Nowak każe gonić pociąg na rowerze

Data: 2012-05-31 09:40:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowak każe gonić pociąg na rowerze

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jq70du$ri8$3dont-email.me...

Kretynizm na kolei! Każą gonić pociąg na rowerze!

Zwykłym Polakom pozostaje więc transport naziemny. Ale ani autostrady ani kolej nie umożliwią nam szybkiej i komfortowej podróży. Dlaczego? Autostradami nie dojedziemy, bo dopiero się budują lub właśnie są remontowane. Jeśli chodzi o kolej, to chcąc dojechać np. znad morza w Bieszczady możemy się mocno zdziwić tym, co wyczytamy w rozkładzie jazdy.

http://www.fakt.pl/Kolej-radzi-jechac-rowerem-samochodem-i-autobusem,artykuly,160218,1.html

Autostrady się budują i są sukcesywnie oddawane do użytku. Wszystko co się buduje, wymaga czasu. Jest nawet takie przysłowie: "nie od razu Kraków zbudowano". Przecież to jest tak oczywiste, że nie wymaga wyjaśnień. Może autor wykaże trochę cierpliwości i wyrozumiałości?
Co do reszty, być może autor ma rację.

Data: 2012-05-31 03:19:05
Autor: Przemysław W
[...]

Tak, a kiedy już będą oddane około roku 2030, to wtedy Nowak zacznie układać na autostradach tory kolejowe.

"Zapowiedziane szumnie przez rząd Donalda Tuska obietnice, że Polska będzie jednym wielkim placem budowy już w nadchodzącym roku spalą na panewce. W „Rzeczpospolitej” czytamy, że tylko do 2012 roku planowana jest realizacja rozstrzygniętych przetargów na autostrady i drogi ekspresowe. O nowych inwestycjach nie mamy nawet co marzyć, bo w budżecie nie ma pieniędzy na pokrycie kosztów budowy kolejnych odcinków dróg szybkiego ruchu."

Data: 2012-05-31 17:05:18
Autor: Wiesiaczek
Nowak kae goni pocig na rowerze
On Thu, 31 May 2012 09:40:41 +0200, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Nie jest Ci smutno, że Ty pewnie już nie zobaczysz tych autostrad? :)

--
Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-05-31 19:42:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:jq88cc$hjg$2inews.gazeta.pl...
[...]

Na pewno zobaczę! Życzliwy jesteś! Dokładnie jak mój sąsiad. Kilka lat temu wyśmiewał mnie, że wolno się poruszam z powodu źle działającej zastawki. Ja żyję, a on od dwóch lat ziemię gryzie. Miał rozległy zawał. Nic nie mogło go uratować. Nawet śmigłowiec, który przewiózł go natychmiast do odpowiedniego szpitala.
Tak więc uważaj, jeśli komuś źle życzysz, bo możesz sobie wykrakać!

Data: 2012-06-01 04:40:03
Autor: Wiesiaczek
On Thu, 31 May 2012 19:42:04 +0200, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Ależ ja Ci źle nie życzę. Chodzi raczej o to, że tych autostrad nie doczekasz ani Ty ani ja.
W porównaniu z zapowiedziami sprzed kilku-kilkunastu lat powinniśmy już od dawna mieć pół Polski wyasfaltowane autostradami.
Co by nie mówić, w porównaniu z tym co teraz, to Gierek wielkim człowiekiem był!
Za dużo mniejsze pieniądze wybudował dużo więcej!

I tego nikt nie zakrzyczy, łącznie z nowoczesną propagandą.

--
Wiesiaczek (dziś z Francji)

Data: 2012-06-01 09:32:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:jq9h33$rdi$2inews.gazeta.pl...
[...]

I do tej pory spłacamy budowanie Gierka.
Znów wpadasz w demagogię! Inaczej nie potrafisz?

