Nowe deszczochrony w Bieszczadzkim PN

Data: 2010-11-22 18:33:20
Autor: Piotr Szechyński
Nowe deszczochrony w Bieszczadzkim PN

Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ice6p1$gc4$1news.onet.pl...

Witam,

Czy deszczochrony wybudowane od wiosny 2009 mają jakiś stryszek,
podest nad stołami?

Nie, nie mają. Tak to wygląda wewnątrz (po ćmaku robione ale widać konstrukcje):
http://www.twojebieszczady.pl/00/wiata800.jpg

Czy może jakieś obiekty przybyły od momentu opublikowanie mapki na
poniższej stronie?

Nie, zdaje się nic nowego nie ma.

--
Piotr Szechyński
www.twojebieszczady.pl

Data: 2010-11-22 18:52:02
Autor: Zbynek Ltd.
Nowe deszczochrony w Bieszczadzkim PN
Witam

Piotr Szechyński napisał(a) :
http://www.twojebieszczady.pl/00/wiata800.jpg

Wielkie dzięki. No tak - tego należało się spodziewać.
Życie byłoby zbyt piękne :-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2010-11-22 20:04:57
Autor: Michal Jankowski
Nowe deszczochrony w Bieszczadzkim PN
Czym sie rozni deszczochron od wiaty?

  MJ

Data: 2010-11-22 20:22:25
Autor: Zbynek Ltd.
Michal Jankowski napisał(a) :
Czym sie rozni deszczochron od wiaty?

Formalnie? Pytaj dyrekcji Parku :-) W podanym przeze mnie linku
rozróżniają je.
Początkowo nazwałem ten temat "wiaty", ale zmieniłem po wizycie na
stronie www.
Chociaż dla mnie to wszystko tylko wiaty. Jakby miało ze 3 ściany,
to już prędzej bym to nazwał deszczochronem.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2010-11-22 20:41:08
Autor: Piotr Szechynski
Nowe deszczochrony w Bieszczadzkim PN

Uzytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisal w wiadomosci news:kjzpqtxp4bq.fsfccfs1.fuw.edu.pl...

Czym sie rozni deszczochron od wiaty?

Trzeba by zapytac pomyslodawców, ale wychodzi na to ze deszczochrony sa na szlakach-wyzej, tam gdzie trudniej znalezc cos do schowania sie. Wiaty to chyba te z wystajacymi 4 "palami" a wiaty ogniskowe to takie jak np. w Wolosatem:
http://www.twojebieszczady.pl/00/wiata8002.jpg

--
Piotr Szechynski

Data: 2010-11-22 22:22:42
Autor: Zbynek Ltd.

Piotr Szechynski napisał(a) :
[...]

Zasadniczo masz 100% racji. Jeśli chodzi o nazewnictwo w BPN. Jak
jest to stosowane gdzie indziej? Odnoszę wrażenie, że zamiennie.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2010-11-23 06:48:11
Autor: Wojciech Wierba
Nowe deszczochrony w Bieszczadzkim PN
W dniu 2010-11-22 18:52, Zbynek Ltd. pisze:
Witam

Piotr Szechyński napisał(a) :
http://www.twojebieszczady.pl/00/wiata800.jpg

Wielkie dzięki. No tak - tego należało się spodziewać.
Życie byłoby zbyt piękne :-)

Dlaczego Zbynek tak pesymistycznie? :-)
Hamak!
Tylko i tak kaimatę do niego trzeba włożyć, żeby się odizolować
od zimnego powietrza.

Pozdrawiam
Wojtek
PS. Jeślibyś się decydował na hamak (co polecam),
to przećwicz wchodzenie do hamaka w śpiworze - nie jest łatwo :-)

Data: 2010-11-23 16:02:06
Autor: Zbynek Ltd.
Nowe deszczochrony w Bieszczadzkim PN
Cześć

Wojciech Wierba napisał(a) :
PS. Jeślibyś się decydował na hamak (co polecam),
to przećwicz wchodzenie do hamaka w śpiworze - nie jest łatwo :-)

I się sp... adnę ;-) z 3 metrów na glebę spod tego daszku :-)
Hamak, hmmm... pomyślę. Muszę wypróbować w domu spanie w pokurczonej pozycji. Nie rozważałem dotąd takiego "łóżka".

    Zbyszek
PGP key: 0xC62E926B

Data: 2010-11-23 03:13:45
Autor: Marcin Kawka
On 22 Lis, 18:33, "Piotr Szechyński" <wolv...@gazeta.pl> wrote:
> Czy może jakieś obiekty przybyły od momentu opublikowanie mapki na
> poniższej stronie?

Nie, zdaje się nic nowego nie ma.

Ja znam jeden z tych nowych, którego na tej mapce nie ma.
Stoi obok cmentarza w Dźwiniaczu.

http://kawiusz.czajka.eu.org/gallery/img.php?id_img=3984

Nowe deszczochrony w Bieszczadzkim PN