Nowak na zieloną trawkę

Data: 2013-11-15 16:04:37
Autor: sqlwiel
Nowak na zieloną trawkę
Czyżby szczury już coś zwęszyły i uciekają?

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-15 16:43:27
Autor: SJS
Nowak na zieloną trawkę
W dniu 2013-11-15 16:04, sqlwiel pisze:
Czyżby szczury już coś zwęszyły i uciekają?

Od momentu ujawnienia problemu do dymisji wiele milionów przepłynęło wg "zegarka"
a teraz?
Pewnie ciepła posadka "zegarmistrza"?

--
sjs

-- -

Data: 2013-11-15 18:30:45
Autor: sqlwiel
Nowak na zieloną trawkę
W dniu 2013-11-15 16:43, SJS pisze:
[...]

Inni też się chcą nachapać :)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-15 19:00:53
Autor: Budzik
Nowak na zieloną trawkę
Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Czyżby szczury już coś zwęszyły i uciekają?

ROTFL
wyobrazasz sobie premiera broniącego posady Nowaka w momnecie kiedy prokuratura postawiła zarzut niewłasciwiego wypełnienia oswiadczenia majątkowego?
Bo ja nie widze sensu takiego podstawiania sie.

IMO posuniecie tyle sensowne co konieczne.

--
Pozdrawia... Budzik
"Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

Data: 2013-11-16 09:40:15
Autor: z
Nowak na zieloną trawkę
W dniu 2013-11-15 20:00, Budzik pisze:
IMO posuniecie tyle sensowne co konieczne.

:-)
Wystarczy zaśpiewać "Nic się nie stało" a potem już dalej poleci.
Nie przyzwyczaiłeś się jeszcze? Nie takie afery się tuszowało wycierając sobie gębę honorem i klasą :-)

Data: 2013-11-16 12:00:40
Autor: Budzik
Nowak na zieloną trawkę
Osobnik posiadający mail z@z.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Nie takie afery się tuszowało wycierając sobie gębę honorem i klasą :-)

Wole tak, niż chowanie sie za immunitetem. Zwłaszcza, ze zarzut taki...
Sam nie wiem, nie umiem sobie wyobrazić posiadania zegarka za 20.000 :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

Data: 2013-11-16 13:06:30
Autor: z
Nowak na zieloną trawkę
W dniu 2013-11-16 13:00, Budzik pisze:
Wole tak, niż chowanie sie za immunitetem. Zwłaszcza, ze zarzut taki...
Sam nie wiem, nie umiem sobie wyobrazić posiadania zegarka za 20.000 :)

A ja nie mogę zrozumieć jakim trzeba być idiotą żeby _w recydywie_ nie napisać tego w zeznaniu?
O co tu chodzi? Debil? Bałwan? Robi dywersję Tuskowi? Czy może to faktycznie czubek góry lodowej.
Albo prokuratura staje w poprzek rządowi. Już słyszałem od jakiegoś POsełka ;-) że niedobra niedobra...
To chyba jeszcze gorzej dla nas obywateli.

Data: 2013-11-16 18:00:38
Autor: Budzik
Nowak na zieloną trawkę
Osobnik posiadający mail z@z.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

A ja nie mogę zrozumieć jakim trzeba być idiotą żeby _w recydywie_ nie napisać tego w zeznaniu?

W jakim sensie? Jak czesto posłowie składają oświadczenia majątkowe?

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

Data: 2013-11-16 20:18:22
Autor: z
Nowak na zieloną trawkę
W dniu 2013-11-16 19:00, Budzik pisze:
W jakim sensie? Jak czesto posłowie składają oświadczenia majątkowe?

Przecież właśnie w tym jest sedno że raz nie ujął, zostało mu to wytknięte i dalej szedł w zaparte. Po co?
Przecież każdy się może pomylić. Nawet minister :-)
Ale to nie była zwykła pomyłka i prokurator się przyczepił.

Data: 2013-11-17 00:00:37
Autor: Budzik
Nowak na zieloną trawkę
[...]

Nie o to pytam.
Sugestia była taka, ze mógł poprawić oświadczenie.
Nie wiem czy składając nowe, czy jakąs korektę do poprzedniego.
Pytam, czy była taka możliwość.

Jeżeli była, to rzeczywiście dziwne, ze tego nei zrobił bo zakładam, ze nawet jak nie był pewien wartości to przeciez wpisanie czegos tanszego nie jest karalne.
Jeżeli nie było, to...

--
Pozdrawia... Budzik
"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

Data: 2013-11-17 01:17:13
Autor: animka
Nowak na zieloną trawkę
W dniu 2013-11-17 01:00, Budzik pisze:
[...]