Data: 2012-06-01 11:26:08
Autor: Wiesiaczek
On Fri, 01 Jun 2012 09:32:16 +0200, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Opanuj się, to było już wielokrotnie omawiane i długi Gierka są dawno spłacone co do grosza.
Zabawne, że czepiasz się wyimaginowanych przez Ciebie wątków pobocznych a nie odnosisz się do sedna rozmowy:
Powiedz, kto więcej wybudował w Polsce? Gierek czy okrągłostołowcy?

No, śmiało! P.S. Jako wątek poboczny podaj bezwzględne zadłużenie Gierka i obecne?

--
Wiesiaczek (dziś z Francji)

Data: 2012-06-01 13:46:54
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:jqa8sg$kat$2inews.gazeta.pl...
[...]

Po pierwsze: Gierek budował na kredyt, który potomkowie musieli spłacać.
Po drugie: Poszukaj sobie tych danych w sieci.
Po trzecie: zrób mi laske i odpie**dol się ode mnie na zawsze!

Data: 2012-06-01 14:05:09
Autor: Wiesiaczek
On Fri, 01 Jun 2012 13:46:54 +0200, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

:)

[...]

Z przyjemnością i wzajemnością :)

P.S. Nie zapominaj o plonkownicy, zawsze możesz mnie tam wrzucić :)

--
Wiesiaczek (dziś z Francji)

Data: 2012-06-01 16:44:16
Autor: stevep
Nowak kae goni pocig na rowerze
Dnia 01-06-2012 o 06:40:03 Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisa(a):

On Thu, 31 May 2012 19:42:04 +0200, Bogdan Idzikowski wrote:

Uytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa w wiadomoci
On Thu, 31 May 2012 09:40:41 +0200, Bogdan Idzikowski wrote:

Uytkownik "Przemysaw W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisa
w wiadomoci news:jq70du$ri8$3dont-email.me...

Kretynizm na kolei! Ka goni pocig na rowerze!

Zwykym Polakom pozostaje wic transport naziemny. Ale ani autostrady
ani kolej nie umoliwi nam szybkiej i komfortowej podry.. Dlaczego?
Autostradami nie dojedziemy, bo dopiero si buduj lub wanie s
remontowane. Jeli chodzi o kolej, to chcc dojecha np. znad morza w
Bieszczady moemy si mocno zdziwi tym, co wyczytamy w rozkadzie
jazdy.

http://www.fakt.pl/Kolej-radzi-jechac-rowerem-samochodem-i-
autobusem,artykuly,160218,1.html

Autostrady si buduj i s sukcesywnie oddawane do uytku. Wszystko co
si buduje, wymaga czasu. Jest nawet takie przysowie: "nie od razu
Krakw zbudowano". Przecie to jest tak oczywiste, e nie wymaga
wyjanie. Moe autor wykae troch cierpliwoci i wyrozumiaoci? Co
do reszty, by moe autor ma racj.

Nie jest Ci smutno, e Ty pewnie ju nie zobaczysz tych autostrad? :)

Na pewno zobacz! yczliwy jeste! Dokadnie jak mj ssiad. Kilka lat
temu wymiewa mnie, e wolno si poruszam z powodu le dziaajcej
zastawki. Ja yj, a on od dwch lat ziemi gryzie. Mia rozlegy zawa.
Nic nie mogo go uratowa. Nawet migowiec, ktry przewiz go
natychmiast do odpowiedniego szpitala.
Tak wic uwaaj, jeli komu le yczysz, bo moesz sobie wykraka!

Ale ja Ci le nie ycz. Chodzi raczej o to, e tych autostrad nie
doczekasz ani Ty ani ja.
W porwnaniu z zapowiedziami sprzed kilku-kilkunastu lat powinnimy ju
od dawna mie p Polski wyasfaltowane autostradami.
Co by nie mwi, w porwnaniu z tym co teraz, to Gierek wielkim
czowiekiem by!
Za duo mniejsze pienidze wybudowa duo wicej!

I tego nikt nie zakrzyczy, cznie z nowoczesn propagand.

Ty to nie tyle nie doczekasz autostrad, ale nie dojrzysz ich nawet jak  bd przez najsilniejszy teleskop.

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Nowak każe gonić pociąg na rowerze