Nowe auto do 45k

Data: 2010-08-16 09:29:09
Autor: Chris
Nowe auto do 45k
Żona szuka auta dla siebie i padło wstępnie na:

Kia Venga
Kia Ceed
Hyundai I30
Opel Astra Classic III
Opel Meriva
Seat Ibiza

Na razie po testach kilku modeli:
Venga - fajne przestronne auto ale zawieszenie do kitu :(
Ceed - nie jeździłem jeszcze
I30 - fajnie się jeździ, w miarę cicho i wygodnie jak na tą klasę auta
Opel Astra- dziś jazda testowa więc się przekonam co i jak.
Opel Meriva  chyba brak już poprzedniego modelu ale szukam żeby zobaczyć to w realu :)
Seat - dobre sprawdzone za to chyba się promocje skończyły i cena poszła ostro w górę.

Wymagania, głównie 90% jazda w mieście (Warszawa), wygodne jak na tą klasę, klimatyzacja wystarczy manualna, lusterka elektryczne i podgrzewane, spory bagażnik (ma się zmieścić mobilny stół do masażu w bagażniku , bezpieczne bo będzie w nim wożone dziecko, no i cena do 45 tyś.

Jak dla mnie to Opel Astra ale może się mylę, przemawia za nim dostępność części i serwis w każdym mieście ..

A...  we wszystkich autach silniki podstawowe czyli 1.4 ... to nie musi być rakieta .. na trasy mamy Volvo.

--
www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach.
www.just4fun.pl - wyszperane w sieci.

Data: 2010-08-16 09:35:23
Autor: Gabriel 'wilk'
Nowe auto do 45k
Użytkownik Chris napisał:
[...]

Bede stronniczy bo jezdze takim wynalazkiem ale za ta kase dostaniesz Clio GrandTour z dobrym wyposazeniem i silnikiem 1,2 TCE, klima, elektryka, opoduszkowanego itp. Silnik turbo jest oszczedny i dynamiczny a bagaznik ustawny, dwupoziomowy, niski prog zaladunku i pojemny. Jak umiesz negocjowac to albo dostaniesz dodatkowe wyposazenie albo spory upust na auto. Na plus rowniez przemawia bezodsetkowy kredyt 50/50, nie trzeba dawac kasy za cale auto a przez okres roku zainwestowac w cos innego.

                Oskar Wilde

Data: 2010-08-16 11:34:01
Autor: Chris
Nowe auto do 45k
Gabriel 'wilk' nabazgrał:
[...]

No właśnie chyba trzeba pojechac do salonu :) bo na stronie wychodzi sporo ponad 50k :)

--
www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz sprawdz swoje auto.

Data: 2010-08-16 11:41:46
Autor: Gabriel 'wilk'
Nowe auto do 45k
Użytkownik Chris napisał:

Gabriel 'wilk' nabazgrał:

[...]

Moj kosztowal wyjsciowo cos kolo 57kpln a kupilem za okolo 43/45kpln - juz dokladnie nie pamietam ale upust mialem spory tyle, ze tam tez byl rabat za lojalnosc marce itp.

                Oskar Wilde

Data: 2010-08-16 12:00:28
Autor: Cavallino
Nowe auto do 45k
Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

Moj kosztowal wyjsciowo cos kolo 57kpln a kupilem za okolo 43/45kpln - juz dokladnie nie pamietam ale upust mialem spory tyle, ze tam tez byl rabat za lojalnosc marce itp.

I liczysz na większy przy następnym, jeśli będziesz ją promował? ;-)

Data: 2010-08-16 12:13:51
Autor: Gabriel 'wilk'
Nowe auto do 45k
Użytkownik Cavallino napisał:
[...]

Na nastepne juz dostel upust (Twingo zony) :-) Zreszta ja jej nie promuje tylko za lojalnosc marce dostalem upust itp. - czytaj ze zrozumieniem :-) Nastepne auto tez bedzie Renault jesli to Cie interesuje, zrobie na przekor Tobie :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-08-16 12:30:28
Autor: Chris
Nowe auto do 45k
Gabriel 'wilk' nabazgrał:
[...]
zrozumieniem :-) Nastepne auto tez bedzie Renault jesli to Cie interesuje, zrobie na przekor Tobie :-) pozdrawiam

A jak sprawdzają czy już masz jakiegoś w rodzinie :)

Data: 2010-08-16 12:38:20
Autor: Gabriel 'wilk'
Nowe auto do 45k
Użytkownik Chris napisał:

Gabriel 'wilk' nabazgrał:

[...]

Np. xero dowodu/karty pojazdu/faktury zakupu, baza Renault(dane klienta), kupowanie auta w tym samym salonie itp.

                Oskar Wilde

Data: 2010-08-16 12:36:34
Autor: Cavallino
Nowe auto do 45k
Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4b30b$4hn$1news.onet.pl...
[...]

