Nowe ORMO pod wodzą Palikota

Data: 2010-07-12 19:15:29
Autor: Grzegorz Z.
Nowe ORMO pod wodzą Palikota
Dnia Mon, 12 Jul 2010 19:11:47 +0200, u2 napisał(a):

.. czyli u-po-dlanie społeczeństwa :

Wy macie "ruch 10 kwietnia" my mamy nasz "ruch Palikota".

Czy to źle?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-12 19:18:38
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4opb90kpfulv$.hvx2x71n94fc.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 12 Jul 2010 19:11:47 +0200, u2 napisał(a):

.. czyli u-po-dlanie społeczeństwa :

Wy macie "ruch 10 kwietnia" my mamy nasz "ruch Palikota".

Czy to źle?

Wydaje mi się, że źle. Powstaną dwie sekty. Sekty nienawidzące się. Będą zwalczać się wszelkimi sposobami. Niekoniecznie legalnymi.
Czarno to widzę.

Data: 2010-07-12 19:22:09
Autor: u2
Nowe ORMO pod wodzą Palikota
Wydaje mi się, że źle. Powstaną dwie sekty. Sekty nienawidzące się. Będą
zwalczać się wszelkimi sposobami. Niekoniecznie legalnymi.
Czarno to widzę.

Oczywiście, ta kampania nienawiści, ta pisanina o wygranych i
przegranych dobrze skończyć się nie może. Ale tak właśnie specsłużby,
które wykreowały palikociarnię dzielą Polskę. Na  mądrych i głupich, na
bogatych i biednych, na jaśniaków i ciemniaków itd.

Data: 2010-07-12 19:45:06
Autor: raff
[...]

Czy to Ĺşle?

Wydaje mi się, że źle. Powstaną dwie sekty. Sekty nienawidzące się. Będą
zwalczać się wszelkimi sposobami. Niekoniecznie legalnymi.
Czarno to widzę.

Tego chcieliscie.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-12 19:56:57
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 12 Jul 2010 19:45:06 +0200, raff napisał(a):

[...]

Lepiej jakby wszystkich przymusowo zapisać do Ruchu 10 Kwietnia i by cały
Naród znowu był Zjednoczony w jednym Froncie.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-12 19:58:38
Autor: u2
W dniu 2010-07-12 19:56, Grzegorz Z. pisze:
Lepiej jakby wszystkich przymusowo zapisać do Ruchu 10 Kwietnia i by cały
Naród znowu był Zjednoczony w jednym Froncie.

Widzę, że masz w tym względzie duże doświadczenie jak każdy z żydokomuny :)

Data: 2010-07-12 20:10:48
Autor: Panslavista

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4c3b57d1$0$19171$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ich rozprasza sterowanie różnościami, parchy są talmudycznie monotematyczne.

Data: 2010-07-12 20:34:38
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 12 Jul 2010 20:10:48 +0200, Panslavista napisał(a):

[...]

....pomyślał Ukrainiec o żydowskich korzeniach.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-12 23:03:08
Autor: u2

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message

[...]

Chodzi mi o nowych Żydów, ideologicznych komuszków. Takich jak Berman,
Różański, czy też Wolińska i Brystygier.

...pomyślał Ukrainiec o żydowskich korzeniach.

Chazarowie to niekoniecznie Żydzi :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Chazarowie

Data: 2010-07-13 07:17:07
Autor: DJ MC Donald Musk
On 12 Lip, 19:18, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:4opb90kpfulv$.hvx2x71n94fc.dlg40tude.net...

> [...]

Wydaje mi się, że źle. Powstaną dwie sekty. Sekty nienawidzące się. Będą
zwalczać się wszelkimi sposobami. Niekoniecznie legalnymi.

Ale ile mozna? Przeciez wczesniej czy pozniej ludzie sie zorientuja,
ze PO to wydmuszka. Te obietnice trzeba wreszcie zaczac spelniac a nie
straszyc kaczorem...Elektorat PO jest wyjatkowo naiwny...
Gdzie 3x15?
gdzie JOW?
gdzie likwidacja senatu?
co wy skleroze macie ?

Data: 2010-07-13 16:25:49
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 13 Jul 2010 07:17:07 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk napisał(a):

[...]

Gdzie trzy miliony mieszkań?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-13 08:02:38
Autor: DJ MC Donald Musk
On 13 Lip, 16:25, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> ze PO to wydmuszka. Te obietnice trzeba wreszcie zaczac spelniac a nie
> straszyc kaczorem...Elektorat PO jest wyjatkowo naiwny...

w irlandii!
ktos ci obiecywal, ze dostaniesz za darmo mieszkanie?
kiedy i kto?

Data: 2010-07-13 17:14:03
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 13 Jul 2010 08:02:38 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk napisał(a):

ktos ci obiecywal, ze dostaniesz za darmo mieszkanie?
kiedy i kto?

Tegoroczny "mieszkaniowy budżet", tylko nieznacznie przekraczający 1 mld
zł, obecny rząd odziedziczył po poprzednikach z SLD. W tej sytuacji PiS nie
mógł się zbytnio wykazać w ożywianiu budownictwa mieszkaniowego. Partia
braci Kaczyńskich twardo zapowiedziała przed wyborami: w czasie naszych
rządów powstaną 3 mln mieszkań w ciągu ośmiu lat. I chociaż wielu
specjalistów wyśmiało ten plan jako nierealny, przed miesiącem premier
Jarosław Kaczyński zapowiedział, że będzie go realizował.

http://gazetadom.pl/nieruchomosci/1,73497,3606058.html

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Nowe ORMO pod wodzą Palikota