[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.

Data: 2013-04-25 15:11:48
Autor: Skylla
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Oferta już jest. Całkiem przyzwoita. Gorsza od Virgin ale konkurencyjna do reszty. Dlaczego Orange nie może dać takich warunków wszystkim swoim pre-paidowcom?
http://www.njumobile.pl/oferta/nju-na-karte

Data: 2013-04-26 00:17:26
Autor: Grzexs
[...]

Już czuć Orange'owego ducha – zrób coś, żeby coś potem w określonych warunkach, ale nie dłużej i z wyłączeniem:

<cite>
usługa "do wszystkich":

Włącz usługę i wydaj w ciągu dnia na rozmowy, SMSy i transfer danych 2 zł, a potem rozmawiaj i SMSuj do wszystkich sieci i korzystaj z Internetu do 100 MB za darmo do końca dnia.
Koszt włączenia usługi to 2 zł, usługa ważna 7 dni.
</cite>

--
Grzexs

Data: 2013-04-27 11:52:18
Autor: Bydlę
On 2013-04-25 13:11:48 +0000, Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> said:

Dlaczego Orange nie może dać takich warunków wszystkim swoim pre-paidowcom?
http://www.njumobile.pl/oferta/nju-na-karte

Ależ właśnie dał.
Tym, którzy chcą płacić między 9 a 29 zł miesięcznie plus 2 zł dziennie, plus 7 zł tygodniowo, plus 7 zł miesiecznie plus 100 zł rocznie i mieć jeden gigabajt transferu w cenie 200 zł.

Przecież to prosta i bez żadnych gwiazdek (jak zapowiadano) oferta.
;>

--
Bydlę

Data: 2013-04-27 14:40:04
Autor: Skylla
W dniu 2013-04-27 11:52, Bydlę pisze:

[...]

Ładnie to dodałeś - tak po dziennikarsku - efektownie acz nieprawdziwie.
Maksymalnie z tego dodawania wyjdzie bowiem ok 60zł a nie 200.
A jeśli ktoś mało używa to ma 19gr za min i 9gr za sms do wszystkich z półroczną ważnością konta. O ile wiem, to tyle nie ma w prepaidzie Orange - jest drożej.

Data: 2013-04-27 15:04:30
Autor: J.F.
Dnia Sat, 27 Apr 2013 14:40:04 +0200, Skylla napisał(a):
[...]

Maksymalnie to moze wyjsc dowolnie duzo, jak sie usluga skonczy, a
ktos zapomni przedluzyc. Albo nie poczeka "do 24h" na wlaczenie. Albo
przesadzi z internetem.
No dobra - nie wiecej niz ma na koncie, a nie ma powodow miec duzo.
Tak czy inaczej - wychodzi ok 70zl/mc dla wiecej dzwoniacych, co jest
taka sobie oferta.

A jeśli ktoś mało używa to ma 19gr za min i 9gr za sms do wszystkich z półroczną ważnością konta. O ile wiem, to tyle nie ma w prepaidzie Orange - jest drożej.

to owszem, moze zainteresowac.

J.

Data: 2013-04-28 18:09:26
Autor: Bydlę
On 2013-04-27 14:40:04 +0200, Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> said:

[...]

PrzecieĹź to prosta i bez Ĺźadnych gwiazdek (jak zapowiadano) oferta.
;>
Ładnie to dodałeś - tak po dziennikarsku - efektownie acz nieprawdziwie.

O! To moja wina, że Orange tak skonstruowało cennik?
Czy terz będzie czas na sprawdzanie mojego pochodzenia?
;>

Maksymalnie z tego dodawania wyjdzie bowiem ok 60zł a nie 200.

Miesięcznie na rozmowy.

Jak to było o efektownym, ale nieprawdziwym?
;>

Policzmy precyzyjnie jeszcze;

29 zł opłaty abonamentowej (nieważne jak ją zwał).
Teraz trzeba 62 zł miesięcznie wydać na rozmowy, czyli dołożyć 33 zł do abonamentu.
19 groszy za megabajt, to ile wg ciebie będzie. gdy zużyjemy jeden gigabajt?
Ale - przecież to podałem - są pakiety. Dodatkowe. Czyli z gwiazdkę. 28 zł miesięcznie.
Rocznie trzebaby doładować dwa razy po stówie, by mieć ważność połączeń wychodzących.

Oczywiście, jest też taka postawa: kupię, bo mnie nie stać:

A jeśli ktoś mało używa

A gdyby jeszcze mniej używał, a gdyby tu nagle w przyszłości przedszkole było...

O ile wiem, to tyle nie ma w prepaidzie Orange - jest droĹźej.

