Nowe Orange Go i pakiet 1000 minut

Data: 2011-01-26 11:20:34
Autor: --=olo=--
Nowe Orange Go i pakiet 1000 minut
Witam
Mam numer w Nowe Orange Go - w panelu administracyjnym przez www mam wyszczególnion± usługę z której niby mogę skorzystać - Pakiet 1000 minut - w dostępnych usługach obniżaj±cych koszty. Na stronach orange jest to dostępne tylko w Orange One - jak to jest? W regulaminie usługi też napisane że w Orange One.

-- =olo=--

Data: 2011-01-26 19:03:00
Autor: animka
W dniu 2011-01-26 11:20, -- =olo=-- pisze:
Witam
Mam numer w Nowe Orange Go - w panelu administracyjnym przez www mam
wyszczególnioną usługę z której niby mogę skorzystać - Pakiet 1000 minut - w
dostępnych usługach obniżających koszty. Na stronach orange jest to dostępne
tylko w Orange One - jak to jest? W regulaminie usługi też napisane że w
Orange One.

Ja mam ONE i dałam się nabrać na te minuty. Przepadło mi 995 minut.
To sÄ… minuty tylko do Orange, a nie do Wszystkich.

--
animka

Data: 2011-01-27 08:18:09
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 26 Jan 2011 19:03:00 +0100, animka napisał(a):

Ja mam ONE i dałam się nabrać na te minuty. Przepadło mi 995 minut. To
s± minuty tylko do Orange, a nie do Wszystkich.

O! Wła¶nie! ;-)

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-01-27 08:24:31
Autor: --=olo=--
Nowe Orange Go i pakiet 1000 minut
(...)
Ja mam ONE i dałam się nabrać na te minuty. Przepadło mi 995 minut.
To sÄ… minuty tylko do Orange, a nie do Wszystkich.

a mi właśnie na tym zależy ale nie jest twoja odpowiedź na temat...

Data: 2011-01-31 09:26:43
Autor: Marx
Nowe Orange Go i pakiet 1000 minut
On 27.01.2011 08:24, -- =olo=-- wrote:
(...)
[...]

to jeszcze popatrz na ważność tego pakietu i rozważ czy jest sens tego używać
Marx

Nowe Orange Go i pakiet 1000 minut