Nowe Audi A8 ?

Data: 2009-11-23 23:21:21
Autor: Michał
Nowe Audi A8 ?
Witam,

To nowe A8 co ma być za kilkanście dni ogłoszone to nowy model czy 2 facelifing ?

ktoś zna jakie nowe bajery się pojawią ?

Teraz najlepsze "zwykłe" (nie bentley itp..) auto koncernu to ma być VW Phaeton (2 facelift) model 2009 czy to nowe Audi A8 ?

Pozdrawiam!

Data: 2009-11-24 00:26:11
Autor: Maciej Browarczyk
Nowe Audi A8 ?
  Michał pisze:

Teraz najlepsze "zwykłe" (nie bentley itp..) auto koncernu to ma być VW Phaeton (2 facelift) model 2009 czy to nowe Audi A8 ?

No chyba zawsze tak bylo i bedzie, ze flagowa limuzyna koncernu bedzie A8. Nie to, zeby Phaeton byl gorszy ale cenowo wiadomo jak to sie plasuje i ogolnie Audi zawsze bylo ponad VW.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2009-11-23 23:55:23
Autor: Michał
Nowe Audi A8 ?
Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał(a):
  Michał pisze:

> [...]

No chyba zawsze tak bylo i bedzie, ze flagowa limuzyna koncernu bedzie A8. Nie to, zeby Phaeton byl gorszy ale cenowo wiadomo jak to sie plasuje i ogolnie Audi zawsze bylo ponad VW.

Własnie nie wiem prestiż "u kowalskiego" A8 tu się zgodze (buduje go bardziej model A6, bo tani i go dużo i ładny).

A cena.. no właśnie phaeton wyraźnie droższy.... 361k pln (vw) vs 306k (a8)
za najtańsze dostępne modele.

Design, a8 jest nowoczesne phaeton wyglada jak bardzo stary większy passat.

technologia .... no i tu są pytania

pozdrawiam.

Data: 2009-11-24 00:01:41
Autor: Michał
Nowe Audi A8 ?
[...]

oj rzuciłem okiemna ceny (z cennika) 3.6 V6 280 KM (206 kW), 4MOTION, Tiptronic, 6-biegowy 387 690
4.2 V8 335 KM (246 kW), 4MOTION, Tiptronic, 6-biegowy 485 490
6.0 W12 450 KM (331 kW), 4MOTION, Tiptronic, 5-biegowy 620 890
3.0 V6 TDI CR 240 KM (176 kW), 4MOTION, Tiptronic, 6-biegowy, DPF 361 890

3.2 FSI 260 KM (191 kW) multitronic oś przednia 306 500
3.2 FSI 260 KM (191 kW) tiptronic quattro 320 000
4.2 FSI 350 KM (257 kW) tiptronic quattro 378 900
3.0 TDI 233 KM (171 kW) tiptronic quattro 306 500
4.2 TDI 326 KM (240 kW) tiptronic quattro 395 700

i odpowiedź chyba jasna sobie znalazłem :) - i zaskakująca - chyba ze w audi dramatycznie podniosą cene :) i wywalą FWD, za to nigdzie nie widze DSG :) pewnie nie ma na tą moc.

pozdrawiam.

Data: 2009-11-24 01:32:51
Autor: Maciej Browarczyk
Nowe Audi A8 ?
  Michał pisze:

Własnie nie wiem prestiż "u kowalskiego" A8 tu się zgodze (buduje go bardziej model A6, bo tani i go dużo i ładny).

Nowych A6 jest duzo i sa tanie?;) Przesadziles, Trojmiasto to moze nie jest wyrocznia ale widzialem moze w ciagu 2-3 miechow jedno takie poliftowe A6, co do tego, ze ladne to owszem, mi sie bardzo podoba :)

A cena.. no właśnie phaeton wyraźnie droższy.... 361k pln (vw) vs 306k (a8)
za najtańsze dostępne modele.

Design, a8 jest nowoczesne phaeton wyglada jak bardzo stary większy passat.