Promowanie to wyższy stopień lojalności. ;-)

Nastepne auto tez bedzie Renault jesli to Cie interesuje, zrobie na przekor Tobie :-)

W końcu się natniesz, ile można mieć szczęścia? :-)

Ale pocieszę się, sam się zastanawiam nad Renault, konkretnie Dacią, bo żona marzy o terenówce.
Ostatnio jak serwisowaliśmy Ceeda to obejrzeliśmy i nowego Sportage i Dustera, bo delare Renault jest zaraz obok, no i ta cena Dustera kusi.
Żeby to było lepiej wykonane, to by nie było dylematu.
Oczywiście z 5 letnią gwarancją w pakiecie.

Data: 2010-08-16 12:44:16
Autor: Gabriel 'wilk'
Nowe auto do 45k
[...]

Hehe, pozyjemy zobaczymy :-)
[...]
No ja mam na obie renie 5 lat gwarancji za 1pln :-)
Jesli kolejna nie bedzie Renia to kupie auto dla rolnika(L200/Navara/Hillux) bo mam dosc w ostatnim czasie zastanawiania sie gdzie dojade a gdzie nie z uwagi na spore opady deszczu(podtopienia nawet w centrum duzych miast), dziurawe drogi a do tego mlody rosnie a ma zapedy na aktywnego czlowieka wiec jakby co to i klad i skuter mozna na pake zapakowac nie wspomne o rowerach itp. :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-08-16 13:49:58
Autor: Seba_Fan
Nowe auto do 45k

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i4b4bi$88k$1news.onet.pl...
[...]

ten nowy sportage wyglada swietnie, niestety nie widzialem go w rzeczywistosci, ale juz na fotkach wzbudza u mnie maly usmiech, moze nawet bedzie fajniejszy nix Hyundai  ix35

Data: 2010-08-16 13:59:09
Autor: Cavallino
Nowe auto do 45k
Użytkownik "Seba_Fan" <seba_fan@poczta.onet.skasuj-to.pl> napisał w wiadomości news:

ten nowy sportage wyglada swietnie, niestety nie widzialem go w rzeczywistosci, ale juz na fotkach wzbudza u mnie maly usmiech, moze nawet bedzie fajniejszy nix Hyundai  ix35

Prawda, śliczny jest.
Tyle że 4*4 to dopłata 8 tys zł, więc Dacia potrafi kosztować dobre 10-20 tys mniej (nie analizowałem dokładnie wyposażenia, stąd tak duży przedział, bo pewnie Sportage w standardzie ma go więcej niż Duster nawet w najbogatszej wersji).

Ale np. miękkiego plastiku na desce i drzwiach (jak Ceed) już nie posiada.

Data: 2010-08-16 14:00:53
Autor: Chris
Nowe auto do 45k
Seba_Fan nabazgrał:
[...]

Siedziałem w obu i Sportage dużo bardzij mi się podoba ....

Data: 2010-08-16 13:47:46
Autor: Seba_Fan
Nowe auto do 45k

[...]

tak renault daje za lojalnosc, ale wcale nie trzeba miec renaulta, ja dostalem duzo znizke na slowo :)
jednak zrezygnowalem po awaryjnosci samochodu, no i ta maska przednia, kurcze brzydkie.

Data: 2010-08-16 10:42:49
Autor: Seba_Fan
Nowe auto do 45k

Użytkownik "Chris" <spam_actchris_spam@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4apc5$qis$1inews.gazeta.pl...
[...]

ja bym wybrał ten, z tym że dla zonki moze byc za duzy, moze mniejszy i20
1,4 benzynaka jak zona duzo nie jezdzi, i30 jest duzy i pakowny, jesli ktos z tylu siedzi to naprawde jest wygodnie i duzo miejsca kosztem bagaznika
no ale stylistycznie kia sa ladniejsze
dobrze sie jezdzi, ma wszystko co potrzeba w standardzie

bardzo fajnie wygladaja tez nowe kia i ople, kia jak na razie ma dobre opinie i stylistyka jest dosc ciekawa, nawet lepsza niz Hyundai choc to wlasciciel.
nowe ople tez sa bardzo ladne.

warto zwrocic tez na ASO i serwisowanie i czesci.

Data: 2010-08-16 11:15:46
Autor: Chris
Nowe auto do 45k
Seba_Fan nabazgrał:
[...]

I20  jest za mała ... sprawdzaliśmy ... pisałem założenia :)

[...]

No właśnie tu nie wiem jak z tą KIĄ bo niby 7 lat ale w sumie na wszystko co mechaniczne 2 lata a te 7 lat to tylko dla reklamy :) tak samo Hyundai niby 5 lat ale mechanika na 2 lata (czytałem gwarancję w salonie) Opla naprawisz wszędzie czy to ASO czy jakiś serwis sieciowy  ...

