Nowe dane nt. napraw Tu-154. Dowództwo alarmowa?o! wiec to nie piloci czy inni z samolotu byli winni! ale rz?d PO!

Data: 2011-02-04 01:55:04
Autor: muto2100
Nowe dane nt. napraw Tu-154. Dowództwo alarmowa?o! wiec to nie piloci czy inni z samolotu byli winni! ale rz?d PO!
bo   to  oni    wpoili   polakom    kawal  stulecia    ze  jestesmy
wyspa  marzen-  ale    przeciez    mozna    samemu    zobatrzyc
ze    udaja    ze  cos   robia   ,  mozna    by  podac     tony
przykladow     ze PO:  klamią,klamią     i  jeszcze  raz   klamią!

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nowe-dane-nt-napraw-Tu-154-Dowodztwo-alarmowalo,wid,13101563,wiadomosc_prasa.html

Data: 2011-02-04 02:23:51
Autor: robertbig
On 4 Lut, 10:55, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Czekałem który z debili wklei to "cudo " z ND.
Czekałem ,  bo rano Osrywator zamieścił post "jak to ruskie przy
pomocy supertechniki , sfałszowali nagrania ze skrzynek TU.
Nawet głos Błasika podrobili !

Czekałem bo oba teksty sa deczko sprzeczne ze soba.
Ten  Orywatora przedstawia ruska technike ,jako najwspanialsza , a ich
jako najgenialniejszych . Wszystko w słuzbie zła oczywiscie .
A ten Muto - wp.pl /ND   ,  jako debili co nam samolot zepsuli . Bo
oni mie maja pojecia o naprawach.

:D   !!!! ND odkrył ,ze Samara nam serwisowała TU 154 !!!
Geniusze kurwa w tym ND same som. Szacun.
 Oczywiście jak im mozna było to dac.  Takim gupim ruskim. Itp.
klimaty
ND odkrył tez ,ze po serwisie  tuz przed rozjebka  uwaga !!! "oba TU
psuły sie hronicznie !!!
To ciekawe bo druga TUtka dopiero co powróciła z długiego remontu
kapitalnego + wesoła modernizacjia awioniki. Made in Klich & $$$
Ale z drugiej strony cały czas latała i sie psuła. Choc była w
remoncie .To jednak latała .Choc była rozkrecona w pizdu to jednak
latała. Itd.

ND King normalnie jest !!!

Oto  PISdnieta logika agitatorów , mediów i ...wodza naczelnego.
Przykład idzie z góry chyba ?

Data: 2011-02-04 03:17:59
Autor: muto2100
On 4 Lut, 11:23, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:
> [...]

latała. Itd.

ND King normalnie jest !!!

Oto  PISdnieta logika agitatorów , mediów i ...wodza naczelnego.

juz  napisalem    dla  takich  jak  ty   :   to  rezerwacjia
miejsca    w  tundrze   syberyjskiej     -  i  to  wkrótce!
zebys    tu  siedzial   na  tym  forum    24   godziny     to
faktów    niezmienisz     i   jesienne   wybory     wysadza    was
z    stolków!

Data: 2011-02-04 05:54:03
Autor: robertbig
On 4 Lut, 12:17, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

zebys    tu  siedzial   na  tym  forum    24   godziny     to
faktów    niezmienisz     i   jesienne   wybory     wysadza    was
z    stolków!- Ukryj cytowany tekst -

-
Zebyś ty nie musiał spierdalac.  I to bardzo wkrótce .

Data: 2011-02-04 14:55:30
Autor: u2
W dniu 2011-02-04 14:54, robertbig pisze:
Zebyś ty nie musiał spierdalac.  I to bardzo wkrótce .

A co, wkroczycie z Królewca ? Czekam na was z chlebem i solą.

Data: 2011-02-04 08:55:12
Autor: robertbig
On 4 Lut, 14:55, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-04 14:54, robertbig pisze:

> Zebyś ty nie musiał spierdalac.  I to bardzo wkrótce .

A co, wkroczycie z Królewca ? Czekam na was z chlebem i solą.

Ty tumanie nie masz nawet swojego kraju.
Biedny jestes ,sieroto.

Data: 2011-02-04 17:57:51
Autor: u2
W dniu 2011-02-04 17:55, robertbig pisze:
Zebyś ty nie musiał spierdalac.  I to bardzo wkrótce .

A co, wkroczycie z Królewca ? Czekam na was z chlebem i solą.
Ty tumanie nie masz nawet swojego kraju.
Biedny jestes ,sieroto.

Nie cycuj. Powitam ciebie i twoich mołojców chlebem i solą.

Data: 2011-02-04 11:27:24
Autor: robertbig
On 4 Lut, 17:57, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Ty tumanie nie masz nawet swojego kraju.
> Biedny jestes ,sieroto.

Nie cycuj. Powitam ciebie i twoich mołojców chlebem i solą.

A ja ciebie i twoich sodomitów , powitam RPG 7 , z solą

Data: 2011-02-04 20:37:47
Autor: u2
W dniu 2011-02-04 20:27, robertbig pisze:
Nie cycuj. Powitam ciebie i twoich mołojców chlebem i solą.
A ja ciebie i twoich sodomitów , powitam RPG 7 , z solą

Ale ty cycek prymitywny.

Data: 2011-02-04 12:13:22
Autor: Antenka
[...]

I dlatego właśnie Polszewicka karawana, na grzbiecie której zasiada
nieudacznik wszech czasów niejaki B.Klich, podąża dalej ku przepaści.
Tam w dole będzie płacz i zgrzytanie zębów.

Antenka

Nowe dane nt. napraw Tu-154. Dowództwo alarmowa?o! wiec to nie piloci czy inni z samolotu byli winni! ale rz?d PO!