Wydaje mi sie, ze wiem na czym polega roznica w cenie, aczkolwiek moge sie mylic, Phaeton jest w wyposazeniu dopchanym w opor a A8 na golasa (o ile standard A8 mozna nazwac golasem), dorzuc jakies bajery solar dach, kamery i sie okaze, ze 3.0 TDI to spokojnie ponad 350tys zl wyjdzie a jesli nie to hm ;] to wlasnie tutaj lezy kamien pogrzebany porazki Phaetona z A8, BMW 7 itp. Po prostu jest o wiele za drogi, prestiz za niski etc.

ps. DSG "obsluzy" do okolo 400-420Nm, wiecej nie da rady, wiec to jest odpowiedz na Twoje pytanie :)

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2009-11-24 01:02:40
Autor: Michał
Nowe Audi A8 ?
> [...]

Nowych A6 jest duzo i sa tanie?;) Przesadziles, Trojmiasto to moze nie jest wyrocznia ale widzialem moze w ciagu 2-3 miechow jedno takie poliftowe A6, co do tego, ze ladne to owszem, mi sie bardzo podoba :)

w Krakowie sporo tego widze, a poprzednie modele to już wogóle,
A8 jest mało.

tani... hmmm, tak ze 2 x tańszy niż citroen c6 :)
sporo tańszy do Merca E, itp...

delikatnie droższe niż nowe c5, które teraz jest chyba dla niego konkurentem.

> [...]

Wydaje mi sie, ze wiem na czym polega roznica w cenie, aczkolwiek moge sie mylic, Phaeton jest w wyposazeniu dopchanym w opor a A8 na golasa (o ile standard A8 mozna nazwac golasem), dorzuc jakies bajery solar dach, kamery i sie okaze, ze 3.0 TDI to spokojnie ponad 350tys zl wyjdzie a jesli nie to hm ;] to wlasnie tutaj lezy kamien pogrzebany porazki Phaetona z A8, BMW 7 itp. Po prostu jest o wiele za drogi, prestiz za niski etc.

Właśnie tu jest dobre pytanie, może nie o prestiż - bo nie od tego jest vw,
ale o technologie czy to warte ceny :) i czy nowe a8 będzie lepsze
bo stare podobno nie było ?

co do ceny to w podobnej cenie się hyundai pojawił... equus
(taki większy genesis). tam to ciekawe czy to warte ceny...

ps. DSG "obsluzy" do okolo 400-420Nm, wiecej nie da rady, wiec to jest odpowiedz na Twoje pytanie :)

to czekamy na QSG ;) ?

pozdrawiam.

Data: 2009-11-24 01:52:20
Autor: b
Nowe Audi A8 ?
> ps. DSG "obsluzy" do okolo 400-420Nm, wiecej nie da rady, wiec to jest
> odpowiedz na Twoje pytanie :)

to czekamy na QSG ;) ?

akurat do 3,6 FSI 4x4 w volksie i skodzie pakuja DSG :-)

a audi ma teraz S Tronica - do 500 niutonow... (takie dsg....)
http://www.furious.pl/news2008/kwiecien-2008/nowa-skrzynia-stronic-audi.htm

wiec pakowanie tiptronica do takich aut troche nie halo....

Data: 2009-11-25 01:00:27
Autor: s@piens
Nowe Audi A8 ?
b wrote:

a audi ma teraz S Tronica - do 500 niutonow... (takie dsg....)
http://www.furious.pl/news2008/kwiecien-2008/nowa-skrzynia-stronic-audi.htm

wiec pakowanie tiptronica do takich aut troche nie halo....

S-Tronic pewnie Bedzie juz w nastepnej wersji A8 2010/2011

A Pheaton to chyba taki poligon (jak cos nie zatrybi, to nie ma prestizu, który by ucierpial) dla Bentleya albo po prostu Bentley dla skromnych ;-)

--
Piotr

Data: 2009-11-24 16:19:20
Autor: Hektor
Nowe Audi A8 ?
Użytkownik " Michał" <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> napisał

[...]

O jakim "C5" piszesz?