Data: 2010-08-16 11:59:37
Autor: Cavallino
Nowe auto do 45k
Użytkownik "Chris" <spam_actchris_spam@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

No właśnie tu nie wiem jak z tą KIĄ bo niby 7 lat ale w sumie na wszystko co mechaniczne 2 lata a te 7 lat to tylko dla reklamy :)

Nie.
Masz dokładnie napisane czego nie obejmuje gwarancja.
W starszych gwarancjach było bardziej ogólnikowo tj: nie obejmowała zużycia eksploatacyjnego niektórych elementów, w nowych PONOĆ jest wszystko co nie objęte dokładnie wyszczególnione.

Data: 2010-08-16 12:04:02
Autor: Chris
Nowe auto do 45k
Cavallino nabazgrał:
[...]

Tak ale na mechanikę/silnik/zawieszenie masz już tylko 2 lata  tak samo masz w KIA jak i Hyundai, w sobotę widziałem i czytałem gwarancję w salonie bo nie udostępniają tego nigdzie tylko można to przeczytać przy kupnie auta.

Data: 2010-08-16 12:33:39
Autor: Cavallino
Nowe auto do 45k
[...]

Na silnik masz 7 lat właśnie.
Na zawieszenie 2 lata i 40 kkm.

A co rozumiesz przez mechanikę?
Bo nic mi nie wiadomo, żeby nie była uwzględniona w 5 letniej standardowo gwarancji.

  tak samo masz
w KIA jak i Hyundai, w sobotę widziałem i czytałem gwarancję w salonie bo nie udostępniają tego nigdzie tylko można to przeczytać przy kupnie auta.

Ja już swoją cytowałem na grupie 3 lata temu, ale już są nowsze wersje, może ktoś mający taką niebieską książeczkę wrzuciłby tekst?

Data: 2010-08-16 14:10:48
Autor: huri_khan
Nowe auto do 45k
Dnia Mon, 16 Aug 2010 12:33:39 +0200, Cavallino napisał(a):

Nie.
Na silnik masz 7 lat właśnie.

ale masz też limit 150 tyś km więc z 7 lat może się zrobić 3-4 :(

Na zawieszenie 2 lata i 40 kkm.

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

Data: 2010-08-16 14:39:28
Autor: Cavallino
Nowe auto do 45k
Użytkownik "huri_khan" <spam@spam.pl> napisał w wiadomości news:odwj6ip92j8a$.13s2ml83gsp7l.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 16 Aug 2010 12:33:39 +0200, Cavallino napisał(a):

Nie.
Na silnik masz 7 lat właśnie.

ale masz też limit 150 tyś km więc z 7 lat może się zrobić 3-4 :(

Może.
Zależy jak kto jeździ.
Bez limitów są tylko 3 lata - konkurencja raczej nie ma więcej.
Wyjątek to i30 - czasem może być bardziej opłacalna gwarancja teoretycznie krótsza.

Data: 2010-08-16 13:44:54
Autor: Seba_Fan
Nowe auto do 45k

Użytkownik "Chris" <spam_actchris_spam@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4avk3$isn$1inews.gazeta.pl...
Seba_Fan nabazgrał:
[...]

i30
gwarancja na samochod 2 lata
gwaranacja na uklad napedowy 5 lat
ASO jak sie wybierze dobrze nie jest drogie przeglad 200-300zl + czesci
samochod malo awaryjny, opla moze wszedzie naprawisz, i30 sie nie psuja wiec nie ma po co naprawiac :)
a tak na powaznie mozna sprawdzic awaryjnosc nowych samochodow i wygiete H jest na pierwszym miejscu pod wzgledem naj mniej awaryjny.
Ja z nowych bym wybral i30, choc nowe ople mi sie podobaja sa bardzo ladne, ale kiedys ogladalem opla astra 3d i podobala mi sie z zewnatrz ale w srodu slabiutko i dynamika tez slabiutka silnika.
Warto sie przejechaz z przodu jak i z tylu.

Data: 2010-08-16 13:59:59
Autor: Chris
Nowe auto do 45k
Seba_Fan nabazgrał:
i30
gwarancja na samochod 2 lata
gwaranacja na uklad napedowy 5 lat

I do tego nie ma limutu kilometrów :)

[...]

Nowe auta więc na razie trudno o wiarygodne dane ....  :)

[...]

No i30 też mi się podoba do tego ergonomia lepza niż w KIA .. dziś jadę do Opla na jazdę testową .. zobaczymy jak to się spisuje.

Data: 2010-08-16 14:08:34
Autor: Cavallino
Nowe auto do 45k
[...]

