[Wawa] Nowa zabawka policjantów

Data: 2010-02-24 13:04:24
Autor: AZ
[Wawa] Nowa zabawka policjantów
Hej,

no, sezon się nam rozpoczął więc chyba warto wiedzieć czego się
spodziewać/unikać na zmęczonych zimą drogach w Stolicy.

Linki:
<http://
www.tvnwarszawa.pl/-1,1644890,0,,drzyjcie_piraci_drogowi__cudo_za_milion_was_obserwuje,wiadomosc.html>
<http://tinyurl.com/yjyz4nb>

Więc jak już namierzą to raczej nie odpuszczą...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-24 22:47:48
Autor: maverik

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:56c7da72-c17b-49dd-9dcd-2f9da8efe60az19g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

Albo zacznie się coś zmieniać w tym kraju albo "bicie" policji będzie co raz bardziej na topie,
no bo ja pierdole, jechalem ostatnio do wawy (tuz po stopnieniu sniegu), prowadzila moja kobieta, swiezy kierowca i nie dala rady jadac miedzy dziurami (srednio co 20 m).. trzeba bylo co 100 m uciekac na drugi pas, gdyby nie jedno moje szarpniecie fajera urwalibysmy kolo,
no ale przeciez patrolowoz sie zwroci jak nowe bmw

Data: 2010-02-24 22:49:20
Autor: duddits
[Wawa] Nowa zabawka policjantów
Czy ja wiem czy nowa ...

Jeżdżę codziennie trasą opisaną w tym materiale (Modlińska, Warszawa) i
przypominam sobie, że podobnego busa na rogu Modlińskiej i Konwaliowej
widziałem spokojnie już z rok temu. Oczywiście na kilometr widać było do
czego służy, zawsze stał zaparkowany w tym samym miejscu tuż przed
światłami, tak że nie sposób go było nie zauważyć :)
Na wiadukcie na Żeraniu, jakieś 300m dalej czekał już komitet powitalny
na tych mniej spostrzegawczych ;), którzy zdecydowali się jednak z
premedytacją pojechać bus-pasem.

Nic specjalnego jak dla mnie, bardziej bym się obawiał osobówek z
wideorejestratorami.

--
duddits

Data: 2010-02-25 00:05:41
Autor: de Fresz
On 2010-02-24 22:04:24 +0100, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

<http://tinyurl.com/yjyz4nb>

Więc jak już namierzą to raczej nie odpuszczą...

"On ma się zwrócić przede wszystkim w bezpieczeństwie"

Jak ja kocham takie pierdolenie, od razu poczułem się bezpieczniej. Niech to nazywają po ludzku podatkiem od jazdy samochodem, bo już nawet siedmiolatki śmieją się z tej hipokryzji.

Marzy mi się społeczna akcja, gdzie jednego dnia w roku wszyscy (albo chociaż ze 40%, wystarczy) by jechali totalnie zgodnie z przepisami, zwłaszcza ograniczeniami prędkości - paraliż całego kraju murowany.

de Fresz

Data: 2010-02-24 16:03:06
Autor: AZ
Nowa zabawka policjantów
On 25 Lut, 00:05, de Fresz <defr...@NOSPAMo2.pl> wrote:

[...]

No a co maja powiedzieć oficjalnie? Tylko takie coś. Mi chcieli wlepić
mandat jak sobie stałem nad Wisłą (dzięki jakiemuś chujowi który
zadzwonił, że niby po ścieżkach rowerowych jeżdżę) i próbowałem
negocjować to policmajster wyjechał z tekstem "a pan wie, że jest
dziura w budżecie? czym mamy ją załatać? muszę wystawić mandat bo ja
jestem rozliczany przez przełożonych z takich interwencji" a
najbardziej rozbawił mnie tekstem "a zeby nie bylo punktow, to
powiedzmy ze to jest pas zieleni (wskazal na piach) i powiedzmy ze pan
go zniszczyl wjezdzajac na niego i to kosztuje 30zl i 0 punktow,
przyjmuje pan?".

