Nowa wycieczka - tym razem do Zimbabwe

Data: 2009-06-16 11:02:05
Autor: tees
Nowa wycieczka - tym razem do Zimbabwe
za sport.onet.pl
Niedawno reprezentacja Polski rozegrała dwa mecze towarzyskie w odległej Republice Południowej Afryki. Wiele wskazuje na to, że jeśli kadrze uda się zakwalifikować na przyszłoroczny mundial, polscy piłkarze wyjadą na dwa zgrupowania do... Zimbabwe.
To efekt wizyty prezesa PZPN Grzegorza Laty w afrykańskim kraju.

- Przyjedziemy do Zimbabwe na dwa lub trzy obozy przed MŚ 2010. Uzgodnienia zajęły nam dwa dni. Jestem po raz pierwszy w Zimbabwe i nad Wodospadami Wiktorii. To piękny kraj - słowa Laty przytacza rządowy dziennik "The Herald".

Według gazety Polacy mają przejść aklimatyzację przed mundialem w RPA. Pierwsze zgrupowanie miałoby się odbyć w listopadzie tego roku, a kolejne na początku następnego.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ja się na tym nie znam - ale czy aklimatyzacji nie robi się bezpośrednio przed imprezą? Jaki pożytek będzie miała aklimatyzacja w listopadzie, czy na początku roku - skoro potem trzeba wracać na kilka miesięcy do Europy???
Pomijając oczywistą oczywistość, że Wodospady Wiktorii to fajna sprawa?

btw: ciekawe ilu piłkarzy się wymiksuje tym razem z tego poronionego pomysłu?

pzdrw
tees

Data: 2009-06-16 11:58:38
Autor: ISS
[...]

-- -- -- --

spokojnie, nie zakwalifikuja sie, wiec dodatkowych kosztow nie bedzie, a prezes Lato najwyrazniej rozkochal sie w Afryce, tym bardziej, ze ze zwiedza ja sobie na koszt zwiazku pseudodzialaczy.
Bedac w reprezentacji Orlow-nielotow na pewno nie wymiksowalbym sie z tak atrakcyjnej wycieczki  za darmo w glab Czarnego Ladu.

ISS

Data: 2009-06-16 13:01:39
Autor: Sebcio
Nowa wycieczka - tym razem do Zimbabwe
On Tue, 16 Jun 2009 11:58:38 +0200, "ISS" <iss@aaa.pl> wrote:

Wed?ug gazety Polacy majÂą przejÂś? aklimatyzacj? przed mundialem w RPA. Pierwsze zgrupowanie mia?oby si? odby? w listopadzie tego roku, a kolejne na poczÂątku nast?pnego.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ja si? na tym nie znam - ale czy aklimatyzacji nie robi si? bezpoÂśrednio przed imprezÂą? Jaki po?ytek b?dzie mia?a aklimatyzacja w listopadzie, czy na poczÂątku roku - skoro potem trzeba wraca? na kilka miesi?cy do Europy???
PomijajÂąc oczywistÂą oczywistoÂś?, ?e Wodospady Wiktorii to fajna sprawa?

btw: ciekawe ilu pi?karzy si? wymiksuje tym razem z tego poronionego pomys?u?

-- -- -- --

[...]

Tez bym chcial wyjechac do Zimbawbe i moc tanczyc z dzikimi kangurami

Data: 2009-06-16 14:48:52
Autor: ISS
[...]

=====

jak kangury to robie Ci redirect do Australii, w Zimbabwe potanczysz sobie jedynie z Mugabe w przerwach miedzy jego gonitwami za bialymi osadnikami.

ISS

Data: 2009-06-16 16:03:55
Autor: yamma
ISS wrote:

jak kangury to robie Ci redirect do Australii, w Zimbabwe potanczysz
sobie jedynie z Mugabe w przerwach miedzy jego gonitwami za bialymi
osadnikami.

W Australii za drogo. Pan były porucznik UB Płaczyński za mało zarobi. Afryka od biedy jest jeszcze w zasięgu (chodzi o to aby jak najwięcej zarobić na sprzedaży praw TVP).
yanna

Data: 2009-06-16 18:33:00
Autor: Sebcio
On Tue, 16 Jun 2009 14:48:52 +0200, "ISS" <iss@aaa.pl> wrote:

[...]

kurcze, chcialem by mi wyszedl sarkazm (z tymi kangurami to zart) ,
chodzi mi o to ze polska pilka sie rozsypuje, ekstraklsa niewiadomo
kiedy sie rozpocznie a oni sobie wycieczki robia

Data: 2009-06-16 22:31:46
Autor: ISS
[...]

-- -- -

nie martw sie Sebcio, bez sarkazmu i tak jasne jak beznadziejna sytuacja jest obecnie wokol polskiej pileczki

ISS

Data: 2009-06-17 03:57:34
Autor: Sebcio
On Tue, 16 Jun 2009 22:31:46 +0200, "ISS" <iss@astronet.pl> wrote:

[...]