Ceed jest na rynku 4 lata, ja sam jeżdżę nim ponad 3.
Megane w tym czasie zdążyło mi się zepsuć kilkanaście razy, w tym kilka bardzo poważnie (tzn. za wiele tys zł).
W Ceedzie wymieniłem w sobotę łącznik stabilizatora - koszt całości ok.70 zł.
Żeby było śmieszniej - wymiana (robota) kosztowała w ASO taniej, niż w dowolnym warsztacie które sprawdziłem.

Data: 2010-08-16 21:19:09
Autor: ALGI
Nowe auto do 45k
Dnia Mon, 16 Aug 2010 14:08:34 +0200, Cavallino napisał(a):

Żeby było śmieszniej - wymiana (robota) kosztowała w ASO taniej, niż w dowolnym warsztacie które sprawdziłem.

Ja kiedyś w starym Civicu wymieniałem duże tuleje z tyłu w zawieszeniu i w
ASO Autowest wyszło taniej niż w jakimkolwiek niezależnym warsztacie
(sprawdziłem chyba z 10...)

Data: 2010-08-16 21:55:15
Autor: Cavallino
Nowe auto do 45k
Użytkownik "ALGI" <asssik@NOSPAM.o2.pl> napisał w wiadomości news:1uw4nud2mlgrd$.8l0ej02d3q6y.dlg40tude.net...
[...]

No i się właśnie zdziwiłem, że jednak warto sprawdzać ceny i w ASO, a z góry zakładałem że nie ma sensu.

Data: 2010-08-17 00:59:25
Autor: dudley
Nowe auto do 45k
Cavallino wygenerował w news:i4c531$upm$1news.onet.pl taki oto ciąg znaków:
No i się właśnie zdziwiłem, że jednak warto sprawdzać ceny i w ASO, a z
góry  zakładałem że nie ma sensu.

To samo miałem w oplu. Za wymianę kompletnego rozrządu wraz z pompą wody w vectrze w ASO zapłaciłem ok. 760zł, w nieASO wołali 900-1000zł...
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk
szarobeżowa astra III

Data: 2010-08-17 17:59:36
Autor: Irokez
Nowe auto do 45k
Użytkownik "dudley" <dudley.ciachnij@op.pl> napisał w wiadomości news:i4cfrm$o7o$1news.onet.pl...
[...]

W Renault w Lagunie II bez pompy zawołali więcej niż z pompą w zakładzie.

Ale z kolei szukając do mojej Alfy 156 tylnych amorów zszokowałem się - znajdziecie amorki za 90zł/szt? Tyle kosztowały oryginały. Nie mogłem innych ponizej 200 stów znaleźć (z przednimi było odwrotnie za to). Podobnie miałem z czujnikiem ciśnienia do klimatyzacji. Najtaniej w salonie. Jak się zatkają kompletnie dysze spryskiwaczy to też w ASO kupuję bo groszowe sprawy.

Irokez
AR 156 2.4JTD

Data: 2010-08-18 23:15:14
Autor: ALGI
Nowe auto do 45k
Dnia Mon, 16 Aug 2010 21:55:15 +0200, Cavallino napisał(a):

No i się właśnie zdziwiłem, że jednak warto sprawdzać ceny i w ASO, a z góry zakładałem że nie ma sensu.

Inny przykład:
Lampa do jakiegoś starego Merca w ASO po 380zł ale ludzie nie sprawdzają no
bo samochód >20 lat ... więc na giełdzie kupują używki po 500 zł....

Data: 2010-08-24 16:01:09
Autor: Chris
Nowe auto do 45k
ALGI nabazgrał:
[...]

Ja mam podobnie z Volvo,  kupuje i robię w ASO bo na części mam -40% a na robociznę -50%  i ceny zaczynają się robić śmiesznie tanie :)

Data: 2010-08-24 16:03:06
Autor: J.F.
Nowe auto do 45k
On Tue, 24 Aug 2010 16:01:09 +0200,  Chris wrote:
ALGI nabazgrał:
[...]

Ja tam nie wiem czy smiesznie, ale coz mi to wyglada tak ze przecietny
klient ma w ASO 80-100% za drogo :-)

J.

Data: 2010-08-16 14:39:18
Autor: J.F.
Nowe auto do 45k
On Mon, 16 Aug 2010 13:59:59 +0200,  Chris wrote:
Seba_Fan nabazgrał:
i30
gwarancja na samochod 2 lata
gwaranacja na uklad napedowy 5 lat

I do tego nie ma limutu kilometrów :)

Tylko fabryka nie odpowiada za zuzycie elementow :-)

J.

Data: 2010-08-17 08:39:52
Autor: Chris
Nowe auto do 45k
Seba_Fan nabazgrał:

[...]

