Nowa wersja Androida a przeniesienie zawarto¶ci.

Data: 2015-04-17 07:57:40
Autor: Budzik
Nowa wersja Androida a przeniesienie zawarto¶ci.
Użytkuję starutkiego Samsunga Galaxy S plus (GT 9001) ktory oryginalnie ma wgrany system android 2.3
Za kilka dni bede wgrywał androida 4.

Jak przeniesc bezproblemowo zawartosc typu sms i kontakty?

Jak rozumiem - kies, zgranie, i potem wgranie na nowy tel. Wszystko powinno pój¶c bezproblemowo czy mam sie liczyc z jakimis problemami?

Niestety konto gmail ustawione jako domyslne jest niedostepne - nie wiem dlaczego - kiedys po prostu sie znikneło, tak jakby zostało skasowane, a z tego co sie dowiedziałem, w poczciwym androidzie nei mozna go zmienic na inne...

Data: 2015-04-17 22:19:07
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2015-04-17 o 09:57, Budzik pisze:
[...]

Kies nie współpracuje (przynajmniej kiedy¶) z modami (a tylko takie s± w przypadku tego modelu o ile mi wiadomo), dlatego dane musisz zgrać innym programem. Do SMS/MMS używam SMS Backup&Restore - polecam.
Z kontaktami nigdy nie musiałem sobie radzić inaczej niż przez Google więc na szybko nie pomogę. Natomiast uczulam na konieczno¶ć zrobienia backupu katalogu efs w którym między innymi przechowywane jest IMEI - bardzo często przy wgrywaniu nowego softu do Galaxy S ten katalog jest usuwany.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2015-04-17 22:00:46
Autor: Budzik
Nowa wersja Androida a przeniesienie zawarto¶ci.
Użytkownik Mirek Ptak nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl ...

[...]

A czy moge jakos zrobic przerzut kontatków przez google bior±c pod uwage fakt, ze podstawowy adres email jest niedostepny?

Data: 2015-04-18 07:46:42
Autor: ALEX Alpha MR
Nowa wersja Androida a przeniesienie zawartośc i.
W dniu 2015-04-18 o 0:00, Budzik pisze:

UĹĽytkujÄ™ starutkiego Samsunga Galaxy S plus (GT 9001) ktory
oryginalnie ma wgrany system android 2.3
Za kilka dni bede wgrywał androida 4.

Jak przeniesc bezproblemowo zawartosc typu sms i kontakty?

Jak rozumiem - kies, zgranie, i potem wgranie na nowy tel. Wszystko
powinno pójśc bezproblemowo czy mam sie liczyc z jakimis problemami?

Kies nie współpracuje (przynajmniej kiedyś) z modami (a tylko takie są
w przypadku tego modelu o ile mi wiadomo), dlatego dane musisz zgrać
innym programem. Do SMS/MMS uĹĽywam SMS Backup&Restore - polecam.
Z kontaktami nigdy nie musiałem sobie radzić inaczej niż przez Google
więc na szybko nie pomogę. Natomiast uczulam na konieczność zrobienia
backupu katalogu efs w którym między innymi przechowywane jest IMEI -
bardzo często przy wgrywaniu nowego softu do Galaxy S ten katalog jest
usuwany.

A czy moge jakos zrobic przerzut kontatkĂłw przez google biorÄ…c pod uwage
fakt, ze podstawowy adres email jest niedostepny?

Znak czasu, bez googli się nie da ;-) Kontakty możesz wyeksportować na kartę pamięci, a po upgradzie zaimportować. Zobacz też czy pod Twoją wersją Droida działa "Backup Your Mobile". W zasadzie backupuje wszystko, choć musisz sprawdzić czy Ci to wystarczy.
Sam upgrade Droida nie powinien zniknąć jakichkolwiek danych, ale regularne robienie bacupu to dobry pomysł.

--
ALEX Alpha MR
Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2015-04-18 08:00:44
Autor: Budzik
Nowa wersja Androida a przeniesienie zawarto¶ci.
Użytkownik ALEX Alpha MR kill@spamers.us ...

[...]

Ok, ale ja mam wpisane konto gmail.
Tyle ze podstawowy adres jest niedostepny.
Natomiast ten drugi juz jak najbardziej.

Kontakty możesz wyeksportować na kartę pamięci, a po upgradzie zaimportować.

Bingo.
To byłoby super. Dzieki, sprawdze.

Zobacz też czy pod Twoj± wersj± Droida działa "Backup Your Mobile". W zasadzie backupuje wszystko, choć musisz sprawdzić czy Ci to wystarczy.

Dziekuję.

Sam upgrade Droida nie powinien znikn±ć jakichkolwiek danych, ale regularne robienie bacupu to dobry pomysł.

Nawet upgrade od wersji 2.3 do 4.x?

Data: 2015-04-18 13:43:19
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2015-04-18 o 10:00, Budzik pisze:

A czy moge jakos zrobic przerzut kontatkĂłw przez google biorÄ…c pod uwage
fakt, ze podstawowy adres email jest niedostepny?

Znak czasu, bez googli siÄ™ nie da ;-)

[...]

Szukaj katalogu z plikami *.vcf OIDP. Przy okazji masz kolejny backup kontaktĂłw. NiezaleĹĽny od platformy :-)

Zobacz teĹĽ czy pod TwojÄ…
wersją Droida działa "Backup Your Mobile". W zasadzie backupuje
wszystko, choć musisz sprawdzić czy Ci to wystarczy.

DziekujÄ™.

Sam upgrade Droida nie powinien zniknąć jakichkolwiek danych, ale
regularne robienie bacupu to dobry pomysł.

Nawet upgrade od wersji 2.3 do 4.x?

Nawet wtedy.
Backup jest jak ubezpieczenie. Lepiej żeby nie trzeba było z niego korzystać, ale może uratować skórę :-) Ja robię regularnie :-)

Data: 2015-04-18 13:20:11
Autor: Budzik
[...]

Osoba ktora ma mi to robić stwierdziła, ze jednak wszystko z telefonu zginie.
Może dlatego, ze do tego modelu nie ma oficjalnej wersji androida 4. i trzeba wgraćjak±s wersje nieoficjalna.