ZK

Data: 2009-11-24 16:51:22
Autor: Michał
Nowe Audi A8 ?
Hektor <zpkzpk@wp.pl> napisał(a):
> [...]

> sporo tańszy do Merca E, itp...
>
> delikatnie droższe niż nowe c5, które teraz jest chyba dla niego > konkurentem.

citroen

delikatnie tańszy, b. podobnych rozmiarów chyba cięższy i hydro.

pozdrawiam.

Data: 2009-11-24 20:21:52
Autor: Hektor
Nowe Audi A8 ?
> [...]

O jakim "C5" piszesz?

citroen

delikatnie tańszy, b. podobnych rozmiarów chyba cięższy i hydro.

Z czym ma konkrować to ten Citroen, bo wypowiadasz się dość niejasno: A8, A6, MB E czy Citroen C6?

Zbigniew Kordan

Data: 2009-11-24 19:30:00
Autor: Michał
Nowe Audi A8 ?

Z czym ma konkrować to ten Citroen, bo wypowiadasz się dość niejasno: A8, A6, MB E czy Citroen C6?

z A6, taka mała dygresja była :) (tz zwykłe A6 ze zwykłym C5)

pozdrawiam.

Data: 2009-11-24 21:28:41
Autor: Hektor
Nowe Audi A8 ?
[...]

To fakt. Mała dygresja i wielki żart.

ZK

Data: 2009-11-24 02:23:41
Autor: Damian / EXCAR Group
Nowe Audi A8 ?

Użytkownik "Maciej Browarczyk"
Wydaje mi sie, ze wiem na czym polega roznica w cenie, aczkolwiek moge sie mylic, Phaeton jest w wyposazeniu dopchanym w opor a A8 na golasa (o ile standard A8 mozna nazwac golasem), dorzuc jakies bajery solar dach,

Najtanszy Phaeton w podstawie to tez golas.
Trafiaja sie bez skory, navi, tv...

Data: 2009-11-24 07:49:18
Autor: Katanka
Nowe Audi A8 ?
Maciej Browarczyk wrote:
 Michał pisze:

Własnie nie wiem prestiż "u kowalskiego" A8 tu się zgodze (buduje go
bardziej model A6, bo tani i go dużo i ładny).

Nowych A6 jest duzo i sa tanie?;)

Okolice Bielska-Białej i tego jeździ w pytę (głównie combi) :) S6 jest tez kilka.

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

Data: 2009-11-24 11:14:07
Autor: Pab_lo
Nowe Audi A8 ?

Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w wiadomości news:hef9jl$nge$1achot.icm.edu.pl...

 to wlasnie tutaj lezy kamien pogrzebany porazki Phaetona z A8, BMW 7 itp. Po prostu jest o wiele za drogi, prestiz za niski etc.

VW i luksusowe auto - te 2 pojecia nie ida w parze.
Rownie dobrze mogliby napakowac elektronika jakiegos bolida z wlokna i przykleic znaczek Dacii - efekt bedzie podobny. Pheatona kupi dorobkiewicz ze wsi zakochany w pssacie "w tedeju".

Picasso

Data: 2009-11-24 13:51:20
Autor: Arek (G)
Nowe Audi A8 ?
Pab_lo pisze:

[...]

Jeśli jedyne vw z jakimi miałeś doczynienia do pełnoletni passat, lub golf 2 w wieś tunningu to faktycznie twoje wyobrażenie jest uzasadnione.

A.

Data: 2009-11-24 14:04:58
Autor: lleeoo
Nowe Audi A8 ?
Arek (G) pisze:

Jeśli jedyne vw z jakimi miałeś doczynienia do pełnoletni passat, lub golf 2 w wieś tunningu to faktycznie twoje wyobrażenie jest uzasadnione.

A.

