Nowak bedzie zabieral prawko za 100 w zabudowanym

Data: 2013-02-04 15:01:08
Autor: Budzik
Nowak bedzie zabieral prawko za 100 w zabudowanym
Użytkownik Aron aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com ...

Nowak bedzie zabieral prawko za 100 w zabudowanym. Dobrze ze nie byl
na Litwie bo tam to za 100 w zabudowanym od razu wsadzaja, a samochod
na lawete

ciekawe kiedy to bedzie u nas he he he

Z ciekawostek - rozmawiałem ostatnio z jednym Australijczykiem.
Okazuje się, że u nas nie tak, bo u nich też trzepią - to raz. Dwa - że u nich za wykroczenie typu przejechanie na czerwonym czy przekroczenie predkości (znaczne ale nie wiem o ile) od razu tracisz prawko na 3 miesiące.

Data: 2013-02-04 16:43:32
Autor: Robert Rędziak
Nowak bedzie zabieral prawko za 100 w zabudowanym
On Mon, 4 Feb 2013 15:01:08 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

[...]

 http://www.rta.nsw.gov.au/usingroads/penalties/demeritpoints/index.html
 http://www.rta.nsw.gov.au/usingroads/penalties/speeding.html
 http://www.rta.nsw.gov.au/usingroads/penalties/licence_suspension.html

 Dodaj jeszcze że learner/P1 mają do dyspozycji cztery punkty, P2
 -- siedem, a posiadacz pełnego prawa jazdy 13. Dodatkowo
 zawieszenie PJ typu L/P1/P2 powoduje, że musisz odbębnić cały
 okres od nowa. I że np. w okresie świątecznym RTA organizuje
 promocję ,,buy one, get one free''.

 r.
robert rędziak  e36/5 323ti  na-6  mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2013-02-08 16:06:10
Autor: AT
> [...]
nich za wykroczenie typu przejechanie na czerwonym czy przekroczenie
predkości (znaczne ale nie wiem o ile) od razu tracisz prawko na 3

Jechałem u nich 140 było 90, dostałem 100 euro, musiałem gotówka wyłożyć :)

Data: 2013-02-08 07:25:33
Autor: Adam Adamaszek
W dniu piątek, 8 lutego 2013 16:06:10 UTC+1 użytkownik AT napisał:

> Z ciekawostek - rozmawiałem ostatnio z jednym Australijczykiem.
Jechałem u nich 140 było 90, dostałem 100 euro, musiałem gotówka wyłożyć :)

Euro w Australii, to chyba łapówka była?

MSPANC
AA

Nowak bedzie zabieral prawko za 100 w zabudowanym