Nowe FAKTY o FAKCIE!

Data: 2010-06-01 09:27:12
Autor: Tomy M.
Nowe FAKTY o FAKCIE!
http://www.fakt.pl/

ANI SŁOWA O MORDERSTWIE IZRAELSKIM!!!

....zgadnijcie do kogo naleĹźy ta gazeta :-)

Tomy M.

Data: 2010-06-01 01:00:46
Autor: zbig
Nowe FAKTY o FAKCIE!
On 1 Cze, 09:27, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
http://www.fakt.pl/

ANI SŁOWA O MORDERSTWIE IZRAELSKIM!!!

...zgadnijcie do kogo należy ta gazeta :-)

Tomy M.

Ty jesteś jakimś debilem? Co ci się roi w tej gąbce pod ciemieniem?
Wczoraj nie zuważyłeś tej afery w tvn24 dziś w Fakcie.
http://www.fakt.pl/Krwawy-atak-na-cywilny-konwoj,artykuly,73389,1.html
To był news jeszcze z wczoraj

Data: 2010-06-01 12:00:10
Autor: heÂŽsk
Nowe FAKTY o FAKCIE!
On Tue, 1 Jun 2010 01:00:46 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

Ty jesteś jakimś debilem? Co ci się roi w tej gąbce pod ciemieniem?
Wczoraj nie zuważyłeś tej afery w tvn24 dziś w Fakcie.

czego wymagasz od jeleniogorskiego oszoloma, myslenia ?

--

 HeSk

Data: 2010-06-01 12:25:14
Autor: Tomy M.
Nowe FAKTY o FAKCIE!
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4dd82633-d45a-45f1-97f8-10ca1703408cu7g2000vbq.googlegroups.com...

[...]

Nie rozśmieszaj mnie, najważniejsze wydarzenie
co najmniej tygodnia, jeżeli nie miesiąca, a oni
dają parę zdjęć i garść liter.
Mi to wystarcza aby wiedzieć kto za tym stoi.

Tomy M.

Data: 2010-06-01 03:32:43
Autor: zbig
Nowe FAKTY o FAKCIE!
On 1 Cze, 12:25, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:4dd82633-d45a-45f1-97f8-10ca1703408cu7g2000vbq.googlegroups.com...

> [...]
>To był news jeszcze z wczoraj

Nie rozśmieszaj mnie, najważniejsze wydarzenie
Osobiście to to rzekomo najważniejsze wydarzenie mam głęboko w dupie i
zapewne tak samo myślą czytelnicy Faktu, których podnieca jedynie
aktualny narzeczony Edyty Herbuś albo menu kolejnego schwytanego
kanibala.

Data: 2010-06-01 09:31:41
Autor: Piotr
Nowe FAKTY o FAKCIE!
Dnia Tue, 1 Jun 2010 09:27:12 +0200, Tomy M. napisał(a):

http://www.fakt.pl/

ANI SŁOWA O MORDERSTWIE IZRAELSKIM!!!

...zgadnijcie do kogo należy ta gazeta :-)

Bedę strzelał (nomen-omen), gazeta jest w rękach Czukczów?
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-01 09:45:30
Autor: awe
Nowe FAKTY o FAKCIE!

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c04b654$0$17094$65785112news.neostrada.pl...
http://www.fakt.pl/

ANI SŁOWA O MORDERSTWIE IZRAELSKIM!!!

...zgadnijcie do kogo należy ta gazeta :-)

Tomy M.

Axel Springer Polska?
awe

Nowe FAKTY o FAKCIE!