Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   [pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.

[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.

Data: 2013-04-23 12:25:19
Autor: dizel
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
On Mon, 22 Apr 2013 22:59:53 +0200, Grzexs <grzexs@g-a-zeta-apsik.pl>
wrote:

gazeta.pl donosi:

<cite>

Nowa tania marka Orange - nju.mobile. "Play może czuć się zagrożony"

<ciach>

Cuduj± z now± mark±, a tych taryf które s± w Orange na kartę nie
potrafi± poprawić. Przecież to ¶mieszne jest. Co chwilę prezes albo
rzecznik Orange żali się jak to jest Ľle na Polskim rynku i jak to
musz± dokładać a tu raptem może wyjdzie tańsza oferta niż
zaprezentowany ostatnio smart (osobi¶cie w to nie wierzę że będzie
taniej ale zobaczymy).
Czyli wychodzi tym samym na to że sami się przyznaj± do tego że w
Orange jest drogo, ale zrobi± now± markę to będzie taniej. Dla mnie
jest to rozdwojenie jaĽni. Ale co po Orange/TP można się lepszego
spodzeiwać?
Następnę g.wno po sami swoi itd.

Pozdrawiam

Data: 2013-04-23 11:11:22
Autor: W
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
dizel wystukał, co następuje:

On Mon, 22 Apr 2013 22:59:53 +0200, Grzexs <grzexs@g-a-zeta-apsik.pl>
wrote:

gazeta.pl donosi:

<cite>

Nowa tania marka Orange - nju.mobile. "Play może czuć się zagrożony"

<ciach>

Cuduj± z now± mark±, a tych taryf które s± w Orange na kartę nie
potrafi± poprawić. Przecież to ¶mieszne jest. Co chwilę prezes albo
rzecznik Orange żali się jak to jest Ľle na Polskim rynku i jak to
musz± dokładać a tu raptem może wyjdzie tańsza oferta niż
zaprezentowany ostatnio smart (osobi¶cie w to nie wierzę że będzie
taniej ale zobaczymy).
Czyli wychodzi tym samym na to że sami się przyznaj± do tego że w
Orange jest drogo, ale zrobi± now± markę to będzie taniej. Dla mnie
jest to rozdwojenie jaĽni. Ale co po Orange/TP można się lepszego
spodzeiwać?
Następnę g.wno po sami swoi itd.

No patrz, wieeeki temu to samo zrobiła Era z Heyah i się przebili do pewnego segmentu. Poniek±d rozumiem działania Orange - maj± globaln± markę któr± promuj± jako "prestiżow±" co nie musi się przekładać na tania/popularna (raczej ma być 'silna' i budzić pewne skojarzenia). Teraz wprowadz± inn± markę - tani±, prost±; i tak ludzie, którym (w ich wyobrażniu) zależy na jakiej¶ tam arbitralnej "lepszo¶ci" dużego Orange zostan±, a Ci których Orange wkurza cenami i uciekaj±do konkurencji Orange zatrzyma w swoim ogródku - i wilk syty i owca cała, a klient zapewne i tak aż tak dużo nie zyska... raczej Orange jako grupa mniej straci ;-)

Data: 2013-04-23 16:51:25
Autor: dizel
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
On Tue, 23 Apr 2013 11:11:22 +0000 (UTC), W <wu@wu.pl> wrote:

No patrz, wieeeki temu to samo zrobiła Era z Heyah i się przebili do pewnego segmentu.

No tak ale to były inne czasy, zreszt± Heyah wprowadziła sekundowe
naliczanie i obniżyła znacznie stawki za poł±czenia i dlatego im się w
miarę udało, Sami swoi jako¶ nie wypalili.

Poniek±d rozumiem działania Orange - maj± globaln± markę któr± promuj± jako "prestiżow±" co nie musi się przekładać na tania/popularna (raczej ma być 'silna' i budzić pewne skojarzenia). Teraz wprowadz± inn± markę - tani±, prost±;

Czy tani± i prost± to się jeszcze okaże, osobi¶cie po Orange bym się
nie dużo nie spodziewał, patrz ostatnia super ofeta Smart.

a Ci których Orange wkurza cenami i uciekaj±do konkurencji Orange zatrzyma w swoim ogródku - i wilk syty i owca cała, a klient zapewne i tak aż tak dużo nie zyska... raczej Orange jako grupa mniej straci ;-)

Z tym to akurat się zgodzę.

Pozdrawiam

Data: 2013-04-23 17:12:36
Autor: J.F
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Użytkownik "W"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:XnsA1AB860C138E4wuathome@at.home...
Cuduj± z now± mark±, a tych taryf które s± w Orange na kartę nie
potrafi± poprawić. Przecież to ¶mieszne jest.

No patrz, wieeeki temu to samo zrobiła Era z Heyah i się przebili do pewnego
segmentu.

Przebil, bo obnizyl ceny istotnie (tak nawiasem mowiac to o ile dobrze pamietam, to Idea obnizyla nawet wczesniej, tylko cos tam jednak powodowalo ze wcale atrakcyjni nie byli).
Rownie dobrze mozna by ceny normalnie obnizyc, bez tych nowych marek, bez tysiaca reklam ..

Owszem, manewr z Heyah mial pare zalet, ale czy sobie z nich pomyslodawcy zdawali sprawe ?
Czy pomysly byly inne (np jak tu wydac uchwalony budzet i pochwalic sie osiagnieciami :-))

Poniek±d rozumiem działania Orange - maj± globaln± markę któr±
promuj± jako "prestiżow±" co nie musi się przekładać na tania/popularna
(raczej ma być 'silna' i budzić pewne skojarzenia). Teraz wprowadz± inn±

Prestiz w prepaidzie ?

markę - tani±, prost±; i tak ludzie, którym (w ich wyobrażniu) zależy na
jakiej¶ tam arbitralnej "lepszo¶ci" dużego Orange zostan±, a Ci których
Orange wkurza cenami i uciekaj±do konkurencji Orange zatrzyma w swoim
ogródku - i wilk syty i owca cała,

Metoda czesto stosowana ... ale przeciez marka "popaków" juz jest ..

