"Nowe Karty" w VM

Data: 2017-04-19 16:06:27
Autor: Trybun
"Nowe Karty" w VM

Wie ktoś o co chodzi z tą wymianą kart SIM na takie "nowej generacji"? Czym one się różnią od tych używanych dotychczas?

Data: 2017-04-20 08:03:10
Autor: Krzysztof Staniorowski
"Nowe Karty" w VM
On 2017-04-19 14:06:27 +0000, Trybun said:

Wie ktoś o co chodzi z tą wymianą kart SIM na takie "nowej generacji"? Czym one się różnią od tych używanych dotychczas?

To nie jest przypadkiem tak, że VM przeszli na model full MVNO i lecą z własnego MNC?

--
Visit my website at https://ksx4system.net for more information.

Data: 2017-04-20 08:42:59
Autor: Trybun
"Nowe Karty" w VM
On 2017-04-19 14:06:27 +0000, Trybun said:

Wie ktoś o co chodzi z tą wymianą kart SIM na takie "nowej generacji"? Czym one się różnią od tych używanych dotychczas?

To nie jest przypadkiem tak, że VM przeszli na model full MVNO i lecą z własnego MNC?

Nie mam pojęcia. Dostałem wczoraj SMS od VM o treści - "W Virgin Mobile mamy karty SIM nowej generacji. Jeżeli chcesz wymienić swoja kartę SIM i dostać w prezencie pakiet 3GB odpisz TAK".  Stąd moje pytanie na grupie, bo na ich stronie praktycznie nic nie ma o tych kartach i tej akcji wymiany.

Data: 2017-04-20 14:19:08
Autor: krzysztofsf
"Nowe Karty" w VM
W dniu czwartek, 20 kwietnia 2017 08:42:57 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> [...]

Nie mam pojęcia. Dostałem wczoraj SMS od VM o treści - "W Virgin Mobile mamy karty SIM nowej generacji. Jeżeli chcesz wymienić swoja kartę SIM i dostać w prezencie pakiet 3GB odpisz TAK".  Stąd moje pytanie na grupie, bo na ich stronie praktycznie nic nie ma o tych kartach i tej akcji wymiany.

Upewnij sie czy to nie jakas sciema.
Bo byli tacy, co odpowiadali Tak na rozne zapytania a potem okazywalo sie, ze koszt sms byl kilkadziesiat zl i "organizator" nic nie wiedzial o akcji robionej w jego imieniu.

Data: 2017-04-21 12:58:50
Autor: Alzem Багатырэвіч
"Nowe Karty" w VM
W dniu 20.04.2017 o 23:19, krzysztofsf pisze:
Upewnij sie czy to nie jakas sciema.
Bo byli tacy, co odpowiadali Tak na rozne zapytania a potem okazywalo sie, ze koszt sms byl kilkadziesiat zl i "organizator" nic nie wiedzial o akcji robionej w jego imieniu.

Ja także dostałem takiego SMS. Po przesłaniu odpowiedzi otrzymałem przesyłką pocztową nową, fizyczną kartę sim sieci VM.

Data: 2017-04-21 14:33:42
Autor: Trybun
"Nowe Karty" w VM
W dniu 2017-04-21 o 12:58, Alzem ??????????? pisze:
[...]

A co to za karta i czym się różni od starej?

Data: 2017-04-21 16:52:50
Autor: Alzem Багатырэвіч
"Nowe Karty" w VM
W dniu 21.04.2017 o 14:33, Trybun pisze:
A co to za karta i czym się różni od starej?

Ja nie widzę różnicy w tych kartach. Może jedyną różnicą jest możliwość wyłamania takiej karty jakiej potrzebujesz. Możliwe są trzy wielkości.

No i te 3GB gratis.

Data: 2017-04-21 18:17:48
Autor: Trybun
"Nowe Karty" w VM
W dniu 2017-04-21 o 16:52, Alzem ??????????? pisze:
[...]

No tak, to logiczne - nie ma już nowych telefonów ze standardem innym niż nano, a stare karty tylko mini i micro. Dzięki za info.

Data: 2017-04-21 18:51:51
Autor: J.F.
"Nowe Karty" w VM
Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:58fa30a5$0$5148$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

I tak sami by wymieniali ?

