Nowe ORMO pod wodzÄ… Palikota

Data: 2010-07-12 19:11:47
Autor: u2
Nowe ORMO pod wodzÄ… Palikota
... czyli u-po-dlanie społeczeństwa :

http://www.niezalezna.pl/article/show/id/36495

Wielu komentatorów popełnia błąd przypisując Januszowi Palikotowi
niezależność polityczną, spontaniczność, brak rozsądku czy obyczaju. Ten
człowiek jest elementem konkretnego planu i w miarę poprawnie realizuje
swojÄ… rolÄ™.

Kazimierz Kutz przyznał otwarcie, że to, co robi Palikot, on reżyseruje.
Być może się trochę przechwalał, co nie zmienia postaci rzeczy, że
działania posła z Lublina wpisują się w czytelny scenariusz.

Pierwszym jego celem jest skupienie wokół PO elektoratu o najniższym
poziomie moralnym (i niekoniecznie materialnym), nadanie mu pewności
siebie, zachęty czy wręcz podmiotowości politycznej. Do czasu Pali-Kutza
ten margines społeczny raczej był poza polityką, zajmował się
szpanowaniem „skórą, furą i komórą” lub marzeniem o tym. Obecnie roi
sobie, że należy do światłej części społeczeństwa i bierze udział w
„misji” niszczenia Kaczorów. Gdyby sytuacja rozwinęła się w kierunku
zapotrzebowania na ORMO, ZOMO, czy GESTAPO, to właśnie ze stajni
Pali-Kutza rekrutowałaby się większość siepaczy niższego szczebla.

Drugim celem scenariusza, w ktĂłrym gra Palikot jest szybkie obniĹĽenie
polskich standardów społeczno-politycznych. I przedtem nie były one zbyt
wysokie, ale teraz sięgnęły dna. Gadżety, słownictwo, zachowania,
pogarda, nienawiść, którymi epatuje z telewizora biłgorajski „playboy”
szybko przenikajÄ… pod strzechy. Prosty lud czerpie wzorce z elit, a te
widzi w telewizorni. Założenie, że Palikot jest tylko aktorem w tym
przedstawieniu, wspiera fakt jego szerokiego medialnego nagłaśniania.
Efektem tej operacji socjotechnicznej jest zniechęcanie ludzi poczciwych
do polityki, nadymanie prostakĂłw, odchodzenie od walki na argumenty do
manipulowania niskimi emocjami. Ośmieszanie Polski, jej instytucji i
rzeczywistych autorytetów jest zamierzonym efektem, jaki PO chce uzyskać
Palikotem.

Nie wierzę też w żadne kłótnie w PO-rodzinie. TO nie jest formacja
politycznie naturalna, a dzieło służb specjalnych, co już dawno przyznał
gen. Czempiński. Jeśli więc w PO do czegoś dochodzi, to dzieje się to
według opracowanego wcześniej scenariusza. Jeśli nawet Palikota wyrzucą
z PO i założy on własną formację, to będzie to tylko i wyłącznie
realizacją planu grupy trzymającej władzę, a nie żadną konkurencją
polityczną. Zapewne formuła PO już się wyczerpała – czego dowodem jest
słaby wynik Bronisława Komorowskiego. Trzeba więc dobudować jej skrzydła
– prymitywami zajmie się Palikot, wykształciuchami Jarosław Gowin, a i
tak po wyborach spotkamy ich razem przy korycie…

Data: 2010-07-12 19:15:29
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 12 Jul 2010 19:11:47 +0200, u2 napisał(a):

.. czyli u-po-dlanie społeczeństwa :

Wy macie "ruch 10 kwietnia" my mamy nasz "ruch Palikota".

Czy to Ľle?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-12 19:18:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowe ORMO pod wodz± Palikota

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4opb90kpfulv$.hvx2x71n94fc.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 12 Jul 2010 19:11:47 +0200, u2 napisał(a):

.. czyli u-po-dlanie społeczeństwa :

Wy macie "ruch 10 kwietnia" my mamy nasz "ruch Palikota".

Czy to Ľle?

Wydaje mi się, że Ľle. Powstan± dwie sekty. Sekty nienawidz±ce się. Będ± zwalczać się wszelkimi sposobami. Niekoniecznie legalnymi.
Czarno to widzę.

Data: 2010-07-12 19:22:09
Autor: u2
Nowe ORMO pod wodz± Palikota
Wydaje mi się, że Ľle. Powstan± dwie sekty. Sekty nienawidz±ce się. Będ±
zwalczać się wszelkimi sposobami. Niekoniecznie legalnymi.
Czarno to widzę.

Oczywi¶cie, ta kampania nienawi¶ci, ta pisanina o wygranych i
przegranych dobrze skończyć się nie może. Ale tak wła¶nie specsłużby,
które wykreowały palikociarnię dziel± Polskę. Na  m±drych i głupich, na
bogatych i biednych, na ja¶niaków i ciemniaków itd.

Data: 2010-07-12 19:45:06
Autor: raff

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Dnia Mon, 12 Jul 2010 19:11:47 +0200, u2 napisał(a):

.. czyli u-po-dlanie społeczeństwa :

Wy macie "ruch 10 kwietnia" my mamy nasz "ruch Palikota".

Czy to Ĺşle?

Wydaje mi się, że źle. Powstaną dwie sekty. Sekty nienawidzące się. Będą
zwalczać się wszelkimi sposobami. Niekoniecznie legalnymi.
Czarno to widzÄ™.

Tego chcieliscie.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-12 19:56:57
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 12 Jul 2010 19:45:06 +0200, raff napisał(a):

[...]