No to pisz w czym ten luksus bo też niw miałem styczności z luksusowym autem dla ludu

Data: 2009-11-24 13:45:16
Autor: Scypio
Nowe Audi A8 ?
Dnia Tue, 24 Nov 2009 14:04:58 +0100, lleeoo napisal(a):
No to pisz w czym ten luksus bo też niw miałem styczności z luksusowym autem dla ludu

Można zwiedzić fabrykę VW w Dreźnie, gdzie montują właśnie Phaetony i zobaczyć na własne oczy... jak schodzą z jednej linii razem z Bentleyami. --
scypio

Data: 2009-11-24 14:13:24
Autor: Arek (G)
Nowe Audi A8 ?
lleeoo pisze:

[...]

Ale czego oczekujesz? Chcesz obejrzeć to idź do salonu. Poczytać to użyj googli, czego jeszcze Ci brakuje.

A.

Data: 2009-11-24 15:01:29
Autor: Pab_lo
Nowe Audi A8 ?

Użytkownik "Arek (G)" <aaa@bbb.pl> napisał w wiadomości news:hegks9$qgf$1inews.gazeta.pl...

Jeśli jedyne vw z jakimi miałeś doczynienia do pełnoletni passat, lub golf 2 w wieś tunningu to faktycznie twoje wyobrażenie jest uzasadnione.

Nie przecze, ze jest luksusowy. Twierdze natomiast, ze nie wazne co tam napakuja i jak to nazwa, zawsze bedzie mialo niewyjsciowy znaczek...  Ten promil kupujacych to cos, to lepiej sytuowani milosnicy VW...

Picasso

Data: 2009-11-24 07:07:05
Autor: GrzegorzG
Nowe Audi A8 ?
On 24 Lis, 15:01, "Pab_lo" <nicpo...@pl.pl> wrote:
Użytkownik "Arek (G)" <a...@bbb.pl> napisał w wiadomościnews:hegks9$qgf$1inews.gazeta.pl...

> [...]

napakuja i jak to nazwa, zawsze bedzie mialo niewyjsciowy znaczek...  Ten
promil kupujacych to cos, to lepiej sytuowani milosnicy VW...

A co Ty wiesz o tym kto to kupuje/bedzie kupowal? Ja na przyklad paska
bym nie kupil a Phaetona jak najbardziej..

a do marki mam neutralno-negatywny stosunek z racji "oklepania". Tylko
Phaeton troche odstaje od tej otoczki...

GG

Data: 2009-11-24 23:08:52
Autor: Pab_lo
Nowe Audi A8 ?

Użytkownik "GrzegorzG" <grzegorz.gorko@gmail.com> napisał w wiadomości news:3d22414f-c34e-4d86-8326-

[...]

Ja nie wiem, ja powielam stereotypy...
I wlasnie o to tu chodzi - tych co by chcieli, nie stac a ci ktorych stac, nie chca 8-)

Picasso

Data: 2009-11-24 14:07:05
Autor: Scypio
Nowe Audi A8 ?
Dnia Tue, 24 Nov 2009 15:01:29 +0100, Pab_lo napisal(a):
Nie przecze, ze jest luksusowy. Twierdze natomiast, ze nie wazne co tam napakuja i jak to nazwa, zawsze bedzie mialo niewyjsciowy znaczek...  Ten promil kupujacych to cos, to lepiej sytuowani milosnicy VW...

To jest też fajne dla ludzi którzy nie za bardzo lubią się rzucać w oczy. Widziałem w Dreźnie te auta przed różnymi rządowymi budynkami, wydają się mniej kłuć w oczy podatników niż takie A8/BMW7/S-klasse.

--
scypio

Data: 2009-11-25 00:03:28
Autor: Damian / EXCAR Group
Nowe Audi A8 ?

Użytkownik "Pab_lo" <
. Pheatona kupi dorobkiewicz ze wsi zakochany w pssacie "w tedeju".

hm... kiedys byl fajny artykulik o phaetonie w ???
bylo tam napisane cos w ten desen "jezeli wlasnie zarobiles swoj pierwszy milion i musisz to oznajmic
swiatu to absolutnie NIE KUPUJ phaetona. Musisz kupic mercedesa, bmw czy audi..."
Tak wogole to z doswiadczenia wiem ze Phaetona nie kupuja "milosnicy" VW ale zazwyczaj
ludzie ktorzy chca konkretnie phaetona i nic wiecej. Mozesz miec 500 aut na placu a on i tak wybierze
phaetona i nie przeszkadza mu passatowy styl, marka kojarzona z garbusem i golfem ani niby niski prestiz.
Phaeton to phaeton i juz...
....zreszta jakby ktos chcial zamienic sie Phaetonem na moje gowniane,przereklamowane i zeszmacone BMW7 to
z checia skorzystam :)

Data: 2009-11-24 02:21:41
Autor: Damian / EXCAR Group
Nowe Audi A8 ?

