Nowa wersja AM 1.7

Data: 2014-02-06 10:33:42
Autor: Chris
Nowa wersja AM 1.7
Jako ciekawostka pokazała się nowa wersja AM

Coraz bardziej zaczyna mi się podobać:

?funkcja Objazd
?zapisu/odczyt tras
?odczyt i wysyłanie tras przez email,dropbox, Targeo itp.
?aktualizacja danych SmartRoutes z wnętrza programu
?Prowadź do->punkt GPS
?wysyłka SMS o trasie i dotarciu do celu

"Powiadomienie SMS to nowa, bardzo przydatna funkcja w AutoMapie. Pozwala określić, kto i kiedy otrzyma informację o dojeździe do celu, lub miejscu, w którym kierowca aktualnie się znajduje. Wystarczy wprowadzić nr telefonu odbiorcy lub wybrać go z książki adresowej, a także zde?niować, kiedy system ma wysłać informację. Może to być konkretny czas przed dojazdem do celu, określona odległość po ruszeniu w trasę czy też konkretna godzina" - tłumaczy Janusz M. Kamiński, szef PR i marketingu AutoMapy.

?edycja wielu pkt. ulubionych
?usprawnienia tras i wizualizacji Traffic
?poprawki obsługi licencji, szukania adresów, stabilności, płynności i filtrowania wyników z polskimi znakami
?dostosowania dla Android 4.4,Prestigio Geovision 7780,Nexus 4 i 7
?możliwość przedłużania licencji do 2 lat

https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.aqurat.automapa

Data: 2014-02-06 11:15:30
Autor: RoMan Mandziejewicz
Nowa wersja AM 1.7
Hello Chris,

Thursday, February 6, 2014, 10:33:42 AM, you wrote:

Jako ciekawostka pokazała się nowa wersja AM

[... spam ...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-02-06 11:30:47
Autor: Chris
Nowa wersja AM 1.7
RoMan Mandziejewicz nabazgrał(a):

Hello Chris,
Thursday, February 6, 2014, 10:33:42 AM, you wrote:
Jako ciekawostka pokazała się nowa wersja AM
[... spam ...]

Bo ?? dla mnie to informacja

Data: 2014-02-06 12:28:20
Autor: RoMan Mandziejewicz
Nowa wersja AM 1.7
Hello Chris,

Thursday, February 6, 2014, 11:30:47 AM, you wrote:

Thursday, February 6, 2014, 10:33:42 AM, you wrote:
Jako ciekawostka pokazała się nowa wersja AM
[... spam ...]
Bo ??

Bo spam.

dla mnie to informacja

Każdy spam to informacja.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-02-06 12:40:37
Autor: Chris
Nowa wersja AM 1.7
[...]

Bo ...

dla mnie to informacja
Każdy spam to informacja.

Nie każda ..

Data: 2014-02-06 12:02:43
Autor: Chris
Nowa wersja AM 1.7
Chris nabazgrał(a):

?możliwość przedłużania licencji do 2 lat

Pierwszy bug :) wybrałem opcję 2 lata i nie działa, błąd  :)

Data: 2014-02-06 19:20:15
Autor: Irokez
Nowa wersja AM 1.7
W dniu 2014-02-06 10:33, Chris pisze:
Jako ciekawostka pokazała się nowa wersja AM

Coraz bardziej zaczyna mi się podobać:

A TMC Pro obsługuje?

Data: 2014-02-07 08:45:01
Autor: Chris
Nowa wersja AM 1.7
Irokez nabazgrał(a):

W dniu 2014-02-06 10:33, Chris pisze:
Jako ciekawostka pokazała się nowa wersja AM
Coraz bardziej zaczyna mi się podobać:
A TMC Pro obsługuje?

Wszedłem na stronę (bo nie miałem pojęcia co to) i przeczytałem że nie bo mają swój system.
Widzę że to odpowiada ze korki, ja w sumie nie używam tego bo po DC wiem że wszędzie są korki a w trasy jeżdżę rzadko :)
Czy oprócz zjadacza pakietu danych coś to warte ?

Data: 2014-02-07 17:51:16
Autor: Irokez
Nowa wersja AM 1.7
W dniu 2014-02-07 08:45, Chris pisze:
Irokez nabazgrał(a):

[...]

Ale to nie zjada danych bo dostraja się do stacji radiowej nadającej TMC i pobiera informacje.
W Niemczech parę razy się przydało.
AM pewnie zżera dane tym swoim systemem.

Data: 2014-02-11 12:40:24
Autor: radekp@konto.pl
Nowa wersja AM 1.7
Fri, 07 Feb 2014 17:51:16 +0100, w
<52f50f0a$0$2362$65785112@news.neostrada.pl>, Irokez <no.email@wp.pl>
napisał(-a):

W dniu 2014-02-07 08:45, Chris pisze:
> Irokez nabazgrał(a):

Nie, bo to zbędne.

> [...]
W Niemczech parę razy się przydało.
AM pewnie zżera dane tym swoim systemem.

Jak wszystko na Androidzie.

Data: 2014-02-27 14:56:55
Autor: Poldek
Nowa wersja AM 1.7
Chris wrote:
[...]

Przede wszystkim przestała się przycinać. Poprzednia wersja miała takie momenty, że w trakcie jazdy od czasu do czasu "zamrażała" się na pół minuty, minutę... Jeżeli miałem farta, to w tym czasie nie było akurat żadnego zakrętu lub zjazdu z autostrady. Jeżeli nie miałem farta, to przejeżdżałem zjazd, a następny 50 km dalej...

Co do automatycznego przeliczania trasy z użyciem danych o korkach, to super sprawa na papierze, ale ten system wciąż jeszcze chyba wymaga dużo pracy.

Nowa wersja lepiej wybiera trasę. Mam wrażenie, że starsza wersja bardziej kładła nacisk na najkrótszą drogę, a nowa wersja na czas dojazdu. Czyli wybierze dłuższą w km drogę obwodnicą, a nie przebijanie się przez światła środkiem miasta (jak to było w starszej Automapie).

Nowa wersja AM 1.7