Lepiej jakby wszystkich przymusowo zapisać do Ruchu 10 Kwietnia i by cały
Naród znowu był Zjednoczony w jednym Froncie.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-12 19:58:38
Autor: u2
Nowe ORMO pod wodz± Palikota
W dniu 2010-07-12 19:56, Grzegorz Z. pisze:
Lepiej jakby wszystkich przymusowo zapisać do Ruchu 10 Kwietnia i by cały
Naród znowu był Zjednoczony w jednym Froncie.

Widzę, że masz w tym względzie duże do¶wiadczenie jak każdy z żydokomuny :)

Data: 2010-07-12 20:10:48
Autor: Panslavista
Nowe ORMO pod wodz± Palikota

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4c3b57d1$0$19171$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ich rozprasza sterowanie różno¶ciami, parchy s± talmudycznie monotematyczne.

Data: 2010-07-12 20:34:38
Autor: Grzegorz Z.
Nowe ORMO pod wodz± Palikota
Dnia Mon, 12 Jul 2010 20:10:48 +0200, Panslavista napisał(a):

[...]

....pomy¶lał Ukrainiec o żydowskich korzeniach.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-12 23:03:08
Autor: u2
Nowe ORMO pod wodz± Palikota

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message

[...]

Chodzi mi o nowych Żydów, ideologicznych komuszków. Takich jak Berman,
Różański, czy też Wolińska i Brystygier.

...pomy¶lał Ukrainiec o żydowskich korzeniach.

Chazarowie to niekoniecznie Żydzi :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Chazarowie

Data: 2010-07-13 07:17:07
Autor: DJ MC Donald Musk
Nowe ORMO pod wodz± Palikota
On 12 Lip, 19:18, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:4opb90kpfulv$.hvx2x71n94fc.dlg40tude.net...

> [...]

Wydaje mi się, że Ľle. Powstan± dwie sekty. Sekty nienawidz±ce się. Będ±
zwalczać się wszelkimi sposobami. Niekoniecznie legalnymi.

Ale ile mozna? Przeciez wczesniej czy pozniej ludzie sie zorientuja,
ze PO to wydmuszka. Te obietnice trzeba wreszcie zaczac spelniac a nie
straszyc kaczorem...Elektorat PO jest wyjatkowo naiwny...
Gdzie 3x15?
gdzie JOW?
gdzie likwidacja senatu?
co wy skleroze macie ?

Data: 2010-07-13 16:25:49
Autor: Grzegorz Z.
Nowe ORMO pod wodz± Palikota
Dnia Tue, 13 Jul 2010 07:17:07 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk napisał(a):

[...]

Gdzie trzy miliony mieszkań?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-13 08:02:38
Autor: DJ MC Donald Musk
Nowe ORMO pod wodz± Palikota
On 13 Lip, 16:25, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> ze PO to wydmuszka. Te obietnice trzeba wreszcie zaczac spelniac a nie
> straszyc kaczorem...Elektorat PO jest wyjatkowo naiwny...

w irlandii!
ktos ci obiecywal, ze dostaniesz za darmo mieszkanie?
kiedy i kto?

Data: 2010-07-13 17:14:03
Autor: Grzegorz Z.
Nowe ORMO pod wodz± Palikota
Dnia Tue, 13 Jul 2010 08:02:38 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk napisał(a):

ktos ci obiecywal, ze dostaniesz za darmo mieszkanie?
kiedy i kto?

Tegoroczny "mieszkaniowy budżet", tylko nieznacznie przekraczaj±cy 1 mld
zł, obecny rz±d odziedziczył po poprzednikach z SLD. W tej sytuacji PiS nie
mógł się zbytnio wykazać w ożywianiu budownictwa mieszkaniowego. Partia
braci Kaczyńskich twardo zapowiedziała przed wyborami: w czasie naszych
rz±dów powstan± 3 mln mieszkań w ci±gu o¶miu lat. I chociaż wielu
specjalistów wy¶miało ten plan jako nierealny, przed miesi±cem premier
Jarosław Kaczyński zapowiedział, że będzie go realizował.

http://gazetadom.pl/nieruchomosci/1,73497,3606058.html

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-13 09:45:03
Autor: Zahir
Nowe ORMO pod wodzÄ? Palikota

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c3b4cd6$0$17106$65785112news.neostrada.pl...
.. czyli u-po-dlanie społeczeństwa :

http://www.niezalezna.pl/article/show/id/36495

Nieczytelne bzdety.
Wg wiki ORMO to: "Ochotnicza Rezerwa Milicji Obywatelskiej (ORMO) - paramilitarna organizacja ochotnicza i społeczna wspieraj±ca MO, powołana w 1946, a rozwi±zana w 1989 przez Sejm.Maksymalnie liczyła ok. 400 tysięcy ludzi, w większo¶ci rekrutowanych spo¶ród członków PZPR, ale również z dużym udziałem ZSL, SD i bezpartyjnych."

O ile wiem Palikot nie należał do żadnej z tych organizacji. Bior±c pod uwagę ostatnie o¶wiadczenia prezesa PiS, że postkomuna to lewica i przyjaciele moim  zdaniem PiS-owi bliżej do tej formacji niż Palikotowi.

Zahir

Data: 2010-07-13 15:16:03
Autor: kefirh
W dniu 2010-07-12 19:11, u2 pisze:
.. czyli u-po-dlanie społeczeństwa :

http://www.niezalezna.pl/article/show/id/36495

Polacy w Komisji [edytuj]
Zbigniew Brzeziński - Współzałożyciel Komisji Trójstronnej
Andrzej Olechowski
Janusz Palikot
Wanda Rapaczyńska (od 2002)[4] - współwłaścicielka spółki wydawniczej Agora
http://pl.wikipedia.org/wiki/Komisja_TrĂłjstronna

Belka zawieszony na czas ...
Naczelny Polityki zniknÄ…Ĺ‚ z listy.

k.