Nie jest to jakas USIM,  pod LTE ?

J.

Data: 2017-04-22 09:39:59
Autor: Trybun
"Nowe Karty" w VM
W dniu 2017-04-21 o 18:51, J.F. pisze:
[...]

Nie, moja choć barrdo stara, to jednak LTE obsługuje. No sami, bo fizycznie chyba nie maja placówek na terenie PL w których top sam klient mógłby dokonać wymiany karty.

Data: 2017-04-21 18:54:24
Autor: Krzysztof Staniorowski
"Nowe Karty" w VM
Trybun <cheilimx@jachu.ru> wrote:
[...]

Wygląda na to, że zmiana dotyczy tylko użytkowników z najstarszymi kartami
SIM. Nie dostałem SMSa z propozycją wymiany karty, mam natywnie nano SIM
(była do wyłamania z opcją wyboru także mini i micro).

--
Sent from my iPad via NewsTap :-)

Data: 2017-04-22 09:40:56
Autor: Trybun
"Nowe Karty" w VM
W dniu 2017-04-21 o 20:54, Krzysztof Staniorowski pisze:

[...]

Na mojej są tylko dwie opcje - mini i micro.

Data: 2017-04-21 14:33:39
Autor: Trybun
"Nowe Karty" w VM
W dniu 2017-04-20 o 23:19, krzysztofsf pisze:

[...]

W jaki sposób się upewnić?

Data: 2017-04-21 16:49:50
Autor: RadoslawF
"Nowe Karty" w VM
W dniu 2017-04-21 o 14:33, Trybun pisze:

[...]

Zapytaj dzieciaka sąsiadów, będzie wiedział.
Ile ty masz lat ?

Pozdrawiam

Data: 2017-04-21 18:18:08
Autor: Trybun
"Nowe Karty" w VM
W dniu 2017-04-21 o 16:49, RadoslawF pisze:

W jaki sposób się upewnić?

Zapytaj dzieciaka sąsiadów, będzie wiedział.

Pozdrawiam

To tylko takie spekulacje, czy sam wypraktykowałeś?

Data: 2017-04-21 19:11:33
Autor: RadoslawF
"Nowe Karty" w VM
W dniu 2017-04-21 o 18:18, Trybun pisze:

W jaki sposób się upewnić?

Zapytaj dzieciaka sąsiadów, będzie wiedział.

Pozdrawiam

To tylko takie spekulacje, czy sam wypraktykowałeś?

Na razie udowodniłeś że pojęcia nie masz jak sprawdzić czyjś
numer telefonu. Teraz udowadniasz że nie przyznasz się do niewiedzy
tylko zatrolujesz dyskutanta tekstem jaki napisałeś.
Już z niecierpliwością czekam co jeszcze napiszesz.

Pozdrawiam

Data: 2017-04-22 09:41:43
Autor: Trybun
"Nowe Karty" w VM
W dniu 2017-04-21 o 19:11, RadoslawF pisze:
[...]

Nic nie udowadniałem, to Ty starasz się udowadniać że gdy czegoś nie wiesz to z problemem najlepiej do dzieciaka sąsiada. I kto tu "troluje" (cokolwiek to znaczy) ględzeniem dla zwykłego ględzenia. Zaraz będzie tona tekstu, a co wniosłeś do sprawy..

Data: 2017-04-23 16:40:06
Autor: RadoslawF
"Nowe Karty" w VM
W dniu 2017-04-22 o 09:41, Trybun pisze:

[...]

Podkreśliłem informację że nie masz pojęcia jak sprawdzić numer
telefonu z którego dostałeś SMSa. A ty to przekręcasz i dorabiasz
do tego dziwne teorie chcąc zejść z niewygodnego dla ciebie faktu.

Pozdrawiam

Data: 2017-04-26 08:25:18
Autor: Trybun
"Nowe Karty" w VM
W dniu 2017-04-23 o 16:40, RadoslawF pisze:

[...]

Nie mam pojęcia, i to powód aby zapytać o informację tego co mi to radził. Natomiast odezwałeś się Ty i zasugerowałeś ni mniej ni więcej  aby z tym najlepiej udać się do dzieciaka sąsiadów. I jeszcze te niedyskretne pytania o wiek.. Jeżeli coś można nazywać trolowaniem, to w twojej wypowiedzi mamy podręcznikowy jego przykład.