Przecież nie nie powie, że tylko o zegarek. Były jeszcze samochody i inne rzeczy brane do korzystania. Musi być bardzo bogaty teraz skoro jakiś g-wniany zegarek kupuje czy dostaje za 200 tys. zl.
Cos a'la Amber Gold, pupilek pana T.

--
animka

Data: 2013-11-17 09:00:49
Autor: Budzik
Nowak na zieloną trawkę
Osobnik posiadający mail animka@tonieja.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

animko, zadałem konkretne pytanie i oczekiwałem konkretnej odpowiedzi a nie snucia Twoich bajek.
Jeżeli było tak jak piszesz - konkrety poprosze.
Bo na razie wygląda to na jakies Twoje wymysły.

--
Pozdrawia... Budzik
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

Data: 2013-11-17 09:11:10
Autor: z
Nowak na zieloną trawkę
W dniu 2013-11-17 01:00, Budzik pisze:

Nie o to pytam.
Sugestia była taka, ze mógł poprawić oświadczenie.

Nie wiem dokładnie czy można poprawić. Ważne że mimo wytknięcia tego nie zrobił. Czy przez poprawienie czy w następnym oświadczeniu.
To jest ta właśnie "recydywa"
Każdy się może przecież pomylić. Ale żeby iść w zaparte to trzeba mieć powód. Albo być idiotą bo konsekwencji z umieszczenie tego zegarka w oświadczeniu żadnych nie ma.

Data: 2013-11-17 09:00:49
Autor: Budzik
Nowak na zieloną trawkę
[...]

Czyli nie wiesz czy mógł ale wiesz, ze zle ze nie zrobił...

Czy przez poprawienie czy w następnym oświadczeniu.
To jest ta właśnie "recydywa"

No ale ponoc składa ise tylko raz.
wiec jak mógł poprawić w nastepnym?

Każdy się może przecież pomylić. Ale żeby iść w zaparte to trzeba mieć powód. Albo być idiotą bo konsekwencji z umieszczenie tego zegarka w oświadczeniu żadnych nie ma.

Dlatego sie pytam o techniczne aspekty tego poprawienia.

--
Pozdrawia... Budzik
Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

Data: 2013-11-17 14:51:10
Autor: z
Nowak na zieloną trawkę
W dniu 2013-11-17 10:00, Budzik pisze:

Czyli nie wiesz czy mógł ale wiesz, ze zle ze nie zrobił...

Oglądaj TV dokładniej to poznasz szczegóły.
Chyba że masz wątpliwości co do rzetelności prokuratora to podyskutujemy o profesjonalizmie wymiaru w innym wątku.

Rozdrabnianie faktu na szczegóły i spychanie na poboczne wątki może i efektowne, modne ostatnio ale już tu nic nie da.
Spróbuj innego zabiegu socjotechnicznego.
Kilka lat mamy takiego "ładnego" ministra z głowy. :-)

Data: 2013-11-17 14:00:49
Autor: Budzik
Nowak na zieloną trawkę
Osobnik posiadający mail z@z.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Czyli nie wiesz czy mógł ale wiesz, ze zle ze nie zrobił...

Oglądaj TV dokładniej to poznasz szczegóły.

A ty nie mozesz przytoczyc, skoro tak dobrze znasz sprawe?

Chyba że masz wątpliwości co do rzetelności prokuratora to podyskutujemy o profesjonalizmie wymiaru w innym wątku.

Nie, nie mam wątpliwści.
Ale czego to dowodzi.
Przeciez wiemy, ze nie wpisał, wiemy ze nie uzupełnił.
Ja pytam o to czy mogł uzupełnić?

--
Pozdrawia... Budzik
 ("""""""""")

Data: 2013-11-17 19:33:54
Autor: z
Nowak na zieloną trawkę
W dniu 2013-11-17 15:00, Budzik pisze:
Ja pytam o to czy mogł uzupełnić?

Skoro to jest dla Ciebie pasjonująca wiedza to pytaj. Wolny kraj ;-)

PS. Dobry jest NIE. Takie umiejętności da się posiąść czy trzeba się z nimi urodzić? :-)

Data: 2013-11-17 20:00:49
Autor: Budzik
Nowak na zieloną trawkę
Osobnik posiadający mail z@z.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Ja pytam o to czy mogł uzupełnić?

Skoro to jest dla Ciebie pasjonująca wiedza to pytaj. Wolny kraj ;-)

Pytam tych, co mu zarzucają ze nie uzupełnil.

P.S. A dzis w kawie na ławie mówili ze uzupełnił. Tylko ze to nic nie zmienia w kontekscie tego, ze nie wpisał na poczatku. Ciekawe co z tego wyjdzie.