Ale ja wsumie im sie dziwie, ze w sytuacji kiedy niektorzy wrecz
nawoluja do likwidacji PZPN, oni nadal sie swietnie bawia

Data: 2009-06-17 10:14:14
Autor: yamma
Sebcio wrote:

Ale ja wsumie im sie dziwie, ze w sytuacji kiedy niektorzy wrecz
nawoluja do likwidacji PZPN, oni nadal sie swietnie bawia

W któryms z Cafe Futbol Borek opisal swoja rozmowe z jednym z dzialaczy PZPN, który stwierdzil, ze oni (znaczy dziennikarze) moga pisac i mówic co chca - przez ten beton i tak nic sie nie przebije. Paradoksalnie, wiele mogloby sie zmienic gdybysmy jednak nie awansowali na MS, bo w takim przypadku czekalyby nas 3 lata meczów o pietruszke. A za mecze o pietruszke TVP duzo nie zaplaci a i sponsorzy nie garna sie do sponsorowania. Efekt moze byc taki, ze pan byly porucznik UB Placzynski moze udlawic sie umowa, za która zorganizowal dzialaczom wakacje w RPA.
yamma

Data: 2009-06-17 10:18:15
Autor: Mane
yamma pisze:

[...]

Zorganizuja 2 razy tyle sparingow niz teraz i wyjdzie na to samu, juz jestesmy podobno najwiecej grajaca ekipa.

Data: 2009-06-17 10:19:43
Autor: Mane
yamma pisze:

[...]

A jak awansujemy to beda 3 lata minus 1 miesiac niewielka roznica :)
Zawsze jak zabraknie kasy to Lato moze podpisac jakas umowe na 50 lat :)

Data: 2009-06-17 10:35:40
Autor: yamma
Mane wrote:
yamma pisze:

[...]

:)

No nie gadaj. To jest zupelnie inna atrakcyjnosc meczów. Zreszta wszystko wskazuje na to, ze okres prosperity w reprezentacji mija. Pokolenie mistrzów europy U-16 wlasnie odchodzi na emerytury, nastepcy jacy sa kazdy widzial w Iraku. Jeszcze niektórzy próbuja reanimowac trupa goraczkowo szukajac pilkarzy z polskim rodowodem ale to chyba ostatnie podrygi.
yamma

Data: 2009-06-17 10:55:20
Autor: Mane
yamma pisze:

No nie gadaj. To jest zupelnie inna atrakcyjnosc meczów. Zreszta wszystko wskazuje na to, ze okres prosperity w reprezentacji mija. Pokolenie mistrzów europy U-16 wlasnie odchodzi na emerytury

Ilu z nich gralo w reprezentacji?

Data: 2009-06-17 11:35:59
Autor: yamma
Mane wrote:
yamma pisze:

[...]

Mnie bardzie chodzilo o pokolenie a nie o konkretne nazwiska. To byl chyba ostatni "wysyp" talentów w naszym kraju. Z tego co pamietam w tej kadrze grali m.in. Szymkowiak, Kukielka. Trzebaby poszperac w necie ale chyba ciezko bedzie znalezc, bo to byl rok 93.
yamma

Data: 2009-06-18 17:07:52
Autor: Citizen Cain
Nowa wycieczka - tym razem do Zimbabwe

Uzytkownik "yamma" <yamma@wp.pl>

[...]

Byl jeszcze Wichniarek. Ale po pokoleniu '76-77 bylo pokolenie '83 (Mila, Brozkowie, Grzelak, Madej) chyba nawet zdolniejsze od tamtego.

CC

Data: 2009-06-18 17:27:29
Autor: Mane
yamma pisze:

[...]

Mi chodzilo raczej o to ze od dawna o doroslej reprezentacji nie decyduja zawodnicy ktorzy maja na koncie jakis sukces w druzynach juniorskich.

Data: 2009-06-17 11:31:26
Autor: Mark
Dnia Wed, 17 Jun 2009 10:14:14 +0200, yamma napisał(a):

. Paradoksalnie, wiele mogloby sie zmienic gdybysmy jednak nie awansowali na MS, bo w takim przypadku czekalyby nas 3 lata meczów o pietruszke

Skad ci sie wzielo te trzy lata? Borek tak mowil, czy to twoj wniosek? Jesli
on, to nie popisal sie wiedza, albo pamiec wszwankuje - jest to tylko kilka
miesiecy, moze rok.  Zapominasz ze  zaraz po MS ruszaja eliminacje to ME

--
Mark

Data: 2009-06-17 11:34:32
Autor: Mane
Mark pisze:

[...]

Czyli jakies 2 lata w el nie gramy :)

Data: 2009-06-17 14:00:02
Autor: Mark
Dnia Wed, 17 Jun 2009 11:34:32 +0200, Mane napisał(a):

Czyli jakies 2 lata w el nie gramy :)

Fakt. Mea culpa.
;)

--
Mark

Data: 2009-06-17 11:38:26
Autor: yamma
Mark wrote:
[...]