A tak swoja droga to Orange ma pop* te taryfy, i mnie odrzuca - tzn po paru minutach sobie mowie ze szkoda czasu na analizowanie - duzo taniej nie bedzie, nie potrafia zrobic prostej, to niech cierpia :-)

J.

Data: 2013-04-23 19:25:15
Autor: ALEX Alpha MR
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Tue, 23 Apr 2013 17:12:36 +0200, J.F napisał(a):

CudujÄ… z nowÄ… markÄ…, a tych taryf ktĂłre sÄ… w Orange na kartÄ™ nie
potrafią poprawić. Przecież to śmieszne jest.

No patrz, wieeeki temu to samo zrobiła Era z Heyah i się przebili do pewnego
segmentu.

Przebil, bo obnizyl ceny istotnie (tak nawiasem mowiac to o ile dobrze pamietam, to Idea obnizyla nawet wczesniej, tylko cos tam jednak powodowalo ze wcale atrakcyjni nie byli).

Wszechobecnej REKLAMY. I naliczania sekundowego.
A z drugiej strony, Dronka właśnie wprowadziła naliczanie 15-to sekundowe.

Rownie dobrze mozna by ceny normalnie obnizyc, bez tych nowych marek, bez tysiaca reklam ..

Bez reklam nie byłoby Heyah. I naliczania sekundowego.


--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D

Data: 2013-04-23 22:59:27
Autor: Grzexs
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Wszechobecnej REKLAMY. I naliczania sekundowego.
A z drugiej strony, Dronka właśnie wprowadziła naliczanie 15-to sekundowe.

U Owada zawsze było 15-sekundowe. Tylko dość starannie to ukrywali.

--
Grzexs

Data: 2013-04-23 23:08:16
Autor: J.F.
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Tue, 23 Apr 2013 22:59:27 +0200, Grzexs napisał(a):
Wszechobecnej REKLAMY. I naliczania sekundowego.
A z drugiej strony, Dronka wła¶nie wprowadziła naliczanie 15-to sekundowe.

U Owada zawsze było 15-sekundowe. Tylko do¶ć starannie to ukrywali.

Przy obecnych cenach to mniej istotne.
Jedni niby maja rozliczanie sekundowe, ale co z tego skoro sie placi
grosza z gory za 2-3 sek, te 15s to ~5gr, a srednio tracisz na
rozmowie polowie tego.
A jeszcze inni proponuja rozne promocje .. z zawartym rozliczaniem
minutowym. I widac ludzie korzystaja.


J.

Data: 2013-04-23 23:14:14
Autor: dizel
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
On Tue, 23 Apr 2013 22:59:27 +0200, Grzexs <grzexs@g-a-zeta-apsik.pl>
wrote:

Wszechobecnej REKLAMY. I naliczania sekundowego.
A z drugiej strony, Dronka wła¶nie wprowadziła naliczanie 15-to sekundowe.

U Owada zawsze było 15-sekundowe. Tylko do¶ć starannie to ukrywali.

Akurat przy stawce 19/min to praktycznie nie istotne jest.

Pozdrawiam

Data: 2013-04-23 23:36:08
Autor: Grzexs
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Wszechobecnej REKLAMY. I naliczania sekundowego.
A z drugiej strony, Dronka właśnie wprowadziła naliczanie 15-to sekundowe.

U Owada zawsze było 15-sekundowe. Tylko dość starannie to ukrywali.

Akurat przy stawce 19/min to praktycznie nie istotne jest.

Fakt. Bardziej wkurzające u Owada jest dość ograniczona ilość sposobów zasilenia konta – chyba tylko kupon w kasie za gotówkę.
--
Grzexs

Data: 2013-04-24 13:09:37
Autor: J.F
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
UĹĽytkownik "Grzexs"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
U Owada zawsze było 15-sekundowe. Tylko dość starannie to ukrywali.
Akurat przy stawce 19/min to praktycznie nie istotne jest.

Fakt. Bardziej wkurzające u Owada jest dość ograniczona ilość sposobów zasilenia konta – chyba tylko kupon w kasie za gotówkę.

Juz pisza - doladowania on-line wkrotce. Pewnie po wakacjach :-)

Ja bym potrzebowal jeszcze zdalne zarzadzanie kontem przez internet - pewnie tez nie ma ?

J.

Data: 2013-04-27 13:36:30
Autor: J.F.
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Tue, 23 Apr 2013 19:25:15 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):
Dnia Tue, 23 Apr 2013 17:12:36 +0200, J.F napisał(a):
Rownie dobrze mozna by ceny normalnie obnizyc, bez tych nowych marek, bez tysiaca reklam ..

Bez reklam nie byłoby Heyah. I naliczania sekundowego.

A co szkodzilo wprowadzic sekundowe naliczanie w taktaku ?

I cala reklame ograniczyc do 1 sms na klienta ...

J.

Data: 2013-04-27 17:10:08
Autor: ALEX Alpha MR
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sat, 27 Apr 2013 13:36:30 +0200, J.F. napisał(a):

Rownie dobrze mozna by ceny normalnie obnizyc, bez tych nowych marek, bez tysiaca reklam ..

Bez reklam nie byłoby Heyah. I naliczania sekundowego.

A co szkodzilo wprowadzic sekundowe naliczanie w taktaku ?

I cala reklame ograniczyc do 1 sms na klienta ...