A ktoś mówił, że jest inaczej?
Polemizuję tylko z kłamliwą reklamą, że „bez gwiazdek i prosto”.
;>>>

--
Bydlę

Data: 2013-04-28 18:42:36
Autor: J.F.
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
Dnia Sun, 28 Apr 2013 18:09:26 +0200, Bydlć napisaů(a):
On 2013-04-27 14:40:04 +0200, Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> said:
Ůadnie to dodaůeú - tak po dziennikarsku - efektownie acz nieprawdziwie.
O! To moja wina, ýe Orange tak skonstruowaůo cennik?
Czy terz bćdzie czas na sprawdzanie mojego pochodzenia?
;>

Maksymalnie z tego dodawania wyjdzie bowiem ok 60zů a nie 200.
Miesićcznie na rozmowy.
Policzmy precyzyjnie jeszcze;
29 zů opůaty abonamentowej (niewaýne jak jŕ zwaů).

wersja z rachunkiem ? To ... nie ma oplaty abonamentowej.
Ale ... jest natomiast
minimalna kwota na rachunku2   9 zů 2- jeúli nie wykonasz poůŕczeń za minimalnŕ kwotć róýnica zostanie Ci
doliczona do rachunku

Czyli mozna by rzec - abonament 9 zl.
Teraz trzeba 62 zů miesićcznie wydaă na rozmowy, czyli doůoýyă 33 zů do abonamentu.

O ile rozumiem - po wygadaniu 29zl  wiecej za rozmowy nie nalicza sie

19 groszy za megabajt, to ile wg ciebie bćdzie. gdy zuýyjemy jeden gigabajt?

Ciekawe pytanie. "Po przekroczeniu 19zl oplata za transfer danych nie
jest naliczana". I "Po przekroczeniu 1 GB prćdkoúă transferu danych
jest ograniczana do 16 kb/s"

Ale jak to sie ma do pakietow ? Bo niby sa, ale w cenniku ich nie ma
...  widze ryzyko ze po kupieniu pakietu za 5 czy 7 zl, mozna jeszcze
doplacic 19zl.

Wychodzi na to ze 48zl, a z multum SMS gorny rachunek 57zl,
ewentualnie plus pakiet.

Ale - przecieý to podaůem - sŕ pakiety. Dodatkowe. Czyli z gwiazdkć. 28 zů miesićcznie.

W prepaid ? Jakie pakiety ? Tam rachunek nieco inny. 2zl tygodniowo za "do wszystkich". wtedy nie
wiecej niz 2zl dziennie. Razem gora 69zl. Plus ewentualne pakiety
internetowe, Czyli w prepaidzie nieznacznie drozej ... o ile nie zapomnisz
aktywowac :-)

Rocznie trzebaby doůadowaă dwa razy po stówie, by mieă waýnoúă poůŕczeń wychodzŕcych.

No nie, 2*50, albo 4*25. Ale i tak na same promocje wydasz ~9zl/mc.

O ile wiem, to tyle nie ma w prepaidzie Orange - jest droýej.
A ktoú mówiů, ýe jest inaczej?
Polemizujć tylko z kůamliwŕ reklamŕ, ýe Ľbez gwiazdek i prostoĄ.
;>>>

cos ofert niedopracowali. Wiecej pytajnikow niz "prosto" :-)

J.

Data: 2013-04-28 20:33:32
Autor: Skylla
[...]

Jednak liczysz jak dziennikarz humanista :-)

Data: 2013-04-29 18:30:49
Autor: Bydlę
On 2013-04-28 20:33:32 +0200, Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> said:

[...]

Ile rzy trzeba ci napisać, byś raz zrozumiał, że nie jest to, wbrew kłamliwej reklamie, prosta oferta bez gwiazdek?

Może przykładem?
Proszę:
===============================
Prosta oferta;

płacisz X zł, dostajesz Y minut.
===============================

To jest prosta oferta bez gwiazdek.
;>>>

--
Bydlę

Data: 2013-04-29 21:28:18
Autor: Liwiusz
On 2013-04-28 20:33:32 +0200, Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> said:

[...]

=================================
Płacisz 19gr/min nie mniej niż 9zł i nie więcej niż 29zł w miesiącu

Liwiusz

Data: 2013-04-30 20:02:00
Autor: Bydlę

On 2013-04-28 20:33:32 +0200, Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> said:

[...]

Właśnie zniknąłeś 57 zł, którymi rzucali we mnie oponenci...
;>>>

--
Bydlę

Data: 2013-05-01 07:14:12
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-04-30 20:02, Bydlę pisze:

[...]

Nie.

Właśnie zniknąłeś 57 zł, którymi rzucali we mnie oponenci...

Bo w Twojej ofercie (płacisz X zł, dostajesz Y minut) też można tylko rozmawiać, więc dostosowałem ofertę NJU do Twoich wyobrażeń :)

--
Liwiusz

Data: 2013-05-02 19:15:27
Autor: Bydlę
On 2013-05-01 07:14:12 +0200, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> said:
[...]

Bo w moim przykładzie jest oferta bez gwiazdek.
Nie tak, jak kłamliwie twierdzą piewcy nju o nju...
;>>>

--
Bydlę

Data: 2013-05-02 19:38:06
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-05-02 19:15, Bydlę pisze:
On 2013-05-01 07:14:12 +0200, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>
said:
[...]