Hm. Coś mnie ominęło? Odebrali nam organizację Euro 2012? A może sądzisz, że będziemy mieli za sparingpartnerów ekipy pokroju Anglii czy Niemiec? Wiesz ile kosztuje wynajęcie stadionu na taki mecz?
yamma

Data: 2009-06-17 12:05:17
Autor: Mane
yamma pisze:

Hm. Coś mnie ominęło? Odebrali nam organizację Euro 2012? A może sądzisz, że będziemy mieli za sparingpartnerów ekipy pokroju Anglii czy Niemiec? Wiesz ile kosztuje wynajęcie stadionu na taki mecz?

Tyle co na mecz z kazda inna ekipa. Nie liczy sie przeciwnik tylko wielkosc stadiono a narazie w Polsce to nie ma co wynajmowac :)
Bardziej martwil bym się tym ze zeby zagrac z czolowa ekipa trzeba zaplacic jej pare $$$

Data: 2009-06-17 13:07:45
Autor: Sebcio
On Wed, 17 Jun 2009 12:05:17 +0200, Mane <mane1979@gazeta.pl> wrote:

yamma pisze:

[...]

pewnie znowu czeka nas kilkanascie lat bez awansu do zadnej duzej
imprezy

Data: 2009-06-17 13:12:04
Autor: Mane
Sebcio pisze:

pewnie znowu czeka nas kilkanascie lat bez awansu do zadnej duzej
imprezy

Nie ma sie co martwic na zapas

Data: 2009-06-16 15:33:35
Autor: tees

Użytkownik "ISS" <iss@aaa.pl> napisał w wiadomości news:h17qch$1iue$1news2.ipartners.pl...

Bedac w reprezentacji Orlow-nielotow na pewno nie wymiksowalbym sie z tak atrakcyjnej wycieczki  za darmo w glab Czarnego Ladu.

Myślę że piłkarzy stać, żeby jechać sobie gdzie chcą, kiedy chcą i z KIM chcą - nie muszą czekać, aż zabierze ich tam klasą ekonomiczną PZPN. To raczej niewielka atrakcja dla większości z nich (pomijam młode wynalazki Benhałera, które dopiero stawiają pierwsze kroki w piłce i jeszcze niewiele świata widziały).

pzdrw
tees

Data: 2009-06-16 18:12:38
Autor: ISS
[...]

wiesz, moze to tylko ja, ale majac kasy jak Rusek lodu nie wahalbym sie ani chwili skorzystac nawet z ekonomicznej klasy byleby pozwiedzac sobie Zimbabwe za darmoche. Jest okazja, czemu nie leciec. Predzej - moim skromnym zdaniem - najzwyczajniej w swiecie naszym "gwiazdorom" nie chce sie ruszac wygodnego, utuczonego tylka poprzez leniwa tzw."gre" na boisku. Konta pelne, po co sie zatem poswiecac i meczyc w zwrotnikowo-rownikowych upalach.

ISS

Data: 2009-06-16 23:02:50
Autor: tees
ISS pisze:
[...]

No - a Ty znasz jakiś powód czemu miałoby się im chcieć? Żeby PZPN mógł sobie za ich plecami zrobić wycieczkę? Jak bym miał grać na jakimś pastwisku z amatorami z Iraku - to dzięki wielkie.

Mnie by się też nie chciało.

pzdrw
tees

Data: 2009-06-17 21:17:47
Autor: ISS
[...]

stadion z murawa, na ktorym grali byl wg Ciebie pastwiskiem? Przeciez RPA testuje swoje obiekty przed przyszloroczna impreza, najpierw ten trojmeczyk, teraz Puchar Konfederacji. Chcialbym aby niejeden polski klubik mial takie "pastwisko". Poza tym jak sam widzisz, "amatorzy z Iraku" byli o wlos od zwyciestwa nad - pozal sie Boze - "profesjonalistami" z Polski. A, ze byla to kolejna przykrywka na wypad pod palmy naszych zwiazkowych darmozjadow - to wiadomo.

ISS

Data: 2009-06-17 21:21:21
Autor: Cavallino
Użytkownik "ISS" <iss@astronet.pl> napisał w wiadomości news:h1bfhe$2tu5$1opal.icpnet.pl...
[...]

I co, to szkolne boisko to taki  obiekt?
ROTFL !!!!,

Data: 2009-06-17 22:14:38
Autor: tees
ISS pisze:

[...]

Oglądałeś w ogóle ten mecz?

pzdrw
tees

Data: 2009-06-17 21:47:36
Autor: Cavek
tees pisze:
[...]

Wszyscy dyskutują a nikt nie zastanowi się nad wiarygodnością artykułu. Z tego co słyszałem to afrykańska prasa przebija nasze wszystkie brukowce w poszukiwaniu sensacji kilkanaście razy :)
Cavek

Nowa wycieczka - tym razem do Zimbabwe