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-25 01:44:19
Autor: Michał V-R
Nowa zabawka policjantów
W dniu 2010-02-25 01:03, AZ pisze:
[...]

Bylo powiedziec, a huj mnie to obchodzi, nie i do sadu, a moto, jak mi wczesniej mowiles - wprowadziles, tego nikt ci nie moze zabronic.

Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
żyje się raz, potem się tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-02-25 01:37:06
Autor: LukeB
Nowa zabawka policjantów
Czyzby koniec zawracania przez pasy? :(
No i mam nadzieje, ze nie podjada tym na Cargo, bo popsuja chlopakom
zabawe.

--
Lukasz B,
Transalp XL650V, WAW

Data: 2010-02-25 10:44:51
Autor: de Fresz
Nowa zabawka policjantów
On 2010-02-25 01:03:06 +0100, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

[...]

Prawdę. Że dziura budżetowa, że państwo dostaje za mało kasy od obywateli na swój rozrzutny styl rządzenia, że kolejny podatek.
Tak po namyśle dostrzegam jedną pozytywną rzecz w tej sytuacji - przynajmniej raz wzieli się za ściganie innych wykroczeń, niż prędkość (nie licząc jazdy na bańce, bo trzeba być idiotą żeby tego szczerze nie popierać).

Tylko takie coś. Mi chcieli wlepić
mandat jak sobie stałem nad Wisłą

Ale  byłeś twardy i nie przyjąłeś?

policmajster wyjechał z tekstem "a pan wie, że jest
dziura w budżecie? czym mamy ją załatać? muszę wystawić mandat
bo ja jestem rozliczany przez przełożonych z takich interwencji"

Standard. Oni nawet premie dostają za wyrobienie "normy".

[...]

Może akurat mieli taką akcję. Rozwaliło mnie, jak się dowiedziałem, że taka Straż Wiejska miewa akcje na konkretne wykrocznia - np. palenie na przystanku albo wyprowadzanie psa bez smyczy. No więc sprytni funkcjonariusze łapią za co bądź, a mandacik starają się wcisnąć i tak za to, czym przełożeni sobie poprawiają statystyki. I wtedy oni mają lepsze premie i komenda się wykazuję poprawą wykrywalności w najbardziej newralgicznych miejscach, a społeczeństwo może spać spokojnie. Czyż to nie piękne?

de Fresz

Data: 2010-02-25 02:20:37
Autor: AZ
Nowa zabawka policjantów
On 25 Lut, 10:44, de Fresz <defr...@nospam.o2.pl> wrote:

Ale  by e twardy i nie przyj e ?

Gupi byłem i przyjąłem bo nie chciało mi się szarpać i włuczyć po
sądach za 30 PLN-ów. Ale z punktami bym nie przyjął.

Standard. Oni nawet premie dostaj za wyrobienie "normy".

No a jak inaczej zmotywujesz? Jak nie zmotywujesz to bedą spać po
radiowozach. Pieniążków i awansów też dla góry nie będzie za skuteczne
działania. Po prostu Polska. Oni nawet się z tym nie kryją, kiedyś się
ustawili w jakiejś wsi po 21, wysuszyli mnie i ten od suszenia pyta
tego ważniejszego "łapiemy jeszcze?" i dostał odpowiedź "nie, już nie
- dziesięć już mamy".

Mo e akurat mieli tak akcj .

Akcja nie akcja, się upierałem, że nie jeździłem i tyla. Jakiś
życzliwy stary chuj zadzwonił bo stał nieopadal i się przyglądał.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-25 11:38:38
Autor: Ivam
Nowa zabawka policjantów
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:468f0fa9-7090-4afa-8bff-1d3d9b8f333f@t23g2000yqt.googlegroups.com...
Ale  by e twardy i nie przyj e ?

Gupi byłem i przyjąłem bo nie chciało mi się szarpać i włuczyć po
sądach za 30 PLN-ów. Ale z punktami bym nie przyjął.