Bez gwiazdek, ale i bez możliwości wysyłania smsów i korzystania z internetu. Też mi oferta :)

Nie tak, jak kłamliwie twierdzą piewcy nju o nju...

No i nadal nie podałeś jak wg Ciebie powinna wyglać *cała* taka oferta bez gwiazdek.

--
Liwiusz

Data: 2013-05-02 21:27:55
Autor: J.F.
Dnia Thu, 02 May 2013 19:38:06 +0200, Liwiusz napisał(a):
[...]

Alez mozliwosc jest. Tylko bedzie drozej.

J.

Data: 2013-05-02 21:36:49
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-05-02 21:27, J.F. pisze:
[...]

Ale już to nie będzie prosta oferta. Przypominam prostą ofertę wg Bydlę:

Data: 2013-05-02 21:55:13
Autor: J.F.
Dnia Thu, 02 May 2013 21:36:49 +0200, Liwiusz napisał(a):
[...]

A co z sms i internetem ? Bo tu jest podobnie prosta - nie wydasz wiecej niz 29zl ana rozmowy
:-) i nie wiecej niz 9 zl na zwykle sms. I nie wiecej niz 19zl na internet.

Jak ktos potrzebuje wszystkich trzech to oferta jest prosta, jak tylko
jednej to tez prosta, no moze przy internecie sie robi skomplikowana.

J.

Data: 2013-05-02 22:12:43
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-05-02 21:55, J.F. pisze:
[...]

A co z sms i internetem ?

Nie wiem co.

Przypominam, że zaczęło się od tego, iż Bydlę stwierdził, że NJU nie jest prostą ofertą, ponieważ prosta oferta to (cytat wyżej). Wytknąłem mu, że w takim razie wg jego definicji nie da się zrobić prostej oferty na voice+sms+data. Co tylko świadczy, że jego definicja prostej oferty jest do rzyci.

Bo tu jest podobnie prosta - nie wydasz wiecej niz 29zl ana rozmowy
:-) i nie wiecej niz 9 zl na zwykle sms.
I nie wiecej niz 19zl na internet.

No i to jest prosta oferta. Ale nie dla Bydlę :)

--
Liwiusz

Data: 2013-05-02 23:45:33
Autor: Skylla
[...]

Dziwisz się skoro zsumował te 3 powyższe pozycje i dostał 200zł :-).

Data: 2013-05-02 21:55:52
Autor: Maciej Bebenek
Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:

===============================
Prosta oferta;

płacisz X zł, dostajesz Y minut.
===============================

To jest prosta oferta bez gwiazdek.
;>>>

Są ludzie, którzy wierzą w bezpłatne szkolnictwo, bezpłatną i powszechną
służbę zdrowia czy godziwe emerytury. Dla takich operatorzy skonstruowali
pakiety:  "płacisz X zł, dostajesz Y minut"

Pozostali (jakies 4% populacji) wiedzą, że pakiety są dobre jedynie dla
operatora. Wolą postępować wg zasady: wygadałem X minut, zapłacę Y złotych.

Nowość w NJU polega na tym, że są jeszcze dwa warunki: - nie mniej, niż 9 złotych
- nie więcej niż 29 złotych.

c.b.d.o.

Data: 2013-04-28 12:19:50
Autor: ToMasz
W dniu 25.04.2013 15:11, Skylla pisze:
Oferta już jest. Całkiem przyzwoita.
o ile widzę, dla rozmawiających, 29zł pozwala na gadanie do woli z każda siecią? rozumiem ze w tym przypadku net i sms dodatkowo płatne, ale kto ma coś podobnego?
Gorsza od Virgin
no i tu bym prosił o linka

ToMasz

Data: 2013-04-28 23:16:30
Autor: dizel
[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
On Sun, 28 Apr 2013 12:19:50 +0200, ToMasz
<news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:

[...]

No nikt, w nju masz stałą opłatę 9pln jeśli to będzie za mało to jeśli
przekorczysz to masz kolejne pakiety aktywowane, nie chcę mi się tego
opisywać. Tu masz dobrze wyjaśnione co i jak:
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/-aktualizacja-iv-nju-mobile-szczegoly-oferty,2,3,28034.html
Generalnie jeśli chcesz mieć no limit to w nju nie zapłacisz więcej
niż 57pln, piszę o ofercie na abonament

Gorsza od Virgin
no i tu bym prosił o linka

Czy gorsza od Virgin trudno powiedzieć w prepaid napewno tak bo w
Virgin mamy te same stawki + 50% na konto promocyjne od doładowania
ważne rok więc lepiej, zależy kto ile minut potrzebuje. Co do samego Virgin lada moment mają pokazać nową ofertę , czy będzie
gorsza czy lepsza od dotychczasowej trudno powiedzieć.

Pozdrawiam

[pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.