Nowak bedzie zabieral prawko za 100 w zabudowanym

Data: 2013-01-28 06:09:47
Autor: Aron
Nowak bedzie zabieral prawko za 100 w zabudowanym
Nowak bedzie zabieral prawko za 100 w zabudowanym. Dobrze ze nie byl
na Litwie bo tam to za 100 w zabudowanym od razu wsadzaja, a samochod
na lawete

ciekawe kiedy to bedzie u nas he he he

Data: 2013-01-28 15:33:40
Autor: h.w.d.p.
W dniu 2013-01-28 15:09, Aron pisze:
Nowak bedzie zabieral prawko za 100 w zabudowanym. Dobrze ze nie byl
na Litwie bo tam to za 100 w zabudowanym od razu wsadzaja, a samochod
na lawete

ciekawe kiedy to bedzie u nas he he he

raczej szkoda ze tam nie byl.

Data: 2013-01-28 16:52:56
Autor: Bydlę
On 2013-01-28 15:09:47 +0100, Aron <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com> said:

Nowak bedzie zabieral prawko za 100 w zabudowanym.

Fiu, fiu...
Czyli już niewiele brakuje, bo (dozwolone) 80 w terenie zabudowanym nie jest niczym niezwykłym...

--
Bydlę

Data: 2013-01-28 18:01:22
Autor: misiek
Nowak bedzie zabieral prawko za 100 w zabudowanym

Uzytkownik "Aron" <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com> napisal w wiadomosci news:be8878fa-6677-4b75-b465-18b7a57ef27ek4g2000yqn.googlegroups.com...
Nowak bedzie zabieral prawko za 100 w zabudowanym.

zel mu cisnie na mozg ?
przeciez na glowniejszych arteriach w wiekszych miastach spokojnie mozna 70 - a ludzie jezdza po 80 / 90 zyja. to za co odbierac prawko ? niech do 40 z 50 obnizy - albo do 30  - wszedzie... nie bedzie korkow wtedy.
gupi hÓj.

Data: 2013-01-28 18:42:59
Autor: megrims
W dniu 2013-01-28 18:01, misiek pisze:
[...]

gupi h�j.

chuj

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-01-28 18:49:28
Autor: Bydlę
On 2013-01-28 18:42:59 +0100, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> said:

[...]

Już to zostało ustalone i udowodnione, że gdy ktoś rzuca hujem, to nieuk, a gdy chujem - to znaczy, że mamy do czynienia z człowiekiem wyształconym...
;-)

--
Bydlę

Data: 2013-01-28 19:35:25
Autor: misiek

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości news:ke6dn8$va1$2cougar.axelspringer.pl...
On 2013-01-28 18:42:59 +0100, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> said:

[...]

 a co z hOjem przez o z kreska ;)

Data: 2013-01-28 20:51:24
Autor: 4CX250
Nowak bedzie zabieral prawko za 100 w zabudowanym
Użytkownik "misiek" <danton1969@go3.pl> napisał w wiadomości news:ke6gqk$nol$1mx1.internetia.pl...
a co z hOjem przez o z kreska ;)

Artysta.

Data: 2013-01-28 19:52:03
Autor: megrims
W dniu 2013-01-28 18:49, Bydlę pisze:
On 2013-01-28 18:42:59 +0100, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> said:

[...]

ROTFL

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-01-28 21:56:54
Autor: venioo@interia.pl
On 2013-01-28 18:42:59 +0100, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> said:

[...]

Ale tu został użyty związek frazeologiczny - "gupi hój",
co pozwala przypuszczać, iż wypowiadający się ironizuje z oponenta, by wręcz nie nazwać tego drwiną, co z kolei uświadamia, że jednak podmiot ma trochę wyższe IQ od średniego ;)

--
venioo

Data: 2013-01-29 11:15:55
Autor: Bydlę
On 2013-01-28 21:56:54 +0100, "venioo@interia.pl" <venioo@interia.pl> said:

[...]

Nie postawiłbym na to nawet jednego kasztana.
Bo - IMO - nie było uzasadnienia; albo ktoś chce być wulgarny, więc powinien, albo kryguje się i wstydzi, więc powinien napisać inaczej.
:-)

--
Bydlę

Data: 2013-01-29 12:59:46
Autor: misiek

On 2013-01-28 18:42:59 +0100, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> said:

[...]

autorytatywnie stwierdzam, ze jest cos na rzeczy ;) :P

Data: 2013-01-29 13:50:01
Autor: z
W dniu 2013-01-29 12:59, misiek pisze:

autorytatywnie stwierdzam, ze jest cos na rzeczy ;) :P

Zwłaszcza ze względu na użycie "Ó" a nie "ó" :-)

Data: 2013-01-28 23:18:42
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2013-01-28 18:42, megrims pisze:
[...]