Ja tez bym przyjal - potem szargania sie po sadach, pisania, wyjasniania, itp. a nie mozna powiedziec, ze sprawa na 100% wygrana. Za 30pln? W zyciu by mi sie nie chcialo, a dla ideologii to nie mam czasu po sadach ganiac.

--
pzdr:
Ivam

ps. teraz to sie posypie flejmik;)

Data: 2010-02-25 11:21:19
Autor: gildor
Nowa zabawka policjantów
de Fresz pisze:

Może akurat mieli taką akcję.

no i właśnie. zajebiste słowo. akcja. zamiast działać, mają akcję.
uwaga piesi, w piątek my możemy bardziej zapierdalać, bo mają akcje na was, pieszych, więc radary zostawią na zakładzie.

http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1644962,0,,dzien_powolnosci_w_warszawie_drogowka_bierze_sie_za_pieszych,wiadomosc.html

co za pojebana ta nasza policja. debile. do roboty! akcja.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-02-25 12:06:14
Autor: Tytus z fabryki
Nowa zabawka policjantów
Siemka

***"gildor" i de Fresz pisze:
 Może akurat mieli taką akcję.
 no i właśnie. zajebiste słowo. akcja. zamiast działać, mają akcję.

Zdziwieni??? Przeciez w SM podstawowe kadry to cwiercintelgencja. Wiec na odprawie dostaja info jakiego przepisu maja pilnowac danego dnia.
I tak jesli danego dnia gonia handlujacych w miejscach zabronionych to smialo mozna obok parkowac na trawniku. Nie bede taki koles wiedziec co wpisac w mandat i nie wlepi.
Kolo mnie jest hala sportowa ktora wynajela swoj parking na platny strzezony a kibice w czasie zawodow oblepiaja swoimi pojazdami wszelkie mozliwe trawniki miejsca dla inwalidow etc. A straz przyjezdza i wali mandaty tylko tym ktorzy wjechali na zakaz - pod okna aktywistki spolecznej - bo ona ich wzywa i pokazuje palcem ktore auta maja ukarac. A samochody na trawnikach wcale ich nie interesuja.

Tytus z fabryki __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4894 (20100225) __________

Data: 2010-02-25 12:12:07
Autor: gildor
Nowa zabawka policjantów
Tytus z fabryki pisze:
***"gildor" i de Fresz pisze:
 Może akurat mieli taką akcję.
 no i właśnie. zajebiste słowo. akcja. zamiast działać, mają akcję.

Zdziwieni???

wcale. walcze z tym. w duchu.

Przeciez w SM podstawowe kadry to cwiercintelgencja.

ale ja o policji pisałem.

Data: 2010-02-25 14:29:06
Autor: Tytus z fabryki
Nowa zabawka policjantów
Siemka

*** "gildor"
wcale. walcze z tym. w duchu.
ale ja o policji pisałem.

A to przepraszam - tam sa cwansze gapy i w zasadzie znaja przepisy - zwlaszcza WRD

Data: 2010-02-25 12:34:45
Autor: de Fresz
Nowa zabawka policjantów
On 2010-02-25 12:06:14 +0100, "Tytus z fabryki" <tytus1@gazeta.pl> said:

I tak jesli danego dnia gonia handlujacych w miejscach zabronionych to
smialo mozna obok parkowac na trawniku. Nie bede taki koles wiedziec co
wpisac w mandat i nie wlepi.

A nie, to będzie wyglądało tak:
- Za to parkowanie na trawniku to dostanie pan mandat 200 zł (max z taryfikatora)
- Ile???!!!
- No wie pan, jak tak muszę, ale wygląda pan na sympatycznego, więc może się dogadamy
- ?
- No więc załóżmy, wie pan, tak hipotetycznie, że pan tu wcale nie parkuje, tylko obok na chodniku rozłożył polówkę ze sznurówkami...
- Panie, co pan, ja w banku w pracuję!
- No ale tak sobie wyobraźmy, no i ja tu wtedy bym musiał pana ukarać mandatem w wysokości 50 zł...

