Nowa/używana

Data: 2018-04-08 19:41:30
Autor: Robert Wańkowski
Nowa/używana
Ktoś przerabiał temat i ma spostrzeżenia na temat baterii do laptopa?
Ta sama cena za nówkę zamiennik i oryginał z połową pojemności.
Aż mnie kusi kupić obie i się dowiedzieć. :-)

Robert

Data: 2018-04-08 19:45:26
Autor: Sebastian Biały
Nowa/używana
On 4/8/2018 7:41 PM, Robert Wańkowski wrote:
Ktoś przerabiał temat i ma spostrzeżenia na temat baterii do laptopa?
Ta sama cena za nówkę zamiennik i oryginał z połową pojemności.
Aż mnie kusi kupić obie i się dowiedzieć. :-)

Połowa pojemności oryginału oznacza że beterie beda coraz szybciej dążyć do zera. Połowa pojemnosci to nie jest połowa życia.

Prawidłowo: kupic oryginał o znikomej pojemności, wymienić ogniwa na takie na jakie Cie stać. Ale to nie jest tanie.

Sensownie: kpic nowy zamiennik.

Nowa/używana