Huj. Bo ma krótkiego i jednocześnie sądzi, że durne pomysły są na to schorzenie antidotum.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-02-04 15:01:10
Autor: Budzik
Nowak bedzie zabieral prawko za 100 w zabudowanym
Użytkownik megrims megrimsNOSPAM@interia.pl ...

gupi h?j.

chuj

Ale nadal gupi?

Data: 2013-01-28 21:25:13
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Mon, 28 Jan 2013 06:09:47 -0800 (PST), Aron napisał(a):

Nowak bedzie zabieral prawko za 100 w zabudowanym.

Tu będzie miał żniwa:
http://www.tvn24.pl/pomorze,42/10-km-h-na-sciezce-rowerowej-to-absurd-rowerzysci-planuja-protest,271482.html

Data: 2013-01-30 05:19:29
Autor: thornerer
Nowak bedzie zabieral prawko za 100 w zabudowanym
Spoko, w Szwajcarii chca wprowadzic regule, gdzie za jazde ponad 70km/h w strefie '30' grozi rok wiezienia. Wychodza z zalozenia, ze rowna sie to zabawie z odbezpieczonym granatem wsrod innych ludzi.
Swoja droga, bardzo dobrze, bo na strefach '30' nie da sie szybciej jechac (co chwila male uliczki, dzieci i mlodziez).

Zakladam ze Nowak chce wprowadzic ta regule tam gdzie obowiazuje ograniczenie do 50km/h, a nie wiecej.

Pozdrawiam, T.

Data: 2013-01-30 06:07:37
Autor: Aron
On 30 Sty, 14:19, thorne...@gmail.com wrote:

Zakladam ze Nowak chce wprowadzic ta regule tam gdzie obowiazuje ograniczenie do 50km/h, a nie wiecej.

dobrze zakladasz

Data: 2013-02-04 15:01:08
Autor: Budzik
Nowak bedzie zabieral prawko za 100 w zabudowanym
Użytkownik Aron aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com ...

Nowak bedzie zabieral prawko za 100 w zabudowanym. Dobrze ze nie byl
na Litwie bo tam to za 100 w zabudowanym od razu wsadzaja, a samochod
na lawete

ciekawe kiedy to bedzie u nas he he he

Z ciekawostek - rozmawiałem ostatnio z jednym Australijczykiem.
Okazuje się, że u nas nie tak, bo u nich też trzepią - to raz. Dwa - że u nich za wykroczenie typu przejechanie na czerwonym czy przekroczenie predkości (znaczne ale nie wiem o ile) od razu tracisz prawko na 3 miesiące.

Data: 2013-02-04 16:43:32
Autor: Robert Rędziak
Nowak bedzie zabieral prawko za 100 w zabudowanym
On Mon, 4 Feb 2013 15:01:08 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

[...]

 http://www.rta.nsw.gov.au/usingroads/penalties/demeritpoints/index.html
 http://www.rta.nsw.gov.au/usingroads/penalties/speeding.html
 http://www.rta.nsw.gov.au/usingroads/penalties/licence_suspension.html

 Dodaj jeszcze że learner/P1 mają do dyspozycji cztery punkty, P2
 -- siedem, a posiadacz pełnego prawa jazdy 13. Dodatkowo
 zawieszenie PJ typu L/P1/P2 powoduje, że musisz odbębnić cały
 okres od nowa. I że np. w okresie świątecznym RTA organizuje
 promocję ,,buy one, get one free''.

 r.
robert rędziak  e36/5 323ti  na-6  mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2013-02-08 16:06:10
Autor: AT
> [...]
nich za wykroczenie typu przejechanie na czerwonym czy przekroczenie
predkości (znaczne ale nie wiem o ile) od razu tracisz prawko na 3

Jechałem u nich 140 było 90, dostałem 100 euro, musiałem gotówka wyłożyć :)

Data: 2013-02-08 07:25:33
Autor: Adam Adamaszek
W dniu piątek, 8 lutego 2013 16:06:10 UTC+1 użytkownik AT napisał:

> Z ciekawostek - rozmawiałem ostatnio z jednym Australijczykiem.
Jechałem u nich 140 było 90, dostałem 100 euro, musiałem gotówka wyłożyć :)

Euro w Australii, to chyba łapówka była?

MSPANC
AA

Nowak bedzie zabieral prawko za 100 w zabudowanym