Data: 2017-04-26 14:41:17
Autor: RadoslawF
"Nowe Karty" w VM
W dniu 2017-04-26 o 08:25, Trybun pisze:

[...]

Następny geniusz napisze że siedzi na kibelku i nie ma pojęcia
jak i czym tyłek podetrzeć. I będzie jak ty zdziwiony i obrażony
jak ktoś zasugeruje aby się dziecka spytał.

Pozdrawiam

Data: 2017-04-30 10:32:38
Autor: Trybun
"Nowe Karty" w VM
W dniu 2017-04-26 o 14:41, RadoslawF pisze:

[...]

No i ciągniesz nadal te swoje oskarżenia bez nawet mikroskopijnej odrobiny merytoryki. Przypominam że wątek dotyczy nowych kart VM, a nie mnie.

Data: 2017-04-30 17:55:59
Autor: RadoslawF
"Nowe Karty" w VM
W dniu 2017-04-30 o 10:32, Trybun pisze:

[...]

I jak płakałeś że ja coś sugerowałem to o tym nie wiedziałeś
a teraz już wiesz i płaczesz że napisałem o tobie.
O co jeszcze będziesz płakał ?

Pozdrawiam

Data: 2017-04-22 06:29:46
Autor: franciszekmoczulski
"Nowe Karty" w VM
Data: 2017-04-23 08:09:36
Autor: Trybun
"Nowe Karty" w VM
W dniu 2017-04-22 o 15:29, franciszekmoczulski@gmail.com pisze:
Kuźwa, 3 minuty i odpowiedź.
https://www.facebook.com/VirginMobilePolska/posts/258252567970763?comment_id=258253614637325&notif_t=share_comment&notif_id=1492864673385555

Franek. M.

Pytanie czy to są wszystkie korzyści jakie ma przynieść ta zamiana? Co z możliwością wyboru formatu nano?

Data: 2017-04-23 04:31:47
Autor: franciszekmoczulski
"Nowe Karty" w VM

> [...]
>
> Franek. M.

Pytanie czy to są wszystkie korzyści jakie ma przynieść ta zamiana? Co z możliwością wyboru formatu nano?

Qźwa, czy ty potrafisz zrobić coś samodzielnie?
Tak, ma nano, czyli 3w1

Data: 2017-04-23 13:44:26
Autor: Trybun
"Nowe Karty" w VM
W dniu 2017-04-23 o 13:31, franciszekmoczulski@gmail.com pisze:

Pytanie czy to są wszystkie korzyści jakie ma przynieść ta zamiana? Co z
możliwością wyboru formatu nano?
Qźwa, czy ty potrafisz zrobić coś samodzielnie?
Tak, ma nano, czyli 3w1

Potrafię, zasadniczo wszystko robię samodzielnie. Tu pytam tylko tych co mogą wiedzieć jak ta karta wygląda i co nowego wnosi.

Data: 2017-04-23 05:04:22
Autor: h.sliwinski
"Nowe Karty" w VM

Potrafię, zasadniczo wszystko robię samodzielnie. Tu pytam tylko tych co mogą wiedzieć jak ta karta wygląda i co nowego wnosi.

Zamiast 4 dni się tu z tym dupczyć wystarczyło zapytać na FB.
To takie trudne?

Data: 2017-04-23 14:38:49
Autor: Trybun
"Nowe Karty" w VM
W dniu 2017-04-23 o 14:04, h.sliwinski@gmail.com pisze:

[...]

O jakim "dupczeniu" prawisz?

Nie zamierzam kupować browaru aby się piwa napić.

Data: 2017-04-23 15:20:18
Autor: Animka
"Nowe Karty" w VM
W dniu 2017-04-23 o 13:44, Trybun pisze:
[...]

Można to sobie wyobrazić, ale jak nie potrafisz sobie wyobrazić to masz tu zdjęcia:
https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=Nowa+karta+SIM+foto

--
animka

Data: 2017-04-23 16:00:48
Autor: Trybun
"Nowe Karty" w VM
W dniu 2017-04-23 o 15:20, Animka pisze:
[...]

Chodzi mi o to czy ta wymieniana karta VM poza tymi bliżej nie sprecyzowanymi zaletami, jest typem 3in1,? Na tych fotkach nie ma oferowanej "karty nowej generacji" firmy Virgin Mobile.

