Nowe Audi A6 szyby akustyczne-czy juĹź jest max k omfort?

Data: 2014-12-06 14:29:48
Autor: Tomasz Pyra
Nowe Audi A6 szyby akustyczne-czy juĹź jest max k omfort?
Dnia Sat, 06 Dec 2014 13:57:20 +0100, Olekx napisał(a):

W poliftingowym A6 można znaleźć w konfiguratorze opcję szyb akustycznych:

 > Szyby dźwiękoszczelne (z wyłączeniem szyby tylnej dla Avanta) 5780zł <

Pytanie:
Zawsze mówiło się że Merc S klasy ma *wszystkie* szyby grube i podwójne.

Może wiecie, czy w tym A6 mamy już takie prawdziwe szyby, które nie są gorsze od najlepszych montowanych w limuzynach (A8, S), w sensie tłumienia akustycznego ? (niekoniecznie akurat grube, chodzi mi o jakość tłumienia, bo nie wiem co dokładnie jest w nowym S..)

Jeśli chodzi o szyby samochodowe, to tu chyba nie ma żadnej innej metody na
izolacje akustyczną niż klejenie jak najgrubszych tafli (z jakąś tam teorią
dotyczącą grubości poszczególnych tafli szkła).

Czyli pewnie spokojnie można założyć że szyba im grubsza, tym lepiej tłumi
dźwięk.

Bo w oknach budynków to można jeszcze robić puste przestrzenie między
taflami szkła, ale w samochodach to by było chyba mało efektywne.

Nowe Audi A6 szyby akustyczne-czy juĹź jest max k omfort?