Nowe FAKTY o FAKCIE!

Data: 2010-06-01 01:00:46
Autor: zbig
Nowe FAKTY o FAKCIE!
On 1 Cze, 09:27, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
http://www.fakt.pl/

ANI SŁOWA O MORDERSTWIE IZRAELSKIM!!!

...zgadnijcie do kogo należy ta gazeta :-)

Tomy M.

Ty jeste¶ jakim¶ debilem? Co ci się roi w tej g±bce pod ciemieniem?
Wczoraj nie zuważyłe¶ tej afery w tvn24 dzi¶ w Fakcie.
http://www.fakt.pl/Krwawy-atak-na-cywilny-konwoj,artykuly,73389,1.html
To był news jeszcze z wczoraj

Data: 2010-06-01 12:00:10
Autor: he®sk
Nowe FAKTY o FAKCIE!
On Tue, 1 Jun 2010 01:00:46 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

Ty jeste¶ jakim¶ debilem? Co ci się roi w tej g±bce pod ciemieniem?
Wczoraj nie zuważyłe¶ tej afery w tvn24 dzi¶ w Fakcie.

czego wymagasz od jeleniogorskiego oszoloma, myslenia ?

--

 HeSk

Data: 2010-06-01 12:25:14
Autor: Tomy M.
Nowe FAKTY o FAKCIE!
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4dd82633-d45a-45f1-97f8-10ca1703408cu7g2000vbq.googlegroups.com...

[...]

Nie roz¶mieszaj mnie, najważniejsze wydarzenie
co najmniej tygodnia, jeżeli nie miesi±ca, a oni
daj± parę zdjęć i gar¶ć liter.
Mi to wystarcza aby wiedzieć kto za tym stoi.

Tomy M.

Data: 2010-06-01 03:32:43
Autor: zbig
Nowe FAKTY o FAKCIE!
On 1 Cze, 12:25, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:4dd82633-d45a-45f1-97f8-10ca1703408cu7g2000vbq.googlegroups.com...

> [...]
>To był news jeszcze z wczoraj

Nie roz¶mieszaj mnie, najważniejsze wydarzenie
Osobi¶cie to to rzekomo najważniejsze wydarzenie mam głęboko w dupie i
zapewne tak samo my¶l± czytelnicy Faktu, których podnieca jedynie
aktualny narzeczony Edyty Herbu¶ albo menu kolejnego schwytanego
kanibala.

Nowe FAKTY o FAKCIE!