Data: 2017-04-23 10:41:14
Autor: h.sliwinski
"Nowe Karty" w VM
"Tak, ma nano, czyli 3w1"

Data: 2017-04-26 08:26:18
Autor: Trybun
"Nowe Karty" w VM
W dniu 2017-04-23 o 19:41, h.sliwinski@gmail.com pisze:
"Tak, ma nano, czyli 3w1"

To cytat czy autorski tekst?

Data: 2017-04-26 12:10:18
Autor: h.sliwinski
"Nowe Karty" w VM

> "Tak, ma nano, czyli 3w1"

To cytat czy autorski tekst?

Cytat _mojego_ autorskiego tekstu, z tego wątku zresztą.
Zdjęcia karty już nie podeślę.

Data: 2017-04-30 10:33:08
Autor: Trybun
"Nowe Karty" w VM
W dniu 2017-04-26 o 21:10, h.sliwinski@gmail.com pisze:
"Tak, ma nano, czyli 3w1"

To cytat czy autorski tekst?
Cytat _mojego_ autorskiego tekstu, z tego wątku zresztą.
Zdjęcia karty już nie podeślę.

Nie ma takiej potrzeby. Dziękuje za info.

Data: 2017-04-24 00:17:14
Autor: Animka
"Nowe Karty" w VM
W dniu 2017-04-23 o 16:00, Trybun pisze:
[...]

Jest. Nawet taką mam.

--
animka

Data: 2017-04-26 08:25:54
Autor: Trybun
"Nowe Karty" w VM
W dniu 2017-04-24 o 00:17, Animka pisze:

[...]

W tej akcji "Nowe Karty SIM" wymieniałaś?

Data: 2017-04-23 15:23:36
Autor: Animka
"Nowe Karty" w VM
W dniu 2017-04-23 o 08:09, Trybun pisze:

Pytanie czy to są wszystkie korzyści jakie ma przynieść ta zamiana? Co z
możliwością wyboru formatu nano?

Przecież szukasz, pisaleś, ze potrzebna Ci karta uniwersalna.

--
animka

Data: 2017-04-23 15:59:52
Autor: Trybun
"Nowe Karty" w VM
W dniu 2017-04-23 o 15:23, Animka pisze:
W dniu 2017-04-23 o 08:09, Trybun pisze:

Pytanie czy to są wszystkie korzyści jakie ma przynieść ta zamiana? Co z
możliwością wyboru formatu nano?

Przecież szukasz, pisaleś, ze potrzebna Ci karta uniwersalna.

Tak, bo gdy będę zmieniał telefon, to już raczej nie znajdę takiego obsługującego standardy mini i micro. W wypadku Virgin Mobile sytuacja dodatkowo się komplikuje bo operator nie posiada fizycznych punktów sprzedaży i obsługi klienta, gdzie można by wymienić SIM kartę.

Data: 2017-04-24 01:22:56
Autor: Jingiel
"Nowe Karty" w VM
W dniu 23.04.2017 o 15:59, Trybun pisze:
[...]

To zadzwonisz pod *222 i poprosisz o przysłanie takiej 3w1.

Data: 2017-04-26 08:26:44
Autor: Trybun
"Nowe Karty" w VM

[...]

Tylko po co sobie komplikować życie, może idzie to zrobić w ramach tego co zaoferowali w SMSie.

Data: 2017-04-22 11:50:12
Autor: jerzu.xyz
"Nowe Karty" w VM
On Wed, 19 Apr 2017 16:06:27 +0200, Trybun <cheilimx@jachu.ru> wrote:

Czym one się różnią od tych używanych dotychczas?

http://forum.android.com.pl/topic/292936-wymiana-karty-sim-na-now%C4%85-generacj%C4%99/

Czyli na dzień dzisiejszy niczym, z punktu widzenia usera ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2017-04-22 14:19:51
Autor: Trybun
"Nowe Karty" w VM
W dniu 2017-04-22 o 11:50, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
[...]

No, niekoniecznie. To są stosunkowo stare wiadomości, może na dzień dzisiejszy ta wymiana daje również możliwość wyboru standardu (nano) karty.

"Nowe Karty" w VM