Nowe auto; limuzyna kombi...?

Data: 2013-08-19 12:22:56
Autor: fiftyztr
Nowe auto; limuzyna kombi...?
Myślę o Audi A6 Allroad pierwszej generacji.

Data: 2013-08-20 09:36:29
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Nowe auto; limuzyna kombi...?
W dniu 2013-08-19 21:22, fiftyztr@gmail.com pisze:
Myślę o Audi A6 Allroad pierwszej generacji.

To pomyśl, czy stać Cię na należyte utrzymanie Allroada. Bo takie "zwyczajne" A6 to to nie jest.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-08-20 01:15:45
Autor: Pablo Eldiablo
Nowe auto; limuzyna kombi...?
W dniu wtorek, 20 sierpnia 2013 09:36:29 UTC+2 użytkownik Marcin Kenickie Mydlak napisał:
W dniu 2013-08-19 21:22, fiftyztr@gmail.com pisze:

> Myślę o Audi A6 Allroad pierwszej generacji.

To pomyśl, czy stać Cię na należyte utrzymanie Allroada. Bo takie "zwyczajne" A6 to to nie jest.

Przede wszystkim cos, co przekresla ten samochod to 2,5 TDI V6...

pablo

Data: 2013-08-26 10:38:43
Autor: Kamil 'Model'
Nowe auto; limuzyna kombi...?
W dniu 2013-08-20 10:15, Pablo Eldiablo pisze:
[...]

Ale tam chyba wsadzali tylko wersje 180KM a ten silnik był podobno dużo lepszy od 2,5TDI V6 150KM wsadzany w sedana lub zwykłe kombi...

Nowe auto; limuzyna kombi...?