internetem ?

Nie wiem co.

Przypominam, 縠 zacz瓿o si od tego, i Bydl stwierdzi, 縠 NJU nie jest prost ofert, poniewa prosta oferta to (cytat wy縠j). Wytkn背em mu, 縠 w takim razie wg jego definicji nie da si zrobi prostej oferty na voice+sms+data. Co tylko 秝iadczy, 縠 jego definicja prostej oferty jest do rzyci.


Bo tu jest podobnie prosta - nie wydasz wiecej niz 29zl ana rozmowy
:-) i nie wiecej niz 9 zl na zwykle sms.
I nie wiecej niz 19zl na internet.

No i to jest prosta oferta. Ale nie dla Bydl :)

--
Liwiusz

Data: 2013-05-02 23:45:33
Autor: Skylla
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.


Bo tu jest podobnie prosta - nie wydasz wiecej niz 29zl ana rozmowy
:-) i nie wiecej niz 9 zl na zwykle sms.
I nie wiecej niz 19zl na internet.

No i to jest prosta oferta. Ale nie dla Bydl :)

Dziwisz si skoro zsumowa te 3 powy縮ze pozycje i dosta 200z :-).

Data: 2013-05-02 21:55:52
Autor: Maciej Bebenek
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Bydl臋 <pan.bydle@gmail.com> wrote:

===============================
Prosta oferta;

p艂acisz X z艂, dostajesz Y minut.
===============================

To jest prosta oferta bez gwiazdek.
;>>>


S膮 ludzie, kt贸rzy wierz膮 w bezp艂atne szkolnictwo, bezp艂atn膮 i powszechn膮
s艂u偶b臋 zdrowia czy godziwe emerytury. Dla takich operatorzy skonstruowali
pakiety:  "p艂acisz X z艂, dostajesz Y minut"

Pozostali (jakies 4% populacji) wiedz膮, 偶e pakiety s膮 dobre jedynie dla
operatora. Wol膮 post臋powa膰 wg zasady: wygada艂em X minut, zap艂ac臋 Y z艂otych.

Nowo艣膰 w NJU polega na tym, 偶e s膮 jeszcze dwa warunki: - nie mniej, ni偶 9 z艂otych
- nie wi臋cej ni偶 29 z艂otych.

c.b.d.o.

Data: 2013-04-28 12:19:50
Autor: ToMasz
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
W dniu 25.04.2013 15:11, Skylla pisze:
Oferta ju偶 jest. Ca艂kiem przyzwoita.
o ile widz臋, dla rozmawiaj膮cych, 29z艂 pozwala na gadanie do woli z ka偶da sieci膮? rozumiem ze w tym przypadku net i sms dodatkowo p艂atne, ale kto ma co艣 podobnego?
Gorsza od Virgin
no i tu bym prosi艂 o linka


ToMasz

Data: 2013-04-28 23:16:30
Autor: dizel
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
On Sun, 28 Apr 2013 12:19:50 +0200, ToMasz
<news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:

W dniu 25.04.2013 15:11, Skylla pisze:
Oferta ju jest. Ca砶iem przyzwoita.
o ile widz, dla rozmawiaj眂ych, 29z pozwala na gadanie do woli z ka縟a sieci? rozumiem ze w tym przypadku net i sms dodatkowo p砤tne, ale kto ma co podobnego?

No nikt, w nju masz sta潮 op砤t 9pln je秎i to b阣zie za ma硂 to je秎i
przekorczysz to masz kolejne pakiety aktywowane, nie chc mi si tego
opisywa. Tu masz dobrze wyja秐ione co i jak:
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/-aktualizacja-iv-nju-mobile-szczegoly-oferty,2,3,28034.html
Generalnie je秎i chcesz mie no limit to w nju nie zap砤cisz wi阠ej
ni 57pln, pisz o ofercie na abonament

Gorsza od Virgin
no i tu bym prosi o linka

Czy gorsza od Virgin trudno powiedzie w prepaid napewno tak bo w
Virgin mamy te same stawki + 50% na konto promocyjne od do砤dowania
wa縩e rok wi阠 lepiej, zale縴 kto ile minut potrzebuje. Co do samego Virgin lada moment maj pokaza now ofert , czy b阣zie
gorsza czy lepsza od dotychczasowej trudno powiedzie.

Pozdrawiam

Data: 2013-04-27 20:10:13
Autor: Krystek
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
W dniu 2013-04-22 22:59, Grzexs pisze:
gazeta.pl donosi:

<cite>

Nowa tania marka Orange - nju.mobile. "Play mo偶e czu膰 si臋 zagro偶ony"

A w taryfach pre-paid Orange wprowadzi艂 now膮 ofert臋: Orange SMART - <http://www.orange.pl/smart>

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.

Nowy film z video.banzaj.pl wi阠ej »
Redmi 9A - recenzja bud縠towego smartfona