Data: 2013-04-22 23:24:55 | |
Autor: J.F. | |
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile. | |
Dnia Mon, 22 Apr 2013 22:59:53 +0200, Grzexs napisał(a):
"Będziemy mieć nową markę nju.mobile. Przygotujcie się na prostą, tanią ofertę prepaid i postpaid, bez zobowiązań, umów lojalnościowych, gwiazdek, a zwłaszcza drogich celebrytów w rolach głównych. Będzie A reszta klientow to bedzie wolala oferte droga i skomplikowana ? Ciekawe jacy tani celebryci beda reklamowac :-) dostępna w wersji tylko SIM i oferowana przede wszystkim w internecie. Szczegóły nowej oferty będą zaprezentowane w czwartek. Ze wstępnych informacji wynika, że TP SA chce za pośrednictwem nju.mobile walczyć o młodych klientów w grupie wiekowej 16-36 lat. W tym segmencie od kilku lat funkcjonuje już T-Mobile z marką Heyah. I ta grua klientow nie ma ochoty na nowy, wypasiony telefon ? - Jeżeli ceny połączeń w nju. mobile okażą się tak konkurencyjne, jak zapowiada to operator, to najbardziej zagrożony może czuć się Play. Trzeba jednak przypomnieć, że Orange już nie raz zapowiadał rewolucję, ale nic z tego nie wychodziło. Z pewnością możemy spodziewać się rewolucji pod sensem marketingowym - uważa Witold Tomaszewski z Siakos nie wierze. Ale poczekajmy do czwartku :-) Teleopolis. Zdaniem Tomaszewskiego, nowa marka Orange może nawiązywać ofertą do francuskiego Sosh - także należącego do Orange - sprzedając proste umowy bez telefonów, bez cyrografu i bez wiązania z innymi usługami. przenoszenie doswiadczen z rynku francuskiego na polski ? To nie musi sie udac :-) - Możemy spodziewać się nielimitowanych rozmów do sieci, na numery stacjonarne i nieograniczoną liczbę sms-ów. Na oficjalną ofertę I to wszystko za ... maly konkursik dla gruowiczow ... 49 zl/mc ? nie, ciut za drogo, 39zl, plus doplata za internet :-) - W Polsce nie ma miejsca dla czterech operatorów, a przynajmniej nie przy tym poziomie cen - mówił na początku kwietnia Maciej Witucki, szef polskiego oddziału Orange, w wywiadzie dla tygodnika "Bloomberg Businessweek Polska". Tłumaczył, że operatorzy powinni zarzucić wojnę cenową i przekonywać klientów, że za dobry smartfon i szybki internet mobilny trzeba więcej zapłacić. No coz, praktyka sugeruje ze jesli prezes ma racje, to rynek i tak sie zmonopolizuje .. J. |
|