Nowa wojna secesyjna wisi w powietrzu?

Data: 2015-07-04 20:36:17
Autor: Chiron
Nowa wojna secesyjna wisi w powietrzu?
https://www.youtube.com/watch?v=Bb5JcmsouQA

Jestem za nieskrępowanym dostepem obywateli do broni palnej i ograniczonym zezwoleniem dostępem do broni maszynowej.
--

Chiron

Data: 2015-07-04 23:52:04
Autor: Chiron

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:7977cd63-6b50-4e40-9637-04623d9556d4googlegroups.com...
[...]

=========

????

--
Chiron

Data: 2015-07-04 18:03:44
Autor: Stachu Chebel
[...]

Jasne!!  W przeciągu roku populacja w PL spada o połowę, ZUS zaczyna dawać sę radę..  Weż to jeszcze raz przemyśl!!  Aha, linka na jutube nawet nie oglądałem, wystarczył komentarz.

Data: 2015-07-05 11:55:27
Autor: Chiron

Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:502f9931-29f9-4753-a16f-949c377c6fe9googlegroups.com...
[...]

Czas się stąd zwijać...tak niewielu zostało, z którymi da się pogadać...

--

Chiron

Nowa wojna secesyjna wisi w powietrzu?