Na razie stajemy na i30 - Kia ceed i Kia Venga  i tu mamy dylemat  bo w sumie wszystkie auta są bardzo podobne do siebie .... i30 i ceed mają zawieszenie wielowachaczowe za to venga beke skrętną i venga mimo że ma najlepiej zaprojektowane wnętrze pod względem funkcjonalości i wyposażenia to jak dla mnie jest twarda i podskakuje na każdym wyboju. Może jak się troszkę pojezdzi to się to ustabilizuje i wyrobi (auto testowe miało 2km na liczniku), ceed jest dużo bardziej mięki tak samo jak i30 ... no i nie wiem :)  dodam że aute nie tyko będzie jeżdziła żona ale też ja bo jest bardziej ekonomiczne niż moje volvo :) poza tym będą wypady za miasto więc i trasy też zobaczy ...

Data: 2010-08-17 09:50:04
Autor: Cavallino
Nowe auto do 45k
Użytkownik "Chris" <spam_actchris_spam@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4daro$i7g$1inews.gazeta.pl...
Seba_Fan nabazgrał:

[...]

Przede wszystkim to dużo mniejsze i gorzej wykonane auto.
Ciasnawe, z twardym plastikiem i jak już sam pisałeś z gorszym zawieszeniem.
Absolutnie powinieneś ją skreślić z listy.
Co z tego, że to mikrovan, jak miejsca w nim mniej niż w Ceedzie, a ceny zbliżone.

Data: 2010-08-17 10:43:08
Autor: Chris
Nowe auto do 45k
Cavallino nabazgrał:
[...]

Podobnie w granicach błędu statystycznego :)

Porównanie wymiarów wnętrz pojazdów Kia

Model Przestrzeń na głowę przód/tył (mm) Przestrzeń na nogi przód/tył (mm) Szerokość na wysokości ramion przód/tył (mm)

Kia Venga 1020/980 1080/901 1384/1364 1384/1364
Kia cee'd 5-dr 1020/980 1105/900 1410/1385 1410/1385

Porównanie wymiarów pojemności ładunkowej pojazdów Kia

Model Tylne siedzenia w pozycji normalnej (l) Tylne siedzenia złożone (l)
Kia Venga 570-314* 1253
Kia cee'd 5-d 340 1300

Data: 2010-08-17 10:51:24
Autor: Cavallino
Nowe auto do 45k
[...]

Co tylko dowodzi, że cyferki nie oddają wszystkiego.
Bo to niby tylko po 2-3 cm w każdą stronę, ale różnica w realu jest zauważalna od pierwszego strzału.
I nie może być inaczej - Venga to auto mniejsze o wiele cm, inna bryła (i pozycja na kanapie) trochę jej pomaga, ale nie likwiduje różnic.

Data: 2010-08-17 10:57:10
Autor: Chris
Nowe auto do 45k
[...]

Wczoraj jezdziłem ceedem  a tydzień temu venga i znam oba auta .. mam 2m wzrostu i patrzę na coś takiego jak wymiary :)  i jak się siedzi to w obu przypadkach wygląda to podobnie ... powiem inaczej jeden i drugi mają plusy i minusy teraz pytanie kto ma więcej plusów a kto minusów ...

Data: 2010-08-17 11:01:28
Autor: Cavallino
Nowe auto do 45k
[...]

Próbowałeś wejść za fotel kierowcy ustawiony pod siebie?
Nie widziałeś różnic?
No to podziwiać....

powiem inaczej jeden i drugi mają plusy i minusy teraz pytanie kto ma więcej plusów a kto minusów ...

A te plusy vengi?
Ilość schowków jak to w vanie, czy jeszcze coś?

Data: 2010-08-17 11:15:07
Autor: Chris
Nowe auto do 45k
Cavallino nabazgrał:
Próbowałeś wejść za fotel kierowcy ustawiony pod siebie?
Nie widziałeś różnic?
No to podziwiać....

Widziałem i ceed i tu bardziej pasuje .. ALE  pamiętajmy że tym autem będzie w 90% jezdzić kobieta a nie ja ... :)

powiem inaczej jeden i drugi mają plusy i minusy teraz pytanie kto ma więcej plusów a kto minusów ...
A te plusy vengi?
Ilość schowków jak to w vanie, czy jeszcze coś?

Właśnie Venga ma mało schowków i dla mnie to jest minus za to ma lepiej zorganizowany bagażnik i fotele z tylu (są przesuwane)

Data: 2010-08-17 11:17:57
Autor: Cavallino
Nowe auto do 45k
Użytkownik "Chris" <spam_actchris_spam@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4djus$hfi$1inews.gazeta.pl...
Cavallino nabazgrał:
[...]

No w sumie tak, pewnie nie ma moich gabarytów, więc ta ilość miejsca ma mniejsze znaczenie.
Gdyby jeszcze nie to koreańskie wykonanie w twardym plastiku.
Czuć że ceed to jednak auto pod europejskie gusta.

