Nowe badania techniczne

Data: 2017-12-15 14:51:43
Autor: J.F.
Nowe badania techniczne
Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup
Tyle było dyskusji o nowych badaniach technicznych a jest jak było.
Nie biorą kasy przy wjeździe, nie wpisują do komputera bo ten mają
zainstalowany na końcu ścieżki.

To sie szybko ukroci.
Przyjdzie kontrola, sprawdzi paragony z wpisami, albo czas od wpisania w komputer do zatwierdzenia badania, i sie Ziobro ucieszy - wywali sie diagnoste za nierzetelne badanie :-)

Cena spadła o ponad 10 zł od wiosny w ubiegłym roku.

W jaki sposob ? Cena urzedowa, i o ile wiem to nie spadla.

Na pytanie o cuda z okręgową stacją pojazdów diagnosta odpowiedział
że jeszcze pod nią fundamentów nie wylali.
I tu nie mam pewności bo internet znalazł mi kilka okręgowych stacji
w moim mieście.

Tez ich widuje pelno, i wydaje mi sie ze taka "okręgową" to kazdy moze zalozyc.
Ona oferuje wiekszy zakres badan, a wiec wymaga troche wiecej sprzetu, kwalifikacji i szkolen, ale wiecej ograniczen to chyba nie ma.

Ale to chyba miala byc jakas nowa Okregowa, panstwowa ?

J.

Nowe badania techniczne