A skąd mam to wiedzieć? Prezesa PTC pytaj.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D

Data: 2013-04-27 18:01:21
Autor: J.F.
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sat, 27 Apr 2013 17:10:08 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):
Dnia Sat, 27 Apr 2013 13:36:30 +0200, J.F. napisał(a):
Rownie dobrze mozna by ceny normalnie obnizyc, bez tych nowych marek, bez tysiaca reklam ..
Bez reklam nie byłoby Heyah. I naliczania sekundowego.
A co szkodzilo wprowadzic sekundowe naliczanie w taktaku ?
I cala reklame ograniczyc do 1 sms na klienta ...

A sk±d mam to wiedzieć? Prezesa PTC pytaj.

Chetnie bym spytal, ale nie znam. no i pytanie czy prawde powie :-)

Ale ciebie moge spytac, dlaczegoz to uwazasz ze bez Heyah nie byloby
obnizek :-)

A swoja droga to jestem ciekaw na ile by wystarczylo w tamtych czasach
zrobic taryfe "Heyah", opisac na stronie www, i moze jeszcze rozeslac
informacje sms do wszystkich klientow Ery.
I cos mi sie wydaje ze w zupelnosci by wystarczylo :-)

J.

Data: 2013-04-27 18:10:03
Autor: ALEX Alpha MR
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sat, 27 Apr 2013 18:01:21 +0200, J.F. napisał(a):

Rownie dobrze mozna by ceny normalnie obnizyc, bez tych nowych marek, bez tysiaca reklam ..
Bez reklam nie byłoby Heyah. I naliczania sekundowego.
A co szkodzilo wprowadzic sekundowe naliczanie w taktaku ?
I cala reklame ograniczyc do 1 sms na klienta ...

A skąd mam to wiedzieć? Prezesa PTC pytaj.

Chetnie bym spytal, ale nie znam. no i pytanie czy prawde powie :-)

Ale ciebie moge spytac, dlaczegoz to uwazasz ze bez Heyah nie byloby
obnizek :-)

To powiedz jaka taryfa dosyć jakiego operatora mocno obniżyła ceny
połączeń. Niewiele przed pojawieniem się Heyah na rynku. Odpowiedz BEZ
szukania w necie.

A swoja droga to jestem ciekaw na ile by wystarczylo w tamtych czasach
zrobic taryfe "Heyah", opisac na stronie www, i moze jeszcze rozeslac
informacje sms do wszystkich klientow Ery.
I cos mi sie wydaje ze w zupelnosci by wystarczylo :-)

Masz rację, wydaje Ci się. Podaj odpowiedź na pytanie powyżej, a będziesz
miał odpowiedź.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D

Data: 2013-04-27 21:02:52
Autor: J.F.
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sat, 27 Apr 2013 18:10:03 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):
Dnia Sat, 27 Apr 2013 18:01:21 +0200, J.F. napisał(a):
Ale ciebie moge spytac, dlaczegoz to uwazasz ze bez Heyah nie byloby
obnizek :-)
To powiedz jaka taryfa dosyć jakiego operatora mocno obniżyła ceny
poł±czeń. Niewiele przed pojawieniem się Heyah na rynku. Odpowiedz BEZ
szukania w necie.

Idea. Ale to tylko dlatego odpowiem ze kiedys wyszukalem i mi to
utkwilo.

A swoja droga to jestem ciekaw na ile by wystarczylo w tamtych czasach
zrobic taryfe "Heyah", opisac na stronie www, i moze jeszcze rozeslac
informacje sms do wszystkich klientow Ery.
I cos mi sie wydaje ze w zupelnosci by wystarczylo :-)

Masz rację, wydaje Ci się. Podaj odpowiedĽ na pytanie powyżej, a będziesz
miał odpowiedĽ.

A to mial byc kontrprzyklad ? To niezbyt udany, tak jak i tamta
obnizka - bardziej na papierze. Ale ja przeciez nie o tym - tylko ze Heyah nie przyszla z zewnatrz, ot, "dobra wola" operatora. Nie widze powodow dla ktorych nie moglaby
byc zastosowana w zwyklych taryfach. Nawiasem mowiac to wlasnie dlatego ze to byla osobna marka, to rynek
obserwowal ten eksperyment z cierpliwoscia i wcale sie nie spieszyl z
obnizkami. O ile dobrze pamietam to w prepaid trwalo to pol roku i
kosztowalo konkurecje cos pol miliona klientow, a abonenci musieli
poczekac rok ..

J.

Data: 2013-04-27 22:46:30
Autor: dizel
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
On Sat, 27 Apr 2013 21:02:52 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Dnia Sat, 27 Apr 2013 18:10:03 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):
Dnia Sat, 27 Apr 2013 18:01:21 +0200, J.F. napisał(a):
Ale ciebie moge spytac, dlaczegoz to uwazasz ze bez Heyah nie byloby
obnizek :-)
To powiedz jaka taryfa dosyć jakiego operatora mocno obniżyła ceny
poł±czeń. Niewiele przed pojawieniem się Heyah na rynku. Odpowiedz BEZ
szukania w necie.

Idea.

Nie powiedziałbym, Idea w tamtych czasach była traktowana Ľle, raczej
kojarzyła się z ludĽmi którzy nie maj± za bardzo pieniędzy, byli
cenowo najtańsi ale jako¶ć pozostawiała wiele do życzenia, do tego
abonementy na dziadka kombatanta itd. Tak się kojarzyła ale to nie
znaczy że pierwsza ceny obniżyła i była najtańsza.
Heyah to na tamte czasy była rewolucja, sekundowe naliczenie to raz a
dwa to obniżenie stawki poniżej złotówki do innych sieci 0,98 gr potem
0,80gr no i trzecia kwestia że robili akcje u¶wiadamiaj±ce i w różnych
miastach można było przyj¶ć i ¶ci±gn±ć za darmo simlocka z telefonu co
by można było korzystać z ich usług (W O do tej pory s± simlocki i po
abo można ¶ci±gn±ć za opłat±).
Poza tym pamiętam bo zajmowałem się wtedy handlem w gsm że ludzie bili
się o startery heyah w hurtowni bo praktycznie schodziły bardzo
szybko, jak się udało wyrwać ze 20 to ludzie wykupowali to nie w cenie
20pln ale 30 czy 40 bez zaj±knięcia, i to w ci±gu dwóch trzech godzin,
także co by nie mówić o heyah ich wej¶cie było bardzo dobrze
przygotowane i to była naprawdę rewolucja.