Data: 2010-08-17 11:26:47
Autor: Chris
Nowe auto do 45k
Cavallino nabazgrał:
Widziałem i ceed i tu bardziej pasuje .. ALE  pamiętajmy że tym autem będzie w 90% jezdzić kobieta a nie ja ... :)
No w sumie tak, pewnie nie ma moich gabarytów, więc ta ilość miejsca ma mniejsze znaczenie.

2m wzrostu ale gruby już nie jestem :) straciłem 50 kg :)

Gdyby jeszcze nie to koreańskie wykonanie w twardym plastiku.
Czuć że ceed to jednak auto pod europejskie gusta.

Plastiki w jednym i drugim takie sobie (przyzwyczajenie do volvo) ale głównie przy wyborze auta liczy się zdanie kobiety i one mają swoje gusta. Ja powiem że wachami się między tymi trzema modelami i sam nie wiem, każde z nich ma zalety jak i wady .... to co jest przeciw seed (mi się na razie chyba najbardziej podoba z dowiadczenia na drodze, jazda testowa) ale w innych też było to coś ...   a...  to coś to pakiet:

PAKIET BEZPIECZEŃSTWA : poduszki powietrzne boczne dla kierowcy i pasażera, pełnowymiarowe kurtyny powietrzne,
system stabilizacji toru jazdy (ESC), system kontroli trakcji (TCS), system wspomagający pokonywanie podjazdów (HAC), aktywne zagłówki foteli przednich, automatyczna blokada drzwi podczas jazdy

i to mam w Venga w tej samiej cenie (a nawet mniej) niż w ceed .... ja mam doświadczenie na drodze ale żona nie i ona woli mieć te pakiety zwłaszcza że zbliża się zima ....

Data: 2010-08-16 15:48:41
Autor: Pawel
Nowe auto do 45k
Wymagania, głównie 90% jazda w mieście (Warszawa), wygodne jak na tą klasę, klimatyzacja wystarczy manualna, lusterka elektryczne i podgrzewane, spory

Spokojnie dostaniesz nowego smarta, na miasto super, klima jest dziecko wsadzisz. Po co wozić pustą tylną kanapę. A i spalanie w granicach 3,5 - 4 litrów jak weźmiesz cdi.

pozdr
PL

Data: 2010-08-16 16:29:23
Autor: Grzegorz Prędki
Nowe auto do 45k
W dniu 2010-08-16 15:48, Pawel pisze:
[...]

litrĂłw jak weĹşmiesz cdi.

A ten stol do masazu to gdzie? Na dach?

Data: 2010-08-17 11:25:25
Autor: Pawel
Nowe auto do 45k

Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał w wiadomości news:4c694b45$0$22794$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie, do środka. Składany stół do masażu full wypas ma wymiary ok 100 cm x 70 cm x 18 cm. W smarcie przednie siedzenie się składa (potrzeba na to 4 sekundy)
Ten stół wejdzie nawet bez składania siedzenia pasażera.

Ostatnio do smarta weszło to http://smartklub.pl/uploads/newbb/4_4c0729b363bf2.jpg plus 2 osoby.

pozdro
pleśniak

Data: 2010-08-17 11:28:03
Autor: Chris
Nowe auto do 45k
Pawel nabazgrał:
Ostatnio do smarta weszło to http://smartklub.pl/uploads/newbb/4_4c0729b363bf2.jpg plus 2 osoby.

A do malcha weszło 20 osób i co :)
Czy SMART dalej ma silniki na 100k  i do remontu czy już cos poprawili :)

Data: 2010-08-17 03:39:55
Autor: Karthoon
Nowe auto do 45k
On 17 Sie, 11:28, "Chris" <spam_actchris_s...@gazeta.pl> wrote:
Pawel nabazgrał:

> Ostatnio do smarta weszło to
>http://smartklub.pl/uploads/newbb/4_4c0729b363bf2.jpgplus 2 osoby.

A do malcha weszło 20 osób i co :)
Czy SMART dalej ma silniki na 100k  i do remontu czy już cos poprawili :)

Nie doceniasz niemieckiej technologii - bez problemu wytrzymywał 120k,
a jak uważnie śledziłeś branie oleju i robiłeś odpowiednie dolewki, to
nawet miałeś szanse na 130k ;-)

Data: 2010-08-17 12:43:44
Autor: Chris
Nowe auto do 45k
Karthoon nabazgrał:
[...]

Znajomemu przy 70k  przestała działać klima .. teraz czeka aż padnie mu silnik .. ogólnie zadowolony na początku potem mówi że tragedia  :(  sypie się wszystko dotego drogie naprawy ....

Data: 2010-08-17 04:48:14
Autor: Karthoon
Nowe auto do 45k
On 17 Sie, 12:43, "Chris" <spam_actchris_s...@gazeta.pl> wrote:

Znajomemu przy 70k  przestała działać klima .. teraz czeka aż padnie mu
silnik .. ogólnie zadowolony na początku potem mówi że tragedia  :(  sypie
się wszystko dotego drogie naprawy ....

No to my mamy zupełnie inne doświadczenia - przez 7 lat (mieliśmy go
od nowości) nie zepsuło się zupełnie nic oprócz przełącznika świateł
(240 pln). Nawet zawieszenie w tym czasie nie było ruszane. Przebieg
oczywiście niewielki - coś +- 80k-90k do sprzedaży.
Trudno sobie wyobrazić miej awaryjny samochód :-)

Data: 2010-08-17 14:39:05
Autor: Chris
Nowe auto do 45k
Karthoon nabazgrał:
oczywiście niewielki - coś +- 80k-90k do sprzedaży.

Po co sprzedajesz skoro taki super :) do tego zbliża się do magicznej liczby 100k przebiegu :)

Data: 2010-08-17 07:18:32
Autor: Karthoon
Nowe auto do 45k
On 17 Sie, 14:39, "Chris" <spam_actchris_s...@gazeta.pl> wrote:
Karthoon nabazgrał:

> oczywiście niewielki - coś +- 80k-90k do sprzedaży.

Po co sprzedajesz skoro taki super :) do tego zbliża się do magicznej liczby
100k przebiegu :)

Już sprzedany w zeszłym roku - zasadniczo dlatego, że się znudził (ja
to bym go juz dawno sprzedał, ale że kobiecie się podobał...).
Jak się nie psuje to ma jeździć 100 lat?

Data: 2010-08-18 00:11:59
Autor: Adam Adamaszek
Nowe auto do 45k
On 17 Sie, 13:48, Karthoon <karth...@gmail.com> wrote:

[...]

Bezawaryjna to jest Corolla E11, w ktorej w przeciagu 250kkm
wymieniane byly wycieraczki, opony, olej i swiece.

To, o czym piszesz to zupelnie przecietnawy wynik.

pozdr
Adam

Data: 2010-08-17 11:33:29
Autor: Pawel
Nowe auto do 45k

Użytkownik "Chris" <spam_actchris_spam@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4dkn4$k36$1inews.gazeta.pl...
Pawel nabazgrał:
Ostatnio do smarta weszło to http://smartklub.pl/uploads/newbb/4_4c0729b363bf2.jpg plus 2 osoby.

A do malcha weszło 20 osób i co :)
Czy SMART dalej ma silniki na 100k  i do remontu czy już cos poprawili :)

ALe ja mówie o zapakowaniu tego wszystkiego i przejechaniu 220 kilometrów.
Ja proponowałem cdi (diesle zawsze były trwałe).
Już można zamawiac smarta poliftowego nawet z poduszkamu na kolana (airbagami, nie puchowymi).

plesniak

Data: 2010-08-17 11:42:55
Autor: Chris
Nowe auto do 45k
[...]

Ok ... powiem inaczej .. za mały  dla 2 osób dorosłych + dziecko + ewentualnie przewiezienie babci z działki ....

Data: 2010-08-16 20:05:28
Autor: mateoos
Nowe auto do 45k
W dniu 2010-08-16 09:29, Chris pisze:
[...]

Czemu nie ma na liście Peugeota 207? Powinien spełnić wymagania i mieści się w założonej kwocie - ale trzeba podjechać bezpośrednio do salonu.

Data: 2010-08-17 08:34:19
Autor: Chris
Nowe auto do 45k
mateoos nabazgrał:

Czemu nie ma na liście Peugeota 207? Powinien spełnić wymagania i mieści się w założonej kwocie - ale trzeba podjechać bezpośrednio do salonu.

Za mały ....

Data: 2010-08-17 09:48:37
Autor: Cavallino
Nowe auto do 45k
Użytkownik "Chris" <spam_actchris_spam@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4dahb$hbr$1inews.gazeta.pl...
mateoos nabazgrał:

Czemu nie ma na liście Peugeota 207? Powinien spełnić wymagania i mieści się w założonej kwocie - ale trzeba podjechać bezpośrednio do salonu.

Za mały ....

Ibiza taka sama...

Data: 2010-08-17 09:22:42
Autor: Bugatti
Nowe auto do 45k
Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości:

[...]

