Nowe auto; limuzyna kombi...?

Data: 2013-08-19 10:38:32
Autor: barek74
Nowe auto; limuzyna kombi...?
W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2013 13:33:07 UTC+2 użytkownik bar...@gmail.com napisał:
Dzień Dobry, troszkę zainspirowany wątkiem "Nowe samochody a stare" doszedłem do wniosku, że czas się rozglądnąć za nowym samochodem;

1.Coś wielkości Octawia, Mondeo, Mazda 6/ lub większe;  dobre warunki podróży dla 4 dorosłych osób powyżej 175cm wzrostu i normalnej lub słusznej wagi :-)

(ciach)

Da się taki koncert życzeń zrealizować z budgetem rzędu 60-80 tyś. PLN?

Ewentualnie ile trzeba by dołożyć?
No faktycznie z budgetem mocno zafantazjowałem. Docelowo jak uda się autem z dobrym silnikiem, dobrym wyposażeniem zbliżyć od GÓRY do 100tyś PLN to będzie dobrze.

Auta sobie przeglądam i wstępnie wy-filtrowałem Octawię, Mazdę i Mondeo; wydaje mi się, że z jednej strony są to auta podobnej i odpowiedniej dla mnie wielkości oraz w podobnych cenach a z drugiej strony dość solidne i trwałe. Czy jeszcze coś o podobnej wielkości i w podobnym przedziale cenowym warto rozważyć?
CO do dobrego wyposażenia to skóra, multimedia takie oferowane jako pakiety fabryczne, a nie jakieś audiofilskie na zamówienie robione.
Kolegów z grupy proszę o sugestie co do modeli aut i ciekawych silników głównie.

Data: 2013-08-20 11:04:54
Autor: Michał Jankowski
Nowe auto; limuzyna kombi...?
W dniu 19.08.2013 19:38, barek74@gmail.com pisze:
[...]

No właśnie chciałem powiedzieć, że nowa w tym zakresie to Fabia ci najwyżej wyjdzie...

   MJ

Nowe auto; limuzyna kombi...?