Pozdrawiam

Data: 2013-04-28 13:35:04
Autor: J.F.
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sat, 27 Apr 2013 22:46:30 +0200, dizel napisał(a):
On Sat, 27 Apr 2013 21:02:52 +0200, "J.F."
Dnia Sat, 27 Apr 2013 18:10:03 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):
To powiedz jaka taryfa dosyć jakiego operatora mocno obniżyła ceny
poł±czeń. Niewiele przed pojawieniem się Heyah na rynku. Odpowiedz BEZ
szukania w necie.
Idea.
Nie powiedziałbym, Idea w tamtych czasach była traktowana Ľle, raczej
kojarzyła się z ludĽmi którzy nie maj± za bardzo pieniędzy, byli
cenowo najtańsi ale jako¶ć pozostawiała wiele do życzenia, do tego
abonementy na dziadka kombatanta itd. Tak się kojarzyła ale to nie
znaczy że pierwsza ceny obniżyła i była najtańsza.

Troche mylisz czasy. 2004 to juz Idea byla od 6 lat, miala szeroki
zasieg, zdazyla podniesc ceny i dolaczyla do wielkiej dwojcy :-)
A przeciez w ogole byl to najstarszy operator komorkowy w Polsce.

No ale z czym sie mogla kojarzyc Heyah ?

Heyah to na tamte czasy była rewolucja, sekundowe naliczenie to raz a
dwa to obniżenie stawki poniżej złotówki do innych sieci 0,98 gr potem
0,80gr no

http://www.telepolis.pl/taryfy,5,1,0.html
Mozna tam znalezc idee dla kazdego, gdzie minuta w sieci 0.80, poza
siec 1.00, i to jest z 23.01.2004 - czyli przed startem heyah.

i trzecia kwestia że robili akcje u¶wiadamiaj±ce i w różnych
miastach można było przyj¶ć i ¶ci±gn±ć za darmo simlocka z telefonu co
by można było korzystać z ich usług

A tego nie pamietam. Nie mowie nie ... ale nie myli ci sie z Play ?
Poza tym pamiętam bo zajmowałem się wtedy handlem w gsm że ludzie bili
się o startery heyah w hurtowni bo praktycznie schodziły bardzo
szybko, jak się udało wyrwać ze 20 to ludzie wykupowali to nie w cenie
20pln ale 30 czy 40 bez zaj±knięcia, i to w ci±gu dwóch trzech godzin,
także co by nie mówić o heyah ich wej¶cie było bardzo dobrze
przygotowane i to była naprawdę rewolucja.

Tak jakos to pamietam, tym niemniej fakty masz powyzej. Moze powyzsza Idea wcale nie byla taka "dla kazdego" (ona byla "na
karte", czy tylko abo?), moze zabraklo tam naliczania sekundowego, w kazdym badz razie ludzie pamietaja ze to Heyah obnizyla ceny.

Ale ja przeciez nie o tym - tylko o tym ze wystarczylo obnizyc ceny w
TakTaku i podobne kolejki ustawialyby sie w salonach Ery bez zadnych
przygotowan.

J.

Data: 2013-04-28 16:30:58
Autor: ALEX Alpha MR
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sun, 28 Apr 2013 13:35:04 +0200, J.F. napisał(a):

To powiedz jaka taryfa dosyć jakiego operatora mocno obniżyła ceny
połączeń. Niewiele przed pojawieniem się Heyah na rynku. Odpowiedz BEZ
szukania w necie.
Idea.
Nie powiedziałbym, Idea w tamtych czasach była traktowana źle, raczej
kojarzyła się z ludźmi którzy nie mają za bardzo pieniędzy, byli
cenowo najtańsi ale jakość pozostawiała wiele do życzenia, do tego
abonementy na dziadka kombatanta itd. Tak się kojarzyła ale to nie
znaczy że pierwsza ceny obniżyła i była najtańsza.

Troche mylisz czasy. 2004 to juz Idea byla od 6 lat, miala szeroki
zasieg, zdazyla podniesc ceny i dolaczyla do wielkiej dwojcy :-)

Podnieść? Idea długo była najtańsza i jako pierwsza obniżyła ceny znacząco.
Chyba że o różnych Ideach gadamy.

A przeciez w ogole byl to najstarszy operator komorkowy w Polsce.

Idea najstarszym operatorem? Ciekawe.

No ale z czym sie mogla kojarzyc Heyah ?

Heyah to na tamte czasy była rewolucja, sekundowe naliczenie to raz a
dwa to obniżenie stawki poniżej złotówki do innych sieci 0,98 gr potem
0,80gr no

http://www.telepolis.pl/taryfy,5,1,0.html
Mozna tam znalezc idee dla kazdego, gdzie minuta w sieci 0.80, poza
siec 1.00, i to jest z 23.01.2004 - czyli przed startem heyah.

I to ma być ta niby podwyżka?

i trzecia kwestia że robili akcje uświadamiające i w różnych
miastach można było przyjść i ściągnąć za darmo simlocka z telefonu co
by można było korzystać z ich usług

A tego nie pamietam. Nie mowie nie ... ale nie myli ci sie z Play ?

Nie myli się. Heyah ściągała simlocki za darmo.

Poza tym pamiętam bo zajmowałem się wtedy handlem w gsm że ludzie bili
się o startery heyah w hurtowni bo praktycznie schodziły bardzo
szybko, jak się udało wyrwać ze 20 to ludzie wykupowali to nie w cenie
20pln ale 30 czy 40 bez zająknięcia, i to w ciągu dwóch trzech godzin,
także co by nie mówić o heyah ich wejście było bardzo dobrze
przygotowane i to była naprawdę rewolucja.