Użytkownik " Michał"
Teraz najlepsze "zwykłe" (nie bentley itp..) auto koncernu
to ma być VW Phaeton (2 facelift) model 2009 czy to nowe Audi A8 ?

Kazdy kto jezdzil Phaetonem stawia go ponad A8/Bmw7/S-klass.
Jak dla mnie to takie cos pomiedzy polka aut wymienionych wyzej a Bentleyem/Royccem czy Maybachem.
Choc ostatnio mialem przyjemnosc otrzec sie o Panamere i smiem stwierdzic ze powinien to byc
duzy sukces rynkowy.

ps. nie jezdze phaetonem ;)

Data: 2009-11-24 11:02:22
Autor: Pab_lo
Nowe Audi A8 ?

Użytkownik "Damian / EXCAR Group" <2021443@gadugadu.pl> napisał w wiadomości news:hefcmq$hva$1news.dialog.net.pl...

Choc ostatnio mialem przyjemnosc otrzec sie o Panamere i smiem stwierdzic ze powinien to byc
duzy sukces rynkowy.

Porsche sukcesem rynkowym ?! Chyba snisz... przecietni ludzie na dzwiek slowa porsche staja na bacznosc i wydaje im sie, ze do serwisu trzeba udac sie z workiem pieniedzy.

IMHO defaultowe wyposazenie Panamery w hak jest wedlug mnie nienajlepszym pomyslem. Jakos nie pasuje mi sportowe auto + hak :) Ja rozumiem, ze raczej chodzi o ciagniecie trailera z 2 szlifierkami lub 300 konnym Bombardierem ale...

Picasso

Data: 2009-11-24 14:54:41
Autor: Miecio
Nowe Audi A8 ?
Pab_lo pisze:

Porsche sukcesem rynkowym ?! Chyba snisz... przecietni ludzie na dzwiek slowa porsche staja na bacznosc i wydaje im sie, ze do serwisu trzeba udac sie z workiem pieniedzy.

Stawka za roboczogodzinę w PORSCHE CENTRUM KATOWICE wynosi 403zł brutto,
natomiast koszt przeglądu Porsche Cayenne S (wymiana oleju, filtrów, kontrola podzespołów) wynosi  ok. 3800 zł brutto

Obejdzie się bez worka. Wystarczy gruby portfel.

Data: 2009-11-24 23:14:24
Autor: Pab_lo
Nowe Audi A8 ?

Użytkownik "Miecio" <miecio@wp.pl> napisał w wiadomości news:hegom1$eft$1mx1.internetia.pl...

Stawka za roboczogodzinę w PORSCHE CENTRUM KATOWICE wynosi 403zł brutto,

w Poznaniu 120 euro/h... w Berlinie 60!

natomiast koszt przeglądu Porsche Cayenne S (wymiana oleju, filtrów, kontrola podzespołów) wynosi  ok. 3800 zł brutto

No coz... nikt nikogo nie zmusza do odwiedzania ASO a juz tym bardziej z okresowymi przegladami.

Obejdzie się bez worka. Wystarczy gruby portfel.

Uwazasz, ze te stawki sa szokujace dla serwisujacego w ASO eSke, 7 czy A8 ?

Picasso

Data: 2009-11-25 01:12:55
Autor: CUT_INZ
Nowe Audi A8 ?
Pab_lo pisze:

Uwazasz, ze te stawki sa szokujace dla serwisujacego w ASO eSke, 7 czy A8 ?

Za roboczogodzinę nie, za przegląd tak.