Zostań aktywistką ;-)

de Fresz

Data: 2010-02-25 12:11:18
Autor: maverik
Nowa zabawka policjantów

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:d20e52ac-3c50-4933-956f-

[...]
_

ja ostatnio dostałem za brak światełka w rowerze :))) no i chyba przywitanie "ja pierdolę ale się wam nudzi" sprowokowało aż 50 zł :) ale radiowóz zaczął się gotować dopiero dalej gdy powiedziałem że ja nie jestem policjantem i stać mnie na takie mandaty :) bo tak biednego człowieka na spacerze co sobie spokojnie jedzie poboczem, przecież kolor roweru mam odblaskowy :)

Data: 2010-02-25 14:39:57
Autor: fv
AZ wrote:
Więc jak już namierzą to raczej nie odpuszczą...

Miałem się powstrzymać jeszcze w tym roku, ale widzę że nie ma wyjścia. Trzeba będzie jednak podgiąć
 te tablice.

Ostatnio dostałem mandat, bo komuś przeszkadzało że w osiedlową uliczkę przez linię ciągłą w lewo
skręcają auta. Ciekawe co mamy zrobić jak legalna droga to 10 minut więcej stania w korku.
No ale policji się rozstawiła i zarobiłem swoje pierwsze w życiu 5pkt karnych.

Policjant się tłumaczył, że komendant mu kazał, bo ludzie narzekają (piszą maile), że prawo nie jest
szanowane.

Bardziej mnie załamała ta "postawa obywatelska" niż sam mandat. Nie wiem, może to jakaś oznaka
cywilizacji, ale donieść na sąsiada? Przecież wszyscy mieszkamy na tym samym osiedlu...

Takie kamery, takie TVN Uwaga Pirat i chrzanienie w telewizji że prędkość jest przyczyną wypadków
mogą niedługo odnieść skutek w postaci całkowitej pacyfikacji. I wtedy w końcu wujek Zenek będzie
mógł normalnie prowadzić swojego poloneza i nikt go nie będzie wyprzedzał.

Dokąd to wszystko zmierza...

--
fv
jeszcze tydzień, może dwa

Data: 2010-02-25 14:53:00
Autor: Mariusz Kruk
[Wawa] Nowa zabawka policjantĂłw
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "fv"
Bardziej mnie załamała ta "postawa obywatelska" niż sam mandat. Nie wiem, może to jakaś oznaka
cywilizacji, ale donieść na sąsiada? Przecież wszyscy mieszkamy na tym samym osiedlu...

I co z tego? Jak ci sąsiad obrobi mieszkanie, to też będzie wszystko OK,
bo przecież mieszkacie na tym samym mieszkaniu?

Dokąd to wszystko zmierza...

Do normalności.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2010-02-25 22:43:41
Autor: maverik

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości

I co z tego? Jak ci sąsiad obrobi mieszkanie, to też będzie wszystko OK,
bo przecież mieszkacie na tym samym mieszkaniu?

Nie myślałeś żeby być w takiej.. armii?U mnie ona się zawsze ujawnia o 11ej w niedzielę, 100 m dalej jest kościół, armia pilnuje wszech obec porządku, do mnie raz wezwała straż z powodu 10u cegieł przy mojej stronie płotu, były niezłe jaja przy kontroli :) armia też strasznie nie lubi mojej osoby i mojego groźnego psa na którego są skargi (jest niebezpieczny za siatką), warunki przyjęcia to min. 80 lat i moherowa czapka, spotkania raz w tygodniu, wpisowe i opłata członkowska co tydzień

Dokąd to wszystko zmierza...

Do normalności.

normalne by było jakby po tych doniesieniach starli co kawałek farbę

Data: 2010-02-26 07:23:53
Autor: Jasio

Użytkownik "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> napisał w wiadomości news:hm6rjb$h4l$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości

Do normalności.

normalne by było jakby po tych doniesieniach starli co kawałek farbę

Ale to sąsiad by musiał znać numer do Zarządu Dróg, a nie tylko na policję.