Tak jakos to pamietam, tym niemniej fakty masz powyzej. Moze powyzsza Idea wcale nie byla taka "dla kazdego" (ona byla "na
karte", czy tylko abo?), moze zabraklo tam naliczania sekundowego, w kazdym badz razie ludzie pamietaja ze to Heyah obnizyla ceny.

Ale ja przeciez nie o tym - tylko o tym ze wystarczylo obnizyc ceny w
TakTaku i podobne kolejki ustawialyby sie w salonach Ery bez zadnych
przygotowan.

Powinieneś zdymisjonować ówczesnego prezesa PTC, biedak o tym nie wiedział
i wywalił kupę kasy w reklamę Heyah.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D

Data: 2013-04-28 17:37:04
Autor: J.F.
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sun, 28 Apr 2013 16:30:58 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):
Dnia Sun, 28 Apr 2013 13:35:04 +0200, J.F. napisał(a):
Nie powiedziałbym, Idea w tamtych czasach była traktowana Ľle, raczej
kojarzyła się z ludĽmi którzy nie maj± za bardzo pieniędzy, byli
cenowo najtańsi ale jako¶ć pozostawiała wiele do życzenia,

Troche mylisz czasy. 2004 to juz Idea byla od 6 lat, miala szeroki
zasieg, zdazyla podniesc ceny i dolaczyla do wielkiej dwojcy :-)

Podnie¶ć? Idea długo była najtańsza i jako pierwsza obniżyła ceny znacz±co.
Chyba że o różnych Ideach gadamy.

Chyba o roznych. Idea owszem - tania (*) byla jak miala zasieg
ograniczony.
A potem powolutku sie zaczela wycofywac ze starych cen.
(*) - z tanioscia to tez roznie - oferowala dosc wysokie abonamenty 60
i 120 zl, w zamian za duzo minut (50 i 150 - teraz wzbudza smiech, ale
kiedys do smiechu nie bylo).

A przeciez w ogole byl to najstarszy operator komorkowy w Polsce.
Idea najstarszym operatorem? Ciekawe.

Operator nazywa sie PTK Centertel.
Heyah to na tamte czasy była rewolucja, sekundowe naliczenie to raz a
dwa to obniżenie stawki poniżej złotówki do innych sieci 0,98 gr potem
0,80gr no
http://www.telepolis.pl/taryfy,5,1,0.html
Mozna tam znalezc idee dla kazdego, gdzie minuta w sieci 0.80, poza
siec 1.00, i to jest z 23.01.2004 - czyli przed startem heyah.

I to ma być ta niby podwyżka?

Nie, to juz obnizka. Ale porownaj cenniki idea 50/150 z Optima z
2000r.

Ale ja przeciez nie o tym - tylko o tym ze wystarczylo obnizyc ceny w
TakTaku i podobne kolejki ustawialyby sie w salonach Ery bez zadnych
przygotowan.

Powiniene¶ zdymisjonować ówczesnego prezesa PTC, biedak o tym nie wiedział
i wywalił kupę kasy w reklamę Heyah.

No i zostal zdymisjonowany, aczkolwiek mysle ze nie dlatego :-)
A spojrz na marke Era - kupa kasy wydana na reklamy ... i wszystko
wywalone do kosza.

Przyznaje - manewr z Heyah jak sie okazalo mial pare zalet.
Ale ciekawe jakie byly rzeczywiste pobudki zarzadu, i czy mieli na
mysli te zalety ... chyba juz sie nie dowiemy.

Tak czy inaczej - przyciagac klientow przez obnizenie cen ... nie
wydaje mi sie, aby to wymagalo dodatkowych duzych wydatkow na reklame
:-)

J.

Data: 2013-04-28 21:21:26
Autor: ALEX Alpha MR
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sun, 28 Apr 2013 17:37:04 +0200, J.F. napisał(a):

Nie powiedziałbym, Idea w tamtych czasach była traktowana źle, raczej
kojarzyła się z ludźmi którzy nie mają za bardzo pieniędzy, byli
cenowo najtańsi ale jakość pozostawiała wiele do życzenia,

Troche mylisz czasy. 2004 to juz Idea byla od 6 lat, miala szeroki
zasieg, zdazyla podniesc ceny i dolaczyla do wielkiej dwojcy :-)

Podnieść? Idea długo była najtańsza i jako pierwsza obniżyła ceny znacząco.
Chyba że o różnych Ideach gadamy.

Chyba o roznych. Idea owszem - tania (*) byla jak miala zasieg
ograniczony.
A potem powolutku sie zaczela wycofywac ze starych cen.
(*) - z tanioscia to tez roznie - oferowala dosc wysokie abonamenty 60
i 120 zl, w zamian za duzo minut (50 i 150 - teraz wzbudza smiech, ale
kiedys do smiechu nie bylo).

Ale my tu o prepaidach rozmawiamy. A w prepaidzie ceny spadały.

A przeciez w ogole byl to najstarszy operator komorkowy w Polsce.
Idea najstarszym operatorem? Ciekawe.

Operator nazywa sie PTK Centertel.

Ale marka Idea to już czasy GSM, więc nieco później.

Heyah to na tamte czasy była rewolucja, sekundowe naliczenie to raz a
dwa to obniżenie stawki poniżej złotówki do innych sieci 0,98 gr potem
0,80gr no
http://www.telepolis.pl/taryfy,5,1,0.html
Mozna tam znalezc idee dla kazdego, gdzie minuta w sieci 0.80, poza
siec 1.00, i to jest z 23.01.2004 - czyli przed startem heyah.

I to ma być ta niby podwyżka?

Nie, to juz obnizka.

A jednak.

