Nowe deszczochrony w Bieszczadzkim PN

Data: 2010-11-22 17:46:18
Autor: Zbynek Ltd.
Nowe deszczochrony w Bieszczadzkim PN
Witam

Czy deszczochrony wybudowane od wiosny 2009 mają jakiś stryszek,
podest nad stołami? Wysoki dach wydaje się nad wyraz zapewniający
taką możliwość, ale pewnie nie ma. Niemniej, co szkodzi zapytać.
Czy może jakieś obiekty przybyły od momentu opublikowanie mapki na
poniższej stronie?
http://www.bdpn.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=556&Itemid=182

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2010-11-22 18:33:20
Autor: Piotr Szechyński

Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ice6p1$gc4$1news.onet.pl...

Witam,

Czy deszczochrony wybudowane od wiosny 2009 mają jakiś stryszek,
podest nad stołami?

Nie, nie mają. Tak to wygląda wewnątrz (po ćmaku robione ale widać konstrukcje):
http://www.twojebieszczady.pl/00/wiata800.jpg

Czy może jakieś obiekty przybyły od momentu opublikowanie mapki na
poniższej stronie?

Nie, zdaje się nic nowego nie ma.

--
Piotr Szechyński
www.twojebieszczady.pl

Data: 2010-11-22 18:52:02
Autor: Zbynek Ltd.

Piotr Szechyński napisał(a) :
http://www.twojebieszczady.pl/00/wiata800.jpg

Wielkie dzięki. No tak - tego należało się spodziewać.
Życie byłoby zbyt piękne :-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2010-11-22 20:04:57
Autor: Michal Jankowski
Nowe deszczochrony w Bieszczadzkim PN
Czym sie rozni deszczochron od wiaty?

  MJ

Data: 2010-11-22 20:22:25
Autor: Zbynek Ltd.
Michal Jankowski napisał(a) :
Czym sie rozni deszczochron od wiaty?

Formalnie? Pytaj dyrekcji Parku :-) W podanym przeze mnie linku
rozróżniają je.
Początkowo nazwałem ten temat "wiaty", ale zmieniłem po wizycie na
stronie www.
Chociaż dla mnie to wszystko tylko wiaty. Jakby miało ze 3 ściany,
to już prędzej bym to nazwał deszczochronem.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2010-11-22 20:41:08
Autor: Piotr Szechynski
Nowe deszczochrony w Bieszczadzkim PN

Uzytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisal w wiadomosci news:kjzpqtxp4bq.fsfccfs1.fuw.edu.pl...

Czym sie rozni deszczochron od wiaty?

Trzeba by zapytac pomyslodawców, ale wychodzi na to ze deszczochrony sa na szlakach-wyzej, tam gdzie trudniej znalezc cos do schowania sie. Wiaty to chyba te z wystajacymi 4 "palami" a wiaty ogniskowe to takie jak np. w Wolosatem:
http://www.twojebieszczady.pl/00/wiata8002.jpg

--
Piotr Szechynski

Data: 2010-11-22 22:22:42
Autor: Zbynek Ltd.

Piotr Szechynski napisał(a) :
[...]

Zasadniczo masz 100% racji. Jeśli chodzi o nazewnictwo w BPN. Jak
jest to stosowane gdzie indziej? Odnoszę wrażenie, że zamiennie.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2010-11-23 06:48:11
Autor: Wojciech Wierba
Nowe deszczochrony w Bieszczadzkim PN
W dniu 2010-11-22 18:52, Zbynek Ltd. pisze:
Witam

Piotr Szechyński napisał(a) :
http://www.twojebieszczady.pl/00/wiata800.jpg

Wielkie dzięki. No tak - tego należało się spodziewać.
Życie byłoby zbyt piękne :-)

Dlaczego Zbynek tak pesymistycznie? :-)
Hamak!
Tylko i tak kaimatę do niego trzeba włożyć, żeby się odizolować
od zimnego powietrza.

Pozdrawiam
Wojtek
PS. Jeślibyś się decydował na hamak (co polecam),
to przećwicz wchodzenie do hamaka w śpiworze - nie jest łatwo :-)

Data: 2010-11-23 16:02:06
Autor: Zbynek Ltd.
Nowe deszczochrony w Bieszczadzkim PN
Cześć

Wojciech Wierba napisał(a) :
PS. Jeślibyś się decydował na hamak (co polecam),
to przećwicz wchodzenie do hamaka w śpiworze - nie jest łatwo :-)

I się sp... adnę ;-) z 3 metrów na glebę spod tego daszku :-)
Hamak, hmmm... pomyślę. Muszę wypróbować w domu spanie w pokurczonej pozycji. Nie rozważałem dotąd takiego "łóżka".

    Zbyszek
PGP key: 0xC62E926B

Data: 2010-11-23 03:13:45
Autor: Marcin Kawka
On 22 Lis, 18:33, "Piotr Szechyński" <wolv...@gazeta.pl> wrote:
> Czy może jakieś obiekty przybyły od momentu opublikowanie mapki na
> poniższej stronie?

Nie, zdaje się nic nowego nie ma.

Ja znam jeden z tych nowych, którego na tej mapce nie ma.
Stoi obok cmentarza w Dźwiniaczu.

http://kawiusz.czajka.eu.org/gallery/img.php?id_img=3984

Nowe deszczochrony w Bieszczadzkim PN