Nowa wersja AM 1.7

Data: 2014-02-06 19:20:15
Autor: Irokez
Nowa wersja AM 1.7
W dniu 2014-02-06 10:33, Chris pisze:
Jako ciekawostka pokazała się nowa wersja AM

Coraz bardziej zaczyna mi się podobać:

A TMC Pro obsługuje?

Data: 2014-02-07 08:45:01
Autor: Chris
Nowa wersja AM 1.7
Irokez nabazgrał(a):

W dniu 2014-02-06 10:33, Chris pisze:
Jako ciekawostka pokazała się nowa wersja AM
Coraz bardziej zaczyna mi się podobać:
A TMC Pro obsługuje?

Wszedłem na stronę (bo nie miałem pojęcia co to) i przeczytałem że nie bo mają swój system.
Widzę że to odpowiada ze korki, ja w sumie nie używam tego bo po DC wiem że wszędzie są korki a w trasy jeżdżę rzadko :)
Czy oprócz zjadacza pakietu danych coś to warte ?

Data: 2014-02-07 17:51:16
Autor: Irokez
Nowa wersja AM 1.7
W dniu 2014-02-07 08:45, Chris pisze:
Irokez nabazgrał(a):

[...]

Ale to nie zjada danych bo dostraja się do stacji radiowej nadającej TMC i pobiera informacje.
W Niemczech parę razy się przydało.
AM pewnie zżera dane tym swoim systemem.

Data: 2014-02-11 12:40:24
Autor: radekp@konto.pl
Nowa wersja AM 1.7
Fri, 07 Feb 2014 17:51:16 +0100, w
<52f50f0a$0$2362$65785112@news.neostrada.pl>, Irokez <no.email@wp.pl>
napisał(-a):

W dniu 2014-02-07 08:45, Chris pisze:
> Irokez nabazgrał(a):

Nie, bo to zbędne.

> [...]
W Niemczech parę razy się przydało.
AM pewnie zżera dane tym swoim systemem.

Jak wszystko na Androidzie.

Nowa wersja AM 1.7