Ale ja przeciez nie o tym - tylko o tym ze wystarczylo obnizyc ceny w
TakTaku i podobne kolejki ustawialyby sie w salonach Ery bez zadnych
przygotowan.

Powinieneś zdymisjonować ówczesnego prezesa PTC, biedak o tym nie wiedział
i wywalił kupę kasy w reklamę Heyah.

No i zostal zdymisjonowany, aczkolwiek mysle ze nie dlatego :-)
A spojrz na marke Era - kupa kasy wydana na reklamy ... i wszystko
wywalone do kosza.

Przyznaje - manewr z Heyah jak sie okazalo mial pare zalet.
Ale ciekawe jakie byly rzeczywiste pobudki zarzadu, i czy mieli na
mysli te zalety ... chyba juz sie nie dowiemy.

Tak czy inaczej - przyciagac klientow przez obnizenie cen ... nie
wydaje mi sie, aby to wymagalo dodatkowych duzych wydatkow na reklame
:-)

W przypadku Idei nie zadziałało, w przypadku Heyah zadziałało.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D

Data: 2013-04-28 23:28:55
Autor: dizel
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
On Sun, 28 Apr 2013 13:35:04 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:


Troche mylisz czasy. 2004 to juz Idea byla od 6 lat, miala szeroki
zasieg, zdazyla podniesc ceny i dolaczyla do wielkiej dwojcy :-)
A przeciez w ogole byl to najstarszy operator komorkowy w Polsce.

Nic nie mylę.
No ale z czym sie mogla kojarzyc Heyah ?

Ze ¶wieżo¶ci± i rewolucj± przede wszystkim.

http://www.telepolis.pl/taryfy,5,1,0.html
Mozna tam znalezc idee dla kazdego, gdzie minuta w sieci 0.80, poza
siec 1.00, i to jest z 23.01.2004 - czyli przed startem heyah.

Teraz to ty się mylisz bo porównujesz heyah do oferty abonametnowej ,
a heyah to prepaid, a w tamtym czasie minuta w Idei na kartę
kosztowała około 1,50 z naliczaniem minutowym.

A tego nie pamietam. Nie mowie nie ... ale nie myli ci sie z Play ?

Nic mi się nie myli. Może za młody byłe¶ żeby to pamiętać.


Pozdrawiam

Data: 2013-04-29 12:29:39
Autor: J.F.
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sun, 28 Apr 2013 23:28:55 +0200, dizel napisał(a):
On Sun, 28 Apr 2013 13:35:04 +0200, "J.F."
Troche mylisz czasy. 2004 to juz Idea byla od 6 lat, miala szeroki
zasieg, zdazyla podniesc ceny i dolaczyla do wielkiej dwojcy :-)
A przeciez w ogole byl to najstarszy operator komorkowy w Polsce.
Nic nie mylę.
No ale z czym sie mogla kojarzyc Heyah ?
Ze ¶wieżo¶ci± i rewolucj± przede wszystkim.

Aha, czyli tania Idea to siec dla dzieci bez prestizu, a tania Heyah to prestiz rewolucji ? :-)

http://www.telepolis.pl/taryfy,5,1,0.html
Mozna tam znalezc idee dla kazdego, gdzie minuta w sieci 0.80, poza
siec 1.00, i to jest z 23.01.2004 - czyli przed startem heyah.

Teraz to ty się mylisz bo porównujesz heyah do oferty abonametnowej ,
a heyah to prepaid, a w tamtym czasie minuta w Idei na kartę
kosztowała około 1,50 z naliczaniem minutowym.

Byc moze, bo jak pisalem - z jakis powodow sie nie przyjela i Heyah
stanowila pewna rewolucje.
Ale ... wydaje mi sie ze IdK na karte tez bylo, a nawet masz w
cenniku: Sprawdzenie stanu konta. (bezplatnie)
I jeszcze:
http://gsmonline.pl/artykuly/kolejny-zestaw-z-telefonem-w-ofercie-dla-kazdego-w-idei

Komentarze tez ciekawe ... J.

Data: 2013-04-29 13:23:58
Autor: dizel
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
On Mon, 29 Apr 2013 12:29:39 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Aha, czyli tania Idea to siec dla dzieci bez prestizu, a tania Heyah to prestiz rewolucji ? :-)

Rewolucja Heyah w sensie tego że wprowadzono sekundowe naliczanie i
obniżono stawkę za minutę poniżej 1pln.
Nie mówię że to co reprezentuje heyah na dzień dzisiejszy to jest to
ale wtedy to było co¶.

Pozdrawiam

Data: 2013-04-29 17:02:13
Autor: J.F.
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Mon, 29 Apr 2013 13:23:58 +0200, dizel napisał(a):
On Mon, 29 Apr 2013 12:29:39 +0200, "J.F."
Aha, czyli tania Idea to siec dla dzieci bez prestizu, a tania Heyah to prestiz rewolucji ? :-)

Rewolucja Heyah w sensie tego że wprowadzono sekundowe naliczanie i
obniżono stawkę za minutę poniżej 1pln.
Nie mówię że to co reprezentuje heyah na dzień dzisiejszy to jest to
ale wtedy to było co¶.

Ale ja o tym ze tania Idea to widac siec dla biedoty, nie wzbudzajaca
prestizu, a tanie nie wiadomo co z czerwona lapa, to hoho, prestiz
zapewnia wlascicielowi niczym numer 601-... ... bo tak jakos tak to
zabrzmialo :-)

J.

