[Wawa] Nowa zabawka policjantów

Data: 2010-02-24 22:47:48
Autor: maverik
[Wawa] Nowa zabawka policjantów

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:56c7da72-c17b-49dd-9dcd-2f9da8efe60az19g2000yqk.googlegroups.com...
Hej,

no, sezon się nam rozpoczął więc chyba warto wiedzieć czego się
spodziewać/unikać na zmęczonych zimą drogach w Stolicy.

Linki:
<http://
www.tvnwarszawa.pl/-1,1644890,0,,drzyjcie_piraci_drogowi__cudo_za_milion_was_obserwuje,wiadomosc.html>
<http://tinyurl.com/yjyz4nb>

Albo zacznie się coś zmieniać w tym kraju albo "bicie" policji będzie co raz bardziej na topie,
no bo ja pierdole, jechalem ostatnio do wawy (tuz po stopnieniu sniegu), prowadzila moja kobieta, swiezy kierowca i nie dala rady jadac miedzy dziurami (srednio co 20 m).. trzeba bylo co 100 m uciekac na drugi pas, gdyby nie jedno moje szarpniecie fajera urwalibysmy kolo,
no ale przeciez patrolowoz sie zwroci jak nowe bmw

[Wawa] Nowa zabawka policjantów