Data: 2009-11-24 16:15:15
Autor: Hektor
Nowe Audi A8 ?
Użytkownik "Pab_lo" <nicponim@pl.pl> napisał

IMHO defaultowe wyposazenie Panamery w hak jest wedlug mnie nienajlepszym pomyslem. Jakos nie pasuje mi sportowe auto + hak :)

A nie będzie chowany w/pod zderzak?

Zbigniew Kordan

Data: 2009-11-24 17:58:22
Autor: Pab_lo
Nowe Audi A8 ?

Użytkownik "Hektor" <zpkzpk@wp.pl> napisał w wiadomości news:hegter$evl$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Pab_lo" <nicponim@pl.pl> napisał

IMHO defaultowe wyposazenie Panamery w hak jest wedlug mnie nienajlepszym pomyslem. Jakos nie pasuje mi sportowe auto + hak :)

A nie będzie chowany w/pod zderzak?

Jest - elektrycznie...

Picasso

Data: 2009-11-24 20:19:30
Autor: Hektor
Nowe Audi A8 ?
[...]

Nooooo!
Jak tak, to nie bądź marudą - nie ma się do czego przyczepić.

ZK

Data: 2009-11-25 00:09:05
Autor: Damian / EXCAR Group
Nowe Audi A8 ?

Użytkownik "Pab_lo"
Porsche sukcesem rynkowym ?! Chyba snisz... przecietni ludzie na dzwiek slowa porsche staja na bacznosc i wydaje im sie, ze do serwisu trzeba udac sie z workiem pieniedzy.
Hmm... jezeli Panamera za ponad 100 tysiakow Euro ma byc autem dla "przecietnych ludzi" to
pozostaje nie wnosic sprzeciwow.
Dla mnie Panamera powinna byc sukcesem w swojej klasie (ciut wyzszej niz A8/7er/Sklass) bo
naprawde ma to cos czego nie oferuje konkurencja, a czego szukaja ludzie "przecietni" ;)

Data: 2009-11-25 08:23:01
Autor: AA
Nowe Audi A8 ?
Choc ostatnio mialem przyjemnosc otrzec sie o Panamere i smiem stwierdzic ze powinien to byc
duzy sukces rynkowy.

Czytalem, ze Panamera nie bedzie produkowana.

AA

Data: 2009-11-25 01:55:48
Autor: maciej debski
Nowe Audi A8 ?
On Nov 25, 7:23 am, AA <a...@a.pl> wrote:
> Choc ostatnio mialem przyjemnosc otrzec sie o Panamere i smiem stwierdzic ze
> powinien to byc
> duzy sukces rynkowy.

Czytalem, ze Panamera nie bedzie produkowana.

ciekawe gdzie to czytales, bo ja widzialem panamere na parkingu pod
dworcem kolejowym.

m.

Data: 2009-11-26 14:27:22
Autor: AA
Nowe Audi A8 ?
ciekawe gdzie to czytales, bo ja widzialem panamere na parkingu pod
dworcem kolejowym.

Ze dluzej nie bedzie produkowana - powiedzial to ktorys z prezesow Porsche.
Aczkolwiek w pelnym wywiadzie jest wzmianka, ze Porsche pod wodza VW wycofa sie dopiero w 2016 z calkowitej produkcji tego modelu.

AA

Data: 2009-11-26 06:32:17
Autor: maciej debski
Nowe Audi A8 ?
On Nov 26, 1:27 pm, AA <a...@a.pl> wrote:

Ze dluzej nie bedzie produkowana - powiedzial to ktorys z prezesow Porsche.
Aczkolwiek w pelnym wywiadzie jest wzmianka, ze Porsche pod wodza VW
wycofa sie dopiero w 2016 z calkowitej produkcji tego modelu.

dluzej niz...?
z ciekawosci - czym maja byc podyktowane takie decyzje?

m.

Data: 2009-11-25 11:46:19
Autor: CUT_INZ
Nowe Audi A8 ?
AA pisze:

Czytalem, ze Panamera nie bedzie produkowana.

AA

Panamera jest od dłuższego czasu w salonach.

Nowe Audi A8 ?