Data: 2013-04-28 23:38:57
Autor: dizel
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
On Sun, 28 Apr 2013 13:35:04 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

A tego nie pamietam. Nie mowie nie ... ale nie myli ci sie z Play ?
Co do akcji heyah ze zdejowaniem simlocków to znalezłem to:
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/lista-miast-akcji-simlock-game-over,2,3,2227.html

Pozdrawiam

Data: 2013-04-28 16:25:07
Autor: ALEX Alpha MR
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sat, 27 Apr 2013 21:02:52 +0200, J.F. napisał(a):

Ale ciebie moge spytac, dlaczegoz to uwazasz ze bez Heyah nie byloby
obnizek :-)
To powiedz jaka taryfa dosyć jakiego operatora mocno obniżyła ceny
połączeń. Niewiele przed pojawieniem się Heyah na rynku. Odpowiedz BEZ
szukania w necie.

Idea. Ale to tylko dlatego odpowiem ze kiedys wyszukalem i mi to
utkwilo.

No widzisz, sam potwierdzasz, ĹĽe bez reklamy nawet dobra oferta siÄ™ nie
przebije. Takie czasy.

A swoja droga to jestem ciekaw na ile by wystarczylo w tamtych czasach
zrobic taryfe "Heyah", opisac na stronie www, i moze jeszcze rozeslac
informacje sms do wszystkich klientow Ery.
I cos mi sie wydaje ze w zupelnosci by wystarczylo :-)

Masz rację, wydaje Ci się. Podaj odpowiedź na pytanie powyżej, a będziesz
miał odpowiedź.

A to mial byc kontrprzyklad ? To niezbyt udany, tak jak i tamta
obnizka - bardziej na papierze.

Obniżka z 1,75/1zł na 1/0,8zł jest papierowa? To jaka ma być ta
niepapierowa?

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D

Data: 2013-04-28 17:58:41
Autor: J.F.
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sun, 28 Apr 2013 16:25:07 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):
Dnia Sat, 27 Apr 2013 21:02:52 +0200, J.F. napisał(a):
To powiedz jaka taryfa dosyć jakiego operatora mocno obniżyła ceny
poł±czeń. Niewiele przed pojawieniem się Heyah na rynku. Odpowiedz BEZ
szukania w necie.
Idea. Ale to tylko dlatego odpowiem ze kiedys wyszukalem i mi to
utkwilo.
No widzisz, sam potwierdzasz, że bez reklamy nawet dobra oferta się nie
przebije. Takie czasy.

IMO - nie przebila sie, bo wcale nie byla taka dobra.

A reklame ... latwo zorganizowac. Rozesle sie SMS do wlasnych
klientow, za darmo, myslisz ze duzo czasu zajmie rozejscie sie tej
informacji ? Tylko trzeba naprawde obnizyc ceny.

Masz rację, wydaje Ci się. Podaj odpowiedĽ na pytanie powyżej, a będziesz
miał odpowiedĽ.
A to mial byc kontrprzyklad ? To niezbyt udany, tak jak i tamta
obnizka - bardziej na papierze.
Obniżka z 1,75/1zł na 1/0,8zł jest papierowa? To jaka ma być ta
niepapierowa?

Chyba mniejsza ta obnizka byla. Poza tym patrze sobie w cenniki ...
podobne ceny Idea miala juz w 2001r (a wczesniej nawet nizsze).
Tylko trzeba bylo abonament za ponad 100zl :-)

J.

Data: 2013-04-28 21:24:45
Autor: ALEX Alpha MR
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sun, 28 Apr 2013 17:58:41 +0200, J.F. napisał(a):

To powiedz jaka taryfa dosyć jakiego operatora mocno obniżyła ceny
połączeń. Niewiele przed pojawieniem się Heyah na rynku. Odpowiedz BEZ
szukania w necie.
Idea. Ale to tylko dlatego odpowiem ze kiedys wyszukalem i mi to
utkwilo.
No widzisz, sam potwierdzasz, ĹĽe bez reklamy nawet dobra oferta siÄ™ nie
przebije. Takie czasy.

IMO - nie przebila sie, bo wcale nie byla taka dobra.

A co w niej było niedobrego?

A reklame ... latwo zorganizowac. Rozesle sie SMS do wlasnych
klientow, za darmo, myslisz ze duzo czasu zajmie rozejscie sie tej
informacji ? Tylko trzeba naprawde obnizyc ceny.

A wszyscy pchajÄ… siÄ™ w reklamy. Dziwni jacyĹ›.

Masz rację, wydaje Ci się. Podaj odpowiedź na pytanie powyżej, a będziesz
miał odpowiedź.
A to mial byc kontrprzyklad ? To niezbyt udany, tak jak i tamta
obnizka - bardziej na papierze.
Obniżka z 1,75/1zł na 1/0,8zł jest papierowa? To jaka ma być ta
niepapierowa?

Chyba mniejsza ta obnizka byla.

Była dokładnie taka. A wcześniej ZTS czyli pierwsze pakiety. I kto dziś o
nich pamięta? W przeciwieństwie do Heyah.
I jaka ma być ta niepapierowa?

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D

Data: 2013-04-28 21:53:47
Autor: J.F.
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sun, 28 Apr 2013 21:24:45 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):
Dnia Sun, 28 Apr 2013 17:58:41 +0200, J.F. napisał(a):
Idea. Ale to tylko dlatego odpowiem ze kiedys wyszukalem i mi to
utkwilo.
No widzisz, sam potwierdzasz, że bez reklamy nawet dobra oferta się nie
przebije. Takie czasy.
IMO - nie przebila sie, bo wcale nie byla taka dobra.

A co w niej było niedobrego?

A juz nie pamietam. Jakos nie wygrala z Heyah. Chodzi mi po glowie ze to brak naliczania sekundowego.

A reklame ... latwo zorganizowac. Rozesle sie SMS do wlasnych
klientow, za darmo, myslisz ze duzo czasu zajmie rozejscie sie tej
informacji ? Tylko trzeba naprawde obnizyc ceny.
A wszyscy pchaj± się w reklamy. Dziwni jacy¶.