PS. Dobry jest NIE. Takie umiejętności da się posiąść czy trzeba się z nimi urodzić? :-)

Kto, co i po co?

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

Data: 2013-11-17 11:14:39
Autor: SJS
Nowak na zieloną trawkę
W dniu 2013-11-17 09:11, z pisze:
[...]

Moze gapiszon i nie wiedział na co zamienił swoją Mołnię
Może gapiszon i mu podłożyli różową świnkę i nie wiedział ile jest wart ten zegarek
Może gapiszon i nie umie wypełniać zeznania majatkowego
Może gapiszon i ... dał sie złapać a przecież Donald wyraźnie mówił - nie dajcie się złapać - były w TV jak była jakaś afera kilka lat temu - sam słyszałem
Może gapiszon ale wtedy dziw bierze, że tak wysoko zaszedł bo ja w swoim gronie nie mam żadnego ministra ale żaden  z nich nie miałby wątpliwości co nosi na ręku i czy to sie zgłasza czy chowa głęboko do sejfu

--
sjs

-- -

Data: 2013-11-17 12:00:49
Autor: Budzik
Nowak na zieloną trawkę
Osobnik posiadający mail siudalski@plusnet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

były w TV jak była jakaś afera kilka lat temu - sam słyszałem

Sugerujesz, ze premier jawnie stwierdził, ze wazniejsze od uczciwości jest madre chowanie sie?
Moge prosic jakies namiary?

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

Data: 2013-11-17 13:55:00
Autor: SJS
Nowak na zieloną trawkę
W dniu 2013-11-17 13:00, Budzik pisze:
[...]

Kilka lat temu w tV wyraźnie użył sformułowania "nie dajcie się złapać" lub o identycznym znaczeniu
Było to przy okazji jakiejś afery
Nie było to na piśmie - ale w TV puścili - nie sądzę abym był jedynym który to wychwycił.
A na dziś - kogo ukarano? - tego co proponował stanowiska w zamian za głos czy tego co nagrał i ujawnił?

--
sjs

-- -

Data: 2013-11-17 14:00:49
Autor: Budzik
Nowak na zieloną trawkę
[...]

Nie uwierze dopóki nie usłysze.

A na dziś - kogo ukarano? - tego co proponował stanowiska w zamian za głos czy tego co nagrał i ujawnił?

Niestety takei gadanie chyba nie jest przestepstwem o ile nie udowodni sie ze to nie było tylko gadanie.
Niestety.
ale chyba ktos bada te sprawe?

--
Pozdrawia... Budzik
"Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

Data: 2013-11-16 09:27:16
Autor: Maciek
Nowak na zieloną trawkę
W dniu 2013-11-15 16:04, sqlwiel pisze:
Czyżby szczury już coś zwęszyły i uciekają?
Inni też chcieliby mieć jakieś fajne zegarki :->

Maciek

Data: 2013-11-16 11:51:20
Autor: Jan45
Nowak na zieloną trawkę
On 2013-11-16 09:27, Maciek wrote:
W dniu 2013-11-15 16:04, sqlwiel pisze:
Czyżby szczury już coś zwęszyły i uciekają?
Inni też chcieliby mieć jakieś fajne zegarki :->

Tak jest. Skoro premier szykuje odnowę wizerunku swojego
rządu, i to poprzez wymianę osób na stanowiskach rządowych,
sprawa jest jasna: Zaczęła sie wojna o stołki. Czyli zaczęło
się szukanie haków i kopanie dołków. Kompetencje obecnych
i przyszłych ministrów nie mają tu nic do rzeczy. Nasza biedna
ojczyzna znów doświadcza wojny domowej. Co prawda ta akurat
wojna jest na niedużą skalę, ale warto jej się przyjrzeć bliżej.
W takich razach wyraźniej widać, kto jest z którego plemienia.
Bo mamy kraj o strukturze plemiennej - jeśli ktoś nie zauważył,
niech patrzy teraz uwaĹźnie.

Jan

Data: 2013-11-16 17:54:36
Autor: Jacek
Nowak na zieloną trawkę
W dniu 2013-11-15 16:04, sqlwiel pisze:
Czyżby szczury już coś zwęszyły i uciekają?

W obecnej sytuacji Donaldo utopi każdego, byle samemu utrzymać się na powierzchni.
Jacek

Data: 2013-11-17 00:09:09
Autor: SJS
Nowak na zieloną trawkę
W dniu 2013-11-16 17:54, Jacek pisze:
[...]

Nie dajcie się złapać - Donaldo do członków PO jakieś trzy lata temu
Ukarać tych co nagrywali - dziś
a jutro?

--
sjs