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-02-26 09:06:19
Autor: Mariusz Kruk
[Wawa] Nowa zabawka policjantĂłw
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "maverik"
Dokąd to wszystko zmierza...
Do normalności.
normalne by było jakby po tych doniesieniach starli co kawałek farbę

Nie. Normalne by było, jakby ci, którym przeszkadza ona farba poszli
z tym do właściwego organu zamiast uprawiać samowolkę. Jak się łamie
prawo, trzeba przynajmniej mieć jaja żeby ponieść konsekwencje, a nie
biadolić jakim to się jest biednym i uciśnionym.

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] [  Kruk@epsilon.eu.org   ] [ http://epsilon.eu.org/ ] [-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ]

Data: 2010-02-26 13:26:57
Autor: fv
Mariusz Kruk wrote:
[...]

Ależ kochanieńki, ja twardo obstawiałem żeby policjant mi ten mandat wystawił i twardo go zapłacę.

Właściwym organem w tej sprawie jest głupi ryj tego, któremu przeszkadza że przez tą linię
przejeżdżam. I to tam będę wnosił protesty.

Bo widzisz nie chodzi o to, że droga jest źle przemyślana - to wszyscy wiedzą i na to się nic nie
poradzi. Chodzi o to, że komuś przeszkadzało coś, co bardzo poprawia innym komfort życia.

Ja już pomijam bezczelność policji, która na codzień nie zwykła reagować na żadne powiadomienia o
drących ryj pijakach czy autach zaparkowanych na przejściu dla pieszych.

--
fv
jeszcze tydzień może trzy

Data: 2010-02-26 04:36:44
Autor: AZ
Nowa zabawka policjantów
On 26 Lut, 13:26, fv <f...@cybax.com> wrote:

Bo widzisz nie chodzi o to, że droga jest źle przemyślana - to wszyscy wiedzą i na to się nic nie
poradzi. Chodzi o to, że komuś przeszkadzało coś, co bardzo poprawia innym komfort życia.

Widzisz, bo pan Stefan sąsiad nie ma samochodu i nie podoba mu się, że
wszyscy mają a żeby tym wszystkim nie było za dobrze to pomyślał, że
wam dopierdoli.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-26 15:46:39
Autor: fv
Nowa zabawka policjantów
AZ wrote:
[...]

To bym zrozumiał. Bardziej się obawiam, że koleś czy koleżanka auto jak najbardziej ma. Biorąc pod
uwagę ceny mieszkań w tej okolicy, to jeśli nie ma, to wyłącznie dlatego że nie chce.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Data: 2010-02-27 23:43:29
Autor: Marcin N
Nowa zabawka policjantów

Użytkownik "fv" <fake@cybax.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hm8mve$5vg$1@inews.gazeta.pl...
AZ wrote:
[...]

Ceny mieszkań w każdej okolicy są teraz za wysokie. Wielu bierze kredyt "pod korek" i już na nic ich potem nie stać.

Data: 2010-02-26 13:35:04
Autor: Mariusz Kruk
[...]

Wolisz, żeby ten głupi ryj nie interesował się w ogóle swoim otoczeniem?
W szczególnośći np. tym, że ktoś ci obrabia mieszkanie jak jesteś na
urlopie?

Bo widzisz nie chodzi o to, że droga jest źle przemyślana - to wszyscy wiedzą i na to się nic nie
poradzi. Chodzi o to, że komuś przeszkadzało coś, co bardzo poprawia innym komfort życia.

Wiele rzeczy "innym poprawia komfort życia". Co nie zmienia faktu, że
np. nie chciałbym żeby mój sąsiad poprawiał sobie komfort życia
postawieniem śmierdzącego zakładu u siebie na podwórku.

Ja już pomijam bezczelność policji, która na codzień nie zwykła reagować na żadne powiadomienia o
drących ryj pijakach czy autach zaparkowanych na przejściu dla pieszych.

A to jest cokolwiek inna sprawa i tu masz rację.