Czasem istotna.
Ale w sytuacji gdy sa az trzy konkurencyjne firmy, "jakosc" towaru
jest praktycznie ta sama, a klient mocno patrzy na cene i sam sprawdza
cenniki, to jakas glupota :-)

A to mial byc kontrprzyklad ? To niezbyt udany, tak jak i tamta
obnizka - bardziej na papierze.
Obniżka z 1,75/1zł na 1/0,8zł jest papierowa? To jaka ma być ta
niepapierowa?
Chyba mniejsza ta obnizka byla.

Była dokładnie taka. A wcze¶niej ZTS czyli pierwsze pakiety.

Czyli bylo taniej niz 1.75 ?
I kto dzi¶ o nich pamięta? W przeciwieństwie do Heyah.

Jak widac jedne rzeczy zapadaja w pamiec, a inne nie. Kto by zreszta te wszystkie zmiany taryf spamietal.

I jaka ma być ta niepapierowa?

Taka po ktorej rzeczywiscie mniej sie placi.

J.

Data: 2013-05-01 06:20:44
Autor: ALEX Alpha MR
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sun, 28 Apr 2013 21:53:47 +0200, J.F. napisał(a):

Idea. Ale to tylko dlatego odpowiem ze kiedys wyszukalem i mi to
utkwilo.
No widzisz, sam potwierdzasz, ĹĽe bez reklamy nawet dobra oferta siÄ™ nie
przebije. Takie czasy.
IMO - nie przebila sie, bo wcale nie byla taka dobra.

A co w niej było niedobrego?

A juz nie pamietam.

Aha.

A reklame ... latwo zorganizowac. Rozesle sie SMS do wlasnych
klientow, za darmo, myslisz ze duzo czasu zajmie rozejscie sie tej
informacji ? Tylko trzeba naprawde obnizyc ceny.
A wszyscy pchajÄ… siÄ™ w reklamy. Dziwni jacyĹ›.

Czasem istotna.
Ale w sytuacji gdy sa az trzy konkurencyjne firmy, "jakosc" towaru
jest praktycznie ta sama, a klient mocno patrzy na cene i sam sprawdza
cenniki, to jakas glupota :-)

A to mial byc kontrprzyklad ? To niezbyt udany, tak jak i tamta
obnizka - bardziej na papierze.
Obniżka z 1,75/1zł na 1/0,8zł jest papierowa? To jaka ma być ta
niepapierowa?
Chyba mniejsza ta obnizka byla.

Była dokładnie taka. A wcześniej ZTS czyli pierwsze pakiety.

Czyli bylo taniej niz 1.75 ?

Nie. Stawka poza sieć była 1,75.

I kto dziś o nich pamięta? W przeciwieństwie do Heyah.

Jak widac jedne rzeczy zapadaja w pamiec, a inne nie. Kto by zreszta te wszystkie zmiany taryf spamietal.

Ale to dosyć znacząca zmiana.

I jaka ma być ta niepapierowa?

Taka po ktorej rzeczywiscie mniej sie placi.

Czyli po obniżce z 1,75/1 na 1/0,8 płaci się więcej? Ciekawe.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy
:-D

Data: 2013-04-24 10:05:43
Autor: Mr. Misio
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Użytkownik J.F napisał:

Prestiz w prepaidzie ?

Prestiż i styl! ;)

Data: 2013-04-24 10:08:57
Autor: Chris
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
J.F nabazgrał(a):

Prestiz w prepaidzie ?

A potrafisz odróżnić jak± kto ma taryfę widz±c tylko człowieka i telefon .. ??

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2013-04-24 10:28:05
Autor: Mr. Misio
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Użytkownik Chris napisał:
J.F nabazgrał(a):

Prestiz w prepaidzie ?

A potrafisz odróżnić jak± kto ma taryfę widz±c tylko człowieka i telefon
.. ??

Dawniej oceniano ludzi po butach

Teraz po telefonach i taryfach.

Data: 2013-04-24 10:47:53
Autor: Chris
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Mr. Misio nabazgrał(a):

Użytkownik Chris napisał:
J.F nabazgrał(a):
Prestiz w prepaidzie ?
A potrafisz odróżnić jak± kto ma taryfę widz±c tylko człowieka i telefon
.. ??
Dawniej oceniano ludzi po butach

Albo po autach jak słoma z drzwi wystawała ...

Teraz po telefonach i taryfach.

Po tel to rozumiem bo widać ale taryfy to ja ni uja nie zgadnę :)

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2013-04-24 22:31:04
Autor: Mr. Misio
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Użytkownik Chris napisał:
Mr. Misio nabazgrał(a):

Użytkownik Chris napisał:
J.F nabazgrał(a):
Prestiz w prepaidzie ?
A potrafisz odróżnić jak± kto ma taryfę widz±c tylko człowieka i telefon
.. ??
Dawniej oceniano ludzi po butach

Albo po autach jak słoma z drzwi wystawała ...

Teraz po telefonach i taryfach.

Po tel to rozumiem bo widać ale taryfy to ja ni uja nie zgadnę :)

wiesz, moze jakos mozna np. "wez zadzwon mi po tatryfe, bo mi sie skonczyly srodki" ;)

Data: 2013-04-24 13:07:37
Autor: J.F
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomo¶ci
J.F nabazgrał(a):
Prestiz w prepaidzie ?
A potrafisz odróżnić jak± kto ma taryfę widz±c tylko człowieka i telefon .. ??

Mniej wiecej tak samo jak odrozniam operatora ktorego czlowiek wybral :-)

P.S. Co jest na billingach ? Dzwonie do takiej biedronki/Heyah/samych swoich/mbanku, ale cos mi sie widzi ze zobacze demobil i plus ?


J.

Data: 2013-04-28 18:01:54
Autor: the_foe
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
W dniu 2013-04-23 17:12, J.F pisze:
Prestiz w prepaidzie ?

jak ktos chce dobry telefon a go nei stac, to moze liczyc tylko na umowe...

--
@foe_pl

[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona