Nowe auto do 60 tys. PLN

Data: 2010-10-11 08:50:00
Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Nowe auto do 60 tys. PLN
Dnia 10.10.2010 syntax error <where@no.one.has.gone.before.com> napisał/a:
Skoda
Octavia 1.2TSI
dlaczego nie octavia tour 1.6? Ew z fabrycznym gazem?
Są w fajnej cenie pakiety wyposażenia do niej - w 60k powinieneś się w miarę zmieścić. A nie ma turbo ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
HomePage: http://andrzej.dopierala.name/

Data: 2010-10-11 11:03:42
Autor: kurdybanek
Nowe auto do 60 tys. PLN

Użytkownik "Andrzej 'The Undefined' Dopierała" <undefine@pld-linux.org> napisał w wiadomości news:slrnib5jto.aph.undefineuc.aramin.one.pl...
dlaczego nie octavia tour 1.6? Ew z fabrycznym gazem?

Jak gość tak mało jeździ, to po co mu gaz? Policz kiedy się zwróci instalacja...

Data: 2010-10-11 09:10:21
Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Nowe auto do 60 tys. PLN
Dnia 11.10.2010 kurdybanek <kurdybanek@nowherexx.plt> napisał/a:
dlaczego nie octavia tour 1.6? Ew z fabrycznym gazem?

Jak goœÌ tak ma³o jeŸdzi, to po co mu gaz? Policz kiedy siê zwróci instalacja...
.... otrzymana w cenie autka.

Szukajac autka dla siebie bralem pod uwage skode wlasnie ze wzgledu na
prawiedarmowa instalacje LPG. Nawet przy 10k przebiegu - jakis zysk na tym jest
;)

(zreszta pisze - ewentualnie z gazem - benzyna tez zla nie jest)

Data: 2010-10-11 02:13:10
Autor: WS
Nowe auto do 60 tys. PLN
On 11 Paź, 11:10, Andrzej 'The Undefined' Dopierała <undef...@pld-
linux.org> wrote:

Szukajac autka dla siebie bralem pod uwage skode wlasnie ze wzgledu na
prawiedarmowa instalacje LPG. Nawet przy 10k przebiegu - jakis zysk na tym jest
;)

nie bardzo ;) - kilka minusow:

1. drozsze (i chyba coroczne od poczatku?) przeglady z gazem
2. teoretyczne (?) problemy z parkowaniem w niektorych parkingach/
rarazach podziemnych
3. mniej miesca w bagazniku

Data: 2010-10-11 11:16:12
Autor: Przembo
Nowe auto do 60 tys. PLN
Użytkownik "kurdybanek" <kurdybanek@nowherexx.plt> napisał w wiadomości news:i8ujtf$1voe$1opal.icpnet.pl...
[...]

Realnie max kilkanaście miesięcy w przypadku tego auta i przebiegu troche poniżej 10kkm, oczywiście jak ktoś nie zauważy kruczka to będzie twierdził ze po 0km ;)

Pozdr

PS. Ja nawet kiedyś zrobiłem całe 200km w 3 miesiące, a miałem auto na gaz ;)

Nowe auto do 60 tys. PLN