Nowe auto do 45k

Data: 2010-08-16 15:48:41
Autor: Pawel
Nowe auto do 45k
Wymagania, głównie 90% jazda w mieście (Warszawa), wygodne jak na tą klasę, klimatyzacja wystarczy manualna, lusterka elektryczne i podgrzewane, spory

Spokojnie dostaniesz nowego smarta, na miasto super, klima jest dziecko wsadzisz. Po co wozić pustą tylną kanapę. A i spalanie w granicach 3,5 - 4 litrów jak weźmiesz cdi.

pozdr
PL

Data: 2010-08-16 16:29:23
Autor: Grzegorz Prędki
Nowe auto do 45k
W dniu 2010-08-16 15:48, Pawel pisze:
[...]

litrĂłw jak weĹşmiesz cdi.

A ten stol do masazu to gdzie? Na dach?

Data: 2010-08-17 11:25:25
Autor: Pawel
Nowe auto do 45k

Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał w wiadomości news:4c694b45$0$22794$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie, do środka. Składany stół do masażu full wypas ma wymiary ok 100 cm x 70 cm x 18 cm. W smarcie przednie siedzenie się składa (potrzeba na to 4 sekundy)
Ten stół wejdzie nawet bez składania siedzenia pasażera.

Ostatnio do smarta weszło to http://smartklub.pl/uploads/newbb/4_4c0729b363bf2.jpg plus 2 osoby.

pozdro
pleśniak

Data: 2010-08-17 11:28:03
Autor: Chris
Nowe auto do 45k
Pawel nabazgrał:
Ostatnio do smarta weszło to http://smartklub.pl/uploads/newbb/4_4c0729b363bf2.jpg plus 2 osoby.

A do malcha weszło 20 osób i co :)
Czy SMART dalej ma silniki na 100k  i do remontu czy już cos poprawili :)

--
www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach.
www.just4fun.pl - wyszperane w sieci.

Data: 2010-08-17 03:39:55
Autor: Karthoon
Nowe auto do 45k
On 17 Sie, 11:28, "Chris" <spam_actchris_s...@gazeta.pl> wrote:
Pawel nabazgrał:

> Ostatnio do smarta weszło to
>http://smartklub.pl/uploads/newbb/4_4c0729b363bf2.jpgplus 2 osoby.

A do malcha weszło 20 osób i co :)
Czy SMART dalej ma silniki na 100k  i do remontu czy już cos poprawili :)

Nie doceniasz niemieckiej technologii - bez problemu wytrzymywał 120k,
a jak uważnie śledziłeś branie oleju i robiłeś odpowiednie dolewki, to
nawet miałeś szanse na 130k ;-)

Data: 2010-08-17 12:43:44
Autor: Chris
Nowe auto do 45k
Karthoon nabazgrał:
[...]

Znajomemu przy 70k  przestała działać klima .. teraz czeka aż padnie mu silnik .. ogólnie zadowolony na początku potem mówi że tragedia  :(  sypie się wszystko dotego drogie naprawy ....

Data: 2010-08-17 04:48:14
Autor: Karthoon
Nowe auto do 45k
On 17 Sie, 12:43, "Chris" <spam_actchris_s...@gazeta.pl> wrote:

Znajomemu przy 70k  przestała działać klima .. teraz czeka aż padnie mu
silnik .. ogólnie zadowolony na początku potem mówi że tragedia  :(  sypie
się wszystko dotego drogie naprawy ....

No to my mamy zupełnie inne doświadczenia - przez 7 lat (mieliśmy go
od nowości) nie zepsuło się zupełnie nic oprócz przełącznika świateł
(240 pln). Nawet zawieszenie w tym czasie nie było ruszane. Przebieg
oczywiście niewielki - coś +- 80k-90k do sprzedaży.
Trudno sobie wyobrazić miej awaryjny samochód :-)

Data: 2010-08-17 14:39:05
Autor: Chris
Nowe auto do 45k
Karthoon nabazgrał:
oczywiście niewielki - coś +- 80k-90k do sprzedaży.

Po co sprzedajesz skoro taki super :) do tego zbliża się do magicznej liczby 100k przebiegu :)

Data: 2010-08-17 07:18:32
Autor: Karthoon
Nowe auto do 45k
On 17 Sie, 14:39, "Chris" <spam_actchris_s...@gazeta.pl> wrote:
Karthoon nabazgrał:

> oczywiście niewielki - coś +- 80k-90k do sprzedaży.

Po co sprzedajesz skoro taki super :) do tego zbliża się do magicznej liczby
100k przebiegu :)

Już sprzedany w zeszłym roku - zasadniczo dlatego, że się znudził (ja
to bym go juz dawno sprzedał, ale że kobiecie się podobał...).
Jak się nie psuje to ma jeździć 100 lat?

Data: 2010-08-18 00:11:59
Autor: Adam Adamaszek
Nowe auto do 45k
On 17 Sie, 13:48, Karthoon <karth...@gmail.com> wrote:

[...]

Bezawaryjna to jest Corolla E11, w ktorej w przeciagu 250kkm
wymieniane byly wycieraczki, opony, olej i swiece.

To, o czym piszesz to zupelnie przecietnawy wynik.

pozdr
Adam

Data: 2010-08-17 11:33:29
Autor: Pawel
Nowe auto do 45k

Użytkownik "Chris" <spam_actchris_spam@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4dkn4$k36$1inews.gazeta.pl...
Pawel nabazgrał:
Ostatnio do smarta weszło to http://smartklub.pl/uploads/newbb/4_4c0729b363bf2.jpg plus 2 osoby.

A do malcha weszło 20 osób i co :)
Czy SMART dalej ma silniki na 100k  i do remontu czy już cos poprawili :)

ALe ja mówie o zapakowaniu tego wszystkiego i przejechaniu 220 kilometrów.
Ja proponowałem cdi (diesle zawsze były trwałe).
Już można zamawiac smarta poliftowego nawet z poduszkamu na kolana (airbagami, nie puchowymi).

plesniak

Data: 2010-08-17 11:42:55
Autor: Chris
Nowe auto do 45k
[...]

Ok ... powiem inaczej .. za mały  dla 2 osób dorosłych + dziecko + ewentualnie przewiezienie babci z działki ....