Nowe badania techniczne

Data: 2017-12-15 06:10:19
Autor: Kris
Nowe badania techniczne
W dniu piątek, 15 grudnia 2017 14:51:47 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

W jaki sposob ? Cena urzedowa, i o ile wiem to nie spadla.

Urzędowo to chyba "max..."
Od kilku lat na stacji badania robięc co kasowała. mnie 80zł.. Inne stacje w mieście prawie 100zł

Data: 2017-12-15 15:41:20
Autor: Poldek
Nowe badania techniczne
W dniu 2017-12-15 o 15:10, Kris pisze:
[...]

Czyli opłaca się to robić nawet taniej niż urzędowy maks. A ile było szumu, że trzeba koniecznie podnieść ceny, bo działalność jest nieopłacalna...

Data: 2017-12-15 07:06:57
Autor: Kris
Nowe badania techniczne
W dniu piątek, 15 grudnia 2017 15:41:16 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:
> [...]
> Czyli opłaca się to robić nawet taniej niż urzędowy maks. A ile było szumu, że trzeba koniecznie podnieść ceny, bo działalność jest nieopłacalna...

Od dawna już stacje konkurują ceną- w ograniczonym zakresie co prawda bo ile można urwać z ustawowych 96(bodajże) złotych
Jakieś promocje dodatkowo typu-: "gratis ustawimy światła" czy jakiś gadżet(alkomat) za Zrobienie przeglądu w danej stacji.
Na stacji na której robię przeglądy rodzinnych aut zdarza mi się ze dwa razy do roku(przed dłuższym wyjazdem) wjechać i poprosić o "szybki przegląd"
Diagnosta wtedy wsiada w auto przejeżdża cała ścieżkę ja schodzę w kanał patrzę czy wycieków i innych niepokojących zjawisk nie ma
Raz chyba za to 20zł diagnosta wziął- w pozostałych przypadkach nic nie skasowali.

Data: 2017-12-15 07:09:12
Autor: Kris
Nowe badania techniczne
[...]

Zakłady pogrzebowe też szumiały ze zmarłych nie będzie za co chować jak zasiłek pogrzebowy zmalał z 6tys na 4tys
Restauracje miały bankrutować jak zakaz palenia w lokalach wprowadzano

Data: 2017-12-15 16:48:55
Autor: J.F.
Nowe badania techniczne
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1aa6c941-001e-4e53-81b8-ebd7440d4202@googlegroups.com...
[...]

I co - pogrzeby potanialy, czy wrecz odwrotnie - podrozaly ?

J.

Data: 2017-12-15 08:23:16
Autor: Kris
Nowe badania techniczne
W dniu piątek, 15 grudnia 2017 16:48:59 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

>Zakłady pogrzebowe też szumiały ze zmarłych nie będzie za co chować >jak zasiłek pogrzebowy zmalał z 6tys na 4tys

I co - pogrzeby potanialy, czy wrecz odwrotnie - podrozaly ?

potaniały
Wcześniej cenniki zakładów były tak skonstruowane że 6tys a pogrzeb to było min
Teraz okazało się że i 4 tys starczy za ten sam zakres usług co wcześniej 6tys kosztował

Data: 2017-12-15 08:53:11
Autor: Bolko
Nowe badania techniczne
ale jakość na pewno spadła
:)

Data: 2017-12-15 11:56:11
Autor: Kris
Nowe badania techniczne
W dniu piątek, 15 grudnia 2017 19:06:35 UTC+1 użytkownik TomN napisał:
Bolko w <news:d64913dd-6384-4b0a-9d63-f934cdcb4502googlegroups.com>:

> ale jakość na pewno spadła

4 to za trumnę z dykty, grabarz bierze swoje...

Pite było?

Data: 2017-12-16 16:00:44
Autor: Budzik
Nowe badania techniczne
Użytkownik Bolko suryga@gmail.com ...

ale jakość na pewno spadła
:)

Widac po autach ktorymi jezdza ze z głodu nie przymieraja.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2017-12-16 09:48:52
Autor: przemek.jedrzejczak
Nowe badania techniczne
http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-polskie-drogi/wiadomosci/news-kontrola-na-drodze-i-donos-na-diagnoste,nId,2478264

Będzie siedział ? Jedna osobówka to jeszcze ujdzie ale kilka autobusów to już grubo ;-)

Data: 2017-12-16 19:45:57
Autor: RadoslawF
Nowe badania techniczne
W dniu 2017-12-16 o 18:48, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-polskie-drogi/wiadomosci/news-kontrola-na-drodze-i-donos-na-diagnoste,nId,2478264

Będzie siedział ? Jedna osobówka to jeszcze ujdzie ale kilka autobusów to już grubo ;-)

Problem będzie istniał do czasu kiedy w przedsiębiorstwach komunikacji
polikwidują własne stacje diagnostyczne.
Szkoda tylko pracownika któremu pewnie zabiorą uprawnienia.

Pozdrawiam

Data: 2017-12-17 01:51:07
Autor: Kris
Nowe badania techniczne
W dniu sobota, 16 grudnia 2017 19:41:55 UTC+1 użytkownik TomN napisał:
Kris w <news:canceled>

> [ciach bełkot]

Nie wiem krzysztofiec, czy było pite, powinieneś w lustro spojrzeć i sobie odpowiedzieć, ale, życzę ci jak najmniej spotkań z grabarzami, i żebys nie skończył w kartonowym futerale.

<https://groups.google.com/forum/#!search/messageid$3Af02893a5-ab0a-4ef8-9b22-5543469b83e7@googlegroups.com/pl.misc.samochody/VjKzyJ5ZIs8/pJbnXTUVBQAJ>

Wyjaśnisz po co ten link wstawiłeś?

Nowe badania techniczne