Piszesz że już wybrałeś (wstępnie)...I30. Warto było się rozejrzeć na
allegro.. znalazłbyś oferty autek znacznie lepszych aniżeli te które
wyminiłeś. Lepszych pod względem wykończenia, silników i wyposażenia.
Znalazłbyś nowe jak i roczne z gwarancją bądź nowe ale z rocznika 09'

Przykładowo:
AR MiTo 1.4
choć ten samochód jest najmniejszy spośród w/w. to warto się nim
przejechać...choćby dla prowadzenia, które nie oferują w/w. autka.
http://skocz.pl/Mito

Fiat Bravo
http://skocz.pl/Bravo10

Fiat Grande Punto
zarówno diesel 75 konny jak i T-Jet...choć najczęściej byłoby to 1.2 bądź
1.4
http://skocz.pl/grandePunto

Zaś najlepszy z nich byłby Focus II 1.6 bądź 1.8. Nie muszę Cię przekonywać
o właściwościach trakcyjnych takiego wozu.
http://skocz.pl/focusII

Do wyboru są jeszcze wspomniana Ibiza i Fabia.

Ja brałbym foke. Choć przed zakupem trzeba te auta sprawdzić pod względem
przygód...takich jak M6, które podałeś kilka wątków wcześniej.

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2010-08-17 10:55:20
Autor: Chris
Nowe auto do 45k
Bugatti nabazgrał:
[...]

Tak szukałem, albo dawno sprzedane albo cena ta sama co w mnie w wawie (oczywiście rozmawiając w salonie)

[...]

Nie ma nowych w tej cenie .... poza tym małe.

[...]

Może nie fiata :) poza tym te co są tanie to z kratką :)

Zaś najlepszy z nich byłby Focus II 1.6 bądź 1.8. Nie muszę Cię
przekonywać o właściwościach trakcyjnych takiego wozu.
http://skocz.pl/focusII

Poniżej 50k to tylko z kratką a te co podałeś w linku to w 90% ceny netto. tak więc 44tyś +22% VAT ...

Do wyboru są jeszcze wspomniana Ibiza i Fabia.

Fabia za mała ... Ibiza super i taki był typ i upodobanie żony ale w cenie mniejszej niż 50k nie ma klimy, radia golas jak się patrzy a te oferty co są w necie to już dawno historia i tylko marketnig :) byłem pytałem.

Ja brałbym foke. Choć przed zakupem trzeba te auta sprawdzić pod względem
przygód...takich jak M6, które podałeś kilka wątków wcześniej.

Fok nie ma w tej cenie .... to co jest w necie to fikcje albo nie będę jechał 500km żeby dowiedzieć się na miejscu że już nie ma ...

Data: 2010-08-17 13:15:03
Autor: Bugatti
Nowe auto do 45k
[...]

Nie patrzyłeś w linka...tam są też nowe !

[...]

Nie prawda ;-) Looknij na konfigurator dealera i sprawdź
Punto EVO 1.4 43 000 zł (ma klime)

Grande Punto 5d 1.4 41 490 zł
z kurtynami i bcznymy airbagami, system głosnomówiący itd. 46 000 zł -
http://www.fiat.pl/index.php?pid=25&id_model=21

[...]

I co z tego że z kratką...chyba nie powiesz mi że Venga jest lepsza od
Focusa...i to jeszcze pod względem prowadzenia.
A tam w linkach za 45 - 47 tys zł netto ma klime, radio, boczne airbagi.

Fok nie ma w tej cenie .... to co jest w necie to fikcje albo nie będę
jechał 500km żeby dowiedzieć się na miejscu że już nie ma ...

Nie musisz jechać...możesz zadźwonić ;-)
Nie masz działalności aby odliczyć VAT ?
Focus fajnie się prowadzi i mając 2 m wzrostu na pewno się w nim zmieścisz.
Za bardzo zapatrzyłeś się na tą Venge...jest tania ma trochę
wyposażenia...ale wygląda jak wygląda (o gustach się nie dyskutuje)...jednak
weź pod uwagę Focusa. A jeśli nie możesz odliczyć VATu to weź pod uwagę
Fiata.

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2010-08-17 14:37:59
Autor: Chris
Nowe auto do 45k
Bugatti nabazgrał:
Nie musisz jechać...możesz zadźwonić ;-)
Nie masz działalności aby odliczyć VAT ?

Nie nie mam :)  miałem firma zamknięta ... :)

[...]

Nie napaliłem się tylko byłem w salonach Forda/Opla/Hyundaia/Seata/Skody/Kia i co innego strona a co innego rzeczywistośc ... do tego dochodzą warunki kredytowe bo część będzie w kredycie i to już np. w Fordzie wygląda bardzo kiepsko (nie ma Fokusa za mniej niż 50k)

PS prywata. Co do fiata to po prostu nie :)  tak jak Jędrek nie chciał by AMD i ATI :)

Data: 2010-08-18 00:41:36
Autor: hamberg
Nowe auto do 45k
Może nie fiata :) poza tym te co są tanie to z kratką :)

a to widziales?
http://www.auto-swiat.pl/artykuly,Wielkie-brawa-dla-Fiata-Bravo-Test-dlugodystansowy-,29256,1.html

IMHO fiaty sa mocno niedocenione albo inne mocno przeceniane.

Nowe auto do 45k