[Wawa] Nowa zabawka policjantów

Data: 2010-02-24 22:49:20
Autor: duddits
[Wawa] Nowa zabawka policjantów
Czy ja wiem czy nowa ...

Jeżdżę codziennie trasą opisaną w tym materiale (Modlińska, Warszawa) i
przypominam sobie, że podobnego busa na rogu Modlińskiej i Konwaliowej
widziałem spokojnie już z rok temu. Oczywiście na kilometr widać było do
czego służy, zawsze stał zaparkowany w tym samym miejscu tuż przed
światłami, tak że nie sposób go było nie zauważyć :)
Na wiadukcie na Żeraniu, jakieś 300m dalej czekał już komitet powitalny
na tych mniej spostrzegawczych ;), którzy zdecydowali się jednak z
premedytacją pojechać bus-pasem.

Nic specjalnego jak dla mnie, bardziej bym się obawiał osobówek z
wideorejestratorami.

--
duddits

[Wawa] Nowa zabawka policjantów