Nowak: Błądzę w głowie, szukając myśQ1|BX

Data: 2017-05-23 10:51:34
Autor: u2
Nowak: Błądzę w głowie, szukając myśQ1|BX
http://wpolityce.pl/polityka/340947-kpina-slawomir-nowak-kreuje-sie-na-bohatera-przed-komisja-sledcza-doprowadzilem-do-upadku-marcina-p-informacje-o-amber-gold-otrzymalem-od-abw

10.29. Nowak: Nie wiedziałem, ze Michał Tusk pracował w OLT Espress. Nei znałem Marcina P.i jego żony. Chodziłem na mecze Lechii Gdańsk i nie wstydze się tego. Podobnie jak prezes Kurski. Pełną odpowiedzialność za działania ULC ponosi prezes Kruszewski. Cenię sobie dystans do polityki. Wszedłem do miejsca, które kipi od polityi. Boleję, ze jest to spektakl polityczny. zajmuję się innymi rzeczami, nie chcę być wikłany w spór polityczny.

Małgorzata Wassermann:Prosze odłozyć notatki.

Noak: Błądzę w głowie, szukając myśli
Wassermann: Proszę odłożyć te notatki i mówić z głowy.

10.24 To za czasów prezesa ULC Kruszyńskiego dokonywano wszystkich dziuałań OLT Express. Nie uważałem, że tak jak to się dzieje teraz, nalezy zmieniać wszystkich urzedników. Prezesa Kruszyńskiego powołał Lech Kaczyński.

10.17 Dwa okresy mojej działalności. Do momentu, gdy dowiedziałem się o nieprawidłowościach, a potem po tym okresie. Zapoznałem się z notatką ABW 12 czerwca 2012 roku. Podjąłem kroki, w których finałem było odebranie koncesji i czym doprowadziłem do upadku Marcina P. 14 czerwca 2012 moje ministerstwo wysłało pismo do ULC z prośbą o wyjaśnienie sprawy incydentu lotniczego w Sofii. Samolot uległ uszkodzeniu. W związku z niezadowalająca informacją szefa ULC, skierowałem tam kontrolę doraźną, mającej zbadać system finansowy i koncesję przewoźników lotniczych. W skutek presji kontrolerów, zaczął ULC badać bardziej szczegółowo. ULC odebrał koncesje OLT Express. W ten sposób uniemożliwiono działania OLT. W styczniu 2013 roku złożyłem zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa. Przed 2012 roku nie miałem żadnych informacji od ULc w kwestii koncesji. Minister nie kieruje wprost wszystkimi działaniami administracyjnymi.

10.11 Eksperci przyznają, że Nowak może korzystać z notatek.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Nowak: Błądzę w głowie, szukając myśQ1|BX